Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
581/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 4 kk erään miehen kanssa. Olin erittäin rakastunut, hän teki minulle ruokaa, kuskasi paikkoihin (vaikka itsellänikin on auto) tms. 

Aloin voida huonosti. Kuvittelin olleeni jo oppinut riittävästi rajoista ja sopeutumisesta jne, mutta en sitten kuitenkaan ollut. Toisaalta mies myös hämäsi heittäytymällä vaikkapa avuttomaksi joissain asioissa, vaikka ei oikeasti ollutkaan. 

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan ylläpiti tajutessaan, että minä haluan tervehtiä ja erota niin. Ei siksi, että hän oikeasti olisi ilahtunut nähdessään juuri minut (toki ilahtui siitä,

Oikeasti? Todella rakastuneesta alkukiihkosta todella hajottavaan kokemukseen 4 kuukaudessa? Johan se pelkkä alkukiihkokin kestäisi vuosia. Onpa nopea draaman kaari nykyään.

Vierailija
582/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki koe minkäänlaista alkukiihkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 4 kk erään miehen kanssa. Olin erittäin rakastunut, hän teki minulle ruokaa, kuskasi paikkoihin (vaikka itsellänikin on auto) tms. 

Aloin voida huonosti. Kuvittelin olleeni jo oppinut riittävästi rajoista ja sopeutumisesta jne, mutta en sitten kuitenkaan ollut. Toisaalta mies myös hämäsi heittäytymällä vaikkapa avuttomaksi joissain asioissa, vaikka ei oikeasti ollutkaan. 

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan ylläpiti tajutessaan, että minä haluan tervehtiä ja erota niin. Ei siksi, että hän oikeasti olisi ilaht

Oikeasti? Todella rakastuneesta alkukiihkosta todella hajottavaan kokemukseen 4 kuukaudessa? Johan se pelkkä alkukiihkokin kestäisi vuosia. Onpa nopea draaman kaari nykyään.

Ja oikeastihan on siis hyvä asia, ettet hukannut enempää aikaa ihmiseen, joka ei sinulle selkeästi olisi sopinut. Onhan se aina pettymys, kun ne ruusunpunaiset lasit putoavat silmiltä ja odotukset eivät kohtaakaan todellisuutta. Itsellä tuohon meni valitettavasti paljon kauemmin, liika optimismi on pahasta sekin.

Vierailija
584/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap valittaa? Itse ja varmasti moni muu nainen olisivat ikionnellisia, jos mies tuolla tavalla panostaisi ja hemmottelisi. Olisiko parempi sitten, että hän pelkästään yrittäisi saada sitä seksiä?

Ylipäätään, miksi seksi on sinulle noin vastenmielistä? Yleensä se halu  tulee ihan luonnostaan, jos rakastaa toista, eikä tuolla tavalla ahdista. Ei ole normaalia.

Vierailija
585/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv Tuohan on ihan normaalia siinä alun ihastuksessa. Mitä olisi pitänyt tehdä toisin ja kenen?

Vierailija
586/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki ihastu kumppaniinsa koskaan. Syitä parisuhteelle on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
587/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut alkukiihkoa koskaan. Toisaalta seksi ei myöskään koskaan loppunut väliltämme.

Vierailija
588/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän pitäisi käydä syvälliset ja oikein perusteelliset keskustelut tästä aiheesta. Terapeutin avustuksella tai ihan kahdestaan, jos onnistuu.

Itse pidän mahdollisena, että olette seksuaalisesti epäsopivia toisillenne.Tuo teidän tilanteenne nimittäin kuulostaa varsin tutulta.

Itsekin olin vähäseksisessä avioliitossa vuosia. Vaimoa ahdisti, kun itse olin se "halukkaampi" ja hänellä oli jatkuvasti tunne, että "kaippa tuollekin pitäisi välilläa antaa".

Minun piti saadakseni järjestää kaiken maailman temppuja, romanttisesta musiikista alkaen. Voi luoja mitä paskaa, kun nyt jälkeenpäin ajattelen. Kun erosin ja muutin omilleni, murskasin yökötystä tuntien cd-levyn, jota vaimoni joskus vaati saada kuunnella "päästäkseen tunnelmaan".

No, nyt on asiat paremmin ja ollaan erottu. Seksi on hyvää uuden naisystävän kanssa. 

Vierailija
589/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ehdottanut, että miehelle pitäisi antaa jo perjantaina, että on sitten viikonlopun tyytyväinen. 

Eli te naiset suostutte pelosta miehen toiveisiin ettei se sitten mökötä tai jätä. Vielä tällä vuosituhannella. Varmaan kuolisitte ajatuksesta että ette onnistu miellyttämään miestä, ja sitten jäätte ilman parisuhdetta. 

Noloa! Itse en tasan tee mitä en itse halua.

Vierailija
590/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan tuossa vaiheessa ei oikeastaan voi tehdä enää muuta kuin ilmoittaa kylmästi että seksiä ei tule, suuttui mies tahi ei. Et voi jatkuvasti olla toisen palveluksessa ja jättää itsesi huomiotta. Menee mielenterveys. Se, että miehet "ostavat" tällä tavalla seksiä naiselta, tässä tapauksessa vaimolta on inhottavaa ja tosiaankin olet jäänyt vain kävelevän toosankantotelineen osaan. Mies ajattelee että kun vähän näkee vaivaa niin sitten siltä saa taas. Omat haluthan tuollaisessa katoaa kun menee pakkopullaksi koko touhu. Olen vuosikaupalla kärsinyt samanlaisista ongelmista itse joten tiedän kyllä mistä puhut. 

