Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Tekstistä ja seksivastaisuudesta päätelisin että 14v mutta väittää olevansa keski-ikäinen
älä huoli ap, olet ihan oikeassa ja miehesi käyttäytyminen kuvottavaa ja alentavaa. Tässä keskutelussa ei nähtävästi ole paljon muita kuin lukutaidottomia naistenvihaajia, joille ihmisyys on tuntematon käsite.
Itse olen nainen seksittömässä liitossa koska lopetin aloitteet ja siihen jäikin sitten hommat. Ei jaksa laittaa tikkuakaan ristiin toinen osapuoli, niin ei sitten. Ei oo mullekaan kuoleman kysymys. Kelpaa näin ihan mainosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Tekstistä ja seksivastaisuudesta päätelisin että 14v mutta väittää olevansa keski-ikäinen
Mitä ihmettä selität? Seksi on teinien juttu, aikuinen jolle seksi on tärkeää, on jälkeenjäänyt ja elämätön luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen seksittömässä liitossa koska lopetin aloitteet ja siihen jäikin sitten hommat. Ei jaksa laittaa tikkuakaan ristiin toinen osapuoli, niin ei sitten. Ei oo mullekaan kuoleman kysymys. Kelpaa näin ihan mainosti.
Ja silloinkin kun vielä oli niin makoili vain ja sain tehdä kaiken työn. Joo ei kiitos. Ei se aina näin ollut. Muuttui matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on ongelma. Se ei varsinaisesti liity seksin haluamiseen, vaan siihen, että mies toivoo sitä ap:n mielestä väärällä tavalla. Pitäisi huolehtia, helliä, hemmotella, tehdä ruokaa, katsella elokuvaa, keksiä kivaa tekemistä ym. ym., mutta millään tapaa ei saisi näkyä sieltä taustalta, että yhteinen seksihetki olisi myös kiva.
Pitäisi antaa ap:n haluta. Mutta kun ap ei välttämättä halua lainkaan, ja yhteinen aika menee sitten ilman sitä seksihetkeä. Mies tietää tämän jo ennakolta ja tällä kertaa hermostui jo aiemmin, koska arvasi, ettei rouva halua seksiä tällä(kään) kertaa.
Mitä tästä pitäisi ajatella? No, ainakaan ap:n mielestä seksi ei kuulu - tai sen ei pitäisi kuulua yhteiseen teinittömään aikaan. Mihin se sitten kuuluu? Arkeen, kun työasiat painaa mieltä ja ne teinit valvoo siellä huoneissaan? Vai eikö sinnekään?
Seksin vaatimus tai siihen painostus kiukuttelulla ei kuulu yhtään mihinkään viikonloppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle kelpais jos olisit himokas.
Itsellä oli sama kuvio ja kun toisella ei vaan kiinnostanut niin vaihdoin sellaiseen joka halusi.
Jotkut valitti että miksi erositte kun oli "niin hyvä liitto". No joo olihan se hyvä jos ollaan kämppiksiä.
Se mies ajattelee vain käkkeliään ja sen käyttöä. Muilla asioilla niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Mitä ihmettä selität? Seksi on teinien juttu, aikuinen jolle seksi on tärkeää, on jälkeenjäänyt ja elämätön luuseri.
Tämä on muuten totta. Itse nuorena sen verran villi että koettu jo ja nyt riittää aikuisena jo tuo laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa raskasta paskaa koko aloitus.
Samaa mieltä, ihan hirveää luettavaa. Pienet on kyllä Ap:n elämän murheet, jos tämä on hänelle ongelma.
Syön vaikka hattuni, että aika moni nainen täällä ottaisi riemusta kiljuen vastaan tuon Ap:n miehen kaltaisen "kamalan miehen". Minäkin ottaisin muuten, paitsi että oma rakkaani tekee juurikin samankaltaisia valmisteluja aina silloin, kun meillä on siihen sopiva tilaisuus. Ja minä olen onnesta soikeana kun tiedän, että nyt on tulossa jotakin extraihanaa, mukaan lukien kiireetön toisistamme nauttiminen makuukammarin puolella, tai miksei vaikka muuallakin talossa.
Palstaa lukiessa tuntuu siltä, että puolet naisista märisee siksi kun mies "ajattelee kikkelillään" ja haluaa vain seksiä, ja toinen puoli narisee siksi kun mies ei enää halua heitä. Mitäs jos he vaihtaisivat miehiä päikseen, niin tulisi paremmat matchit ja ka
Siis sinun mielestäsi olisi kiva, että mies tekee jotain ns. spesiaalia ihan vain saadakseen seksiä? Muuten ei ikinä tule mieleen valmistella mitään ja jos ne naurettavat valmistelut ei johda sänkyyn, niin arvatenkin seuraa lähinnä uhriutuminen eikä muuta. Ihminen jolla on aivot, ymmärtäisi, että tuollaiselta mieheltä ei tule ikinä edes saamaan oikeaa seksiä, vaan tavoitteena miehellä on vain omien halujen tyydytys, eikä mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Tämä on muuten totta. Itse nuorena sen verran villi että koettu jo ja nyt riittää aikuisena jo tuo laji.
Kyllä oli teinitytöt nihkeitä antamaan. Muutama harva antoi teininä mutta suurin osa avasi jalkansa vasta parikymppisenä. Näin siis 90-luvulla.
Kuulostaa ällöttävältä. Siis voin kuvitella että on sellainen painostava tunnelma ja mies vaan odottaa milloin saa. Ja joku sama kaava aina minkä mukaan mennään, yök.
Se k sistä on tehty kaikille pakollinen juttu ja jos ei ns (joidenkin ihme kriteerien mukaan tehty) tarpeeksi halua/harrasta sitä niin haukutaan vaikka miksi ja syytetään ei niin haluavaa osapuolta. On mennyt sairaaksi tämä nykymeno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201708142200321098
No eipä tarvinne ihmetellä, kun näitä lukee!
Miten hitossa voi seksin harrastaminen oman miehen kansaa olla noin vastenmielistä jollekin???
Kannattaisko erota, niin ei tarviis koskaan enää!
Ja sais normaali osapuoli jatkaa elämästään nauttimista!
Se seksihalukas osapuolikin voisi aivan hyvin ottaa eron, jos on tyytymätön. Jos siis haluaisi.
Niin voisi, toki lopulta aika harvan elämässä se seksi sitten on niin tärkeässä roolissa että se yksin olisi syynä eroon.
Aika huolestunut olisin jos elämä olisi sen varassa.
Totta. Mutta halukkaan osapuolen kohdalla se alkaa vaikuttaa moneen muuhunkin. Haluttomien on toki helppo huudella noin.
Jos te vanhat kurpat inhoatte miehiänne ja varsinki seksiä heidän kanssaan niin miksette eroa. Ennemmin tai myöhemmin mies on panemassa vähintään maksullista.
Ne on helppoja ja halpoja. Jopa teidän ällö ukotkin saa niiltä kaikkea sellasta mihin te ette oo koskaan suostuneet.
Herran jumala mitä luusereita täällä on :D Siis ihanko aikuiset ihmiset miettii että voi että, kylläpä olisi kiva hinkata likaisia pissavehkeitä yhteen, kiva kun lapsetkin on muualla, niin nyt voi sitten klähmiä jotain karvaista ja varmaan kaljua pullukkaa, kiihottaa oikein päästä näkemään mitä sen housuissa on muhinut koko päivä..!
Eikö okseta kun katsotte peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala mitä luusereita täällä on :D Siis ihanko aikuiset ihmiset miettii että voi että, kylläpä olisi kiva hinkata likaisia pissavehkeitä yhteen, kiva kun lapsetkin on muualla, niin nyt voi sitten klähmiä jotain karvaista ja varmaan kaljua pullukkaa, kiihottaa oikein päästä näkemään mitä sen housuissa on muhinut koko päivä..!
Eikö okseta kun katsotte peiliin?
Saanko esitellä av-mamma ja hänen kuvauksensa ja mielipiteensä "ihanasta ja rakkaasta" aviomiehestään.
Haluttomien ihmisten on aina helppo huudella seksin turhuudesta. Ihan samalla on turha itkeä perään, jos puoliso päättääkin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Haluttomien ihmisten on aina helppo huudella seksin turhuudesta. Ihan samalla on turha itkeä perään, jos puoliso päättääkin lähteä.
Mitä jos se uusikin kumppani on ei niin seksin perään?
Niin voisi, toki lopulta aika harvan elämässä se seksi sitten on niin tärkeässä roolissa että se yksin olisi syynä eroon.
Aika huolestunut olisin jos elämä olisi sen varassa.