Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon

Vierailija
19.01.2025 |

Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.

https://yle.fi/a/74-20137032

Kommentit (431)

Vierailija
321/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä samanikäistä seuraa saa. 18 vuotta nuoremmat ei katso päinkään, tosin eivät katsoneet kolmekymppisenäkään ja hyvä niin :D

Ja se sopii mulle, suunnilleen samanikäistä seuraa haluankin. t. sama

Samoin. Vastasin vaan nuorukaiselle joka ajattelee saavansa tulevaisuudessa 18 vuotta nuoremman kun nytkin kolmekymppisenä itseään nuoremmat kiinnostuu. Ei se ihan niin mene. 

Vierailija
322/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas taas voimaantunut ketju, edes ensimmäistä sivua ei jaksanut lukea loppuun. En tiedä kuka tämä Anders Tate on mutta täytyy varmaan mennä tutustumaan. Ei siksi että vihaisin naisia vaan siksi että olisi kiva joskus lukea jotain kommentteja niin että edes 10% kommenteista ei keskittyisi siihen kuinka paljon ja mitä kaikkea vikaa miehissä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas taas voimaantunut ketju, edes ensimmäistä sivua ei jaksanut lukea loppuun. En tiedä kuka tämä Anders Tate on mutta täytyy varmaan mennä tutustumaan. Ei siksi että vihaisin naisia vaan siksi että olisi kiva joskus lukea jotain kommentteja niin että edes 10% kommenteista ei keskittyisi siihen kuinka paljon ja mitä kaikkea vikaa miehissä on.

Ai, mä en sanonut että miehissä on vikaa.

Vierailija
324/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaiset huru-ukot keski-iän kriisissä omaishoitajaa etsimässä. Ei mitään uutta auringon alla.

Ei vaan pystytissistä naista. Lisäksi nainen on mukavampi luonteeltaan nuorena.

Miksi niiden pitää sojottaa pystyssä? Eikö se ole koominen näky?

Parikymppiset naiset ovat parempia lähinnä hoikkuuden ja mukavamman luonteen takia.

Vierailija
325/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain 8 vuotta nuoremman? Itse hakisin ainakin 18 vuotta nuorempaa, ja sellaisen varmasti saisinkin, ainakin jos jatkan yhtä säilyneenä ja kaikkiaan komeana kun nytkin kolmekymppisenä. 

Sinulla on hyvin vielä aikaa "elääntyä" jahka olet viisikymppinen. M50

Mutta onneksi voi läyhätä täällä sitten puutteessaan senkin edestä.

Usein varmaankin näin. M50

Vierailija
326/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin kolmikymppisenä palavasti itseäni 8v vanhempaan nelikymppiseen mieheen. Yleensä olen ihastunut vain oman ikäisiin. Joten: jos ihastuu/rakastuu, niin silloin kyllä hämärtyy se, kuka on minkäkin ikäinen (en kyllä edelleen usko että pystyisin ihastumaan itseä esim 15v vanhempaan tai nuorenpaan). -N38

Jos nainen hyväksyy itseään vanhemman miehen, niin silloin mies tekee kaikkensa, jotta naisella olisi hyvä olla. Silloin ei tule nainen ghoustatuksi ja mies kohtelee naista prinsessana. Jos taas mies joutuu tyytymään omasta mielestään huonoon naiseen, niin silloin mies kohtelee naista paljon huonommin.

Tämä on ihan täyttä puppua. Kaikista miehistä, joita olen ikinä treffaillut, kaikkein huonoiten minua kohteli se, joka oli eniten minua vanhempi. Itse asiassa hän oli ainoa, joka kohteli minua huonosti. Muut treffailemani miehet (omanikäisiä tai vain vähän vanhempia/nuorempia) olivat ihan asiallisia tyyppejä.

Vierailija
327/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain 8 vuotta nuoremman? Itse hakisin ainakin 18 vuotta nuorempaa, ja sellaisen varmasti saisinkin, ainakin jos jatkan yhtä säilyneenä ja kaikkiaan komeana kun nytkin kolmekymppisenä. 

Kattelet siis 12-vuotiaita. 🤮

Kannattaisi oppia laskemaan, jottet erehdy luulemaan, että 50-vuotiasta 18 vuotta nuorempi on 12.

Vierailija
328/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi etsiä samanikäistä miestä 50-vuotiaana? Nuorempi parempi.

Vierailija
329/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin kolmikymppisenä palavasti itseäni 8v vanhempaan nelikymppiseen mieheen. Yleensä olen ihastunut vain oman ikäisiin. Joten: jos ihastuu/rakastuu, niin silloin kyllä hämärtyy se, kuka on minkäkin ikäinen (en kyllä edelleen usko että pystyisin ihastumaan itseä esim 15v vanhempaan tai nuorenpaan). -N38

Jos nainen hyväksyy itseään vanhemman miehen, niin silloin mies tekee kaikkensa, jotta naisella olisi hyvä olla. Silloin ei tule nainen ghoustatuksi ja mies kohtelee naista prinsessana. Jos taas mies joutuu tyytymään omasta mielestään huonoon naiseen, niin silloin mies kohtelee naista paljon huonommin.

Tämä on ihan täyttä puppua. Kaikista miehistä, joita olen ikinä treffaillut, kaikkein huonoiten minua kohteli se, joka oli eniten minua vanhempi. Itse as

Sama kokemus. Jälkikäteen ajattelen että mies joka ehdottomasti haluaa paljon nuoremman naisen, haluaakin epätasaisen valtasuhteen, tarvitsee pönkittää miehisyyttään auktoriteetilla naiseen nähden ja on lisäksi usein tosi pinnallinen. Ei tuollainen mies yksinkertaisesti osaa kohdella naista hyvin. Tuon suhteen jälkeen mulla on ollut vain omanikäisiä miehiä, ja siinä on iso ero miten he kaikki on kohdelleet mua ihmisenä. 

Kohteleehan Renny Harlinkin nuorta vaimoaan prinsessana.

Vierailija
330/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme halua. Näin eronneena ja lähellä tuota ikää alkanut kiinnostamaan ladyboyt/shemalet, mustat ja latinonaiset. Jotain sellaista uutta ja jännää siis. Seksi enää vain kiinnostaa, ei kiitos avioliitoille, ne on jo nähty ja liian raskaiksi todettu.

50-vuotias ladyboy/shemale, musta tai latino. 

Vierailija
331/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täyttä puppua. Kaikista miehistä, joita olen ikinä treffaillut, kaikkein huonoiten minua

Onko prinsessana kohdellulla puolisolla oikeus olla oikea ihminen ja nainen, oma epätäydellinen persoonansa, jos ei jaksa leikkiä prinsessaa?

Vierailija
332/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että oikeasti haluavat vain 8 vuotta nuoremman. Miehet haluaisivat ainakin 30 vuotta nuoremman, mutta sellaiseen ei vain ole mitään mahdollisuuksia. 8 vuotta nuorempi on vielä mahdollista saada, joten sellainen otetaan, jos saadaan.

Vierailija
333/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jos mies tai nainen haluaa vain nuorta niin puhtaasti seksisuhde se on, ei ihmissuhde. Turha kiistellä koko asiasta.. Jotkin hyötynäkökohdat on sitten höystettä. 

Vierailija
334/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaiset huru-ukot keski-iän kriisissä omaishoitajaa etsimässä. Ei mitään uutta auringon alla.

Ei vaan pystytissistä naista. Lisäksi nainen on mukavampi luonteeltaan nuorena.

Miksi niiden pitää sojottaa pystyssä? Eikö se ole koominen näky?

Parikymppiset naiset ovat parempia lähinnä hoikkuuden ja mukavamman luonteen takia.

Kehittymätön persoona jota voi muokata, eikä vahvaa arvostelukykyä.  Mukavaa. 

Vierailija
335/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jos mies tai nainen haluaa vain nuorta niin puhtaasti seksisuhde se on, ei ihmissuhde. Turha kiistellä koko asiasta.. Jotkin hyötynäkökohdat on sitten höystettä. 

Ei nuori nainen ole paras seksisuhteeseen. Heidän parhaat puolet ovat hoikkuus ja mukava luonne. Usein vanhempi on parempi seksisuhteessa, koska he ovat usein seksuaalisesti estottomampia.

Vierailija
336/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täyttä puppua. Kaikista miehistä, joita olen ikinä treffaillut, kaikkein huonoiten minua kohteli se, joka oli eniten minua vanhempi. Itse as

Sama kokemus. Jälkikäteen ajattelen että mies joka ehdottomasti haluaa paljon nuoremman naisen, haluaakin epätasaisen valtasuhteen, tarvitsee pönkittää miehisyyttään auktoriteetilla naiseen nähden ja on lisäksi usein tosi pinnallinen. Ei tuollainen mies yksinkertaisesti osaa kohdella naista hyvin. Tuon suhteen jälkeen mulla on ollut vain omanikäisiä miehiä, ja siinä on iso ero miten he kaikki on kohdelleet mua ihmisenä. 

Kohteleehan Renny Harlinkin nuorta vaimoaan prinsessana.

Renny Harlin saattaa olla poikkeus eikä sääntö. Ei hänen perusteellaan voi mitään yleistää.

Vierailija
337/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täyttä puppua. Kaikista miehistä, joi

Renny Harlin saattaa olla poikkeus eikä sääntö. Ei hänen perusteellaan voi mitään yleistää.

Emme myöskään edes tiedä miten Renny Harlin kohtelee puolisoaan. En veikkaa että mitenkään ongelmaton suhde on, mutta eipä minulle kuulukaan. Eikä vaimo siinä pakolla ole.

Vierailija
338/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täyttä puppua. Kaikista miehistä, joi

Renny Harlin saattaa olla poikkeus eikä sääntö. Ei hänen perusteellaan voi mitään yleistää

Et ymmärrä miehen psykologiaa. Jos mies saa sellaisen naisen kun on aina halunnut, niin mies tekee silloin kaikkensa, jotta suhde onnistuu. Silloin ei ole varaa kohdella naista yhtään epäkunnioittavasti. Toista samanlaista tilaisuutta ei ehkä tule enää ikinä.

Vierailija
339/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä miehen psykologiaa. Jos mies saa sellaisen naisen kun on aina halunnut, niin mies tekee silloin kaikkensa, jotta suhde onnistuu. Silloin ei ole varaa kohdella naista yhtään epäkunnioittavasti. Toista samanlaista tilaisuutta ei ehkä tule enää ikinä.

En tiedä vastasitko minulle, mutta kyllä minä ymmärrän. Omanikäinen mieheni on juuri tuollainen, joka tekee kaikkensa hyvinvointini ja suhteemme eteen. Tiedän että hän rakastaa minua syvästi. Reilusti vanhempi mies jonka kanssa olen seurustellut ei tahtonut minulle hyvää, hänelle tunnuin olevan vain nätti esine ja vallankäytön kohde. 

Vierailija
340/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva ikäero on se että mies on naista 10-20 vuotta vanhempi. 

M37

Muistapa tämä sama asia, kun tyttäresi tuo näytille ikäisesi sulhasen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi