Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Nainen harrasti seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä - uusi maailmanennätys

Vierailija
19.01.2025 |

Englantilainen Onlyfans-vaikuttaja Bonnie Blue, 25, väittää tehneensä maailmanennätyksen harrastamalla seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä. Nykyinen seksiennätys on tehty Puolan Varsovassa vuonna 2004, kun Lisa Sparks harrasti seksiä 919 miehen kanssa yhden päivän aikana.

Onlyfans-vaikuttaja on julkaissut aiheesta myös Instagram-videon, jossa hän kertoo tarkemmin kokemuksestaan. Hänen mukaansa suoritus tuntuu eniten hänen genitaalialueellaan.

En tarvitse pyörätuolia, olen kunnossa. Tuntuu vain siltä kuin minulla olisi ollut rankka päivä makuuhuoneessa, kuten minulla olikin, Blue kuvailee videolla.

Minulla olisi ollut vaikeuksia, jos se [suoritus] olisi jatkunut samalla tavalla kuin ensimmäisten 34 tunnin aikana, hän lisää.

Blue kertoo tarkemmin Tiktok-julkaisussaan hänen suorituksensa kulkua.

Iso 1000 -haaste oli täysin typerää. Se oli alkuun ryhmäseksistä toiseen. Huone oli täynnä ihmisiä. Sitten aloimme tekemään suoritusta viiden hengen ryhmissä. Halusin antaa ihmisille enemmän aikaa, joten silloin siirryimme sessioihin, joissa yksi katseli, kun olin toisen kanssa, hän kertoo.

Bluen paljastus tuli pian sen jälkeen, kun Onlyfans-tähti Lily Phillips, 23, julkaisi lyhytdokumentin suorituksestaan, jossa hän harrasti seksiä 100 miehen kanssa 24 tunnin sisällä.

Vaikka Phillips murtui kyyneliin suorituksensa jälkeen, hän vannoi myöhemmin X-julkaisussaan aikovansa harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa vuorokauden sisällä. Phillips kertoi TMZ:lle, että hänen tavoitteensa on tehdä uusi maailmanennätys.

Phillips on tykännyt ainakin Bluen Instagram-julkaisusta, jossa hän kiittää miehiä haasteeseensa osallistumisesta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7cc93bb3-7317-4217-b690-4c1e36…

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oksettavaa että seuraava on kosketuksissa edellisen mällin kanssa. Ainoastaan eka sai panna puhtaasti. Think that.

Vierailija
182/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poissulkisi tätä kokemusta miehenä jonossa. Keksin nimittäin, että vetäisin jonossa käteen lähelle laukeamista, ja sitten saman tien orgasmi kun työnnän sisään. Ei paha! Jos tätä taktiikkaa ei käyttäisi, niin jäisi vaan paha mieli, kun saa nussia vaan puoli minuuttia ja sitten pitää lopettaa. Elämässä on hyvä pyrkiä hyvän mielen asiohin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten saastaista. Mahtaa haista pahalta. 🤢

Vierailija
184/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tuntia eli 720 minuuttia. Jokainen mies siis sai panna ehkä 30 sekuntia koska kai siinä jotain taukoakin oli välillä.

Vierailija
185/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kertoo näistä ihmisistä, että pitävät tuollaista jotenkin tavoiteltavana asiana? Vai kertooko tuollainen mitään? Ehkä sen että aika paljon antavat arvoa sille mitä muut heistä ajattelevat. Eivät tietenkään tekisi tuota mikäli iltapäivälehdet eivät siitä kirjoittelisi, koska silloin eivät saisi mainosta.

Vierailija
186/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän lie, tuliko koko loppuelämän panot kerralla kuitatuksi 

Vierailija
187/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näyttää hullulta

hullun silmät ja katse

Ei se miehiä haittaa.

Miehet näköjään tykkää jännänaisista.

Miehet tykkää seksistä. Tuliko teikätädille uutena tietona? Eipä ihme, että avioerot ovat niin yleisiä. 

10 sekunnin jyystö sekaisin olevan pokemuidun kanssa on miehille seksiä 😂. Ei totisesti ole ihme, että avioerot on niin yleisiä.

Vierailija
188/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vanhemmille. Hienon nuoren naisen olette onnistuneet kasvattamaan!

Vierailija
189/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasto, nosto ja ravistus...

Vierailija
190/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kateellinen, ei pystyisi vastaavaan. Kyllä naisten elämä on hienoa.

Kyllä sulle varmaan löytyy tuhat miestä sorvaamaan sulle uuden papana-aukon.

Vierailija
191/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako häntä nyt kutsua "mälliämpäriksi"? Vai loukkaantuko taas joku?

Vierailija
192/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut vanhemmille. Hienon nuoren naisen olette onnistuneet kasvattamaan!

Ja niiden miesten vanhemmille, jotka jonottavat tuikkaamaan kikulinsa samaan reikään TUHANNEN muun miehen kanssa. Kyllä ovat upeita maan toivoja!

Vierailija
193/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan länsimaiden rappiosta, niin...

😞

Tosin muualla sitten muut ongelmat.

Vierailija
194/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sinua ennenkään estänyt, vai mitä?

Vierailija
195/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miehenä tuohon lukemaan paljon matkaa kun kuukauden aika dippasin vaan 22 naista ulkomailla. Päiväennätys on vaan 3 naista.

Itse tuli juuri kuukauden reissulta Thaimaasta, mutta tällä kertaa olin vähän laiska ja nain vain 16 eri naista, ja viimeiset kaksi viikkoa olin saman naisen kanssa.

Parhailla reissuilla takavuosina on tullut naitua pitkälti yli 20 naista, joskus silloin tuli pantua 3 naista samana päivänä.

Ainoa mitä olet porannut, on tietokonetuolisi pieruillasi.

Vierailija
196/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miehenä tuohon lukemaan paljon matkaa kun kuukauden aika dippasin vaan 22 naista ulkomailla. Päiväennätys on vaan 3 naista.

Itse tuli juuri kuukauden reissulta Thaimaasta, mutta tällä kertaa olin vähän laiska ja nain vain 16 eri naista, ja viimeiset kaksi viikkoa olin saman naisen kanssa.

Parhailla reissuilla takavuosina on tullut naitua pitkälti yli 20 naista, joskus silloin tuli pantua 3 naista samana päivänä.

Ainoa mitä olet porannut, on tietokonetuolisi pieruillasi.

😂😂😂

Vierailija
197/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsutaan vaikka spermanaamaksi.

Vierailija
198/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edes yhden miehen 🤷

Ei ole vaikeata. Me miehet olemme hyvin helppoja ja yksinkertaisia tässä asiassa. Ota Bonnielta mallia. Sehän menee vain random-miesten tykö ja suoraan kysyy, että kelpaisko pano. Ota sama taktiikka käyttöön, niin varmaan alkaa aisaa tulemaan.

Vierailija
199/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kateellinen, ei pystyisi vastaavaan. Kyllä naisten elämä on hienoa.

Kyllä sulle varmaan löytyy tuhat miestä sorvaamaan sulle uuden papana-aukon.

😂

Vierailija
200/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että  1000 miehen kanssa 12 tunnissa. Toinen Lily Phillips, 23, julkaisi lyhytdokumentin suorituksestaan, jossa hän harrasti seksiä 100 miehen kanssa 24 tunnin sisällä. On asia niin käsittämätön, en itse eikä ystäväni yhteensä ole harjoittaneet seksiä noin paljon. Ehkä laatu korvasi määrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi