Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo sivulla 84. Tämä kuvaa niin hyvin, ettei haluttomat osaa nähdä tilannetta halukkaan silmin. Ja kun tuossa kierteessä ollaan, niin helpompi on ottaa ero ja toivoa kohdalle löytyvän samalla halukkuustasolla olevan puolison.
Minä olen meillä se haluava osapuoli, miehelle riittää vähemmän. Siitä huolimatta olen ap:n kannalla. Ymmärrän miltä ap:sta tuntuu. En toki itse painosta miestäni seksiin, vaan ymmärrän, että aina ei halut kohtaa. Löytyy näitäkin käsi kädessä kulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että tuossa perheessä on outo seksikielteisyys, mummo ottaa lapset mukaan Tahkolle, ettei ukki saa seksiä ja tytär eli "vaimo" pihtaa kotona.
Kiitos nauruista. :D
Sama, tuo oli ketjun paras ja piristävin oivallus 👍😅
Joo ei ole enää pitkässä parisuhteessa muuta kuin seksi. Jos lapset lähtee pois kotoa niin miehellä kauhea kiire harrastaa seksiä. Muuten ei kyllä mitenkään huomioida eikä edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Seksiin painostaminen on tosi inhottavaa ja tappaa niin seksihalut kuin arvostuksen.
Niin, että lapsivapaa hemmotteluviikonloppu on seksiin painostamista? Kaikkea sitä kuuleekin.
No mutta näinhän ap kirjoittaa. Kertaakaan ap ei ole tuonut esille miten olisi tullut kuulluksi viikonloppuvapaan suhteen. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ap:n miehen tulisi suunnitella yhdessä ap:n kanssa, eikä päättää ap:n puolesta.
En tiedä millaisissa parisuhteissa elätte?! Itse en suostuisi pelkkään miehen suunnittelemaan, jos kaavamaista vuodesta toiseen.
Mies ei myöskään ole mikään seksi vonkari.
Vierailija kirjoitti:
Haluttomien pitäisi jotenkin ymmärtää, että sen halukkaan osapuolen näkökulmasta se rakkaus on loppunut. Ja tästä alkaa se alamäkikierre. Halukas tuskastuu, jolloin myös kaikki muu parisuhteessa alkaa takkuaan, jolloin haluton tuntee ettei häntä rakasteta ja arvosteta. Sitten onkin umpisolmu valmis.
No niin on, silti rakastan miestäni ja tiedän ja tunnen, että mieheni rakastaa minua. Osoittaa monella muulla tapaa paitsi se seksi. Olen hyväksynyt sen. Välillä tulee ajatus, etten kelpaa, ei ole läsnä joka päivä. Arki sujuu ilman solmuja. Kaikesta huolimatta ymmärrän mitä ap yrittää kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Seksiin painostaminen on tosi inhottavaa ja tappaa niin seksihalut kuin arvostuksen.
Niin, että lapsivapaa hemmotteluviikonloppu on seksiin painostamista? Kaikkea sitä kuuleekin.
No mutta näinhän ap kirjoittaa. Kertaakaan ap ei ole tuonut esille miten olisi tullut kuulluksi viikonloppuvapaan suhteen. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ap:n miehen tulisi suunnitella yhdessä ap:n kanssa, eikä päättää ap:n puolesta.
En tiedä millaisissa parisuhteissa elätte?! Itse en suostuisi pelkkään miehen suunnittelemaan, jos kaavamaista vuodesta toiseen.
Mies ei myöskään ole mikään seksi vonkari.
Koko ketjua en lukenut läpi, mutta onko AP oikeasti vastannut mitä itse on ehdottanut noiden lapsivapaiden viikonloppujen sisällöksi? Tää on melko oleellinen asia.
Eli Mitä AP haluaa tehdä, kun kuitenkin tykkää noista miehen järjestämistä viikonlopuista? Aloituksen mukaan Ongelma on vain se että mies haluaa niiden aikana seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein tulkitsin varsinainen ongelma on siis, ettei mies huomioi ja vaivaudu järjestämään mitään ellei ole tiedossa seksiä.
Huomioiko ja vaivautuuko vaimo?
Minulle jäi käsitys, että mies järjestää kysymättä vaimolta.
Miksei se vaimo voi avata suitaan ja ehdottaa sellaista mikä häntä kiinnostaa. No ei tietenkään kun sekin menisi pilalle kun seksi.
Uskokaa nyt, että miehen hemmottelu tai joku muu tekeminen ei ole se huono tai hyvä juttu vaan se, ettei aloittaja halua seksiä kuin itselleen sopivana aikana. Ja se on sitten suuri arvoitus milloin se tapahtuu. Varmaan molemmille.
En käsitä miölään miten aloittaja voi olla varma tai edes vaatia, että kun hän sen suunnattoman
Suitaan? Onko puhuva pers-reikä 😳
Vierailija kirjoitti:
"No mutta ap:n mies selkeästi tekee kerta toisensa jälkeen asioita seksin toiveessa. "
Apn mielestä. Totuus on varmasti aivan eri.
