Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon

Vierailija
19.01.2025 |

Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.

https://yle.fi/a/74-20137032

Kommentit (431)

Vierailija
261/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut miehethän ihan omasta iästään riippumatta kuulemma saattavat haluta itselleen n. 8 vuotiaan "vaimon". Heillä kuulemma ilmeisesti on se käsitys, että "liha on pilalla jos karva kasvaa".

Vierailija
262/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut miehethän ihan omasta iästään riippumatta kuulemma saattavat haluta itselleen n. 8 vuotiaan "vaimon". Heillä kuulemma ilmeisesti on se käsitys, että "liha on pilalla jos karva kasvaa".

Ei nää sun öyhötäkysi nyt oikein ota tässä ketjussa. Mee muualle kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.

Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.

Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua. 

Se, ettei toinen ole 100% toiveiden mukainen, ei tarkoita sitä etteikö toinen voisi silti olla kumppanina haluttava.

Niin juu. "Olisit täydellinen kulti, jos olisit 10-vuotta nuorempi."

Vierailija
264/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.

Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.

Parempi olis, että parisuhde jätetään max 30 vuotiaille ja siitä ylöspäin sekä miehet, että naiset pysyis sinkkuina. Koska eivät kuitenkaan saa sitä, jonka haluaisivat. Kukaan ei halua olla mikään lohdutuspalkinto.

Mies alkaa arvostaa naista ihmisenä vasta noin 40-vuotiaana. Sitä ennen naisessa tärkeintä on ulkonäkö (suikkarin suu) ja rämemajava.

Vierailija
265/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saa haluta mutta eivät saa. Itse nelikymppisenä naisena ehdottomasti nuorempi mies tai ei ollenkaan. 

Vierailija
266/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytymistä. Itse en tosin kyllä usko että normi mies yleisesti haluaa 50-vuotiaana esim kolmekymppistä puolisoa. Sen verran olen miesten kanssa jutellut, kavereiden ja sukulaisten, että tiedän tavallisten miesten haluavan suhteen jossa ollaan suht samalla kartalla. Seksisuhde on sitten eri asia, ja niistähän palstamiehet puhuvat lähes pelkästään kun eivät naisesta muuta kaipaa.

Mä kyllä tykkäisin kumppanista, joka haluis mun kanssa sekä henkisen- että seksisuhteen. Jos kelpaan vaan jompaan kumpaan niin olkoot. 😊

Vierailija
267/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä negatiivinen ilmapiiri.

Mitä odotit? Miehiä ja naisia kehumassa toistensa ihanuutta?

Vierailija
268/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, kuin sinulla olisi jotain minua vastaan.

Koska puhut ilkeästi muille.

Vierailija
269/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä miehenä täytyy todeta, että suunnilleen noin oletinkin asian olevan. Ainahan joukkoon mahtuu niitäkin miehiä, joilla on itseään vanhempi nainen, mutta vastaavasti paljon useampi ikäiseni mies ottaa selvästi nuoremman naisen.

Missä ne miehet oikein piileksii joilla on selvästi nuorempi nainen? 

Osa miehistä vain pettää suunnilleen oman ikäistä vaimoaan nuorempien naisten kanssa.

Ja naiivina kuvittelet, ettei sille samanikäiselle vaimolle löytyisi nuorempaa viriiliä seksiseuraa, jolla riittää kovuutta ja kuntoa. 😆

Tämä on kyllä hassu luulo. Mies parka luulee, että keski-ikäiset naiset istuu vain kotona ja itkee petollisten miehen perään. Tosiasiassa me naiset ollaan ihan kus.päitä, mutta osataan salailla vain paremmin. Onko se oikein? Ei tietenkään, mutta ei nykynainen ole mikään Pyhä-Maria nyrkin ja hellan välissä. Ja pliis, ei tarvi kivittää. Minä olen sinkku.

Vierailija
270/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä miehenä täytyy todeta, että suunnilleen noin oletinkin asian olevan. Ainahan joukkoon mahtuu niitäkin miehiä, joilla on itseään vanhempi nainen, mutta vastaavasti paljon useampi ikäiseni mies ottaa selvästi nuoremman naisen.

Osa miehistä vain pettää suunnilleen oman ikäistä vaimoaan nuorempien naisten kanssa.

Ja naiivina kuvittelet, ettei sille samanikäiselle vaimolle löytyisi nuorempaa viriiliä seksiseuraa, jolla riittää kovuutta ja kuntoa. 😆

Tämä on kyllä hassu luulo. Mies parka luulee, että keski-ikäiset naiset istuu vain kotona ja itkee petollisten mie

Miksei naiset vois kun kerran miehetkin sen itelleen niin helposti oikeuttaa? Samat säännöt molemmille.

Vierailija
271/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä negatiivinen ilmapiiri.

Aloitus kuuluu kestona pyörivään naisvihamielisten aloitusten sarjaan joka tyydyttää syvästi onnettomien vakiovässyköiden henkistä tyhjyyttä.

Vierailija
272/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää sun öyhötäkysi nyt oikein ota tässä ketjussa. Mee muualle kokeilemaan.

No kysy vaikka Jammu-sedältä. Tosin taitaa kyllä olla jo paholaisen pannussa. palamassa.

Vierailija
273/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hassu luulo. Mies parka luulee, että keski-ikäiset naiset istuu vain kotona ja itkee petollisten mie

Naisen pettäminen pysyy helpommin salassa, koska a) mies luulee naisen itkevän kotona hänen peräänsä b) naiset ei kerro siitä edes parhaalle kaverilleen. Miehet taas kerskailee kavereilleen ja kohta koko kylä tietää.

Vierailija
274/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Kolme nelikymppiset kiinnostaa eniten. Ehkä siksi, että kiinnostuvat minusta eniten. Jostain syystä oman ikäiseni näyttävät kiinnostustaan minuun paljon kolmekymppisiä harvemmin.

Minkä takia rehellistä ja totuudenmukaista kommenttiani alapeukutetaan näin paljon? -sama

Koska naiset tietävät etteivät kolmekymppisinä kiinnostu 50 v miehistä. Olet taas tulkinnut kiinnostukseksi kun joku on halunnut olla ystävällinen vanhukselle.

"Kolmekymppiset naiset" keskimäärin eivät. Mutta vaikka vain esim. yksi prosentti 30 v naisista kiinnostuisi 50 v miehistä, niin on periaatteessa ihan mahdollista, että tuo tyyppi on kohdannut useita vanhemmista miehistä pitäviä kolmekymppisiä (ihmiset kuitenkin tapaavat aika monta ihmistä esim. viiden vuodena kuluessa) ja että hänen kohtaamansa ovat kiinnostuneet juuri hänestä. Muutamakin kiinnostunut tyyppi muutaman vuoden aikana tuntuu jo aika monelta, vaikka samassa ajassa tapaisia satoja naisia, jotka eivät ole yhtään kiinnostuneita.

Voi tietty myös olla, että hän puhuu puuta heinää. Netissä koskaan tiedä.

Vierailija
275/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten logiikalla tämä tarkoittaa, että tämä 8-vuotias on halunnut suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
276/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tulos kerro osaltaan siitä, että vanha mies joutuu varmistelemaan nuoremman sitoutumista. Viisikymppinen ukko ei vaivaudu naimisiin itsensä ikäisen tähden. Aika harva nuorempikaan vaivautuu.

Vierailija
277/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse olen 44 ja kyllä uusi suhde 52 vuotiaan miehen kanssa tuntuisi oudolta ajatukselta. En tiedä ketään ikäistäni joka olisi pariutunut yli viisikymppisen kanssa toisella kierroksella.

Nuorempana ikäeron ymmärrän kun kumpikin on vielä hyvässä kunnossa, mutta tässä iässä tietää että tuon ikäinen mies on hyvin pian aika papparainen. Lyhyt suhde voisi olla jos mies on hyväkuntoinen, mutta vakavasti en kyllä itseäni sitoisi tässä kohtaa elämää paljoa vanhempaan mieheen. Toki jos vaan rakastuisi niin eipä sille mitään voisi, mutta vaikea nähdä sellaista tilannetta.

Vierailija
278/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta näin kolmekymppisenä naisena... Mitä viisikymppinen mies minulle muka voisi tarjota?
Jos mies on esim. henkisesti samalla tasolla minun kanssa, niin miksi haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on 20v jälessä oman kehityksensä kanssa?

Vierailija
279/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivautuuko kukaan enää naimisiin kenenkään kanssa?

Vierailija
280/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, saa haluta mutta eivät saa. Itse nelikymppisenä naisena ehdottomasti nuorempi mies tai ei ollenkaan. 

Vaikuttaa siltä, että sinulla on selkeä näkemys siitä, mitä saa haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän