Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1701/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siltä perjantaina suihin niin jättää sut rauhaan. Problem solved.

Minä en jättäisi. Jos oltaisiin viikonloppu kahdestaan niin haluaisin sitä seksiä VÄHINTÄÄN päivittäin koska lapset kotona sitä ei ole edes viikoittain. näin pysyisin myös erittäin hyvällä tuulella ja yhdessä puolison kanssa muukin tekeminen olisi oikein mukavaa ja mielekästä. Ja jos sitä seksiä ei ole edes kahdestaan ollessa niin kyllä siitä tulee äkkiä mieleen sellainen johtopäätös että tuskinpa tuo puoliso haluaa sitten muutakaan kanssani tehdä

Minulla herää ajatus, etten ole haluttu. 

Vierailija
1702/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein tulkitsin varsinainen ongelma on siis, ettei mies huomioi ja vaivaudu järjestämään mitään ellei ole tiedossa seksiä. 

Huomioiko ja vaivautuuko vaimo?

Minulle jäi käsitys, että mies järjestää kysymättä vaimolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi vain säilyttää se, mikä aina suhteen alussa on. Kiinnostus jutella, kuunnella, pysähtyä aidosti naisen seuraan. Ihailu, sen osoittaminen sanoin, katsein, teoin. Jos tuntee olevansa kodinkone, jota mies netistä googlettamansa kiinankielisen ohjekirjan kanssa koettaa rassata, niin siinä eivät yhtään kenenkään vietit syty. 

Naisen pitäisi vain säilytää se, mikä suhteen alussa oli. Kiinnostus jutella, ihailu, halukkuus seksiin. 

Tässähän se ongelman ydin onkin. Lähes kaikki naiset on alkuun halukkaita, mutta mihin häviää se naisen halukkuus?

Mies kirjoitti tuolla aikaisemmin "Mutta kuten tässäkin ketjussa on selvästi käynyt ilmi, niin  parin valinnassa on tärkeää, että mies löytää halukkaan naisen ja, että mies tietää kuinka hemmotella naista,"

Halukas nainen on helppo löytää, koska lähes kaikki naiset on alkuun halukkaita, koska onhan seksi ihanaa.

Mutta jotakin sitten tapahtuu. Ja vaikka täälläkin sanotaan, että miksi naista pitää hemmotella ja miksi nainen ei hemmottele miestä niin tässä nähdään se, että miehen hemmottelemista on juuri se seksi, mutta naista pitää hemmotella muuten, koska naiselle se seksi ei ole =rakastaa, välittää. Nainen ei kukoista/halua pitkään, jos ainoa välittämisen/hellyyden muoto on pelkkä paneminen.

Suuri osa miehistä pystyy panemaan, vaikka mitään tunteita ei ole joten ei paneminen ole naiselle mikään tae siitä, että mies välittää. Miehen pitäisi kyetä tämä jotenkin muuten naiselle tuoda näkyväksi, että hän rakastaa ja välittää ja arvostaa. 

Mutta jos tuon "näkyväksi tekemisen =rakastan sinua" jälkeen mies joka kerta odottaa palkintoa, eli sitä seksiä, nainen aika pian tajuaa, että "rakkaus" on vastikkeelista, eli jos mies ilmaisee, että rakastaa, hän haluaa siitä palkinnoksi seksiä. 

Ilmeisesti vain joillakin miehillä on taito arjessa näyttää kumppaneilleen, että välittävät, ilman, että sitten pitää saada seksiä palkinnoksi ja näillä pareilla elämä sujuu tasa-painossa. 

Mies saa seksiä ja nainen välittämistä ja arvostusta ihan siinä arjen keskellä. 

Sitähän sanotaan, että mies antaa hellyyttä saadakseen seksiä ja nainen antaa seksiä saadakseen hellyyttä.  Tässä pitäisi sitten osata tasapainoilla. 

Vierailija
1704/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaushoito auttaa myös haluttomuuteen ja piristää mielialaa. 

MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.

Ap

Sanoit että voisit hyvin olla ilman. Kyllä se haluttomuudelta tai ainakin halujen epäsymmetrialta kuulostaa. 

Niin, ei halua sen kaavamaisesti toistuvien juttujen vuoksi. Oletko kuullut ex tempore seksistä? Siinä tuntee molemmat itsensä halutuksi. Yleensä koskettelu ja silitys tulee seksin jälkeen. 

Vierailija
1705/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein tulkitsin varsinainen ongelma on siis, ettei mies huomioi ja vaivaudu järjestämään mitään ellei ole tiedossa seksiä. 

Miksei se vaimo voi avata suitaan ja ehdottaa sellaista mikä häntä kiinnostaa. No ei tietenkään kun sekin menisi pilalle kun seksi.

Uskokaa nyt, että miehen hemmottelu tai joku muu tekeminen ei ole se huono tai hyvä juttu vaan se, ettei aloittaja halua seksiä kuin itselleen sopivana aikana. Ja se on sitten suuri arvoitus milloin se tapahtuu. Varmaan molemmille. 

En käsitä miölään miten aloittaja voi olla varma tai edes vaatia, että kun hän sen suunnattoman arvokkaan ja sakatun Pandoran lippaansa yllättäen ja pyytämättä aukaisee niin mies on silloin itse halukas tai kykenee seksiin. Eikö miestä taas puolestaan suurestikin ahdista tämänkaltaiinen tilanne? Ei aloittaja tietenkään mitään ajattele kun on miehen hyvinvoinnista kyse. 

Vierailija
1706/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että ap:n kommunikaatio ei ole kovin vakuuttavaa keski-ikäisen puheeksi. Omia näkökulmia ei suostu tai pysty argumentoimaan juuri lainkaan, ja muita syyttää, kun he ovat eri mieltä. Varmasti leppoisa suhde kaiken kaikkiaan jos vain tämän ketjun perusteella arvioi. 

Argumentointiko sinusta tekee kypsän. En ole koskaan tuota sanaa käyttänyt ja olen kypsässä iässä.

N54

Vierailija
1707/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi vain säilyttää se, mikä aina suhteen alussa on. Kiinnostus jutella, kuunnella, pysähtyä aidosti naisen seuraan. Ihailu, sen osoittaminen sanoin, katsein, teoin. Jos tuntee olevansa kodinkone, jota mies netistä googlettamansa kiinankielisen ohjekirjan kanssa koettaa rassata, niin siinä eivät yhtään kenenkään vietit syty. 

Naisen pitäisi vain säilytää se, mikä suhteen alussa oli. Kiinnostus jutella, ihailu, halukkuus seksiin. 

Tässähän se ongelman ydin onkin. Lähes kaikki naiset on alkuun halukkaita, mutta mihin häviää se naisen halukkuus?

Mies kirjoitti tuolla aikaisemmin "Mutta kuten tässäkin ketjussa on selvästi käynyt ilmi, niin  parin valinnassa on tärkeää, että mies löytää halukkaan naisen ja, että mies tietää kuinka hemmotella nais

Sinäkin puhut seksistä palkintona. Ja moni nainen ajattelee samoin. Siinä kohtaa ollaan jo väärällä tiellä. Tottakai halukas osapuoli koittaa saada halukkaan innostumaan seksiin. Halukas kokee rakkauden sillä tavalla. Siksi niin moni tuskastuu, kun toisen halut häviävät. Toki syitä voi olla monia, mutta lopputulos on sama. Pahimmillaan ollaan ap:n kuvaamassa solmussa. 

Vierailija
1708/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaushoito auttaa myös haluttomuuteen ja piristää mielialaa. 

MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.

Ap

Sanoit että voisit hyvin olla ilman. Kyllä se haluttomuudelta tai ainakin halujen epäsymmetrialta kuulostaa. 

Niin, ei halua sen kaavamaisesti toistuvien juttujen vuoksi. Oletko kuullut ex tempore seksistä? Siinä tuntee molemmat itsensä halutuksi. Yleensä koskettelu ja silitys tulee seksin jälkeen. 

Ei, vaan ap kirjoitti, että voisi ihan hyvin olla ilman koko seksiä, kun teinipupuilut ei kiinnosta. Luuletko hänen syttyvän jostain spontaanista seksistä. Ei takuulla syty. Ap:lle seksi on selvästi pakollinen paha. 

Vierailija
1709/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle se tuntuu kylmältä rätiltä vasten kasvoja, ettei edes vapaalla lomahetkenä kumppania kiinnosta seksi. Kaikesta panostuksesta huolimatta. Sympatiani ovat tuon miehen puolella.

Jospa yllättäisi arjen keskellä?! Lapset sen verran isoja, että pärjäävät kotona sen ajan, kun vanhemmat käyvät syömässä jossain ravintolassa. Voi olla, että nukkumaan mennessä kihelmöi peiton alla. 

Kuulostaa siltä, että arki liian hektinen, suoriutumista. Vois löysätä. 

Vierailija
1710/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahha

Hauska kuinka mammat täällä selittää ettei punkkupullolla voi seksiä ostaa.

Olen vaikka kuinka monta "ällöstä pervosta" eronnutta emäntää kellistänyt sänkyyn pelkällä kyykkyviinillä ja pakastepihvillä.

Vierailija
1711/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että tuossa perheessä on outo seksikielteisyys, mummo ottaa lapset mukaan Tahkolle, ettei ukki saa seksiä ja tytär eli "vaimo" pihtaa kotona.

Ehdotan seuraavaa järjestelyä: Miehet lähtee kahdestaan sinne Tahkolle ja naiset jää kotiin lasten kanssa. Miehet saa tarpeeksi seksiä ja naiset voi olla kotona turvallisin mielin, kun ei tarvitse pelätä seksivaatimuksia. Tämä on silloin kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu. 

Vierailija
1712/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju selvästi todistaa, että miehelle se seksin saaminen on sitä tärkeinta huomioon ottamista ja mies on tyytyväinen, kun sitä saa, eikä kaipaa muuta "hömppää", mutta nainen kaipaa taas (monen miehen mielestä pelkkää "hömppää"jota mies ei vaivaudu antamaan, koska se on hömppää")hömppää ennen kuin se seksi onnistuu ja nainen voi tuntea itsensä rakastetuksi. 

Miehet sanoo, että naisen tulee tajuta, miten tärkeätä seksi on miehelle, mutta miehen tulee myös tajuta, että se seksi naiselle ei ole sama asia. Siksi naisten ei tarvitse "hemmotella" miestä vielä jollakin "hömpällä" josta mies ei edes piittaa, kun miehelle riittää se seksi. Seksi on tärkeintä miehelle, mutta se ei vältämättä ole sitä naiselle.  Tämä miehen tulisi muistaa.

Kun seksiin aletaanta nais sitten painostamaan  loputkin halut häviää tai jos nainen tajuaa, että mies "ostaa" seksiä tekemällä  aina samalla kaavalla jotakin mista arvelee naisen "antavan", tai ottaa naisen huomioon/antaa hellyyttä vain silloin, kun haluaa seksiä  niin ei se naisen haluja nostata, vaan vaikutus on päinvastainen.

Vierailija
1713/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli avovaimo jolla oli samantapainen ajatusharha kuin ap:lla. Hän teki pitkää työpäivää seisten ja oli aina selkä ja niska kipeänä. Ei koskaan suostunut hierottavaksi koska "oot vaan seksiä vailla". No totta hemmetissä olin koska oli (ja on edelleen) todella hotti nainen mutta ei sillä ollut mitään tekemistä tuon hieromisen kanssa.

Erottuamme nähtiin kavereina ja kerran sitten katsoessamme elokuvaa hän valitti ettei löydä kunnon asentoa sohvalta niskakivun takia. Ehdotin että istuu lattialla ja hieron hänen niskaansa kunnes kipu helpottaa. Näin teimme ja hänen olonsa helpotti. Istui taas sohvalle viereeni erittäin lähelle.

Elokuvan loputtua aloin tehdä lähtöä kun kello oli jo paljon. Hän vähän hämillään alkoi kysellä että enkö ollutkaan seksiä vailla kun olin hieronut hänen niskaansa. Sanoin että en enkä ollut koskaan aiemminkaan ollut sen takia vailla. En enää halunnut häntä vaikka olikin kuuma pakkaus koska

No mutta ap:n mies selkeästi tekee kerta toisensa jälkeen asioita seksin toiveessa. 

Vierailija
1714/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mutta ap:n mies selkeästi tekee kerta toisensa jälkeen asioita seksin toiveessa. "

Apn mielestä. Totuus on varmasti aivan eri.

Vierailija
1715/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen ei tarvitse tehdä mitään miehen eteen? Itse asiassa tuo lista kuulostaa siltä, mitä olisi ollut ap:lle tarjolla, mutta ei kelpaa, kun saattaa joutua rakastelemaan. Ja sehän on kauheinta mitä voi joutua avioliitossa tekemään. Eikös?

Jos toisesta aistii että hän pitää hyvänä hampaat irvessä ja vain seksiä saadakseen, niin ei se toimi. Ei se ole rakastelua, jos läheisyys ja halu olla toisen kanssa ei ole aitoa. Miehille sitten ilmeisesti kelpaa seksi, jossa tietävät naisen olevan vastentahtoisesti mukana. Ja jos sitä aitoa ihailua ja hyvänä pitämistä saisi edes sen seksin jälkeen, mutta ei monella ole niinkään. 

Vierailija
1716/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että tuossa perheessä on outo seksikielteisyys, mummo ottaa lapset mukaan Tahkolle, ettei ukki saa seksiä ja tytär eli "vaimo" pihtaa kotona.

Kiitos nauruista. :D

Vierailija
1717/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!

En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?

Ap

Miehille seksi=rakkautta

Eikö naisille sitten? Olenko minä jotenkin outo, kun kyllä ne aika käsi kädessä kulkevat. Toki seksiä voi olla myös ilman rakkautta. 

Nainen 

Joillakin kulkee käsi kädessä, joillakin ei. Siitä huolimatta suhteessa rakkautta ja voidaan hyvin. 

Niinhän sä kuvittelet, kun ei miehen mielipiteet kiinnosta pätkääkään. Kuhan lapset lähtee, niin e

Lapset lentäneet jo pesästä. Kuljemme käsi kädessä. Meillä ei ole seksiä, miehelle riittää muunlaiset hellyyden osoitukset. Niinkuin sanoin, aina ei kulje käsi kädessä. Ikävää tuottaa nuorelle naikkoselle pettymys.

N54

Vierailija
1718/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä näen tässä ongelman olevan ennemmin miehessä kuin vaimossa.

Mikä miehessä on vikana? Sekö että haluaa vaimoaan?

Okei eli lisätäänpä tämä pitkään listaan miesten vioista eli "haluaa vaimoaan seksuaalisesti"

Osataan jatkossa siis olla haluamatta. Pitäisikö saman tien muuttaa vaikka pihavajaan ettei tällaista haluamista vahingossakaan tapahtuisi?

Jospa mies tekisi lapsivapaa viikonloppuna jotain arkista, ennalta arvaamatonta?! 

Jaa niinko mitä? Sitä samaa arkea mitä mies naisen toiveesta suorittaa kaikkina muinakin päivinä?

😂

Vierailija
1719/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!

En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?

Ap

Miehille seksi=rakkautta

Eikö naisille sitten? Olenko minä jotenkin outo, kun kyllä ne aika käsi kädessä kulkevat. Toki seksiä voi olla myös ilman rakkautta. 

Nainen 

Joillakin kulkee käsi kädessä, joillakin ei. Siitä huolimatta suhteessa rakkautta ja voidaan hyvin. 

Niinhän sä kuvittelet, kun ei miehen mielipiteet kii

Noin nuorena jo seksitöntä? Milloin lopetitte? Aika pelottavaa...

Vierailija
1720/1899 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... Pakko myöntää että hieman ärsyttää tämä suhtautuminen. Epäilen tosin että aloitus on pelkkä provo, mutta näin miehenä ihmettelen että jotakuta oikeasti vituttaa, että hänen kumppaninsa osoittaa halua häntä kohtaan. Ja  järjestää vielä aikaa ja mahdollisuuden sitä toteuttaa.

Jos ongelma on saman kaavan toisto, vaikka ilmeisisti pidät siitä, ehdota ihmeessä itse uutta sisältöä teidän vapaa-aikaanne? Ihme siipeilyä ja vapaamatkustamista. 

Jos ongelma on se, että ei huvita seksi, niin kerro miehellesi siitä ihan kohteliaasti. Suosittelisin silti miettimään itse mitä haluat tehdä, että rupeaisi huvittamaan? Ei se ole kovinkaan työlästä ja kerroit itsekkin että sinulla ei ole mitään sitä vastaan. Mieti mistä nautit ja pyydä mieheltäsi sitä. Ja älä stressaa. Ei ole maailman loppu jos se seksi nyt ei tajuntaa räjäytä. Miehellesi se on kuitenkin tärkeää. Sinulle se voi olla ihan vaan vaikka mukavaa... 

Maailma on myös täynnä lähinnä naisten valitusta siitä, että mies ei tee mitään seksielämän ylläpitoon. Ja sitten kun tekee, niin tekee väärin. 

Näin keski-ikäisenä ukkona menee vähän ihon alle tällainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi