Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Justiin tapasin aivan ihanan miehen. Kerrassaan komeakin vielä. Mutta ikäeroa olisi turhan paljon. Hyvä että tulin lukemaan tätä keskustelua enkä tehnyt virhettä. Sinällään harmi kyllä olisi ollut just mun makuun.
Kertoiko etsivänsä omaishoitajaa?
Minkähän takia, minä en halua vaimoa lainkaan? En niin sitten minkään ikäistä.
Olen 47 v mies ja seurustelen 26 vuotiaan ulkolaisen naisen kanssa eikä hänelle ikäeromme ole ongelma vaan hänen exänsä oli minua jopa 3 v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pinnallisuus ei koskaan yllätä.
Tämä. Ja naisia syytetään pinnallisiksi 😄
Miehille puolison ulkonäkö on tutkimustenkin mukaan tärkeämpää kuin naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiin tapasin aivan ihanan miehen. Kerrassaan komeakin vielä. Mutta ikäeroa olisi turhan paljon. Hyvä että tulin lukemaan tätä keskustelua enkä tehnyt virhettä. Sinällään harmi kyllä olisi ollut just mun makuun.
Kertoiko etsivänsä omaishoitajaa?
Solvaaminen jatkuu.
Iso D laittoi paremmaksi, 60v ikäeroa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pinnallista hakea hyvää synnyttäjää!
Siinä on iso ero sukupuolien väillä. 100 vuotias mies voi siittää, mutta 40v nainen alkaa olla synnytyksen suhteen myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Iso D laittoi paremmaksi, 60v ikäeroa 😅
Seuraavaan tavoitteena olisi 80v ikäero.
Ilkka L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on iso ero sukupuolien väillä. 100 vuotias mies voi siittää, mutta 40v nainen alkaa olla synnytyksen suhteen myöhässä.
Niin, jos haluaa lapsia. Monikaan 50 v mies saati vanhempi ei halua. Silloin nuoruuden vaatimus juontuu pinnallisuudesta.
Eihän tuo ole mikään ihme. Keski-ikäinen täti on usein sukupuoleton pötkylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos haluaa lapsia. Monikaan 50 v mies saati vanhempi ei halua. Silloin nuoruuden vaatimus juontuu pinnallisuudesta.
Ei johdu, vaan vetovoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 v mies ja seurustelen 26 vuotiaan ulkolaisen naisen kanssa eikä hänelle ikäeromme ole ongelma vaan hänen exänsä oli minua jopa 3 v vanhempi.
Onko tämä ulkolainen Norjasta, Saksasta tai vaikkapa Ruotsista? Vai oilisiko jostain vähän köyhemmästä maasta kuten yleensä? Rakkaus kun on niin kovin maantieteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään ihme. Keski-ikäinen täti on usein sukupuoleton pötkylä.
Riippuu tädistä.Jos ei ole yhtään mukulaa vääntänyt voi olla hyvinkin sirkeä ja soukka.Sama miehissä vaikka heillä tuo lihavuus johtuu ihan juomisesta ja syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kolmikymppisenä palavasti itseäni 8v vanhempaan nelikymppiseen mieheen. Yleensä olen ihastunut vain oman ikäisiin. Joten: jos ihastuu/rakastuu, niin silloin kyllä hämärtyy se, kuka on minkäkin ikäinen (en kyllä edelleen usko että pystyisin ihastumaan itseä esim 15v vanhempaan tai nuorenpaan). -N38
Jos nainen hyväksyy itseään vanhemman miehen, niin silloin mies tekee kaikkensa, jotta naisella olisi hyvä olla. Silloin ei tule nainen ghoustatuksi ja mies kohtelee naista prinsessana. Jos taas mies joutuu tyytymään omasta mielestään huonoon naiseen, niin silloin mies kohtelee n
En tiedä vastasitko minulle, mutta kyllä minä ymmärrän. Omanikäinen mieheni on juuri tuollainen, joka tekee kaikkensa hyvinvointini ja suhteemme eteen. Tiedän että hän rakastaa minua syvästi. Reilusti vanhempi mies jonka kanssa olen seurustellut ei tahtonut minulle hyvää, hänelle tunnuin olevan vain nätti esine ja vallankäytön kohde.
En ole koskaan kysynyt näin, mutta nyt pitää kyllä kysyä miksi alapeukut? Luuleeko joku oikeasti että nuori puoliso tekisi miehestä automaattisesti hyvän, koska mies ei halua menettää nuorta naista, kuten yritettiin väittää kommentissa johon vastasin?
Jos mies rakastaa naista, hän tekee kaikkensa naisen eteen, mutta tällä ei ole mitään tekemistä ikäeron kanssa, vaan tämä toimii kaiken ikäisten parisuhteissa joissa on aitoa rakkautta. Parisuhteessani vanhemman miehen kanssa sitä ei ollut, mies halusi nuoren naisen ulkonäön takia ja koska halusi auktoriteettia.
Vieläkö täällä vaan rähistään? Onpas täällä kiukkuisen oloisia muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi mies kokee vetovoimaa vain nuorempia kohtaan? Koska nämä ovat hänen mielestään paremman näköisiä. Jos ulkonäkö on tärkein asia suhteessa, se on pinnallinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi mies kokee vetovoimaa vain nuorempia kohtaan? Koska nämä ov
Kyllä se johtuu ihan biologiasta, että hedelmälliset naiset ovat vetävämpiä seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..kuka viisikymppinen haluaa enää elää pikkulapsi arkea..aika harva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..kuka viisikymppinen haluaa enää elää pikkulapsi arkea..aika harva!
No siinähän kerkeää vielä alle kuusikymppisenä oikeuteen vääntämään huoltajuudesta ja elareista, joten aika moni.