Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Nainen harrasti seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä - uusi maailmanennätys

Vierailija
19.01.2025 |

Englantilainen Onlyfans-vaikuttaja Bonnie Blue, 25, väittää tehneensä maailmanennätyksen harrastamalla seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä. Nykyinen seksiennätys on tehty Puolan Varsovassa vuonna 2004, kun Lisa Sparks harrasti seksiä 919 miehen kanssa yhden päivän aikana.

Onlyfans-vaikuttaja on julkaissut aiheesta myös Instagram-videon, jossa hän kertoo tarkemmin kokemuksestaan. Hänen mukaansa suoritus tuntuu eniten hänen genitaalialueellaan.

En tarvitse pyörätuolia, olen kunnossa. Tuntuu vain siltä kuin minulla olisi ollut rankka päivä makuuhuoneessa, kuten minulla olikin, Blue kuvailee videolla.

Minulla olisi ollut vaikeuksia, jos se [suoritus] olisi jatkunut samalla tavalla kuin ensimmäisten 34 tunnin aikana, hän lisää.

Blue kertoo tarkemmin Tiktok-julkaisussaan hänen suorituksensa kulkua.

Iso 1000 -haaste oli täysin typerää. Se oli alkuun ryhmäseksistä toiseen. Huone oli täynnä ihmisiä. Sitten aloimme tekemään suoritusta viiden hengen ryhmissä. Halusin antaa ihmisille enemmän aikaa, joten silloin siirryimme sessioihin, joissa yksi katseli, kun olin toisen kanssa, hän kertoo.

Bluen paljastus tuli pian sen jälkeen, kun Onlyfans-tähti Lily Phillips, 23, julkaisi lyhytdokumentin suorituksestaan, jossa hän harrasti seksiä 100 miehen kanssa 24 tunnin sisällä.

Vaikka Phillips murtui kyyneliin suorituksensa jälkeen, hän vannoi myöhemmin X-julkaisussaan aikovansa harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa vuorokauden sisällä. Phillips kertoi TMZ:lle, että hänen tavoitteensa on tehdä uusi maailmanennätys.

Phillips on tykännyt ainakin Bluen Instagram-julkaisusta, jossa hän kiittää miehiä haasteeseensa osallistumisesta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7cc93bb3-7317-4217-b690-4c1e36…

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla voimaannuttavaa😂

Vierailija
202/208 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on vaaran että kuuppa sekoo ja alkaa itsetuhoseksi. Kohdeltu täysin lihakimpaleena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä väliä lukee tätä teidän päivittelyänne ku samanlainen h nainen on miesten mielestä vaikka bc olis sata kertaa pienempi

Vierailija
204/208 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää huoli vaan omista asioistanne ja lopettakaa kiusaaminen!

Vierailija
205/208 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43,2 sekuntia per mies ja vaihto, eipä siinä paljoa ehdi.

hyvin ehtii 3 kertaa mies laukeamaan tuossa ajassa. Sitten tyytyväisenä tupakille .

Vierailija
206/208 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onlyfansin omistaja on juutalainen

https://en.wikipedia.org/wiki/Leonid_Radvinsky

Mitä sitten? Voithan sinäkin perustaa kilpailevan yrityksen. Niitä on jo enemmän kun muutama. 

Vierailija
207/208 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43,2 sekuntia per mies ja vaihto, eipä siinä paljoa ehdi.

hyvin ehtii 3 kertaa mies laukeamaan tuossa ajassa. Sitten tyytyväisenä tupakille .

Tässä täytyy myös antaa tunnustusta miehille tässä suorituksessa. Tämä ei olisi tapahtunut millään maratoonareilla.

Vierailija
208/208 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt yli 350 000 tuntia enkä ole harrastanut seksiä yhdenkään ihmisen kanssa.

Tasan eivät mene onnenlahjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä