Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormonikorvaushoito auttaa myös haluttomuuteen ja piristää mielialaa.
MINÄ EN OLE HALUTON! Uskokaa jo, minä en halua että minua hemmotellaan vain siksi että minua halutaan panna riippumatta siitä mitä minä haluan.
Ap
Juupajoo
Et ole haluton muttet halua seksiä miehesi kanssa koska hän haluaa sinua.
AP sä oot kyllä sellanen tapaus että enemmän alan ihmetellä miksi miehesi haluaa sinua ja selvästi näkee todella paljon vaivaa sun etees. Tiedäthän ettei hänen ole pakko sua hemmotella? Se kun nimittäin varmasti loppuu joku päivä kun mies vihdoin tajuaa ettet tule antamaan. Voit sitten tulla tänne valittamaan kuinka ennen niin huomioiva ja hemmotteleva mies vain tekee omia juttujaan eikä edes puhu sulle.
Ainoastaan luonnehäiriöinen puhuu inceleistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä kompromissi. Se, joka haluaa vähemmän, voi yrittää tietoisesti virittää itseään tunnelmaan, ja se, joka haluaa enemmän, voi yrittää kestää sitä, että aina seksiä ei ole tarjolla. Se, että seksiä saa joskus, on parempi kuin ettei sitä saa ollenkaan.
ei tämä kyllä minusta miltään kompromissilta kuulosta. Mulle preferenssijärkkä olis seuraava: paljon seksi oman kumppanin kanssa, paljon seksiä vakikumppanien kanssa (avoin suhde), vähän seksiä kumppanin kanssa. Miten siihen huonoimpaan vaihtoehtoon tyytyminen olisi kompromissi?
Onnistunut kompromissi kun molempia vituttaa yhtä paljon. :D
Tähän aiheeseen sellainen juttu itsellä, että mies tiesi että pidän hartioideni hieromisesta (päivät tietsikalla). Sitten siihen alkoi tulla se, että vaatteet lähtee ja se alkoi johtaa seksiin. Ensin ihan ok mutta sitten se johti aina seksiin. Ja jo kun mies ehdotti hartiahierontaa niin tavallaan tiesi tai tuli sellainen tunne, että hän hieroo hartioitani vain seksin takia ja sitten se hieronta alkoi tuntua ikävältä.
Nykyään en käy edes ammattilaisella hierojalla, koska en tykkää, että mua hierotaan. Mulla on töistä lahjakortti hierontaan mutta olen yrittänyt sitä tarjota tutuille tai se jää käyttämättä. Kummallinen Pavlovin koira seuraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa raskasta paskaa koko aloitus.
Samaa mieltä, ihan hirveää luettavaa. Pienet on kyllä Ap:n elämän murheet, jos tämä on hänelle ongelma.
Syön vaikka hattuni, että aika moni nainen täällä ottaisi riemusta kiljuen vastaan tuon Ap:n miehen kaltaisen "kamalan miehen". Minäkin ottaisin muuten, paitsi että oma rakkaani tekee juurikin samankaltaisia valmisteluja aina silloin, kun meillä on siihen sopiva tilaisuus. Ja minä olen onnesta soikeana kun tiedän, että nyt on tulossa jotakin extraihanaa, mukaan lukien kiireetön toisistamme nauttiminen makuukammarin puolella, tai miksei vaikka muuallakin talossa.
Palstaa lukiessa tuntuu siltä, että puolet naisista märisee siksi kun mies "ajattelee kikkelillään" ja haluaa vain seksiä, ja toinen puoli narisee siksi kun mies ei enää halua heitä. Mitäs jos he vaihtaisivat miehiä päikseen, niin tulisi paremmat matchit ja ka
Mielestäni ap ei missään vaiheessa sanonut etteikö hän nauttisi seksistä? Pakkoseksi on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille yhteinen aika tarkoittaa ainoastaan sitä että naisen pitää saada kaikki mitä nainen haluaa ilman että nainen välittää miehestä tai miten mielipiteestä?
Huomioitko itse miestä ilman että odotat mitään kiitosta
siittä (siittäjä siittää ja se on ihanaa)
takaisin itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Ap, suhteen ongelma on mökötys ja kylmäksi muuttuminen. Ei ihme, että koet seksin painostavaksi.
Minä en tiedä tuollaista harrastavan kuin narsistien ja vastaavien luonnevikaisten. Ehkä sitä voi tehdä myös joku välttelevästi kiintynyt (?) ja joku muu (mikä?).
Oletko etsinyt tietoa aiheesta?
Narsisteja on niin olematon prosentti väestöstä että aivan turha niitä on tästäkin syyttää.
Ymmärrän sua, tai tiedän mitä tarkoitat. Ehkä sun kannattaisi ottaa asia puheeksi, että sä koet noi suunnitelmat painostavina ns. Lue rivien välistä kun teen sulle kaikkea kivaa niin ansaitsen saada seksiä.
Mutta varaudu pohtimaan miehesi kanssa sitä, että onko teillä varmasti nyt samat tuntemukset teidän suhdettanne kohtaan - oletteko siis samalla aaltopituudella? Koska jos mies haluaa selvästi enemmän seksiä yhdessä kuin sinä, niin asia voi olla syvempi kuin miltä se tuntuu. Kumpikaan ei tee varsinaisesti mitään väärin - mutta kuulostaisi että teillä on nyt hyvin eri näkemys asiasta, mikä on toki läheisyyden ja kemian vuoksi välillä tärkeää.
Mistä sulla kumpuaa se tunne, että et alkaa ahdistamaan ajatus seksistä miehesi kanssa, onko se se miehen odotus ja koet että et saisi itse päättää?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli asia on epäselvä, niin viimeistään tätä palstaa lukemalla selviää, kuinka käsittämättömän tärkeä asia kikkeli on miehille.
Ei ole yhtään kirjoitusta, johon ei tungeta kikkeliä tai jotain seksilöpinää.
Seksi on erittäin tärkeä osa elämää, mutta muutakin on.
Olisi varmaan ihmeellistä - ja tympeää - elää pelkästään genitaalien ohjaamana.
Onneksi ei yhtä tympeää kuin elää pelkästään hormonien ohjaamana.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kuulostaisi kivalta että mies näyttelee että pitäisi yhteisestä ajanvietosta, mutta suuttuu (!) jos ei saa palkinnoksi seksiä. Seksin haluaminen on ok mutta kurjaa että yhdessä oleminen on miehelle joku uhraus. Eikö hän voisi masturboida loman alkajaisiksi?
Kyllä se mies siitä yhdestäolosta nauttii, ap vain pilaa viikonlopun lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, mulla kun oli lapset pieniä tai teinejä, niin en silloinkaan olisi malttanut pitää näppejäni erossa miehestä. Meillä olikin seksiä yleensä noin 4-6 kertaa viikossa. Joskus enemmänkin. Kyllä sitä löytää aikaa jos haluaa. Menkkojenkin aikaan halusin ihan normaalia yhdyntää.
Nyt olen 67v. ja vaihdevuodet jo kaukana takana päin. Silti en edelleenkään tarvitse liukkariakaan. Halut toki hieman hiipuneet mutten edelleenkään tarvitse mitään ihme hemmotteluja jotta haluaisin seksiä.
Miehellekin olisi hyvä välillä näyttää ihan oma-aloitteisesti, että häntä halutaan.
N. 67v. ja onneksi vielä saan seksiä.
Onko sun mies painostava, kylmä mököttäjä?
Miksi olisi kun tuo kirjoittaja selvästi huomioi miehensä eikä keskity pelkästään itseensä.
