Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ymmärryksen puute

Vierailija
19.01.2025 |

Mitä tehdä kun miehellä ei ole mitään ymmärrystä minua kohtaan. Hän ei esim ymmärrä jos minulla ollut rankka työputki ja olen tosi väsynyt, hän saattaa alkaa kiukutella jostain typerästä asiasta ja haastaa riitaa. On tehnyt tämän lukuisia kertoja. 

Ei myöskään ymmärrä vuosien jälkeen tiettyjä asioita minusta. Että minua esim ahdistaa jos on kiire aikataulu ja hän alkaa siinä ehdottaa että minä auttaisin häntä jossain asiassa joka ei ole millään tavalla oleellinen siinä hetkessä. Joku asia jonka olisi voinut hoitaa aikasemmin, sen voi helposti hoitaa myöhemmin niin juuri sillon kiire hetkellä hän pyytää minua auttamaan häntä siinä. Ja, jos kuulostan turhautuneelta, kun sanon että en nyt ehdi, niin sitten hän loukkaantuu ja jankuttaa sitä asiaa jälkikäteen kuinka sillonkin rumasti sanoin että en voi auttaa, miksi et voinut, ei siihen olisi mennyt kauaa vaikka kyllä olisi sen verran että minulla olisi ollut vielä enemmän kiire. Mutta siis uhriutuu tästä sitten moneen kertaan että kuinka minä kohtelen häntä huonosti. 

Olen aivan loppu. En jaksa typerää kiukuttelua ja riidan haastamista ja täydellistä ymmärryksen puutetta. Minun pitäisi ymmärtää häntä milloin missäkin, mutta nyt olen huomannut sen että sama ei koska häntä ollenkaan. Mikä neuvoksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on ihan itseaiheutettua. Lopeta kiireesi ja nauti elämästäsi miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus olla väsynyt ja huonotuulinen ja muiden ympärilläsi pitää hymyillä kuin säteilevä aurinko?

Vierailija
4/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Tosin olisin eronnut jo ajat sitten. Pikkulapsimainen Itsereflektiokyvytön ihminen ei kehitä itsereflektiota ja empagtiakykyä sen takia että sinä niin toivoisit.

Vierailija
5/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei töissä/opiskele ? Näytä tää aloituksesi hänelle, jospa käytös ois asiallisempaa ?

Vierailija
6/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei välitä. Ei kyse ole ymmärtämisestä. Miksi sinä et ymmärrä tätä? 

Vierailija
7/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippa! Jäit!

Vierailija
8/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus olla väsynyt ja huonotuulinen ja muiden ympärilläsi pitää hymyillä kuin säteilevä aurinko?

En ole välttämättä huonontuulinen, mutta kyllä muutun sellaiseksi jos samoista asioista pitää aina vaan vääntää. Mies myös usein huonolla päällä, poissaoleva jne. Hänen pitää kuitenkin saada olla oma itsensä.  T. Ap

Vierailija
10/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei töissä/opiskele ? Näytä tää aloituksesi hänelle, jospa käytös ois asiallisempaa ?

Ei kai tuossa missään sanottu, ettei ole töissä?

Vierailija
11/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa tyhmältä. Tyhmän miehen kanssa ei kannata olla, jos lisäännyt sen kanssa niin tyhmät geenit pääsevät leviämään.

Toki mies voi myös tahallaan sabotoida sinua, taikka sitten ei välitä sinusta paskan vertaa. Näissäkin tapauksissa kannattaa erota.

Niistä haittamiehistä pitää erota. Ei voi mennä niin, että mies aiheuttaa sinulle harmia tahallaan tai vahingossa, mutta nauttii silti parisuhde-eduista.

Vierailija
12/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi erota.

"jos minulla ollut rankka työputki ja olen tosi väsynyt".

Miehet. Välttäkää kolmivuorohoitsuja, pääsette vähemmällä!

Vierailija
13/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Tosin olisin eronnut jo ajat sitten. Pikkulapsimainen Itsereflektiokyvytön ihminen ei kehitä itsereflektiota ja empagtiakykyä sen takia että sinä niin toivoisit.

Jep, ero on oikea ratkaisu. Todella harva edes pystyy tuohon itsereflektioon, sillä kuten aloittaja, ihmiset yleensä näkee asiat vain omalta kantiltaan. Sehän on helppo tulla tänne kirjoittelemaan toisesta oma näkemyksensä ja valittaa ja saada kaikkien sympatiat puolelleen jolloin ei ainakaan näe enää omassa toiminnassaan mitään vikaa.

Vierailija
14/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole välttämättä huonontuulinen, mutta kyllä muutun sellaiseksi jos samoista asioista pitää aina vaan vääntää. Mies myös usein huonolla päällä, poissaoleva jne. Hänen pitää kuitenkin saada olla oma itsensä.  T. Ap

Eli onni ja autuus olisi jos molemmat saivat olla oma itsensä ja kiukutella? Kuulostaa unelmalta. Vai pitäisikö hänen olla jotain muuta kuin oma itsensä jotta sinä voit olla oma itsesi?

Vierailija
15/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa tyhmältä. Tyhmän miehen kanssa ei kannata olla, jos lisäännyt sen kanssa niin tyhmät geenit pääsevät leviämään.

Toki mies voi myös tahallaan sabotoida sinua, taikka sitten ei välitä sinusta paskan vertaa. Näissäkin tapauksissa kannattaa erota.

Niistä haittamiehistä pitää erota. Ei voi mennä niin, että mies aiheuttaa sinulle harmia tahallaan tai vahingossa, mutta nauttii silti parisuhde-eduista.

Molemmat tuossa kuulostaa tyhmältä.

Vierailija
16/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan Sinun luopua itekeskeisyydestäsi ja yrittää edes ymmärtää miestäsikin?

Vierailija
17/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärryksen puutetta osoittaa, että kirjoittaa vauvapalstalle haukkumisketjun omasta miehestään ja päättää sen kysymykseen: "Mikä neuvoksi?"

Vierailija
18/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onni ja autuus olisi jos molemmat saivat olla oma itsensä ja kiukutella? Kuulostaa unelmalta. Vai pitäisikö hänen olla jotain muuta kuin oma itsensä jotta sinä voit olla oma itsesi?

En ole sellainen kiukuttelija. Mutta jos miehellä esim ollut vapaapäivä ja itse olen ollut pitkän päivän töissä ja mies menee välittömästi sohvalle kun tulen kotiin ja minä alan suunnitella ja laittaa lapsille iltaruokaa ja raivaamaan pahinta kaaosta, HÄN on se joka loukkaantuu kun minä sanon että hei voisitko vaikka tyhjentää tiskikoneen kun minä teen jotain muuta, jotta saadaan tiskikaaos aamuksi pois. Hänen pitäisi saada olla oma itsensä, eli lapset ilman ruokaa, kämppä läävä ja lisäksi minun pitäisi ottaa rennosti. Minulla on ongelma kun vaadin häneltä jotain ja hän ei saa olla oma itsensä. T. Ap

Vierailija
19/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja Why does he do that.

Vierailija
20/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi autismin kirjolla? Kuulostaa nuo jutut sellaiselta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi