IL : Nainen harrasti seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä - uusi maailmanennätys
Englantilainen Onlyfans-vaikuttaja Bonnie Blue, 25, väittää tehneensä maailmanennätyksen harrastamalla seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä. Nykyinen seksiennätys on tehty Puolan Varsovassa vuonna 2004, kun Lisa Sparks harrasti seksiä 919 miehen kanssa yhden päivän aikana.
Onlyfans-vaikuttaja on julkaissut aiheesta myös Instagram-videon, jossa hän kertoo tarkemmin kokemuksestaan. Hänen mukaansa suoritus tuntuu eniten hänen genitaalialueellaan.
En tarvitse pyörätuolia, olen kunnossa. Tuntuu vain siltä kuin minulla olisi ollut rankka päivä makuuhuoneessa, kuten minulla olikin, Blue kuvailee videolla.
Minulla olisi ollut vaikeuksia, jos se [suoritus] olisi jatkunut samalla tavalla kuin ensimmäisten 34 tunnin aikana, hän lisää.
Blue kertoo tarkemmin Tiktok-julkaisussaan hänen suorituksensa kulkua.
Iso 1000 -haaste oli täysin typerää. Se oli alkuun ryhmäseksistä toiseen. Huone oli täynnä ihmisiä. Sitten aloimme tekemään suoritusta viiden hengen ryhmissä. Halusin antaa ihmisille enemmän aikaa, joten silloin siirryimme sessioihin, joissa yksi katseli, kun olin toisen kanssa, hän kertoo.
Bluen paljastus tuli pian sen jälkeen, kun Onlyfans-tähti Lily Phillips, 23, julkaisi lyhytdokumentin suorituksestaan, jossa hän harrasti seksiä 100 miehen kanssa 24 tunnin sisällä.
Vaikka Phillips murtui kyyneliin suorituksensa jälkeen, hän vannoi myöhemmin X-julkaisussaan aikovansa harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa vuorokauden sisällä. Phillips kertoi TMZ:lle, että hänen tavoitteensa on tehdä uusi maailmanennätys.
Phillips on tykännyt ainakin Bluen Instagram-julkaisusta, jossa hän kiittää miehiä haasteeseensa osallistumisesta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7cc93bb3-7317-4217-b690-4c1e36…
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi olla miehen kanssa, jolla on ollut paljon naisia.
Kuinka paljon sitte on paljon naisia sinulle? Tuskin kokematonkaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi olla miehen kanssa, jolla on ollut paljon naisia.
Kuinka paljon sitte on paljon naisia sinulle? Tuskin kokematonkaan kelpaa.
Naisille ei ikinä kelpaa kokematon!
Voisitte sairaaksi haukkujat vähän miettiä mitä suusta päästätte. Kyllä jokainen saa elää miten haluaa, kunhan ei lakeja riko. Oletteko kuulleet, että jos ei ole kuin pahaa sanottavaa, kannattaa olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä tuohon lukemaan paljon matkaa kun kuukauden aika dippasin vaan 22 naista ulkomailla. Päiväennätys on vaan 3 naista.
Itse tuli juuri kuukauden reissulta Thaimaasta, mutta tällä kertaa olin vähän laiska ja nain vain 16 eri naista, ja viimeiset kaksi viikkoa olin saman naisen kanssa.
Parhailla reissuilla takavuosina on tullut naitua pitkälti yli 20 naista, joskus silloin tuli pantua 3 naista samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä tuohon lukemaan paljon matkaa kun kuukauden aika dippasin vaan 22 naista ulkomailla. Päiväennätys on vaan 3 naista.
Itse tuli juuri kuukauden reissulta Thaimaasta, mutta tällä kertaa olin vähän laiska ja nain vain 16 eri naista, ja viimeiset kaksi viikkoa olin saman naisen kanssa.
Parhailla reissuilla takavuosina on tullut naitua pitkälti yli 20 naista, joskus silloin tuli pantua 3 naista samana päivänä.
Niin siis transnaisia eli ladyboyta kävit paneskelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, no noita tarinoita nyt ei usko kukaan. Ei aasialaiset anna yhtään sen enempää kuin länsimaalaisetkaan, varsinkin kulttuurissa, jossa seksi on tabu
Vierailija kirjoitti:
Voisitte sairaaksi haukkujat vähän miettiä mitä suusta päästätte. Kyllä jokainen saa elää miten haluaa, kunhan ei lakeja riko. Oletteko kuulleet, että jos ei ole kuin pahaa sanottavaa, kannattaa olla hiljaa.
Ole itse hiljaa. Sairaita perverssejä saa sanoa sairaiksi perversseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa vasemmistolaista voimaantumista 🤮🤮
Sellaisia ne miehet ovat, voimaantuvat yhteisen reiän äärellä.
Eihän tuo poikkea mitenkään muslimien joukko-ra iskauksista paitsi että nainen oli tässä mukana vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole itse hiljaa. Sairaita perverssejä saa sanoa sairaiksi perversseiksi.
Kiusaaja olet. Ei lihaviakaan saa sanoa lihaviksi.
Hyi s**tana!
Sitäpaitsi eihän tuo voi mitenkään olla totta. Pikalaskulla olisi jätkä per 43 sekuntia.
Miten seksi nyt tässä siis oli määritelty? Mies lipaisi vulvaa, check.
Tämä on ihan silkkaa valetta koko juttu. On saanut huomioh**raaminen ihan uudet mittasuhteet.
Varmaankin on tosi ylpeä suorituksestaan. Ja samoin koko suku. Tästä mallia myös onlyfans suomineidoille.
Sairasta, eihän tuossa edes ole kyse mistään sksistä, mitä lienee sekoilua ja ennätyksen tavoittelua, hyi.
12 h = 720 minuuttia.
1000 miestä. Olinkos jotain minuutin akteja
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka paljon lompakko köyhty? En ikinä pystyisi maksamaan seksistä
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin on tosi ylpeä suorituksestaan. Ja samoin koko suku. Tästä mallia myös onlyfans suomineidoille.
On varmasti ylpeä, kun julkisesti kertoi. Suvun ylpeydestä en tiedä, mutta mitä merkitystä sillä on?
Yhden äijän vuoro on ollut keskimäärin 83 sekuntia, jos ei ole vessa tms. taukoja ollut projektissa.
Enempikin tuhat äijää ehti kastaa kalunsa, en nyt ihan seksin harrastamisesta vielä puhuisi.
Sai ainakin kokorlman kaikkia mahdollisia papilloomaviruksia, joukosa varmasti myös niitä korkean riskin tyyppejä, jotka aiheuttavat kohdunkaulansyöpää. Papilloomaviruksilta ei suojaa edes kondomi.
A.I.D.S - Tulta kultasein!
T: Urpo
Enpä tiedä yltääkö ihan vauvamammojen kovimpiin lukuihin. Täytyy olla paksua parkkiintunutta norsunnahkaa alapäässä että tuon kestää!