Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä on taas kesällä menossa rantalomalle lasten kanssa etelään

Vierailija
16.03.2024 |

En ole itse pystynyt kertaakaan käymään rantalomalla eron jälkeen. Kehtaisitteko ehdottaa exällenne, että hän maksaisi lasten osuuden, vaikka lapset lähtisi minun mukaani matkalle?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. 

Vierailija
2/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppari. Ole tyytyväinen, että ex lapset vie rantalomalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi olla noin tyhmä

Vierailija
4/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap? Oletko vähän daiju?

Vierailija
5/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka varakas sun ex on? Rikkaalle ei parin lapsen kustantaminen viikoksi etelään varmaan tunnu juuri missään, joten silloin voisin kysyä, mutta jos tavallinen duunari, niin en kysyisi. Oman matkasihan sä varmaan maksaisit itse?

Vierailija
6/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yksinäsi exän lapsiviikolla? Ja mene eri rannalle.

Vierailija
7/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kuinka varakas sun ex on? Rikkaalle ei parin lapsen kustantaminen viikoksi etelään varmaan tunnu juuri missään, joten silloin voisin kysyä, mutta jos tavallinen duunari, niin en kysyisi. Oman matkasihan sä varmaan maksaisit itse?

Oman matkani voisin maksaa, jos säästäisin noin vuoden. Ei exä ole mikään miljonääri, mutta ehkä puoli sellainen ja varsin hyvätuloinen. Ennen matkustettiin vuosittain koko perhe.

Vierailija
8/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä kehtaisi. Ellei nyt ole ihan upporikas, niin voisin varovasti kysyä.

Vierailija
9/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoit lasten matkasta? Vastaukseksi ei kelpaa, että sinä maksat elatusmaksuja. Sinun elarit on mennyt lasten ruokaan, lääkärimaksuihin, harrastuksiin ym. sekä lasten kasvaessa jatkuvasti ostettaviin vaatteisiin ja kenkiin. Elarisi ei ole edes riittänyt kattamaan kaikkia näitä kustannuksia. 

Vierailija
10/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman matkani voisin maksaa, jos säästäisin noin vuoden. Ei exä ole mikään miljonääri, mutta ehkä puoli sellainen ja varsin hyvätuloinen. Ennen matkustettiin vuosittain koko perhe.

Eli olit loinen jo silloin?Ja nyt kuvittelet että voit jatkaa sitä.Olet syystäkin exä.

Vierailija
11/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on normaalit puhevälit, niin voithan sä kysyä, mitä mieltä se siitä olisi. Säästä nyt kuitenkin ensin se oma osuutesi, voithan sä lähteä sillä summalla sitten joko ilman lapsia tai lasten kanssa vaikka risteilylle, jos ex ei lämpene sun ehdotukselle.

Vierailija
12/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoit lasten matkasta? Vastaukseksi ei kelpaa, että sinä maksat elatusmaksuja. Sinun elarit on mennyt lasten ruokaan, lääkärimaksuihin, harrastuksiin ym. sekä lasten kasvaessa jatkuvasti ostettaviin vaatteisiin ja kenkiin. Elarisi ei ole edes riittänyt kattamaan kaikkia näitä kustannuksia. 

En maksa elatusmaksua vaan saan niitä exällä. Ap

Vierailija
13/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä - mieheni ehdotti, että maksaisi minun lapsenlapseni matkan, jos haluaisin hänet mukaan lomalle.

Vierailija
14/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tää sitten kovin ajankohtaistakaan ole, jos vasta suunnittelet säästämisen aloittamista. Mene jonkun kaverin kanssa. 

Vierailija
15/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskoha aikoinaa kannttanut hoitaa suihiotot ja muut sexjutut semmoisella innolla ettei olis tarvinnu eroo

Vierailija
16/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo.

Sillä ei kai kukaan voi olla niin taukki, että oikeasti kuvittelisi tuollaista.

Vierailija
17/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit valintasi. Nauti osastasi.

Vierailija
18/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ex lähtee lasten kanssa rantalomalle, paljonko osallistut lastenne matkoihin? Vai menisikö niin että ex maksaa nyt lasten matkat ja kun sinä lähtisit ex maksaisi lasten matkat ? Jos et osallistu itse lasten matkoihin exän kanssa, älä edes kuvittele että ex maksaisi sinun kanssa matkat 

Vierailija
19/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo.

Sillä ei kai kukaan voi olla niin taukki, että oikeasti kuvittelisi tuollaista.

No en mä nyt näe tossa mitään kovin outoa. Miehen omista lapsistahan siinä on kyse, miksi se ei niille kivoja lomia haluaisi suoda, jos siihen on taloudelliset mahdollisuudet?. Mä ainakin voisin hyvin tollaseen suostua, jos olisin se varakas ex.

Vierailija
20/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ex sentään ottaa kaikki lapset mukaan. Meillä ex tekee pari ulkomaanmatkaa vuosittain ainoan tyttölapsemme kanssa, jota kohtelee muutenkin poikia paremmin. On aina pojille selittämistä, heitä ei vie mihinkään porukalla tai erikseen.

Toisaalta haluaisin olla itse tasapuolinen jokaiselle lapselle ja reissata yhtä paljon, mutta samalla on olo, että joudun kompensoimaan pojille tuota siskonsa matkailua.