Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201708142200321098
No eipä tarvinne ihmetellä, kun näitä lukee!
Miten hitossa voi seksin harrastaminen oman miehen kansaa olla noin vastenmielistä jollekin???
Kannattaisko erota, niin ei tarviis koskaan enää!
Ja sais normaali osapuoli jatkaa elämästään nauttimista!
Onko sulla jokin toiminnallinen vaiva jonka vuoksi seksiä et halua harrastaa?
Jos oma syysi on vaan se, ettei sua yhtään huvita niin mitä ylipäätään teet miestä miellyttääksesi? jos mies tekee vapaana viikonloppuna ruoat ja hommaa juomat yms, miten sinä osallistut yhteisen hyvän rakentamiseen?
avioliitto on kahden kauppa ja vaatii kompromisseja.
Omassa parisuhteessani miestäni huvittaa seksi huomattavasti enemmän kuin minua mutta kyllä me sitäkin harrastamme, koska tiedän että se on hänelle tärkeää. Vaikkei itseäni se enää niin kiinnostakaan.
Minusta tuntuu että sun miehes menee kohta paneskelemaan jotain työkaveriaan ja kun asia selviää sulle (viimeisenä) niin olet puulla päähän lyöty etkä ymmärrä miten ihmeessä näin pääsi tapahtumaan.
Taas sivu tolkulla seksiä vihaavia naisia haukkumassa miehiään. Miksi ihmeessä olette edes halunneet halukkaan miehen kanssa suhteeseen?
Toisaalta miestenkin pitäisi ymmärtää lähteä aikaisemmin pois tuollaisesta suhteesta. Itsekin sinnittelin vuosia ihan vain lasten takia.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on 74 sivua jankkaamista.
Miten te naiset toimisitte jos tuo roolijako olisi toisinpäin?
Eli nainen ilmeisesti haluaa seksiä enemmän kun mies, nainen järjestäisi jotain miehen mieleistä actionia viikonlopulle mutta toivoisi sen siivittävän miehensä haluja häntä kohtaan ja että tuon mieleisen vk lopun tarkoitus olisi saada mies petipuuhuun. Jos mies olisi edelleen sunnuntai-iltana evvk moodissa niin eikö olisi odotettavaa että saattaisi pieni draamahetki kiukunpuuskineen olla rouvalla edessä?
Kuten sanoin, olen ollut tilanteessa naisena. En pitänyt reiluna, että olisin jallittanut miestä jonnekin mieleiseen actioniin petipuuhat mielessä. Keskustelimme kuivasta kaudesta kyllä ja sovimme, että asia, siis seksi, jää kokonaan nyt kuviosta ja esiin astuu pelkkä mieleinen action. Syitä seksittömyyteen en ala avaamaan, mutta kyllä minä aikuisena ihmisenä ymmärsin, että mikään jekkuilu asian suhteen ei ole ratkaisu.
Enhän minä muutenkaan yritä huijata miestä tekemään tai päättämään mitään, mitä hän ei halua. Ja mököttäminen, mykkäkoulu tai draamailu ei todellakaan ole listalla parisuhderistiriitoja ratkoessa.
Ap:n ongelma ratkeaa perinteisellä tavalla, kun nainen alkaa vältellä seksiä, niin mies ulkoistaa sen ulkopuoliselle palveluntarjoajalle. Eipä siinä, miehelle on varmasti kivoja ja kiihkeitä hetkiä jatkossa luvassa jonkun nuoren rahapulaisen opiskelijaneidon kanssa hotellissa, tai kenties appiukko lainaa Tahkon mökkiä silloin tällöin kunnon panoviikonloppua varten. Saattaisi olla seksin tarpeessa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo paljon vaadi, kun vähän antaisi vakoa.Se siitä sitten ja mies ois tyytyväinen.
Voi että te teette elämästä vaikeeta !!
Niin, Jos ei ole vitunkaan väliä omalla itsekunnioituksella tai seksuaalisuudella. Viemäriin vaan. Eikö? Että kumppani saa "rakastaa" ja pakkoseksinsä.
Miksi naiset pilaavat aina ajan surffailemalla palstalla.
sinkkumies
Ap on samanlainen kuin ex-vaimoni. Paitsi että seksiä oli noin kerran kuussa. Sitten lopetin seksin ehdottamisen. Meni yli puoli vuotta kun hän ehdotti. No ei kiinnostanut enää seksi hänen kanssa. Eikä koko avioliitto. Oli vielä kauhean ihmeissään, miksi halusin eron.
Ehkei kaikki miehet ole luonnostaan niin romanttisia. Ei mun exäkään ollut, vaikka joskus pyysin kukkia/ulkona käymistä, kun vielä yritettiin elvyttää suhdettamme, kaikki oli pakkopullaa sille, seksiä oli kuitenkin saatava, tämä lopulta tappoi seksihaluni ja erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei kaikki miehet ole luonnostaan niin romanttisia. Ei mun exäkään ollut, vaikka joskus pyysin kukkia/ulkona käymistä, kun vielä yritettiin elvyttää suhdettamme, kaikki oli pakkopullaa sille, seksiä oli kuitenkin saatava, tämä lopulta tappoi seksihaluni ja erottiin.
Seksiä voi pyytää, kukkia ei.
Näin siis sanoi exvaimoni jonka mielestä seksin pyytäminen ja 99,9999% varmat pakit oli ok mutta kukkien tuominen pyytämisen jälkeen oli ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
APlle neuvo. Suostu seksiin mutta tee siitä niin vastenmielistä että miehesi lakkaa haluamasta sinua. Oma eksä harrasti tätä onnistuneesti.
