Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, kuin sinulla olisi jotain minua vastaan.
Koska puhut ilkeästi muille.
Vaikuttaa siltä, että sinulla on selkeä näkemys syystä sille, miksi et oikein pidä minusta.
Vain 8 vuotta nuoremman? Itse hakisin ainakin 18 vuotta nuorempaa, ja sellaisen varmasti saisinkin, ainakin jos jatkan yhtä säilyneenä ja kaikkiaan komeana kun nytkin kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä negatiivinen ilmapiiri.
Mitä odotit? Miehiä ja naisia kehumassa toistensa ihanuutta?
Taidan lähteä pois täältä ja lenkille. Siellä on hyväntuulisempia naisia. Hymyilevät niin kauniisti.
Vierailija kirjoitti: Sori, mutta näin kolmekymppisenä naisena... Mitä viisikymppinen mies minulle muka voisi tarjota? Jos mies on esim. henkisesti samalla tasolla minun kanssa, niin miksi haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on 20v jälessä oman kehityksensä kanssa?
5-kymppinen mies arvostaa sinua ihmisenä. Nuorta alle 40-vuotista miestä kiinnostaa ainoastaan naisen rämemajava ja suikkarin suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäisi tietää, miksi 50 v nainen haluaisi miehen, jos on edellisestä eroon päässyt?
Päässyt eroon? Mitä viddua?
Suurinta osaa viiskymppisistä naisista ei aloitus voisi vähempää hetkauttaa.
Siinä saattaa olla myös osasyy.
Vierailija kirjoitti: Sori, mutta näin kolmekymppisenä naisena... Mitä viisikymppinen mies minulle muka voisi tarjota? Jos mies on esim. henkisesti samalla tasolla minun kanssa, niin miksi haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on 20v jälessä oman kehityksensä kanssa?
Niin, jälkeenjäänyt ryppyinen mies. Miksi ihmeessä? Mitä tuollaisella on tarjota enemmän kuin kolmekymppisellä miehellä?
Menkäähän ulos tuulettumaan välillä. Jaksaa sitten illalla paremmin vittuilla palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vain 8 vuotta nuoremman? Itse hakisin ainakin 18 vuotta nuorempaa, ja sellaisen varmasti saisinkin, ainakin jos jatkan yhtä säilyneenä ja kaikkiaan komeana kun nytkin kolmekymppisenä.
Kolmekymppinen mies kelpaakin lähes kaiken ikäisille naisille. Mutta sulla on yllätys edessä neljänkympin jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Kattelet siis 12-vuotiaita. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies kelpaakin lähes kaiken ikäisille naisille. Mutta sulla on yllätys edessä neljänkympin jälkeen :)
19vee minä kyl piti 30v ukkoja vanhoina setinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä pois täältä ja lenkille. Siellä on hyväntuulisempia naisia. Hymyilevät niin kauniisti.
Ja kun tuut vastaan niin hymyilen vastaantulijalle, niinkuin kaikille yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Tyytymistä. Itse en tosin kyllä usko että normi mies yleisesti haluaa 50-vuotiaana esim kolmekymppistä puolisoa. Sen verran olen miesten kanssa jutellut, kavereiden ja sukulaisten, että tiedän tavallisten miesten haluavan suhteen jossa ollaan suht samalla kartalla. Seksisuhde on sitten eri asia, ja niistähän palstamiehet puhuvat lähes pelkästään kun eivät naisesta muuta kaipaa.
Mutta eihän yli 50v miehestä enää seksisuhteeseen ole! Hyvä jos pissaaminen onnistuu. Pillerillä ehkä seksin tapaista. 60v peli menetettäy. Harmi.
Viisikymppinen mies kelpaa kyllä jos on saanut nauttia hänestä hänen nuoruuden kukoistuksensa aikaan ja pystyy kuvittelemaan hänessä ne nuoren miehen piirteet mitkä on nähnyt aikanaan. Nuoreen mieheen syttynyt rakkaus pysyy vaikka mies vanhenee, mutta sitä en tiedä voisinko uutta suhdetta aloittaa sen ikäisen kanssa. Ehkä nuorempi houkuttaisi enemmän. Tämä vaan mun mielipide, eikä pahalla tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä miehenä täytyy todeta, että suunnilleen noin oletinkin asian olevan. Ainahan joukkoon mahtuu niitäkin miehiä, joilla on itseään vanhempi nainen, mutta vastaavasti paljon useampi ikäiseni mies ottaa selvästi nuoremman naisen.
Missä ne miehet oikein piileksii joilla on selvästi nuorempi nainen?
Kotona nuorten kumppaneidensa kanssa, harrastuksissa, kaupungilla, Prismassa, missä vaan. En tiedä missä kiven alla sinä asut. Ehkä ongelma piileksimisen suhteen on siellä päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19vee minä kyl piti 30v ukkoja vanhoina setinä.
Siksi kirjoitin että lähes kaiken ikäisille. Ei teineille toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Tyytymistä. Itse en tosin kyllä usko että normi mies yleisesti haluaa 50-vuotiaana esim kolmekymppistä puolisoa. Sen verran olen miesten kanssa jutellut, kavereiden ja sukulaisten, että tiedän tavallisten miesten haluavan suhteen jossa ollaan suht samalla kartalla. Seksisuhde on sitten eri asia, ja niistähän palstamiehet puhuvat lähes pelkästään kun eivät naisesta muuta kaipaa.
Mutta eihän yli 50v miehestä enää seksisuhteeseen ole! Hyvä jos pissaaminen onnistuu. Pillerillä ehkä seksin tapaista. 60v peli menetettäy. Harmi.
Miehen on helpompi ottaa se sininen pilleri kuin naisen alkaa läträtä liukkareilla.
Vierailija kirjoitti:
Harhaiset huru-ukot keski-iän kriisissä omaishoitajaa etsimässä. Ei mitään uutta auringon alla.
Jep. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tuut vastaan niin hymyilen vastaantulijalle, niinkuin kaikille yleensä.
No tuota juuri tarkoitan. Lenkillä on hyväntuulisia naisia.
Parasta on se että ap ei solmi minkäänlaista suhdetta minkään ikäisenä
Saahan sitä haluta. Minä haluaisin uuden huvilan, auton ja lottovoiton.