Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi minä haluaisin sun miehen, tykkään teinipupuilla ja nauttia ihosta, kosketuksesta, seksistä... 🤩
Sama! Tää olis ihan unelmien täyttymys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä kompromissi. Se, joka haluaa vähemmän, voi yrittää tietoisesti virittää itseään tunnelmaan, ja se, joka haluaa enemmän, voi yrittää kestää sitä, että aina seksiä ei ole tarjolla. Se, että seksiä saa joskus, on parempi kuin ettei sitä saa ollenkaan.
ei tämä kyllä minusta miltään kompromissilta kuulosta. Mulle preferenssijärkkä olis seuraava: paljon seksi oman kumppanin kanssa, paljon seksiä vakikumppanien kanssa (avoin suhde), vähän seksiä kumppanin kanssa. Miten siihen huonoimpaan vaihtoehtoon tyytyminen olisi kompromissi?
Jos seksi on sinulle parisuhteen tärkein asia ja kompromissi tarkoittaa sinulle sitä, että hankit suhteen ulkopuolisia kumppaneita tyydyttämään ne tarpeet, joita puolisosi ei pysty tyydyttämään, ilman muuta avoin suhde on sinulle paras vaihtoehto. Tällöin sinun tulee hankkia kumppani, joll
Miksi ihmeessä olisivat jos itse ovat joutuneet riutumaan pitkään ja sitten puoliso alkaakin vaatia sitä minkä on pitkään kieltänyt toiselta.
Ja suhteen menestystä kyllä voi ja kannattaa miettiä jos edes sitä tärkeintä asiaa siitä ei saa.
Nämä on just niitä viikonloppuja, joita aletaan jossain kohtaa järjestää salarakkaan kanssa ja HÄN kyllä osaa nauttia niistä 😉
Vierailija kirjoitti:
Nämä on just niitä viikonloppuja, joita aletaan jossain kohtaa järjestää salarakkaan kanssa ja HÄN kyllä osaa nauttia niistä 😉
K.rpä esiin.
Repesin täysin, kun luin tän aloituksen 😂!
Siis kuka aikuinen nainen puhuu "kikkelistä"???
Se kertonee jo paljon....ihme, että mies edes viitsii ylipäätään yrittää yhtään mitään!
Joku nörttipariskunta selvästi, jossa miehellä hormoonit hyrrää ja nainen on niitä, joilla elämässä tärkeää vain lapset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi minä haluaisin sun miehen, tykkään teinipupuilla ja nauttia ihosta, kosketuksesta, seksistä... 🤩
Sama! Tää olis ihan unelmien täyttymys!
Mitä jos perustetaan Ap:n miehelle teinipupuiluryhmä, jossa on paljon nautintoa kaikille aisteille? Voidaan sopia kiertävistä vuoroista, niin Ap saa rauhassa olla illat kotona ilman häirintää, ja mies on taivaissa kun saa kerrankin vastinetta hemmottelupyrkimyksilleen?
Ap, annapa se miehen puhelinnumero?
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.
Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.
Kiitti tyhjästä!
Ap
Mies varmaan voisi vastata sulle Ap samoin: Kiitti tyhjästä.
No eipä tuo paljon vaadi, kun vähän antaisi vakoa.Se siitä sitten ja mies ois tyytyväinen.
Voi että te teette elämästä vaikeeta !!
Vierailija kirjoitti:
No eipä tarvitse taas ihmetellä, että miksi naimisissa olevat miehet on sellaisia epätoivoisia, ripustautuvia vonkaajia, kun niitä näin sinkkunaisena tapaa baareissa ja tinderissä 😂!!!!
En vaan käsitä, että miten toiset ihmiset uhraavat koko elämänsä tuollaiseen surulliseen p******n, kun siitä voisi nauttiakin!!!!
Totta turiset. Ja sitten nämä vaimot tuntevat tulenpalavaa vihaa näitä naisia kohtaan kun mies ihastuu johonkin toiseen. Itse kohtelevat miehiään kuin jotain huonekalua. Tai huonekalukin saa paremman kohtelun. Kuin oman miehen kalu.
Vierailija kirjoitti:
APlle neuvo. Suostu seksiin mutta tee siitä niin vastenmielistä että miehesi lakkaa haluamasta sinua. Oma eksä harrasti tätä onnistuneesti.
Meneekö vielä kauan?
Miks isoäiti sanoi noin viimeviikolla?
Voitsä hakee maitoa huomenna?
Takaapäin. Mä en tykkää edestä.
Mä en osaa antaa suikkaria.
Mä en tykkää et muo nuollaan.
Ootsä lihonnu?
Älä riisuudu. Mä en tykkää alastomista miehistä.
Mulla on aikainen herätys.
Eiks sulla seiso?
Ootsä impotentti?
Mä en oo koskaan tykänny seksistä.
Seksi on ajanhukkaa.
Yritä pitää kiirettä.
Tuossa muutama vihje. Kokeile muutaman kerran niin loppuu se seksin vonkaaminen ihan itsestään.