Kun tuohon pisteeseen on päädytty on suhteessa muutakin keskusteltavaa. Tulee mieleen, että aloittajalla on jotain jäänyt kaihertamaan ja se nyt sitten kostautuu miehelle tuolla tavoin. Onko mies jotenkin pettymys ja aloittaja haluaa tuottaa pettymyksen myös hänelle. Tuo lätina ettei pysty nauttimaan seksistä kun mies järjestää, niin no, ehkä itsekään ei tajua jos kovin tiukasti halutaan pitää silmät ja suu oikeista asioista kiinni. Alkusyyt tietävät vai he. Tai sitten kaikki on lakaistu maton alle kivasti muhimaan.
Vierailija kirjoitti:
Monelle se tuntuu kylmältä rätiltä vasten kasvoja, ettei edes vapaalla lomahetkenä kumppania kiinnosta seksi. Kaikesta panostuksesta huolimatta. Sympatiani ovat tuon miehen puolella.
Varsinkin kun aikaisemmin tulee säännöllisesti torjutuksi koska työt ja/tai koska lapset. Ja mikään ei muuttunutkaan vaikka kumpiakaan ei ole paikalla ja hemmoteltukin on.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräm aloittajan kannan osittain. Mutta kuten itsekin sanoit, että useana viikonloppuna et jaksa seksiä ja kieltäydyt. Mies silloin mököttää. Sitten kun mies yrittää vapaata viikonloppua ja järjestää sen niin silloinkaan ei seksi onnistu. Milloin olisi sopiva aika seksille? On oikeus kieltäytyä, mutta on oikeus seksiä toisen myös haluta.
Oletan, että arjessa ei ole kovin paljon spontaania aikaa tai hetkiä seksille. Silloin se menee hiukan pakostakin siihen, että seksiä odotetaan olevan jonain muuna aikana, kuten nyt "hemmoteluviikonloppuna". Ymmärrän tässä nyt myös miestäsi. Hän ei tee tavallaan mitään väärin kun olettaa seksin kuuluvan siihen kokonaisuuteen.
Jos seksistä ja seksihetkistä tehdään liian monimutkaisia niin silloin niistä myös monimutkaisia tulee. Ja silloin usein molemmat kärsii. Aloittaja tekee hemmottelusta liian monimutkaista miettimällä syitä miksi mies hemmottelee. Anna nyt miehen jukol
Kuulostaa myös vähän siltä että nyt niissä hemmotteluviikonlopuissa hemmotellaan vain vaimoa ja mies jää täysin ilman hemmottelua.
Vierailija kirjoitti:
APlle neuvo. Suostu seksiin mutta tee siitä niin vastenmielistä että miehesi lakkaa haluamasta sinua. Oma eksä harrasti tätä onnistuneesti.
Meneekö vielä kauan?
Miks isoäiti sanoi noin viimeviikolla?
Voitsä hakee maitoa huomenna?
Takaapäin. Mä en tykkää edestä.
Mä en osaa antaa suikkaria.
Mä en tykkää et muo nuollaan.
Ootsä lihonnu?
Älä riisuudu. Mä en tykkää alastomista miehistä.
Mulla on aikainen herätys.
Eiks sulla seiso?
Ootsä impotentti?
Mä en oo koskaan tykänny seksistä.
Seksi on ajanhukkaa.
Yritä pitää kiirettä.
Tuossa muutama vihje. Kokeile muutaman kerran niin loppuu se seksin vonkaaminen ihan itsestään.
Kokeile muutama kerta ja suhde on entinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle se tuntuu kylmältä rätiltä vasten kasvoja, ettei edes vapaalla lomahetkenä kumppania kiinnosta seksi. Kaikesta panostuksesta huolimatta. Sympatiani ovat tuon miehen puolella.
Varsinkin kun aikaisemmin tulee säännöllisesti torjutuksi koska työt ja/tai koska lapset. Ja mikään ei muuttunutkaan vaikka kumpiakaan ei ole paikalla ja hemmoteltukin on.
Aloittajan tilanteesta en tiedä, mutta meillä auttoi kummasti se kun mies lopulta alkoi ottaa vastuuta siitä arjesta ja lapsista niin ettei mun tarvitse olla niin väsynyt ja vittuuntunut ettei arkena huvita. Aiemmin ei todellakaan huvittanut viettää lapsetonta viikonloppua miehen vaatimuksia ja odotuksia täyttämässä ja hänen tarpeitaan huomioimassa, kun arjessa on ensin jättänyt minut ihan yksin ja keskittynyt oman navan kaiveluun odotellessaan että minulla olisi hänelle aikaa.
Ja niitä kotitöitä ja lasten asioita ei pidä hoitaa siksi että saa seksiä, vaan siksi että on vastuullinen, toimintakykyinen, vastavuoroisiin ihmissuhteisiin kykenevä aikuinen ihminen. Sellaista ihmistä saattaa joku nainen halutakin, ei mitään mieslasta joka mankuu vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohon pisteeseen on päädytty on suhteessa muutakin (=kaikki) keskusteltavana.
Tulee mieleen, että aloittajalla on jotain jäänyt kaihertamaan mieleen.
Jotain, mistä ei tiedä pyynnöistä huolimatta.
Kaikki on lakaistu maton alle kivasti muhimaan.
Kyllä se mätä sieltä ruiskahtaa.
Slut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kyllä ollut ihan tervettä sinultakaan, että teit noin paljon asioita, joista et pitänyt.
Ihan normaalilta tuo minusta kuulostaa että tekee asioita sen vuoksi että oma rakas pitää niistä. Epäterveempää on minusta jättää asioita tekemättä jotka ovat tärkeitä rakkaalleen ihan sen vuoksi ettei itse piittaa niistä. t: mies
No eipä tarvitse taas ihmetellä, että miksi naimisissa olevat miehet on sellaisia epätoivoisia, ripustautuvia vonkaajia, kun niitä näin sinkkunaisena tapaa baareissa ja tinderissä 😂!!!!
En vaan käsitä, että miten toiset ihmiset uhraavat koko elämänsä tuollaiseen surulliseen p******n, kun siitä voisi nauttiakin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohon pisteeseen on päädytty on suhteessa muutakin (=kaikki) keskusteltavana.
Tulee mieleen, että aloittajalla on jotain jäänyt kaihertamaan mieleen.
Jotain, mistä ei tiedä pyynnöistä huolimatta.
Kaikki on lakaistu maton alle kivasti muhimaan.
Kyllä se mätä sieltä ruiskahtaa.
Slut.
Eli ap on sun mielestä lụtkà?
Musta se kuulostaa enemmä pihtarilta
Samaa mieltä, ihan hirveää luettavaa. Pienet on kyllä Ap:n elämän murheet, jos tämä on hänelle ongelma.
Syön vaikka hattuni, että aika moni nainen täällä ottaisi riemusta kiljuen vastaan tuon Ap:n miehen kaltaisen "kamalan miehen". Minäkin ottaisin muuten, paitsi että oma rakkaani tekee juurikin samankaltaisia valmisteluja aina silloin, kun meillä on siihen sopiva tilaisuus. Ja minä olen onnesta soikeana kun tiedän, että nyt on tulossa jotakin extraihanaa, mukaan lukien kiireetön toisistamme nauttiminen makuukammarin puolella, tai miksei vaikka muuallakin talossa.
Palstaa lukiessa tuntuu siltä, että puolet naisista märisee siksi kun mies "ajattelee kikkelillään" ja haluaa vain seksiä, ja toinen puoli narisee siksi kun mies ei enää halua heitä. Mitäs jos he vaihtaisivat miehiä päikseen, niin tulisi paremmat matchit ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
Toivottavasti Ap:n mies älyää vaihtaa puolisonsa johonkuhun sellaiseen, joka osaa arvostaa hänen hemmottelutaitojaan ja -haluaan ja joka nauttii myös seksistä.