Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälaista seksuaalista häirintää olet kokenut?

Vierailija
30.11.2023 |

Ketju naisten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisen oloinen ja johtavassa asemassa oleva mies lähetti kymmeniä r*runkkausvideoitaan ja kikkelikuviaan.

Vierailija
2/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen sanoi salilla, että mulla olis hyvä persus jos pitäisin stringejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa pihapiirissä asuva 20 vuotta vanhempi mies, alkoi yhtäkkiä käydä oveni takana ja vaatia sisäänpääsyä.

Vierailija
4/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petseestä puristamisia ja itsensäpaljastajia muutama. 

Vierailija
5/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pomo otti siellä käydessäni takaapäin rinnoista niitä puristellen. Olin 12 vuotta.

Vierailija
6/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotias, kun humalassa oleva sukulaismies kouraisi takaapäin haaraväliäni. Tuli likainen ja turvaton olo.

Ollessani ekassa työpaikassani työnantajani nappasi minut naureskellen ohikulkiessani syliinsä istumaan. En nostanut asiasta meteliä, mutta irtisanouduin pian tämän jälkeen.

Vierailija
7/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäpaljastelijoita, eri paikoista omin luvin kourimaan ja kopeloimaan tulemisia, yleensä yllättäen ja takaa päin. Törkeitä ehdotteluja. Vonkaamisia, jossa ei sanomisen jälkeen on vain jatkettu ja jatkettu, kunnes joutunut pakenemaan paikalta. Silti lähdetty perään ja seuraamaan. Rais k us yritys. 

Vierailija
8/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä valtion virastossa jakkupuku päällä. Asiakasmies kysyi yhtäkkiä haluunko panna. 

Vierailija
9/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiseininä suostuin lapsellisuuttani autoilevan miehen kyytiin. Mies ajoi auton syrjäiseen paikkaan ja yritti suudella ja riisua vaatteitani, mutta onneksi lopetti kun aloin itkemään.

Vierailija
10/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yritettiin r aiskata, kun oli 8-vuotias. * Tuntematon nuorehko mies laittoi käden suulleni, sanoi "Alä huuda" ja yritti kiskoa minut kävelytien viereiseen metsään. Rimpuilin irti ja juoksin karkuun.

Tämä oli pahin kokemus, muut ovat olleet vain asiattomia puheita ja huutelua.

(* Tai mistäpä minä tiedän, yrittikö hän r aiskata. Ehkä hän olisikin vain t appanut.)

Vierailija
11/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan illanvietoissa sinällään viattoman tuntuista halailua, istuessa kainaloon vetämistä ja yömyssyjen ehdottelua. Nämä vaan kun tulevat työnantajan taholta, niin tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
12/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esitteli seisokkiaan hinkkaamalla etumustaan reittäni vastaan.

Vierailija
13/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 13 vuotiaana puhelinnumeroni päätyi erään aikuisen miehen tietoon ja hän alkoi soittelemaan minulle ja pakotti kuuntelemaan itsetyydytystään. Mies uhkasi, että jos kerron asiasta tai en vastaa puhelimeen, hän tietää missä asun ja tulee tekemään minulle pahaa. En uskaltanut kertoa asiasta kenellekään ja elin painajaisessa. Tilanne loppui, kun perheemme muutti ja puhelinnumeromme muuttui samalla. Siihen aikaan oli vielä lankapuhelimet.

Vierailija
14/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta, katu tai kerrostalon piha jossa asun. Miehitä jotka syystä tai toisesta asuvat yksin ja yli 60 v aina yli 70v.Kun ovat kaljaa juoneet:Panetta täytyisi saada sala seksiä .Ai et oot seksy, katso mulla seisoo,,Katu kuvassa Halataan,en ole saanut halaa ketään 10 tai miloin 18 v.Räkä roikuu nenästä,Kun tekee selväksi ylität suoja rajani .räkä poskessa oleva ei sulla tuon näköisenä varaa valita miestä.Seisoja : Tollasta vanhaa aikaa en huoliskaan jne.Panetaa tyypi: Naisilla on putkiaivot ymm

Vierailija
15/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
16/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kaveripoika joskus käveli taakseni ja puristeli rintojani. Kaverit myönsivät teininä, että olivat tehneet ala-asteella videoita koulun jälkeen, joissa pilkkasivat pieniä rintojani (oltiin about 11-12v). Onhan tuokin seksuaalista häirintää, vaikka olivat tyttöjä. En tiedä mikä tissifiksaatio ihmisillä oli minua kohtaan.

Vierailija
17/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies hieroi seisovaa penistään vaatteiden päältä keskellä piha-aluetta kesä aikaan ja naureskeli. Juoksin paikalta pois. Miehellä ikää 55vuotta.

Vierailija
18/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta, katu tai kerrostalon piha jossa asun. Miehitä jotka syystä tai toisesta asuvat yksin ja yli 60 v aina yli 70v.Kun ovat kaljaa juoneet:Panetta täytyisi saada sala seksiä .Ai et oot seksy, katso mulla seisoo,,Katu kuvassa Halataan,en ole saanut halaa ketään 10 tai miloin 18 v.Räkä roikuu nenästä,Kun tekee selväksi ylität suoja rajani .räkä poskessa oleva ei sulla tuon näköisenä varaa valita miestä.Seisoja : Tollasta vanhaa aikaa en huoliskaan jne.Panetaa tyypi: Naisilla on putkiaivot ymm

Eipä tainnut noilla flaksi käydä ei...

Vierailija
19/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää muistella tuollaisia. Ei se ole niin tärkeää. Mennyt on mennyttä.

Vierailija
20/24 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Mahtavaa runkkausmateriaalia 👌