Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1421/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä ongelman ydin ole se että mies järjestää, vaan se että mies alkaa kiukutella ja pilaa koko viikonlopun murjottamisella jos vaimolla ei seksiä halutakaan.

Tällä tavalla naiselta viedään vapaus haluta, kun koko viikonlopun onnistuminen ja kummankin mieliala on ladattu siihen että haluttaako naista seksiä vai ei, syttyykö vai ei. Silloin seksi muuttuu pakoksi ja suoritukseksi. Ja se että mies kiukuttelullaan on valmis pilaamaan koko viikonlopun vie pohjan myös järjestetyltä romantiikalta. Se tuo hommaan juuri sen kitkerän fiiliksen että kaikki on järjestetty pelkästään seksi mielessä, ei siksi että haluttaisi viettää aikaa yhdessä tai olla vaimolle hyvä.

Ja tässä ap:n tapauksessa kyse ei ole yhdestä yksittäisestä tapahtumasta/illasta vaan selkeästi pitkään jatkuneesta toistuvasta kaavasta. 

Eli haluavan puolison pitäisi vain arvostaa sitä että jälleen kerran hänen halunsa ja tarpeensa on sivuutettu koko viikonlopun ajaksi ja ollaan keskitytty vain haluttoman puolison nautintoon?

Vierailija
1422/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP haluaa erota, ja hakee täältä vahvistusta? Jos ei halua enää miestään kannattaakin erota, kun lapsetkin jo aika isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluavan puolison pitäisi vain arvostaa sitä että jälleen kerran hänen halunsa ja tarpeensa on sivuutettu koko viikonlopun ajaksi ja ollaan keskitytty vain haluttoman puolison nautintoon?

Sen haluavan ei pitäisi alkaa kikkailemaan, ihan jo itsekunnioituksenkin vuoksi. Jos oikeasti kyse on siitä, että toinen on haluton, sille on jokin syy. Ja se pitää selvittää, ei yrittää jallittaa toista tilanteeseen, jossa hän olisi nyt kiva ja hyvä ja syytä haluta.

Tiedän tämän miehen pitkän haluttomuuskauden kautta, eli ei, en ole pihtaava nainen, joka puhuu omaan pussiinsa. Meillä syyt oli mitä oli, mutta en olisi kokenut millään muotoa reiluksi kehittää jotain saamiskaavaa, eli yrittää saada miestä tilanteisiin, joissa sitten olisi luonnikasta saada seksiä. Ja "oikeus" suuttua, jos niin ei käy.

Itse koin kyllä reiluksi nauttia niistä hauskoista hetkistä, mitä oli. Mutta minä tosiaan vielä rakastin miestäni ja uskoin tulevaisuutemme, joten en tiedä, mitä muutakaan fiksumpaa olisin halullisempana tehnyt.

Vierailija
1424/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt mä hokasin. Aloittaja maksaa tuon kaiken hemmottelun  niin helpottaisko ahdistus maksullisesta seksistä? Ai niin, silloinhan taas miestä ahdistaisi. Ja hän ei pystyisi seksiin ja tuossa tapauksessahan taas aloittaja itse haluaisi. 

Onpas tosiaan kinkkinen pulma! 

Vierailija
1425/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli ruuhkavuosissa tämä seksikeskustelu myös. Sanoin miehelle, että en ala tämmöisestä asiasta tappelemaan, joten nyt sovitaan, että seksiä on joka tiistai ja perjantai.

Muistutin sopimuksesta, jos rankan työviikon päälle ei meinannut maistua. Tosin en tarjonnut mitään extrahemmotteluja, hommiin vaan. 

Aika pian päästiin siihen, että olis kiva jos olis vaan silloin kun molemmat haluaa.

Vierailija
1426/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemuksesta tiedän, että AP on just niitä hiekoittuneita naikkosia, jotka tällaisessa tapauksessa kun mies oikein näkee vaivaa niin valittaa että on vain taka-ajatusten takia ja hyi kun vie kiinnostuksen. Sitten jos tilanne olisi päinvastoin, olisi valitus kun ei mitään sen erotiikan eteen haluta nähdä vaivaa.

Tuhlasin aikanaan elämästä liian pitkään samantyyppiseen parisuhteeseen. Kun koitti puhua asiasta ja kysyä että mitä vois tehdä seksielämän parantamiseksi, sain vastaukseksi vain että no ei ainakaan sitä tätä ja tota. Siinä sit koitti mitä mielikuvituksellisimpia konsteja, liki aina vaan "pakit" saadakseen. Itsetunto aivan nollissa kun tuntui että olen vastenmielinen ja kaikin tavoin ei-haluttava mies.

Eron jälkeen deittimarkkinoilla maailma aukesi, kun löysikin oikeasti puolison joka sekä nautti seksistä, että osasi puhua seksistä ja seksuaalisuudesta avoimesti parisuhteessa. Tajusi ettei vika ollut minussa, vaan exän omassa estoisuudessaan. Ei meilläkään koko kahden keskinen aika pelkkää jörnimistä ole, mutta se osataan selkeästi ja syyllistämättä ilmaista milloin tekee mieli ja milloin ei tee mieli.

Vierailija
1427/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.

Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.

En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.

Harvoin suomalainen tallukkamies saa naista varsinaisesti nauttimaan seksistä...

Ainakin saa miehen nauttimaan, toisin kuin suomalaiset tallukkanaiset.

Vierailija
1428/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos oikein ymmärsin, mies panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.

Ja sinua ärsyttää se, että hän panostaa kovasti ennakkovalmisteluihin, jotka johtavat seksiin.

Koska haluat, että seksi olisi spontaania.

Mutta jos teillä on mahdollisuus kunnolla vain, kun lapset on poissa, niin miten miehen pitäisi toimia? Ehkä joskus voisit kertoa hänelle. Ihan kuin et pitäisi seksistä.

Niin siis tappaako AP sun halun tieto siitä, että miehesi haluaa seksiä sun kanssa? Monellahan se nostaa sen omankin halun.

Vai pidätkö siitä, että miehesi haluaa sua, mutta toivoisit hänen tuovan sen esiin eri tavalla?

Kuinkahan moni nainen haluaa miestä joka ei naista halua mutta ällöää miestä joka naisen haluaisi?

Varmaan kaikki seksiä vihaavat sekä aseksuaaliset naiset nyt ainakin. Sekä miehiä vihaavat.

Vierailija
1429/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.

Ap

Sä kerroit seksin määrän ja se on oikeasti monen mielestä tosi vähän.

Tuo määrä on ikävä kyllä todellisuutta suurimmassa osassa suhteita.

En tiedä mikä siinä on että tuhansia vuosia naiset mieluummin on pihdannut kuin nauttinut. Jos naiset haluaisi seksiä ei maksullisia naisia olisi.

Ihmettelen AP: n haluttumuutta, mutta naisena kyllä tiedän, ettei maksulliset naisetkaan halua. Enkä siis arvosta miestä, joka ostaa seksiä.

Olet itse maksullinen nainen siis kun tiedät heidän halunsa?

Vierailija
1430/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkässä parisuhteessa. Alkupuoliskolla suhteessa oli aikoja jolloin puolisoni halusi seksiä todella harvoin, se harmitti ja loukkasi, ja yritin häntä houkutella, välillä se varmasti tuntui painostukseltakin. Meidän seksi kuitenkin kypsyi, ja kun puoliso vihdoin uskalsi vähän vapautua sen suhteen mistä tykkää ja mitä haluaa, hänestä tuli huomattavasti aktiivisempi sillä saralla.

Hirveästi huomiota, hellyyttä ja kauniita sanoja en ole saanut tässä suhteessa ihan alkuhuuman jälkeen, mutta jotenkin se seksi edes oli sellainen hetki jolloin koin tulleeni nähdyksi ja halutuksi, siksi ehkä sitä itse niin kaipasin, kuvittelin nuorena että se on ratkaisu. Mutta nyt tämä on nyrjähtänyt niin päin, että kun mies on aloitteellisen, hakeutuu enemmän seuraan, koskettaa, huomioi minua esim. auttamalla oma-aloitteisemmin lasten kanssa, on selvää että hän odottaa seksiä illalla. Siinä on vaikea tuntea itsensä arvostetuksi ja kohdatuksi, jos se kohtelu, mitä ajattelen ansaitsevani aina, onkin vain väline seksin saamiseen. Itse olen selvästi vähentänyt tai tullut varovaiseksi koskemisen suhteen, etten anna ymmärtää että olisin valmis johonkin mihin en ehkä silloin ole.

Ja siis minä haluan seksiä. Useinkin. Mutta en voi heittäytyä siihen ihmisen kanssa jonka koen haluavan vain seksiä ja muuten ohittavan minut, se tuntuu pahalta jos riittävä aito tunneyhteys puuttuu. Joskus olen kokeillut toimiiko se että kun vaan ryhtyy niin lämpenee, ja sitten löytänyt itseni vessasta itkemästä jälkikäteen kun tuntuu niin haljulta.

Joten joo, minä kyllä edellytän huomiota ja hellyyttä myös ilman seksin tavoittelua jotta minulla olisi riittävän turvallinen olo seksiin. 

Vierailija
1431/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa vaihtoehdoissa päätepiste on seksi. Voisitko viettää aikaa naisesi kanssa niin, että ihan oikeasti et odota seksiä? Suhtautuisit seksiin sillä tavalla, että jos sitä ei ole, niin ei se mitään ja jos on, niin kylläpä lykästi? Jos täysin luopuisit siitä oletuksesta, että seksi kuuluu sinulle ja jos et sitä saa, olet pettynyt. Koska eipä sitä olisi pettynyt, ellei taustalla olisi kokin olettamus siitä, miten asioiden olisi PITÄNYT mennä.

Seksiä vaativa tai epätoivoisesti eri taktiikoilla manipuloiva mies on epäseksikäs. Kukaan nainen ei halua miestä, jonka hyvinvointi ja mieliala on täysin NAISEN armoilla. Pidä itsestäsi huolta. Vedä vaikka käteen, jos on puutetta. Oot sä varmaan joskus sinkku ollut ja pärjäsit pitkiäkin aikoja ilman seksiä?

Itsenäinen, omavarainen ja iloinen mies on seksikäs. 

Vierailija
1432/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, lukekaa tämä.

Minä en miehenä enää tiedä, mitä pitäisi tehdä, jotta elämässä voisi olla naisen oikealla tavalla huomioivaa seksiä?

1) Nopea eteneminen: sohvalla kivan arki-illan ja kädestä kiinni pitämisen jälkeen mies kääntyy naista kohti, laittaa käden lantiolle ja alkaa suudella naista --> ei käy,  liian suorasukaista, mies selkeästi osoittaa haluavansa seksiä mikä luo naiseen ahdistuksen että hän ei ihmisenä merkitse mitään, nainen ei ehdi lämmetä ja paikat ei ehdi kostua --> mies torjutaan

2) Hidas eteneminen: ollaan naiselle tosi ystävällisiä ja huomioivia arjessa useamman viikon ajan ei seksi taka-ajatuksena vaan ihan vaan rakkaudesta naiseen. Sitä kautta luodaan edellytyksiä romantiikalle ja sille, että jossakin kohtaa määrittelemättömässä lähitulevaisuudessa tämä voisi toimia pohjana seksille.

Ruuhkavuosia elävä mies katsoo, että tulevana lauantaina olisi ainoa sopiv

Vierailija
1433/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aiempi viesti oli siis vastaus tuohon viestiin ^^

Vierailija
1434/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten seksin keskiarvomäärä on tutkimusten mukaan pari kertaa kuussa ja ap:llä on jopa enemmän seksiä kuin keskiarvo eli ei todellakaan ole selittävä tekijä.

Tuohan on kompromissien summa, halukkaammat harrastavat vähemmän kuin haluaisivat ja haluttomat kuten ap enemmän kuin haluaisivat. Ja keskiarvoon vaikuttaa sekä runsasseksiset että seksittömät vastaajat, mediaani kertoisi enemmän.

Vierailija
1435/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te vastaajat tajuatte, että jotain on vialla, kun puhutaan antamisesta ja saamisesta? Miehille tällä palstalla sanotaan aina, että ei naista kiinnosta antaa vaan nauttiva nainen haluaa seksiä.

Jos mies haluaa vain saada seksiä eikä kohdata seksissä ja rentouttaa ap:tä, eikö tämä ole looginen lopputulos?

Noiden meemisanojen käyttö on ongelma.

Vierailija
1436/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siltä perjantaina suihin niin jättää sut rauhaan. Problem solved.

Minä en jättäisi. Jos oltaisiin viikonloppu kahdestaan niin haluaisin sitä seksiä VÄHINTÄÄN päivittäin koska lapset kotona sitä ei ole edes viikoittain. näin pysyisin myös erittäin hyvällä tuulella ja yhdessä puolison kanssa muukin tekeminen olisi oikein mukavaa ja mielekästä. Ja jos sitä seksiä ei ole edes kahdestaan ollessa niin kyllä siitä tulee äkkiä mieleen sellainen johtopäätös että tuskinpa tuo puoliso haluaa sitten muutakaan kanssani tehdä

Eihän AP selvästi haluakkaan. Ei halua seksiä eikä miehen hemmotteluja.

Kyllä se ne hemmottelut haluaa, se on tullut selväksi.

Vierailija
1437/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden kannattaisi sopia, että kuukauden ajan mies ei tee yhtään aloitetta seksiin tai yritä saada seksiä. Vaan 1 kk ajan aloitteellisuus on pelkän aapeen harteilla. Ja katsoa mitä tapahtuu.

Tämä on epäironisesti todella hyvä ajatus. 

No ei todellakaan ole. Koskaan tuo ei ole toiminut.

Olen nähnyt tämän sivusta monissa suhteissa itsekin tätä kokeillut. 

Oma kokeiluni meni niin että kun oli tullut muutamat tuhannet pakit niin lopetin aloitteiden tekemisen kokonaan. Päälle kuukauden jälkeen kysyin toiselta että oliko edes huomannut eroa. Ei kuulemma ollut hoksannut että olisin ollut erilailla. Sanoin sitten että selväpä tämä, en tee jatkossakaan aloitteita vaan pallo on naise

Koska tuon naisen kanssa olisin halunnut olla loppu elämäni yhdessä mutta hän päätti yksipuolisesti lopettaa seksin niin sinnittelin kunnes vihasin hänen koko olemustaan tarpeeksi.

Suosittelisin kaikille pelaamaan upporikasta tai rutiköyhää. Ottaa asiat reilusti esille, on itse valmis tekemään oman osansa yhteisestä hyvästä ja esitää mahdollisuutta toisellekin. Jos toista ei kiinnosta, pitäköön tunkkinsa ja lähtee itse uusille urille. Parisuhde on yhteinen yritys eikä se, joka on ryhtynyt passiiviseksi, ikinä aktivoidu pelkästään odottamalla. 

Vierailija
1438/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlle neuvo. Suostu seksiin mutta tee siitä niin vastenmielistä että miehesi lakkaa haluamasta sinua. Oma eksä harrasti tätä onnistuneesti.

Meneekö vielä kauan?

Miks isoäiti sanoi noin viimeviikolla?

Voitsä hakee maitoa huomenna?

Takaapäin. Mä en tykkää edestä.

Mä en osaa antaa suikkaria.

Mä en tykkää et muo nuollaan.

Ootsä lihonnu?

Älä riisuudu. Mä en tykkää alastomista miehistä.

Mulla on aikainen herätys.

Eiks sulla seiso?

Ootsä impotentti?

Mä en oo koskaan tykänny seksistä.

Seksi on ajanhukkaa.

Yritä pitää kiirettä.

Tuossa muutama vihje. Kokeile muutaman kerran niin loppuu se seksin vonkaaminen ihan itsestään.

Vierailija
1439/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keski-ikäinen nainen ja ymmärrän AP:ta. Tunnistan jo miehen ilmeestä, että nyt se yrittää lämmitellä koska haluaa illalla seksiä.

Isoin ongelma on, että jos ja kun arjessa kokee pettymyksiä miehen vuoksi, on vaikea muuttua himokkaaksi. Jos mies esimerkiksi murjottaa, kaljoittelee ja syyttelee koko viikon, ei sellainen lauantaiseksi tunnu aidolta vaan suoritukselta.

Kaipaisin aitoa arvostusta arjessa miehen taholta.

Vierailija
1440/1899 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onha se ontuva.

Mulle miehenä kävis tollanen oikein hyvin. Saisin naiselta hemmottelua ja seksiä sekä sanoa joka kerta naiselle osta omilla rahoillas.

Eikä nykyään oo mitään taloustilejä.

Montakos kertaa kuvittelisit saavat hemmottelua ja seksiä, jos et toimita omaa osuuttasi kaupasta?

Kaikilla järkevillä ihmisillä on taloustili, jonne laitetaan rahaa budjetoitujen menojen mukaan, eli lasketaan yhteinen vuosikulutus + sovittu puskurirahasto, joka jaetaan kk-summiksi,  jotka laitetaan erilliselle taloustilille 50/50 suhteessa kuukausittain.  Tämä sen vuoksi juuri, että kummallakin on omat rahat, joita ei sotketa yhteiseen taloudenpitoon.

Hirveää säätämistä. Lainanlyhennys ja rullaavat laskut muutaman tonnin kuussa ei hankalaa jakaa puoliksi.

Ite en jaksais pennosia laskeskella vaan laitan automaattis

Ei siinä mitään säädetä. Jos on laskettu että riittää kun kumpikin laittaa tonnin tai mikä summa onkaan/kk yhteiselle tilille ja ne elaskut ja lainanlyhennykset menee tietysti sieltä taloustililtä, kaikki yhteiset menot. Kummallakin kortti sinne. Ja omat menot maksetaan sitten omalta tililtä ja omista rahoista. En nyt tarkoita, että lasketaan paljonko syöt juustoa jne. vaan kauppakulut, mahdolliset ravintolalaskut kun yhdessä ollaan niin yhteiseltä tililtä. Omalta tililtä vaatteet, harrastukset, kampaajat, omat hurvittelut jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä