Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
601/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, ettei AP osaa kommunikoida.

Mikset vaan sano hyvissä ajoin, ettei tänä viikonloppuna seksiä, koska sinua ahdistaa?

Vierailija
602/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä sylvi, antakaa tämän olla provokaatio. 98% naisista olisi tyytyväinen jos mies edes joskus järjestäisi jotain kumppania hemmotellakseen ja ylipäätään haluaa joskus seksiä oman rouvan kanssa.

Tiedätkö että se seksi ja sen kaltaiset tarpeet ovat luonnollisia, et voi kritisoida sitä että miehesi haluaa sinua. Oletko ajatellut että hän voi haluta kohta jotain muuta naista jos sinä et suostu fyysiseen kontaktiin hänen kanssaan. 

Ja toisekseen jos olet sitä mieltä että mies pilaa lomaviikonlopun tähdäten seksiin niin anna sille torstailtana semmoset kyydit että se ei kykene mihinkään pe-su aikavälillä siellä mökillä :-)

Emmäääkestä, ongelmansa kenelläkin. 

Ei ongelma ole se, että mies järjestää hemmotteluillan vaan se, että hän suuttuu sitten, jos seksiä ei ole sen päätteeksi. Eli mies järjestää illan vain seksi mielessään. Seksiä voisi hyvinkin olla illan päätteeksi, jos nainen tietäisi, että ilta on järjestetty yhteisen ajan viettämiseksi, mutta seksipakkoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä sylvi, antakaa tämän olla provokaatio. 98% naisista olisi tyytyväinen jos mies edes joskus järjestäisi jotain kumppania hemmotellakseen ja ylipäätään haluaa joskus seksiä oman rouvan kanssa.

Tiedätkö että se seksi ja sen kaltaiset tarpeet ovat luonnollisia, et voi kritisoida sitä että miehesi haluaa sinua. Oletko ajatellut että hän voi haluta kohta jotain muuta naista jos sinä et suostu fyysiseen kontaktiin hänen kanssaan. 

Ja toisekseen jos olet sitä mieltä että mies pilaa lomaviikonlopun tähdäten seksiin niin anna sille torstailtana semmoset kyydit että se ei kykene mihinkään pe-su aikavälillä siellä mökillä :-)

Jos oma mieheni alkaisi tuolla tavalla kiristämään, että alkaa kohta katselemaan muita naisia jos en hänen kanssaan seksiä harrastaisi niin kyllä lentäisi pellolle sellainen mies.

Onko mies koskaan tajunnut sitä, että on ihan luonnollista alkaa ahdistumaan pakkoseksistä ja että ne halut miestä kohtaan katoavat, kun mies ei välitä siitä nauttiiko nainen seksistä ja ylipäätänsä haluaako sitä?

eri

Vierailija
604/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen su aamun provo aloitus jolla saadaan porukka raivon valtaan.

Vierailija
605/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ketju on aloitettu 18. päivä eikä nyt sunnuntai aamuna

Vierailija
606/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräm aloittajan kannan osittain. Mutta kuten itsekin sanoit, että useana viikonloppuna et jaksa seksiä ja kieltäydyt. Mies silloin mököttää. Sitten kun mies yrittää vapaata viikonloppua ja järjestää sen niin silloinkaan ei seksi onnistu. Milloin olisi sopiva aika seksille? On oikeus kieltäytyä, mutta on oikeus seksiä toisen myös haluta. 

Oletan, että arjessa ei ole kovin paljon spontaania aikaa tai hetkiä seksille. Silloin se menee hiukan pakostakin siihen, että seksiä odotetaan olevan jonain muuna aikana, kuten nyt "hemmoteluviikonloppuna". Ymmärrän tässä nyt myös miestäsi. Hän ei tee tavallaan mitään väärin kun olettaa seksin kuuluvan siihen kokonaisuuteen. 

Jos seksistä ja seksihetkistä tehdään liian monimutkaisia niin silloin niistä myös monimutkaisia tulee. Ja silloin usein molemmat kärsii. Aloittaja tekee hemmottelusta liian monimutkaista miettimällä syitä miksi mies hemmottelee. Anna nyt miehen jukol

Tämä on hyvä analyysi.

Vierailija
607/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 4 kk erään miehen kanssa. Olin erittäin rakastunut, hän teki minulle ruokaa, kuskasi paikkoihin (vaikka itsellänikin on auto) tms. 

Aloin voida huonosti. Kuvittelin olleeni jo oppinut riittävästi rajoista ja sopeutumisesta jne, mutta en sitten kuitenkaan ollut. Toisaalta mies myös hämäsi heittäytymällä vaikkapa avuttomaksi joissain asioissa, vaikka ei oikeasti ollutkaan. 