Meneekö vielä kauan?
Miks isoäiti sanoi noin viimeviikolla?
Voitsä hakee maitoa huomenna?
Takaapäin. Mä en tykkää edestä.
Mä en osaa antaa suikkaria.
Mä en tykkää et muo nuollaan.
Ootsä lihonnu?
Älä riisuudu. Mä en tykkää alastomista miehistä.
Mulla on aikainen herätys.
Eiks sulla seiso?
Ootsä impotentti?
Mä en oo koskaan tykänny seksistä.
Seksi on ajanhukkaa.
Yritä pitää kiirettä.
Tuossa muutama vihje. Kokeile muutaman kerran niin loppuu se seksin vonkaaminen ihan itsestään.
Miksi pitää olla tällaista pelleilyä? Miksei vain voi sanoa suoraan, ettei halua seksiä miehen kanssa. Hän voi sitten miettiä millaisen ratkaisun tekee.
Yks tai parhaimmillaan kaks lapsivapaata viikonloppua kuukaudessa ja mies laittaa ruokaa, järkkäilee kahden keskistä laatuaikaa, mutta eihän sitä seksiä nyt jaksaisi kuin ehkä joka kolmas tai neljäs kerta.
Mitä ihmettä? Siis seksi oman miehen kanssa voisi ehkä kiinnostaa kerran kahdessa kuukaudessa mutta ei sen useammin?
Eiköhän sulle sitä omaa aikaa oo pian luvassa, kun mies luovuttaa ja lähtee paineet purkamaan maksullisiin, tai löytää salarakkaan jolta vähän pienemmälläkin panostuksella lohkeaa.
Tämän takia sitä kannattaa vaihtaa nuorempaan ja viriiliin naiseen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201708142200321098
No eipä tarvinne ihmetellä, kun näitä lukee!
Miten hitossa voi seksin harrastaminen oman miehen kansaa olla noin vastenmielistä jollekin???
Kannattaisko erota, niin ei tarviis koskaan enää!
Ja sais normaali osapuoli jatkaa elämästään nauttimista!
Se seksihalukas osapuolikin voisi aivan hyvin ottaa eron, jos on tyytymätön. Jos siis haluaisi.
Tämän takia siis pitää vaihtaa nuorempaan ja viriiliin mieheen.
Eihän ap ole haluton ja seksiäkin on käytännössä viikoittain. Ap ei vain halua miehen pakottavan hänyä seksiin.
Uskomattoman sisälukutaidotonta porukkaa täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on 74 sivua jankkaamista.
Miten te naiset toimisitte jos tuo roolijako olisi toisinpäin?
Eli nainen ilmeisesti haluaa seksiä enemmän kun mies, nainen järjestäisi jotain miehen mieleistä actionia viikonlopulle mutta toivoisi sen siivittävän miehensä haluja häntä kohtaan ja että tuon mieleisen vk lopun tarkoitus olisi saada mies petipuuhuun. Jos mies olisi edelleen sunnuntai-iltana evvk moodissa niin eikö olisi odotettavaa että saattaisi pieni draamahetki kiukunpuuskineen olla rouvalla edessä?'
Minä en tosiaankaan kuvittelisi, että minun pitäisi viedä mies katsomaan jääkiekko-ottelu, jotta mies voisi harkita seksiä kanssani.
Tekisin ihan normaalin aloitteen seksiin ja se siitä sitten. Jos miestä ei kovinkaan usein kiinnosta seksi niin sitten ottaisin asian puheeksi ja jos ongelma vaan jatkuisi, saattaisi olla, ettei suhde jatkuisi.
Minä en kans ymmärrä tätä joittenkin logiikkaa. Seksin puute on toki kurja juttu, mutta miten kukaan voi kuvitella minkäänlaisen kiukuttelun ainakaan auttavan asiaa? Asiasta pitäisi puhua ihan syyllistämättä ja murjottamatta, jos ei onnistu muuten niin sitten varmaan jonkun terapeutin avustuksella. Ei ketään vaan voi pakottaa haluamaan seksiä ja mikä tahansa kiukuttelu on varma keino tappaa ne viimeisetkin halut.
Ap:lla on ongelma. Se ei varsinaisesti liity seksin haluamiseen, vaan siihen, että mies toivoo sitä ap:n mielestä väärällä tavalla. Pitäisi huolehtia, helliä, hemmotella, tehdä ruokaa, katsella elokuvaa, keksiä kivaa tekemistä ym. ym., mutta millään tapaa ei saisi näkyä sieltä taustalta, että yhteinen seksihetki olisi myös kiva.
Pitäisi antaa ap:n haluta. Mutta kun ap ei välttämättä halua lainkaan, ja yhteinen aika menee sitten ilman sitä seksihetkeä. Mies tietää tämän jo ennakolta ja tällä kertaa hermostui jo aiemmin, koska arvasi, ettei rouva halua seksiä tällä(kään) kertaa.
Mitä tästä pitäisi ajatella? No, ainakaan ap:n mielestä seksi ei kuulu - tai sen ei pitäisi kuulua yhteiseen teinittömään aikaan. Mihin se sitten kuuluu? Arkeen, kun työasiat painaa mieltä ja ne teinit valvoo siellä huoneissaan? Vai eikö sinnekään?
nainen kun tulee keski-ikään niin sille ei riitä enää mikään...