Miksi ap valehtelisi siitä, miten mies hemmottelee.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole enää pitkässä parisuhteessa muuta kuin seksi. Jos lapset lähtee pois kotoa niin miehellä kauhea kiire harrastaa seksiä. Muuten ei kyllä mitenkään huomioida eikä edes keskustella.
Jokin mennyt pieleen jo vuosia sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen tässä ongelman olevan ennemmin miehessä kuin vaimossa.
Mikä miehessä on vikana? Sekö että haluaa vaimoaan?
Okei eli lisätäänpä tämä pitkään listaan miesten vioista eli "haluaa vaimoaan seksuaalisesti"
Osataan jatkossa siis olla haluamatta. Pitäisikö saman tien muuttaa vaikka pihavajaan ettei tällaista haluamista vahingossakaan tapahtuisi?
Jospa mies tekisi lapsivapaa viikonloppuna jotain arkista, ennalta arvaamatonta?!
Jaa niinko mitä? Sitä samaa arkea mitä mies naisen toiveesta suorittaa kaikkina muinakin päivinä?
Mielikuvituksettomat miehet hotellihuoneineen. Meillä mies sytyttää halut lapsivapaassa viikonlopussa kysyen, että hei siivotaanko se kellari, kun ollaan siitä jo pitkään puhuttu? Musa soimaan ja kellarin siivoukseen, jossain vaiheessa hyvä lounas ja sihautetaan loppusiivoukseen vaikka kalja/siideritölkit. Napsautetaan sauna päälle, että päästään urakan jälkeen heti saunaan. Illaksi hankittu myös hyvää, helppotekoista ruokaa.
Myönnän, että aina ei jakseta saunan päälle sekstailla, mutta aamulla viimeistään. Tai herätään aamuyöstä hellimään. Hyvä mieli on vkonlopun jälkeen, kivaa oli ja arkikin eteni huiman loikan! Ja minäkin jaksan taas arjessa huomioida miestä kaikin tavoin, kun se on mulle luonteenomaisempaa ja mulla on parempi muistikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei myöskään ole mikään seksi vonkari.Koko ketjua en lukenut läpi, mutta onko AP oikeasti vastannut mitä itse on ehdottanut noide
Ei ole, ja moneen kertaa on kysytty ja ehdoteltu eri asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein tulkitsin varsinainen ongelma on siis, ettei mies huomioi ja vaivaudu järjestämään mitään ellei ole tiedossa seksiä.
Huomioiko ja vaivautuuko vaimo?
Minulle jäi käsitys, että mies järjestää kysymättä vaimolta.
Miksei se vaimo voi avata suitaan ja ehdottaa sellaista mikä häntä kiinnostaa. No ei tietenkään kun sekin menisi pilalle kun seksi.
Uskokaa nyt, että miehen hemmottelu tai joku muu tekeminen ei ole se huono tai hyvä juttu vaan se, ettei aloittaja halua seksiä kuin itselleen sopivana aikana. Ja se on sitten suuri arvoitus milloin se tapahtuu. Varmaan molemmille.
En käsitä miölään miten aloittaja voi olla varma tai edes vaatia, että kun hän sen suunnattoman
Ja tämä kääntäen. Ei miehen pidä odottaa, että joka kerta, kun hän haluaa seksiä, nainenkin automaattisesti haluaa.
Meillä on hyvin pitkä avioliitto takana ja täytyy sanoa, että seksiä on vain silloin, kun mies haluaa. Ei koskaan silloin, kun minä haluan. Meillä ei siis ole seksiä mitenkään harvoin, aika useinkin oikestaan, mutta ei mies koskaan innostu silloin, kun minä haluaisin, vaan seksi on aina miehen aloisteesta.
Jotenkin minä ymmärrän sen, ettei sitä naistakaan voi aina haluttaa silloin, kun mies haluaa, koska mieskin voi olla haluamatta silloin, kun nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei myöskään ole mikään seksi vonkari.Koko ketjua en lukenut läpi, mutta onko AP oikeasti vastannut mitä itse on ehdottanut noide
Vastas AP jo aika alussa että haluaisi miehen menevän teinien kanssa sinne Tahkolle jotta sais olla omassa rauhassa.
Toisin sanoen inhoaa miestään eikä halu olla tämän kanssa. Eroaisi miehestä niin sais olla rauhassa ja mies sais hässiä minkä haluaa muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mutta ap:n mies selkeästi tekee kerta toisensa jälkeen asioita seksin toiveessa. "
Apn mielestä. Totuus on varmasti aivan eri.
Miksi ap valehtelisi siitä, miten mies hemmottelee.
Koska kaikki apn sepostukset on tekosyitä sille että inhoaa miestään eikä halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli lisätäänpä tämä pitkään listaan miesten vioista eli "haluaa vaimoaan seksuaalisesti"
Osataan jatkossa siis olla haluamatta. Pitäisikö saman tien muuttaa vaikka pihavajaan ettei tällaista haluamista vahingossakaan tapahtuisi?
Jospa mies tekisi lapsivapaa viikonloppuna jotain arkista, ennalta arvaamatonta?!
Jaa niinko mitä? Sitä samaa arkea mitä mies naisen toiveesta suorittaa kaikkina muinakin päivinä?
Mielikuvituksettomat miehet hotellihuoneineen. Meillä mies sytyttää halut lapsivapaassa viikonlop
Kuulostaa karsealta. Jos mulla olis joku siivoushomma niin hoitasin sen ite enkä ottais päällepäsmäriä siihe mukaan kertomaan jatkuvasti kuinka teen siivouksen väärin. Loppuillasta pitäisi siidereistä sammunut kantaa sänkyyn ja siivota jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo sivulla 84. Tämä kuvaa niin hyvin, ettei haluttomat osaa nähdä tilannetta halukkaan silmin. Ja kun tuossa kierteessä ollaan, niin helpompi on ottaa ero ja toivoa kohdalle löytyvän samalla halukkuustasolla olevan puolison.
Minä olen meillä se haluava osapuoli, miehelle riittää vähemmän. Siitä huolimatta olen ap:n kannalla. Ymmärrän miltä ap:sta tuntuu. En toki itse painosta miestäni seksiin, vaan ymmärrän, että aina ei halut kohtaa. Löytyy näitäkin käsi kädessä kulkijoita.
Sama meillä. Hyvä kummppanuus on muutakin, kuin seksiä. Ja jos sitä seksiä kuitenkin välillä on, voi ihminen kyllä elää pienessä puutteessakin. Aina ei voi saada kaikkea ihan 100% vaan jostain voi tinkiä. Jokainen voi sitten kohdaltaan päättää mistä tinkii. Jos ihmissude on muuten hyvä ja välit lämpimät ja puoliso on hyvä vanhempi lapsille, niin silloin voi omista himoistaan vähän tinkiä.
Joku toinen voi tyytyä huonompaan suhteeseen muuten , mutta, jos seksi on hyvää se riittää pitämään suhteen kasassa. Kukin tavallaan. Ihminen panostaa kaikissa asioissa siihen, mitä eniten arvostaa. Jos arvostaa seksiä, haluaa suhtee jossa sitä on ja jos joku arvostaa puolisossaan muita hyveitä ja valitsee olla liitossa vaikka seksi siinä ei ole pääosassa, niin sekin on ok.
Joidenkin on vaikea ymmärtää, että kaikille se seksi ei ole koko maailma.
Ja sitten vielä se, että ihminen muttuu ja ne seksihalut myös. Entinen kani voi nyt olla haluton ja entinen haluton voi nyt olla se kani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksettomat miehet hotellihuoneineen. M
Ohhoh. Ja tuollasita naistako sinä katselet ja olet vielä valmis panemaan? Kuulostaa todellakin karsealta. Mutta tästäkin puheenvuorosta huomaa, miten vaikeaa joidenkin miesten on ymmärtää, että se oma vaimo voi olla paras kaveri siivouksessakin, jonka kanssa hommat hoituu ja voidaan ilolla hoitaa yhteistä kotia.
Minä ilahduin tästä puheenvuorosta, kun aloin jo ajatella, että onko oma suhde aivan uniikki, kun yhteinen tekeminen herättää himot molemmilla.
Ne miehet, jotka eivät puhu puolisoistaan kuten sinä, panevat aika paljon.Kyllä sä ne työpaikallakin erotat, kenellä on muijan kanssa eri meno.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksettomat miehet hotellihuoneineen. Meillä mies sytyttää halut lapsivapaassa viikonlop
Siivoamisen ehdottaminen = yksi pahimmista turn offeista
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että tuossa perheessä on outo seksikielteisyys, mummo ottaa lapset mukaan Tahkolle, ettei ukki saa seksiä ja tytär eli "vaimo" pihtaa kotona.
Ehdotan seuraavaa järjestelyä: Miehet lähtee kahdestaan sinne Tahkolle ja naiset jää kotiin lasten kanssa. Miehet saa tarpeeksi seksiä ja naiset voi olla kotona turvallisin mielin, kun ei tarvitse pelätä seksivaatimuksia. Tämä on silloin kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu.
Saksassa vois mennä isä ja ukki Tahkon sijaan suoraan bordelliin. Naiset saavat olla haluamassaan rauhassa ilman seksiehdotuksia ja miehet pääsevät toteuttamaan seksualisuuttaan nuoremman, kauniimman ja mukavamman naisen seurassa. Kaikki voittaisi, eikö? 😊
Ap:n kaltaisten naisten takia ei ole ihme että prostituoitujen ykkös-asiakasryhmä ovat naimisissa olevat perheenisät. Sinkkumiehilläkin on vähemmän kysyntää kyseisiin palveluihin mikä on ironista mutta todella ymmärrettävää
Tuntuu rienaamiselta nimittää seksiä, joka on iso elämänenergia ja parhaimmillaan mystisen ihanaa " nuorisopupuiluksi".
N49