Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Tyytymistä. Itse en tosin kyllä usko että normi mies yleisesti haluaa 50-vuotiaana esim kolmekymppistä puolisoa. Sen verran olen miesten kanssa jutellut, kavereiden ja sukulaisten, että tiedän tavallisten miesten haluavan suhteen jossa ollaan suht samalla kartalla. Seksisuhde on sitten eri asia, ja niistähän palstamiehet puhuvat lähes pelkästään kun eivät naisesta muuta kaipaa.
Mu
On teillä kuvitelmat taas.
Vai ettei nuorempana voisi "läträtä" liukkareilla 🙄
Sitten on keksitty paikallisestrogeeni joka huoltaa paikkoja. Ihan julmetun työläältä kyllä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 8 vuotta nuoremman? Itse hakisin ainakin 18 vuotta nuorempaa, ja sellaisen varmasti saisinkin, ainakin jos jatkan yhtä säilyneenä ja kaikkiaan komeana kun nytkin kolmekymppisenä.
Kolmekymppinen mies kelpaakin lähes kaiken ikäisille naisille. Mutta sulla on yllätys edessä neljänkympin jälkeen :)
Neljänkympin jälkeen pariudutaan vielä paljon, useimmiten suunnilleen samanikäisen kanssa.
En ainakaan itse ole kokenut mitään yllätystä, vaikka olen jo 47. Kumppania olen elämässäni etsinyt hyvin eri ikäisenä (ja sitten kun on löytynyt, olen ollut suhteessa niin kauan kuin sitä on kestänyt). Kaikkein vaikeinta oli seuran löytäminen teini-ikäisenä (en saanut koskaan ketään eikä kukaan kiinnostunut minusta) ja nuorena aikuisena. Mutta 30+ ikäisenä ja yli nelikymppisenä on ollut ihan hyvä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sori, mutta näin kolmekymppisenä naisena... Mitä viisikymppinen mies minulle muka voisi tarjota? Jos mies on esim. henkisesti samalla tasolla minun kanssa, niin miksi haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on 20v jälessä oman kehityksensä kanssa?
5-kymppinen mies arvostaa sinua ihmisenä. Nuorta alle 40-vuotista miestä kiinnostaa ainoastaan naisen rämemajava ja suikkarin suu.
Ei varmasti arvosta koska tuon ikäistä miestä ei kiinnosta oman ikäiset vaan on pakko saada huomattavasti nuorempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Tyytymistä. Itse en tosin kyllä usko että normi mies yleisesti haluaa 50-vuotiaana esim kolmekymppistä puolisoa. Sen verran olen miesten kanssa jutellut, kavereiden ja sukulaisten, että tiedän tavallisten miesten haluavan suhteen jossa ollaan suht samalla kartalla. Seksisuhde on sitten eri asia, ja niistähän palstamiehet puhuvat lähes pelkästään kun eivät naisesta muuta kaipaa.
Mu
Miehen on helpompi ottaa se sininen pilleri kuin naisen alkaa läträtä liukkareilla.
Täh? Millä lailla helpompi? Itsellä ei ole vielä kokemusta kummastakaan, mutta eikö pilleri pidä ottaa ennakoiden ja sivuvaikutuksiakin on? Liukkaria voi vaan sipaista pimpsaan ja sillä selvä. Käsittääkseni moni pariskunta käyttää nuorenakin liukkaria. Itse en tarvitse mutta eipä tuo iso vaiva olisi jos sille olisikin tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 8 vuotta nuoremman? Itse hakisin ainakin 18 vuotta nuorempaa, ja sellaisen varmasti saisinkin, ainakin jos jatkan yhtä säilyneenä ja kaikkiaan komeana kun nytkin kolmekymppisenä.
Sinulla on hyvin vielä aikaa "elääntyä" jahka olet viisikymppinen. M50
Mutta onneksi voi läyhätä täällä sitten puutteessaan senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sori, mutta näin kolmekymppisenä naisena... Mitä viisikymppinen mies minulle muka voisi tarjota? Jos mies on esim. henkisesti samalla tasolla minun kanssa, niin miksi haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on 20v jälessä oman kehityksensä kanssa?
5-kymppinen mies arvostaa sinua ihmisenä. Nuorta alle 40-vuotista miestä kiinnostaa ainoastaan naisen rämemajava ja suikkarin suu.
Olen eri, mutta mitä se naista hetkauttaa, mitä se 5-kymppinen arvostaa? Ei nainen ryhdy suhteeseen vain siksi, että mies haluaa tai mies arvostaa. Nainen kiinnostuu suhdemielessä silloin, jos myös se mies kiinnostaa häntä ihmisenä sekä seksuaalisesti - ja useimmiten kiinnostus ei kohdistu vanhempaan mieheen.
Ohhoh. Kylläpäs täällä on kärttyisä ilmapiiri.
Näin heeteroilla. Mutta hompsulit, kaikki kelpaa, kunhan löytyy peräsimessä reikä. On vanhaa nuorta rumaa komeaa hyvätapaista pahatapaista. Miehet ei toisiltaan vaadi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti arvosta koska tuon ikäistä miestä ei kiinnosta oman ikäiset vaan on pakko saada huomattavasti nuorempaa
Nainen on luonteeltaan mukava yleensä vain nuorena. Vanhempana nainen yleensä tulee ärtyneeksi alkaa töksäytellä ilkeitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän yli 50v miehestä enää seksisuhteeseen
Tuo on varmaan ollut sinusta johtunut ongelma. Tutkimusten mukaan erektiohäiriö ei ole erityisen yleistä. Ja lääkkeiden teho on erittäin hyvä.
"Erektiohöiriön siintyvyys kasvaa ikääntyessä, sillä erektioon vaikuttavat osatekijät muuttuvat iän myötä. Häiriöitä esiintyy 4050-vuotiaista miehistä 510 prosentilla ja 5059vuotiaista 1520 prosentilla. 6069-vuotiailla miehillä häiriöitä on 3035 prosentilla ja yli 70-vuotiailla miehillä yli 40 prosentilla. Usein erektiohäiriö on lievä tai kohtalainen."
Mielenkiintoinen kuvaaja. Naiset alkavat seurustella suunnilleen oman ikäistensä kanssa kaikissa ikäryhmissä, ja miehet alkavat seurustella nuorempien kanssa sitä isommalla ikäerolla, mitä vanhempia ovat. Seuraavaksi olisi kiinnostavaa nähdä, millainen on sinkkujen osuus kussakin ikäryhmässä eri sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka on tuollainen alle 4 kymppisenä, ei ole kypsä parisuhteeseen missään iässä. Olen nähnyt elämässäni ihan tarpeeksi näitä 45+ ikuisia teinikusipää miehiä. Hyvä mies on valmis koko ikänsä. Se on hyvä lapsi, nuori ja aikuinen. Kusipäisyys on koko iän kestävä vika mistä ei kypsy pois missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies kelpaakin lähes kaiken ikäisille naisille. Mutta sulla on yllätys edessä neljänkympin jälkeen :)
Neljänkympin jälkeen pariudutaan vielä paljon, useimmiten suunnilleen samanikäisen kanssa.
En ainakaan itse ole kokenut mitään yllätystä, vaikka olen jo 47. Kumppania olen elämässäni etsinyt hyvin eri ikäisenä (ja sitten kun on löytynyt, olen ollut suhteessa niin kauan kuin sitä on kestänyt). Kaikkein vaikeinta oli seuran löytäminen teini-ikäisenä (en saanut koskaan ketään eikä kukaan kiinnostunut minusta) ja nuorena aikuisena. Mutta 30+ ikäisenä ja yli nelikymppisenä on ollut ihan hyv
Joo, kyllä samanikäistä seuraa saa. 18 vuotta nuoremmat ei katso päinkään, tosin eivät katsoneet kolmekymppisenäkään ja hyvä niin :D
Tuota jutun grafiikkaa kun katsoo, niin onko tosiaan tutkimusta tehty jopa alle 10-vuotiailla henkilöillä? Kun nuo käyrät lähtee alle 10-vuotiaista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaiset huru-ukot keski-iän kriisissä omaishoitajaa etsimässä. Ei mitään uutta auringon alla.
Ei vaan pystytissistä naista. Lisäksi nainen on mukavampi luonteeltaan nuorena.
Miksi niiden pitää sojottaa pystyssä? Eikö se ole koominen näky?
" Miehen on helpompi ottaa se sininen pilleri kuin naisen alkaa läträtä liukkareilla. "
Eikö pilleri pidä ottaa n. tuntia ennen seksiä? Liukkaria vain sipaistaan munaan.
Ja me ei olla tarvittu liukkaria. Pimppa on kostea.
T. 54v. nainen
Itseään selvästi vanhemman miehen ottavan naisen arkkityyppi on hoitsu jolla kolmannella kierroksella oleva lekuri, yleensä joku kirurgi. Näitähän riittää sairaalamaailmassa. Tottuneita miellyttämään. Roikkuvat aikansa ja mies makselee matkoja jne mutta avioliittoa ei yleensä tule. Tai jos tulee niin avioehto tiukka siinä vaiheessa. Mies aloittelee yleensä viimeistään siinä vaiheessa sitä silmäpeliä seuraavan sänkykandin kanssa joita naisvaltaisessa sairaalamaailmassa jonoksi asti riittää. Lopulta ensimmäisen ja toisen vaimon lapset keräilevät perintönsä. Naiset hankkikaa oma elämä. Silläkin uhalla että olette liikaa useimmille miehille. Viiskymppisen naisen paras ystävä on oma pankkitili ja omat sijoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä samanikäistä seuraa saa. 18 vuotta nuoremmat ei katso päinkään, tosin eivät katsoneet kolmekymppisenäkään ja hyvä niin :D
Ja se sopii mulle, suunnilleen samanikäistä seuraa haluankin. t. sama
Ainahan ne nuoret naiset ovat meidän hopeakettujen perään olleet. Ei mitään uutta auringon alla.
Sinulla on hyvin vielä aikaa "elääntyä" jahka olet viisikymppinen. M50