Siitä että miehelle ilmoitetaan pakkoseksin loppuvan, voi tulla monenlaisia seurauksia. Ukko voi alkaa viihtyä "töissä" tai "salilla" tai "Pekan luona" usein, eli hankkii seksin muualta. Toinen vaihtoehto voi olla että tokiintuu ja ymmärtää sinuakin. Välit saattaa mennä kireäksi ja asiasta riidellään jatkuvasti. Mutta itse olen tehnyt viimeisimmässä suhteessani sen ratkaisun etten enää väkisin ja toista miellyttääkseni suostunut seksiin kuin silloin kun se minua kiinnosti. Sain asiasta kuulla joka riidan aikana ja lopultahan taisin jo olla pettäjä ja h**rakin, mikä on aika ironisesti kyllä sanottu kun se seksi juuri ei kiinnostanut :D Olen aina, koko elämäni kärsinyt siitä että miehet haluavat seksiä ja minä en. Nyt olen yksin ja tyytyväinen näin. Ei enää ikinä pakkoseksiä.

Ei tuossa ole muita vaihtohtoja kuin sanoa suoraan että nyt loppui nämä pakkopanot ja annat minun olla rauhassa tai tulee ero.

Vierailija
591/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanlaisessa suhteessa, jossa nainen on sitä mieltä, että minun haluni häntä kohtaan on väärin ja haluaisi elää vaan kämppiksinä. Voin sanoa, että vuosia kun näin mennään niin on jo omatkin halut sammuneet ja nykyään lähestulkoon inhoan jo puolisoani.

Vierailija
592/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tilanteen, mistä ap. puhuu. Osapuolten tarpeet eivät kohtaa vapaina viikonloppuina, eikä mies tajua olevansa painostava.

Kiinnitin huomiota otsikossa olevaan tyypilliseen mokaan, joka yhden sanan vuoksi nostaa niskavillat pystyyn: Miksi pilata AINA yhteinen aika? Turhautuneena sortuu helposti hokemaan "miksi aina sitä tai tätä", mutta sillä ei aikaansaa toivottuja hyviä muutoksia vastapuolen osalta. Aina on nalkutussana, jota kannattaa yrittää välttää.

Vierailija
593/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap hullu

Vierailija
594/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeet ei kohtaa 

Vierailija
595/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies, joka ei ole kovin seksuaalinen. Pärjään hyvin ilmankin, enkä taatusti painostaisi toista siihen epäsuorastikaan. Varustuskin on vaatimaton, eipä sillä. Jostain kumman syystä ei tämäkään kombo kelpaa kellekään.

Vierailija
596/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä parisuhteen seksielämä muuttuu kun yhdestä osapuolesta, joka harrastaa riippuliitoa, tulee jossain vaiheessa riippurintaliitoa harrastava sohvantäyte.

Vierailija
597/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.

Ap

Juu, ei kukkokaan käskystä laula. Eikä halut käskystä. Tai jos tietää etukäteen toisen petisuunnitelmat.

Vierailija
598/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.

Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win. 

Munaa se tyrkyttää eikä romantiikkaa. Manipuloi.

Myöskään ap ei saa seksiä. Naiselle on tärkeää sen laatu, ei määrä.

Joo naiselle määrä on mielellään 0

T. Luuserimies

Mulle käy vaikka 5 kertaa viikossa kunhan saan orgasmin. Yleensä en saa, koska mies lusmuilee minun kiihottamisessani. 

Joten kun jään orgasmitta pari viikkoa putkeen, mies lakkaa kiinnostamasta. Ja sitten olen velvollisuudesta hänen kanssaan silloin tällöin ja alan

Hoida itse itsesi seksin aikana?

Miksei sitten yhtä lailla mies hoida itse itseään seksin aikana? Onko sulle seksiä vain yhdyntä, suihinotto tms, jossa mies saa orgasmin naisen avulla, mutta naisen pitää sitten vielä tyydyttää itse itsensä? Sen voisi tehdä ilman miestäkin eli miksi nainen sitten edes haluaisi seksiä miehen kanssa?

Vierailija
599/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ap valittaa? Itse ja varmasti moni muu nainen olisivat ikionnellisia, jos mies tuolla tavalla panostaisi ja hemmottelisi. Olisiko parempi sitten, että hän pelkästään yrittäisi saada sitä seksiä?

Ylipäätään, miksi seksi on sinulle noin vastenmielistä? Yleensä se halu  tulee ihan luonnostaan, jos rakastaa toista, eikä tuolla tavalla ahdista. Ei ole normaalia.

Ei vaan olisi parempi, että joskus voisi viettää romanttista iltaa ilman paineita siitä, että illan päätteeksi on pakko panna. Koko illan vaan mietit, että tämän jälkeen on pakko panettaa tai muuten ukko suuttuu.

Vierailija
600/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi, antakaa tämän olla provokaatio. 98% naisista olisi tyytyväinen jos mies edes joskus järjestäisi jotain kumppania hemmotellakseen ja ylipäätään haluaa joskus seksiä oman rouvan kanssa.

Tiedätkö että se seksi ja sen kaltaiset tarpeet ovat luonnollisia, et voi kritisoida sitä että miehesi haluaa sinua. Oletko ajatellut että hän voi haluta kohta jotain muuta naista jos sinä et suostu fyysiseen kontaktiin hänen kanssaan. 

Ja toisekseen jos olet sitä mieltä että mies pilaa lomaviikonlopun tähdäten seksiin niin anna sille torstailtana semmoset kyydit että se ei kykene mihinkään pe-su aikavälillä siellä mökillä :-)

Emmäääkestä, ongelmansa kenelläkin.