Nainen, minkälaista seksuaalista häirintää olet kokenut?
Ketju naisten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä.
Kommentit (24)
Toinen nainen sanoi salilla, että mulla olis hyvä persus jos pitäisin stringejä.
Samassa pihapiirissä asuva 20 vuotta vanhempi mies, alkoi yhtäkkiä käydä oveni takana ja vaatia sisäänpääsyä.
Petseestä puristamisia ja itsensäpaljastajia muutama.
Äidin pomo otti siellä käydessäni takaapäin rinnoista niitä puristellen. Olin 12 vuotta.
Olin 13-vuotias, kun humalassa oleva sukulaismies kouraisi takaapäin haaraväliäni. Tuli likainen ja turvaton olo.
Ollessani ekassa työpaikassani työnantajani nappasi minut naureskellen ohikulkiessani syliinsä istumaan. En nostanut asiasta meteliä, mutta irtisanouduin pian tämän jälkeen.
Itsensäpaljastelijoita, eri paikoista omin luvin kourimaan ja kopeloimaan tulemisia, yleensä yllättäen ja takaa päin. Törkeitä ehdotteluja. Vonkaamisia, jossa ei sanomisen jälkeen on vain jatkettu ja jatkettu, kunnes joutunut pakenemaan paikalta. Silti lähdetty perään ja seuraamaan. Rais k us yritys.
Olin kesätöissä valtion virastossa jakkupuku päällä. Asiakasmies kysyi yhtäkkiä haluunko panna.
Varhaiseininä suostuin lapsellisuuttani autoilevan miehen kyytiin. Mies ajoi auton syrjäiseen paikkaan ja yritti suudella ja riisua vaatteitani, mutta onneksi lopetti kun aloin itkemään.
Minut yritettiin r aiskata, kun oli 8-vuotias. * Tuntematon nuorehko mies laittoi käden suulleni, sanoi "Alä huuda" ja yritti kiskoa minut kävelytien viereiseen metsään. Rimpuilin irti ja juoksin karkuun.
Tämä oli pahin kokemus, muut ovat olleet vain asiattomia puheita ja huutelua.
(* Tai mistäpä minä tiedän, yrittikö hän r aiskata. Ehkä hän olisikin vain t appanut.)
Työpaikan illanvietoissa sinällään viattoman tuntuista halailua, istuessa kainaloon vetämistä ja yömyssyjen ehdottelua. Nämä vaan kun tulevat työnantajan taholta, niin tuntuu epämiellyttävältä.
Mies esitteli seisokkiaan hinkkaamalla etumustaan reittäni vastaan.
Noin 13 vuotiaana puhelinnumeroni päätyi erään aikuisen miehen tietoon ja hän alkoi soittelemaan minulle ja pakotti kuuntelemaan itsetyydytystään. Mies uhkasi, että jos kerron asiasta tai en vastaa puhelimeen, hän tietää missä asun ja tulee tekemään minulle pahaa. En uskaltanut kertoa asiasta kenellekään ja elin painajaisessa. Tilanne loppui, kun perheemme muutti ja puhelinnumeromme muuttui samalla. Siihen aikaan oli vielä lankapuhelimet.
Tutulta, katu tai kerrostalon piha jossa asun. Miehitä jotka syystä tai toisesta asuvat yksin ja yli 60 v aina yli 70v.Kun ovat kaljaa juoneet:Panetta täytyisi saada sala seksiä .Ai et oot seksy, katso mulla seisoo,,Katu kuvassa Halataan,en ole saanut halaa ketään 10 tai miloin 18 v.Räkä roikuu nenästä,Kun tekee selväksi ylität suoja rajani .räkä poskessa oleva ei sulla tuon näköisenä varaa valita miestä.Seisoja : Tollasta vanhaa aikaa en huoliskaan jne.Panetaa tyypi: Naisilla on putkiaivot ymm
Teininä kaveripoika joskus käveli taakseni ja puristeli rintojani. Kaverit myönsivät teininä, että olivat tehneet ala-asteella videoita koulun jälkeen, joissa pilkkasivat pieniä rintojani (oltiin about 11-12v). Onhan tuokin seksuaalista häirintää, vaikka olivat tyttöjä. En tiedä mikä tissifiksaatio ihmisillä oli minua kohtaan.
Naapurin mies hieroi seisovaa penistään vaatteiden päältä keskellä piha-aluetta kesä aikaan ja naureskeli. Juoksin paikalta pois. Miehellä ikää 55vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tutulta, katu tai kerrostalon piha jossa asun. Miehitä jotka syystä tai toisesta asuvat yksin ja yli 60 v aina yli 70v.Kun ovat kaljaa juoneet:Panetta täytyisi saada sala seksiä .Ai et oot seksy, katso mulla seisoo,,Katu kuvassa Halataan,en ole saanut halaa ketään 10 tai miloin 18 v.Räkä roikuu nenästä,Kun tekee selväksi ylität suoja rajani .räkä poskessa oleva ei sulla tuon näköisenä varaa valita miestä.Seisoja : Tollasta vanhaa aikaa en huoliskaan jne.Panetaa tyypi: Naisilla on putkiaivot ymm
Eipä tainnut noilla flaksi käydä ei...
Emmä jaksa enää muistella tuollaisia. Ei se ole niin tärkeää. Mennyt on mennyttä.
Kiitos tästä ketjusta. Mahtavaa runkkausmateriaalia 👌
Empaattisen oloinen ja johtavassa asemassa oleva mies lähetti kymmeniä r*runkkausvideoitaan ja kikkelikuviaan.