IL : Nainen harrasti seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä - uusi maailmanennätys
Englantilainen Onlyfans-vaikuttaja Bonnie Blue, 25, väittää tehneensä maailmanennätyksen harrastamalla seksiä 1000 miehen kanssa 12 tunnin sisällä. Nykyinen seksiennätys on tehty Puolan Varsovassa vuonna 2004, kun Lisa Sparks harrasti seksiä 919 miehen kanssa yhden päivän aikana.
Onlyfans-vaikuttaja on julkaissut aiheesta myös Instagram-videon, jossa hän kertoo tarkemmin kokemuksestaan. Hänen mukaansa suoritus tuntuu eniten hänen genitaalialueellaan.
En tarvitse pyörätuolia, olen kunnossa. Tuntuu vain siltä kuin minulla olisi ollut rankka päivä makuuhuoneessa, kuten minulla olikin, Blue kuvailee videolla.
Minulla olisi ollut vaikeuksia, jos se [suoritus] olisi jatkunut samalla tavalla kuin ensimmäisten 34 tunnin aikana, hän lisää.
Blue kertoo tarkemmin Tiktok-julkaisussaan hänen suorituksensa kulkua.
Iso 1000 -haaste oli täysin typerää. Se oli alkuun ryhmäseksistä toiseen. Huone oli täynnä ihmisiä. Sitten aloimme tekemään suoritusta viiden hengen ryhmissä. Halusin antaa ihmisille enemmän aikaa, joten silloin siirryimme sessioihin, joissa yksi katseli, kun olin toisen kanssa, hän kertoo.
Bluen paljastus tuli pian sen jälkeen, kun Onlyfans-tähti Lily Phillips, 23, julkaisi lyhytdokumentin suorituksestaan, jossa hän harrasti seksiä 100 miehen kanssa 24 tunnin sisällä.
Vaikka Phillips murtui kyyneliin suorituksensa jälkeen, hän vannoi myöhemmin X-julkaisussaan aikovansa harrastaa seksiä 1000 miehen kanssa vuorokauden sisällä. Phillips kertoi TMZ:lle, että hänen tavoitteensa on tehdä uusi maailmanennätys.
Phillips on tykännyt ainakin Bluen Instagram-julkaisusta, jossa hän kiittää miehiä haasteeseensa osallistumisesta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7cc93bb3-7317-4217-b690-4c1e36…
Kommentit (249)
Ajatelkaapa että tätäkään kauheutta ei tapahtuisi jos kapitalismi olisi tervettä ja reilua, että ihan siivoomalla ahkerasti saisi ostettua ja säästettyä oman kodin ja elämän.
Myös perustulo ehkäisisi tosi paljon häiriökäyttäytymistä. Mutta nyt kun eletään näin että työllä ei elätä itseään ja valtioita joissa ei ole tukiverkkoa, niin ihmiset tekee tätä sairautta ja miehet mahdollistaa sen ihan hyväksikäyttämällä näitä naisia.
Tuossa on fyysisten vaarojen paikat, ettei paikat kestä ja perse repee. Näitä on raportoitu jo toisen maailmasodan jälkeen, jossa naisia on käytetty ja ne on hajoneet miesten käsittelyssä. Kun verenvuoto alkaa, niin pahimmassa tapauksessa on kyse ihan kymmenistä minuuteista ja henki pois.
Onko se kivaa? Jokainen voi miettiä asiaa sielä kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suomesta löydy naisia jotka antaisivat pillua miehille oikein urakalla?
Tämä oli hyvä vitsi🤣🤣😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suomesta löydy naisia jotka antaisivat pillua miehille oikein urakalla?
Tämä oli hyvä vitsi🤣🤣😝😝
Voin itse todeta kansainväliseen ryhmäseksiin osallistuneena ja keskiverto kalulla omaavana, ettei se tuntunut juuri enää miltään kun löysää aukkoa veteli edes takaisin jo kertaalleen käyneiden eritteissä ja liukuaneissa. Se oli sellaista hellällä kädellä runkkaamista ilmaan lähinnä. Välissä oli ilmapierusinfoniaa ja sen peitti kovat: Ha HA Ha HA Ha äänteet. Minä yritin parahaani mutta jouduin pahitteeksi feikkaamaan orgasmini, koska kalu löystyi lämimässä vellireijässä. Poistuin tilanteesta kuitenkin tyytyväisen näköisenä ja auoin suutani euforisesti: hoaaöh höäääh tyylisesti.
Ajattelin että vetelisin viittäsataa miestä peräsuoleen 12 tunnin sisällä.
Tuleekohan Iltalehdet kuvaamaan ja onnittelemaan jos onnistun.
Ihan Priden kunniaksi..
Saapikohan Nobelin? Naiset tekee Uraauurtavaa tiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Priden kunniaksi..
Strap-on:lla vaan omalla? Jos strap-on:lla, niin tuleeko koko ylläripyllärinä vaan saako valita? Kaverin puolesta kyselen. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Priden kunniaksi..
Strap-on:lla vaan omalla? Jos strap-on:lla, niin tuleeko koko ylläripyllärinä vaan saako valita? Kaverin puolesta kyselen. M34
Menepäs sinne Pridekavereidesi luo. Hop Hop.
America Fuck JEAH!