Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?

Vierailija
19.01.2025 |

Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.

Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?

Kommentit (793)

Vierailija
341/793 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä kiinnostaa

Vierailija
342/793 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Japanissa asuessa yhden kuntosaliketjun jäsen. Olen kaivannut sitä Suomeen palattuani. Valoisa, siisti, kengät otettiin eteisessä pois, joten ei hiekanmuruja lattioilla. Laitteet jotenkin naisystävällisiä, ehkä siksi, että ne oli kooltaan keskivertojapanilaisen kokoa. Staffia oli tarpeeksi ja neuvoivat iloisesti laitteiden käyttöä. Salilla kävi paljon eri ikäisiä, 18 veestä 80+ ikäisiin. En huomannut kenenkään mulkoilevan toisia, jos treenasivat pienillä painoilla tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/793 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suhde on alkanut salilla, siksikin sekasali.

Kirkkaat valot, jotta voi ihailla hyväkuntoisten treenaajien kehoja ja trikoita.

Taustamusiikkia saisi olla.

Vierailija
344/793 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän trollit top10

Vierailija
345/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin samaa ihmetellyt.

Vierailija
346/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lapsiparkki

-Himmeä valaistus, koska olen valoherkkä ja parempi tunnelma olisi. 

-Paikka syödä/lämmittää evästä. 

-Jotain jytäjumppaa, missä aggressiivisen tummanpuhuvan teknon tahtiin tehdään kuntopiiriä. Voidaan vaihtaa muidenkin makuun musateemoittain ryhmätunteja. Hevareille oma? 

Vierailija
347/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.

Vierailija
348/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummovapaa jossa hyväperäisiä tyttöjä olisi mieleen.Pepputrikoot pakollist ja pesutilat lähekkäin.

Vierailija
349/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Vierailija
350/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasali, naiset alasti.

Varsinkin syväkyykkyalueella

Vierailija
351/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkaat valot, jotta voi ihailla hyväkuntoisten treenaajien kehoja ja trikoita.

Salilla EI lähestytä vastakkaista sukupuolta!

Vierailija
352/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla EI lähestytä vastakkaista sukupuolta!

Entä samaa?

Vierailija
353/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon valaistus nyt ainakin. Pimeässä tasapaino on huono ja alkaa väsyttää. Hämäryyttä lisää, jos seinät ja laitteet on mustia.  

Pukuhuoneet ulko-oven viereen, niin ei tarvi kulkea salin poikki vaihtamaan kamppeita.

Sopiva lämpötila, nykyisellä salilla on varmaan +10 astetta ja se on tosi viileä. Kylmyys altistaa vammoille, kun lihakset jännittyy.

Vierailija
354/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joissa jokainen laite on omissa eriöissä ja ulkopuolelta näkee selkeästi mikä on varattuna. Saisi treenata rauhassa. Voisi olla myös ajastettu oven avaus niin kukaan ei jäisi vetelehtimään ja varaamaan laitteita. Eli ovi auki saa mennä. Ovi kiinni treeniaika kesken ei mennä.

Vierailija
355/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eri tyylisiä? Kaikki ne on samanlaisia.

Vierailija
356/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Japanissa asuessa yhden kuntosaliketjun jäsen. Olen kaivannut sitä Suomeen palattuani. Valoisa, siisti, kengät otettiin eteisessä pois, joten ei hiekanmuruja lattioilla. Laitteet jotenkin naisystävällisiä, ehkä siksi, että ne oli kooltaan keskivertojapanilaisen kokoa. Staffia oli tarpeeksi ja neuvoivat iloisesti laitteiden käyttöä. Salilla kävi paljon eri ikäisiä, 18 veestä 80+ ikäisiin. En huomannut kenenkään mulkoilevan toisia, jos treenasivat pienillä painoilla tms. 

Kengät tuovat tukea ja pitoa. Ne ovat tarpeen kuntosalilla.

Vierailija
357/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole.fit ketjussa suomessa jätetään ulkokengät eteiseen.

Vierailija
358/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen että voisi ostaa myös yhden kerran lippuja eikä vain kk-kortin. Olisi vielä lähellä yksi kandidaatti, mut ei kun ei. 

Kotikaupunkini uimahallin yhteydessä on sellainen sali, kertamaksu 5 eur.

Vierailija
359/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ole.fit ketjussa suomessa jätetään ulkokengät eteiseen.

Se nyt on ihan pelle lafka, yrittää olla joku disko värivaloineen ja mustine hämäryyksineen.

Vierailija
360/793 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ menikö tunteisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän