Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Lattialle puoli metriä luikkaria ja sinne sitten porukalla nakupainimaan.
Varmaan ehkä täällä vastattu jo tämä, tai tällainen sali jo löytyykin, mutta salilla olisi vapaita paikkoja vain tietyn verran. Sali ei ikinä olisi ylitäynnä. Oma aika varataan vaikka sovelluksesta ja se pitäisi siis maksaa etukäteen.
Voisi olla myös hiljaisia 1,5h pätkiä ja hämärämpää valaistusta heille jotka ei halua työpäivän jälkeen mennä mekkalan keskelle ylistimuloivaan ympäristöön.
Pelkästään naisten vuoroja. Pelkästään miesten vuoroja jne
Mutta olisi tuossa yrittäjälle ratkottavaa ja isot kustannukset alkuun? Ihmiset tykkäävät rutiineista ja jos yhtäkkiä ei pääsekään hiljaiseen vuoroon, niin siinä vaihtuu salikin.
Mutta itse pitäisin hiljaisesta ja hämärästä naistenvuorosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Jokaiseen ketjuun tunkee aina joku tällainen torspo. Jos keskustellaan vaikkapa hyvistä viineistä niin kohta torspo tulee sanomaan ettei käytä alkoholia ollenkaan. Täytyy olla tyhjä elämä näillä.
Torspo oli kasarilla kohtuu jääkiekkomaila.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ehkä täällä vastattu jo tämä, tai tällainen sali jo löytyykin, mutta salilla olisi vapaita paikkoja vain tietyn verran. Sali ei ikinä olisi ylitäynnä. Oma aika varataan vaikka sovelluksesta ja se pitäisi siis maksaa etukäteen.
Voisi olla myös hiljaisia 1,5h pätkiä ja hämärämpää valaistusta heille jotka ei halua työpäivän jälkeen mennä mekkalan keskelle ylistimuloivaan ympäristöön.
Pelkästään naisten vuoroja. Pelkästään miesten vuoroja jne
Mutta olisi tuossa yrittäjälle ratkottavaa ja isot kustannukset alkuun? Ihmiset tykkäävät rutiineista ja jos yhtäkkiä ei pääsekään hiljaiseen vuoroon, niin siinä vaihtuu salikin.
Mutta itse pitäisin hiljaisesta ja hämärästä naistenvuorosta
Kuulostaa oudolta ja sekavalta.
Milloin eri mieltä olemisesta on tullut toiseen kohdistuvaa epäkunnioitusta?
Tyylistä en tiedä, mutta koneissa pitää olla tarpeeksi painoa ja mittoja isollekin kaverille. Ulkokuntoparkkien puntit on tarkoitettu lähinnä mummoille jotka jaksavat hädin tuskin edes kahvipakettia ylös nostaa.
Persehousut ja kännykänräpeltäjät heitetään niska-perse-otteella salilta helvettiin.
Sellainen että minulla olisi ainoana miehenä pääsy salille. Kaikki muut salin käyttäjät olisivat noin 16-30-vuotiaita alastomia naisia.
M55
Jos oot yhtä hämmentynyt kuin mä, niin ollaan molemmat pihalla.
En aio ikinä mennä kuntosalille!
Sellasia joissa sisällöntuottaminen ei ole sallittua. Ja vain naisille tarkoitettua. Ei tarvitsisi olla laitteet viimeistä huutoa.
Työttömille ja pienituloisille halvempi maksu. Liikuntaa 50+ osatyökyvyttömille.
Kiellät kaiken mitä juuri teit, ei kannata.
Maksuton, eikä siellä olisi muita samaan aikaan.
Semmonen missä on 18-25 v mimmejä. Ja minä setämies.
Mitä ihmettä olen hämmentynyt