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan ylläpiti tajutessaan, että minä haluan tervehtiä ja erota niin. Ei siksi, että hän oikeasti olisi ilaht

Oikeasti? Todella rakastuneesta alkukiihkosta todella hajottavaan kokemukseen 4 kuukaudessa? Johan se pelkkä alkukiihkokin kestäisi vuosia. Onpa nopea draaman kaari nykyään.

Siinä nyt oli muutakin. Esim. se, että seurustelin ja harrastin seksiä valepersoonan kanssa enkä todellisen ihmisen.

Vierailija
608/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 4 kk erään miehen kanssa. Olin erittäin rakastunut, hän teki minulle ruokaa, kuskasi paikkoihin (vaikka itsellänikin on auto) tms. 

Aloin voida huonosti. Kuvittelin olleeni jo oppinut riittävästi rajoista ja sopeutumisesta jne, mutta en sitten kuitenkaan ollut. Toisaalta mies myös hämäsi heittäytymällä vaikkapa avuttomaksi joissain asioissa, vaikka ei oikeasti ollutkaan. 

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan ylläpiti tajutessaan, että minä haluan tervehtiä ja e

Vain otettu lääke auttaa

Vierailija
609/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän pitäisi käydä syvälliset ja oikein perusteelliset keskustelut tästä aiheesta. Terapeutin avustuksella tai ihan kahdestaan, jos onnistuu.

Itse pidän mahdollisena, että olette seksuaalisesti epäsopivia toisillenne.Tuo teidän tilanteenne nimittäin kuulostaa varsin tutulta.

Itsekin olin vähäseksisessä avioliitossa vuosia. Vaimoa ahdisti, kun itse olin se "halukkaampi" ja hänellä oli jatkuvasti tunne, että "kaippa tuollekin pitäisi välilläa antaa".

Minun piti saadakseni järjestää kaiken maailman temppuja, romanttisesta musiikista alkaen. Voi luoja mitä paskaa, kun nyt jälkeenpäin ajattelen. Kun erosin ja muutin omilleni, murskasin yökötystä tuntien cd-levyn, jota vaimoni joskus vaati saada kuunnella "päästäkseen tunnelmaan".

No, nyt on asiat paremmin ja ollaan erottu. Seksi on hyvää uuden naisystävän kanssa. Ä

Kuulostaa siltä, ettet olisi hahmottanut olleesi parisuhteessa luonnevikaisen/ henkisesti/seksuaalisesti väkivaltaisen tms tyypin kanssa. Onneksi tajusit lähteä ja nykyinen on terve ihminen.

Vierailija
610/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka tuttu kuvio. 

Ap on lakannut rakastamasta miestään, jos koskaan onkaan lempeä ollut, ja nyt selittelee miehen syyksi.

Tilannehan on, että jokainen miehen ehdotus seksiin, tekipä hän sen miten hyvänsä, on ap:sta ahdistava ja vastenmielinen.

Eroa ja elä yksin, se on sinulle parasta.

Vierailija
611/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, itse oisin ollut aikoinaan ikikiitollinen jos edes joku ex miehistäni

a) olisivat joskus panostaneet yhteisiin hemmotteluhetkiin  b) järjestäneet jotain tuollaista yhteistä kivaa c) halunneet ja antaneet seksiä minulle, vaikka se olisi ollut ennalta-arvattavaa tms. 

Minä (nykyisin +50v jo) olen tosin ollut kutakuinkin aina valmis seksiin koska haluan hellyyttä, läheisyyttä ja seksuaalista nautintoa. Ongelmana on ollut miehet jota ei halua kuin tyhjentää omat kassinsa 20 sekunnissa 2-3vko välein ja se on riityänyt heille. Minulle ei. 

Tunnistan tuon suuttumuksen (joka = pettymys, torjutuksi tulemisen tunne), olin monesti haljeta raivosta kun rakastamani ja haluamani avomieheni torjui usein lähentely-yritykseni jo siis ikävuosilla 20-23, jolloin rakastuneen parin pitäisi olla toisissaan kiinni kuin kanit. Kerran taas torjutuksi tulleena (syyllä: väsyttää, selkään tai päähän koskee, en jaksa, sä oot aina mun munissa kiinni ja häipyi toiseen huoneeseen...) huusin hänelle jotain todella ilkeää ja loukkaavaa, jota kadun vieläkin 35 v jälkeen. 

Vierailija
612/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis. Sain paljonkin kosketusta. Mutta tajusin päätettyäni suhteen, että se kaikki kosketus oli seksuaalista. Mitään turvallista tai pelkästään läheistä kosketusta en saanut. Sitä vaan en siinä seurustelun alkukiihkossa tajunnut, koska kävin itsekin ihan kuumana ja halusin seksiä. Ne alkutervehdys- ja erkaantumishalaukset ja -pussauksetkin olivat häneltä vain tapa, jota hän varmaan yllä

Vain otettu lääke auttaa

??? Sinä siis kuvittelet maailmassa tapahtuvan vain niitä asioita, koita sinulle itsellesi on tapahtunut ja olevan vain sellaisia ihmisiä, joita olet tavannut. Ja joo, en olisi itsekään osannut kuvitella tuota, siksi olin siinä suhteessa ne kuukaudet.

Vierailija
613/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, en näe ongelmaa. Arkipäivänä menet liittymän tarjoajan tiskille ja öö pyydät halvemman ja hitaamman tarjouksen liittymälle. Vaikka 8Mb niin ukolta loppuu kiinnostus peleihin aika pian...

Vierailija
614/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) olisivat joskus panostaneet yhteisiin hemmotteluhetkiin  b) järjestäneet jotain tuollaista yhteistä kivaa c) halunneet ja antaneet seksiä minulle, vaikka se olisi ollut ennalta-arvattavaa tms. 

Minä (nykyisin +50v jo) olen tosin ollut kutakuinkin aina valmis seksiin koska haluan hellyyttä, läheisyyttä ja seksuaalista nautintoa. Ongelmana on ollut miehet jota ei halua kuin tyhjentää omat kassinsa 20 sekunnissa 2-3vko välein ja se on riityänyt heille. Minulle ei. 

Tunnistan tuon suuttumuksen (joka = pettymys, torjutuksi tulemisen tunne), olin monesti haljeta raivosta kun rakastamani ja haluamani avomieheni torjui usein lähentely-yritykseni jo siis ikävuosilla 20-23, jolloin rakastuneen parin pitäisi olla toisissaan kiinni kuin kanit. Kerran taas torjutuksi tulleena (syyllä: väsyttää, selkään tai päähän koskee, en jaksa, sä oot aina mu

Missä te halukkaat ja seksistä pitävät naiset ootte aina piilossa? Minulle vastaan tulee vain siveyden sipuleita joille seksi on kotityöhön verrattava asia. En jaksa enää edes yrittää seurustella kun seksitön suhde siitä vain tulisi.

Vierailija
615/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon suuttumuksen (joka = pettymys, torjutuksi tulemisen tunne), olin monesti haljeta raivosta kun rakastamani ja haluamani avomieheni torjui usein lähentely-yritykseni jo siis ikävuosilla 20-23, jolloin rakastuneen parin pitäisi olla toisissaan kiinni kuin kanit. Kerran taas torjutuksi tulleena (syyllä: väsyttää, selkään tai päähän koskee, en jaksa, sä oot aina mu

No onko ap sanonut, että tarjolla olisi tuollaista seksiä mitä sinäkin kaipaat vai ehkäpä on sitä seksiä mitä sinäkin sait.

Todella moni nainen on ilman seksiä samasta syystä kuin sinä. Minäkin. 

Vierailija
616/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies järjestää nuo hemmotellakseen lähinnä itseään. 

-ohis

Vierailija
617/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, en näe ongelmaa. Arkipäivänä menet liittymän tarjoajan tiskille ja öö pyydät halvemman ja hitaamman tarjouksen liittymälle. Vaikka 8Mb niin ukolta loppuu kiinnostus peleihin aika pian...

Ja mites tuo liittymä liittyy apn seksivastaisuuteen?

Vierailija
618/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies järjestää nuo hemmotellakseen lähinnä itseään. 

-ohis

Ja ap ei järjestä muuta kuin valitusta ja pihtausta

Vierailija
619/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Mutta kommentoin silti siltä varalta että ap on tosissaan.

Miehen vanhemmilla on mökki Tahkolla ja miehellä on varaa (ja halua!) viedä ap hotellin kerran kuukaudessa.

Onko tässä käynyt niin, että ap on tehnyt luokkahypyn ja alkanut suhteen alussa miellyttää miestään? Ap on pikkuhiljaa liukunut tilanteeseen, jossa on kadottanut itsensä. Tiedän pari naista, jotka ovat itse suostuneet alisteiseen asemaan, koska mies ja miehen suku on ns parempaa väkeä.

En nimittäin ymmärrä, miksei ap sano miehelleen, että jäädään kotiin viikonlopuksi ja vietetään ihan tavallista aikaa. Jos kerran seksi maistuu kotona muttei hotellissa, niin miestähän saattaisi onnistaa. 

Normaalin itsetunnon omaava vaimo kyllä kelpuuttaisi hemmotteluloman kerran kuukaudessa. Jos mies kiukuttelee seksistä, siitäkin pitää osata sanoa. Ja koska ap on täällä huutanut, ettei ole frigidi ja heillä on seksiä, niin hänhän voi hotellissa luvata, että harrastetaan seksiä maanantai aamuna kaiken kiireen keskellä. 

Olen pahoillani ap:n miehen puolesta ja toivon hänen löytävän naisen, joka osaa arvostaa häntä.

Vierailija
620/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS niin saat olla viikonloput rauhassa eikä kukaan ole ennalta-arvattava (muut kuin sinä itse), ei tarvitse tehdä mitään mitä et halua eikä kukaan loukkaanni eikä suutu sinulle.