Toi sun vaimo ei ollut kyllä ihan normaali varmasti sängyn ulkopuolellakaan.
Laittautuiko kuitenkin seksikkääksi vai haahustiko meikeittä lenkkareissa?
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten suu pannaan jos aloittajan mies tosiaan alkaakin järjestää viikonloppuja salarakkaan kanssa. Ei mene viikonloput silloin hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten suu pannaan jos aloittajan mies tosiaan alkaakin järjestää viikonloppuja salarakkaan kanssa. Ei mene viikonloput silloin hukkaan.
Ja AP saa ihanaa rentouttavaa lapsivapaata viikonloppua. Kaikki voittaa.
No niin, nyt on 74 sivua jankkaamista.
Miten te naiset toimisitte jos tuo roolijako olisi toisinpäin?
Eli nainen ilmeisesti haluaa seksiä enemmän kun mies, nainen järjestäisi jotain miehen mieleistä actionia viikonlopulle mutta toivoisi sen siivittävän miehensä haluja häntä kohtaan ja että tuon mieleisen vk lopun tarkoitus olisi saada mies petipuuhuun. Jos mies olisi edelleen sunnuntai-iltana evvk moodissa niin eikö olisi odotettavaa että saattaisi pieni draamahetki kiukunpuuskineen olla rouvalla edessä?
Näin.
Just näitten pihtaavien hapannaamaämmien avioliitot päättyvät pettämiseen ja sitten tosiaan syy on siinä mehukkaassa kolmannessa osapuolessa....Miksi helvetissä kenenkään normaalin miehen kannattaisi sietää tuommoista?
No voi hemmetti, sano sille miehellesi että jos kerrankin vielä vonkaat et saa enää ikinä. Mutta jos et ehdota, et edes vihjaa, et edes katso minuun sillä silmällä niin saat joskus, mutta et ennalta arvattavassa hetkessä silloinkaan. Ja katsokin, että kun mua sitten joskus kerran kuussa huvittaa on temmin oltava valmiina. Nii....
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen ilmeisesti haluaa seksiä enemmän kun mies, nainen järjestäisi jotain miehen mieleistä actionia viikonlopulle mutta toivoisi sen siivittävän miehensä haluja häntä kohtaan ja että tuon mieleisen vk lopun tarkoitus olisi saada mies petipuuhuun. Jos mies olisi edelleen sunnuntai-iltana evvk moodissa niin eikö olisi odotettavaa että saattaisi pieni draamahetki kiukunpuuskineen olla rouvalla edessä?'
Minä en tosiaankaan kuvittelisi, että minun pitäisi viedä mies katsomaan jääkiekko-ottelu, jotta mies voisi harkita seksiä kanssani.
Tekisin ihan normaalin aloitteen seksiin ja se siitä sitten. Jos miestä ei kovinkaan usein kiinnosta seksi niin sitten ottaisin asian puheeksi ja jos ongelma vaan jatkuisi, saattaisi olla, ettei suhde jatkuisi.
Miksi pitäisi draamailla tai kiukutella? Onko mies viisivuotiaan tasolla ja ajattelee väsytystaktiikan toimivan?
Vierailija kirjoitti:
No voi hemmetti, sano sille miehellesi että jos kerrankin vielä vonkaat et saa enää ikinä. Mutta jos et ehdota, et edes vihjaa, et edes katso minuun sillä silmällä niin saat joskus, mutta et ennalta arvattavassa hetkessä silloinkaan. Ja katsokin, että kun mua sitten joskus kerran kuussa huvittaa on temmin oltava valmiina. Nii....
Mies hakee heti seksin muualta tommosen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen ilmeisesti haluaa seksiä enemmän kun mies, nainen järjestäisi jotain miehen mieleistä actionia viikonlopulle mutta toivoisi sen siivittävän miehensä haluja häntä kohtaan ja että tuon mieleisen vk lopun tarkoitus olisi saada mies petipuuhuun. Jos mies olisi edelleen sunnuntai-iltana evvk moodissa niin eikö olisi odotettavaa että saattaisi pieni draamahetki kiukunpuuskineen olla rouvalla edessä?'
Minä en tosiaankaan kuvittelisi, että minun pitäisi viedä mies katsomaan jääkiekko-ottelu, jotta mies voisi harkita seksiä kanssani.
Tekisin ihan normaalin aloitteen seksiin ja se siitä sitten. Jos miestä ei kovinkaan usein kiinnosta seksi niin sitten ottaisin asian puheeksi ja jos ongelma vaan jatkuisi, saattaisi olla, ettei suhde jatkuisi.
Jääkiekko-otteluun jos joku nainen koittais mua viiä ni olis kyllä exä todella nopeasti. Ei vois jäkispaska vähempää kiinnostaa.
Minä ainakin olisin kiitollinen ja ihan mielelläni palkitsisin mieheni. Kiittäisinkin ja kehuisin.
Ei terapian asiakkuus tee sinusta pätevää terapistia.