Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Olipa raskasta paskaa koko aloitus.
Valitettavan tuttua omastakin elämästä.
Ne soidinriitit tunnistaa.
Naisen halu on helvetin helppo tuhota ja sen jälkeen vaikea herättää. Ei siihen riitä tuollainen seremonia. Eikä se, että vartin huonosti hieroo ja sen jälkeen vaatii pyllistämään.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies oikeasti järjestäisi noi viikonloput ihan hyvää hyvyyttään ja ap:ta hemmotellakseen, hän toteaisi seksittömän viikonlopun jälkeen että olipa ihana viettää yhteistä aikaa rakas. Näin ei kuitenkaan taida olla vaan mies kiukuttelee kun ei saakaan skumppapullolla seksiä. Se että seksiä vaatii, siihen painostaa ja sitten mököttää jos sitä ei ole, on kamalaa ja siitä on joku "suhteesta huolehtiminen" ja romantiikka kaukana.
Mä oon joskus mököttänyt kun en ole saanut seksiä ja toki se on ollut lapsellista. Mitä tunsin enkä osannut sanoa ääneen oli:
*En ole haluttu, pidetty enkä arvostettu*
Kukaan, edes oma kumppani, ei vaan ole sinulle velkaa seksiä, että tuntisit itsesi halutuksi ja arvostetuksi. Koskaan. Nuo on vaikeita tunteita mutta jos kyseessä on aikuiset ihmiset eikä jotkut t
Joo. Lopultahan keskusteltiin ja todettiin, että haluamme ei tule koskaan kohtaamaan. Hänelle sopivasti on mulle liian vähän. Ero oli erinomainen ratkaisu.
Ymmärrän oikein hyvin mitä ap ajaa takaa. Meillä aikanaan saman tyyppistä ja se ärsytti spontaanisuus puuttui. Lapsia on ja liittoa takana +50 nyt on seksi hiipunut ( sairaudet) koen todella vapauttavana olon. Rakkautta ja läheisyyttä riittämiin ja silloinkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän oikein hyvin mitä ap ajaa takaa. Meillä aikanaan saman tyyppistä ja se ärsytti spontaanisuus puuttui. Lapsia on ja liittoa takana +50 nyt on seksi hiipunut ( sairaudet) koen todella vapauttavana olon. Rakkautta ja läheisyyttä riittämiin ja silloinkin oli.
Monella suhteen avaaminen on tuonut lisää spontaania seksiä myös suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle. Jos sitä olisi riittävästi niin tuskin tarvisi saada jokaisen vapaa viikonloppuna. Mies koittaa kovasti huomioida, varmaan lukenut oppaitakin että järjestä aikaa ja huomioi, ja rouva on naama myttyrällä kun toinen yrittää parhaansa. On vaikea nähdä tilannetta että mies tekisi oikein, aina löytyy kyllä vikaa jos niin haluaa ajatella eikä its eole valmis tekemään työtä parisuhteen eteen vaan vetäytyy.
Auttaisiko jos mies saisi hakea seksiä muualta ja jättäisi sinut rauhaan noina vapauna viikonloppuina? Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
Jännää ettei sulla käy mielessä tämä: miten herättäisi vaimon halut, kun tämä nykyinen miehen harjoittama manipulointi ei toimi?
Ei ole haluttomia naisia, vaan miehiä, jotka tappavat naisen halun. Jokaisen naisen halun, johon koskevat.
Tämä se varsinainen ongelma on.
Ihmettelen tässä keskustelussa tarvetta nimitellä ja tuomita toisenlaiset tavat haluta seksiä. Jos haluaa useammin kuin kaksi kertaa kuussa, on seksiaddikti. Jos voisi harrastaa seksiä myös suhteen ulkopuolella, on tunteeton ääliö. Mihinkään ei ole pakko suostua, mutta voisiko asioista puhua tuomitsematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle. Jos sitä olisi riittävästi niin tuskin tarvisi saada jokaisen vapaa viikonloppuna. Mies koittaa kovasti huomioida, varmaan lukenut oppaitakin että järjestä aikaa ja huomioi, ja rouva on naama myttyrällä kun toinen yrittää parhaansa. On vaikea nähdä tilannetta että mies tekisi oikein, aina löytyy kyllä vikaa jos niin haluaa ajatella eikä its eole valmis tekemään työtä parisuhteen eteen vaan vetäytyy.
Auttaisiko jos mies saisi hakea seksiä muualta ja jättäisi sinut rauhaan noina vapauna viikonloppuina? Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
Jännää ettei sulla käy mielessä tämä: miten herättäisi vaimon halut, kun tämä nykyinen miehen harjoittama manipulointi ei toimi
voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin
ei kuulosta kovin halukkaalta. Kyllä tuosta pitäisi olla jo rehellinen kumppanille.
Vali, vali! Mitä sinä hait tällä aloituksellasi? Tiedoksesi, että miehellesi riittäisi kyllä ottajia, jotka osaisivat arvostaa hänen panostustaan ja kumppanin huomioimista. Minusta hänen toimintansa kertoo nimenomaan hänen rakkaudestaan ja arvostuksesta sinua kohtaan. Kuulut niihin naisiin, joille mikään ei riitä, ja jotka osaavat arvostaa miestään vasta kun menettävät hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää ettei sulla käy mielessä tämä: miten herättäisi vaimon halut, kun tämä nykyinen miehen harjoittama manipulointi ei toimi
Mä en oikein ymmärrä naisia, jotka ajattelevat itsestään niin vähän, etteivät koe olevansa osallisia omassa seksielämässään. Kaikki on vain sitä mitä mies tekee. Luulisi, että aikuisena olisi jo itsekin osin vastuussa omasta nautinnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinä sitten haluat seksiä?
Nainen ei ole pajatso, joka toimii kolikoilla. Mies on sellainen: vilauta tissiä/persettä, niin mies on valmis.
Naisen halua on pidettävä yllä kuin nuotiota koko ajan, joka päivä. Kaunis käytös, hellittely, yhteisen päämäärän tavoittelu, pyyteetön huomaavaisuus ruokkii tulta.
Ja koska miehistä osa on kyvyttömiä henkisen yhteyden ylläpitoon, niiltä loppuu seksi kerta toisensa jälkeen eikä ne tajua itse aiheuttavansa sen, oli nainen kuka tahansa.
Nämä sitten etsivät seuraa selitellen elävänsä kylmässä suhteessa 😂 ja se kertookin miehestä ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinä sitten haluat seksiä?
Nainen ei ole pajatso, joka toimii kolikoilla. Mies on sellainen: vilauta tissiä/persettä, niin mies on valmis.
Naisen halua on pidettävä yllä kuin nuotiota koko ajan, joka päivä. Kaunis käytös, hellittely, yhteisen päämäärän tavoittelu, pyyteetön huomaavaisuus ruokkii tulta.
Ja koska miehistä osa on kyvyttömiä henkisen yhteyden ylläpitoon, niiltä loppuu seksi kerta toisensa jälkeen eikä ne tajua itse aiheuttavansa sen, oli nainen kuka tahansa.
Nämä sitten etsivät seuraa selitellen elävänsä kylmässä suhteessa 😂 ja se kertookin miehestä ihan riittävästi.
Voitko olla tuomitsematta kaikkia naisia omien kokemustesi perusteella? Meitäkin on, jotka haluaa ihan ilman virikkeitä ja säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
Aloituksessa aivan selvästi syytät miestä kikkeli edellä-ajattelusta. Ennen kuin olin lukenut sanaakaan tekstiä, tuli mieleen, että mies on yhä vonkaamassa joka päivä. Tai mies jää kadulla katselemaan muiden naisten perään. Silloin varmaan sympatiat olisivat sinun puolellasi.
Mutta kerrotkin miehestä, joka yrittää olla romanttinen ja järjestää juttuja, jotka yleensä mielletään romanttisiksi. Seksiä on harvoin ja sekin on mielestäsi liikaa. Siksi on vaikeaa nähdä ongelmaa miehessä.
Myös päästään sairas sarjapaneva seksiaddikti voi te
Jep. Jos mun suhteessaan ois niin vähän seksiä, todellakin odottaisin sitä parisuhdeviikonlopulta. Ja jos sitä useimmiten olisi, ei varmaa yksittäinen ' ei" haittaisi.
Siinä ollaan jo edetty pitkälle puutteen synnyttämässä turhautumisessa, jos alkaa mököttää.
Mikä siinä on: yritä ja epäonnistu. Yritä uudestaan ja epäonnistu taas. Toista tätä 10 vuotta tajuamatta, että yrität väärällä tavalla.
Onko se laiskuutta, tyhmyyttä vai kumpaakin?
Uisteleeko nämä samalla uistimellakin aina saamatta ikinä saalista.
Ja miksei tästä voi puhua aikuiset keskenään? Ehkä ap voisit sanoa, että tuo soidin on nähty jo eikä se toimi vaan ahdistaa, joten keksitäänpä jotain muuta.
Menkää treffeille keskenänne. Hierontaan. Tai keksikää jotain muuta hauskaa, vaikka vaellus, laskuvarjohyppy, ratsastusleiri, käykää ampumaradalla ja ottakaa kisa.
Te olette hukanneet yhteyden ja se pitää luoda uudestaan.
On ihmisillä luulo et joku skumppapullo ja pihvi olisi ratkaisu. Aika säälittävä ajatus
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.
Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
Munaa se tyrkyttää eikä romantiikkaa. Manipuloi.
Myöskään ap ei saa seksiä. Naiselle on tärkeää sen laatu, ei määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella suhteen avaaminen on tuonut lisää spontaania seksiä myös suhteeseen
Miksei voi myös erota, jos ei viitsi halutonta herätellä haluamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se perusongelma taitaa olla se että parisuhteessanne arjessa ei ole seksiä riittävästi miehelle.
Molemmat saisivat mitä haluaisivat ja joku muu nainen saisi vielä tuota miehesi tarjoamaa romantiikka. Win-Win-Win.
Munaa se tyrkyttää eikä romantiikkaa. Manipuloi.
Myöskään ap ei saa seksiä. Naiselle on tärkeää sen laatu, ei määrä.
Joo naiselle määrä on mielellään 0
Miehet jotka kitisee ettei suhteessa ole seksiä tai seksi ei ole riittävän innokasta... Naisen haluttomuus johtuu aina miehestä eli tarjolla oleva seksi ei ole tyydyttävää syystä X. Joko se on yksipuolista ja epätasa-arvoista, aggressiivista ja kivuliasta, muutoin epätyydyttävää naiselle. Kukaan ei halua HUONOA SEKSIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.
Ap
Et ole prinsessa vaikka haluaisitkin. Sinulla on marttyyrisyndrooma.
En tätä kyllä täysin samalla tavalla lue vieläkään, mutta olkoot. Aloittaja sanoo, että jos olisi tällaisia viikonloppuja ilman seksipyyntöjä, seksiä saattaisi ollakin. Miksei hän kokeile sitten itse järjestää sellaisia viikonloppuja? Mulle ei synny mitenkään erityisen painostettu kuva, koska jos mies olisi oikeasti painostava ja pakottava, tuskin seksiä olisi luvassa ollenkaan. Silloin tulisi ero.
Voi myös olla että mies on se joka tykkää rutiineista ja kaavoista. Että lomailuun ja rentoutumiseen kuuluu seksi, hän oikein odottaa sitä.