Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
"Gregory Peck, tosin on siinä rajoilla että on liian kaunis komeaksi. Tekee jo pahaa katsoa päin, niinkuin järkyttävän kauniiden ihmisten kanssa voi käydä. Tauno Palo samoin, kun katsoo sitä pätkää jossa puettiin naiseksi."
Peck on samaan tyyliin tuotetun oloinen kuin Pitt eli aivan kuin tekoälyn tuotosta :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on tyypillisen Suomi-miehen näköisiä nää monet jenkkien "komistukset". Eihän ne täällä ole erikoisia, niinkuin just Pitt, Leonardo di Caprio, Matt Damon... Vois olla naapurin Vesa.
Matt on aika tavalllisen näköinen, mutta silti valkkaisin sen noista mainitsemistasi miehistä. Hän miellyttää silmääni eniten.
Onneksi huono maku on ihan sallittua.
Tässä just tulee virhe. Jos Damon miellyttää noista eniten, se ei ole huonoa makua vaan henkilökohtainen mieltymys. Sen ei kuulukaan olla virallisen kauneuslistan mukainen. Yksi puhuttelee, toinen ei. Näin voi siis ihan hyvin ajatella vaikka olisi sitä mieltä, että ihmisiä voi ja pitää arvioida esteettisesti samoin kuin esineitä. Ja onhan meillä ihan syystä kauneudentaju. E
Kaikkien esteettinen silmä ei ole yhtä kehittynyt.
Olihan Prad kome parikymmentä vuotta sitten. Kaikki vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on tyypillisen Suomi-miehen näköisiä nää monet jenkkien "komistukset". Eihän ne täällä ole erikoisia, niinkuin just Pitt, Leonardo di Caprio, Matt Damon... Vois olla naapurin Vesa.
Matt on aika tavalllisen näköinen, mutta silti valkkaisin sen noista mainitsemistasi miehistä. Hän miellyttää silmääni eniten.
Onneksi huono maku on ihan sallittua.
Tässä just tulee virhe. Jos Damon miellyttää noista eniten, se ei ole huonoa makua vaan henkilökohtainen mieltymys. Sen ei kuulukaan olla virallisen kauneuslistan mukainen. Yksi puhuttelee, toinen ei. Näin voi siis ihan hyvin ajatella vaikka olisi sitä mieltä, että ihmisiä voi ja pitää arvioida esteettisesti samoin kuin esine
Mutta jos valitsee noista sen Matt Damonin koska tiedostaa hänen olevan kaiken tavallisimman näköinen, niin minusta kyse on jostain muusta kuin hyvästä tai huonosta mausta. Ehkä epävarmuudesta tai siitä, että yhdistää komeisiin tai kauniisiin ihmisiin alitajuisesti jotain negatiivista. Halo-efekti on todellinen ilmiö kauniiden ihmisten kohdalla, mutta niin on myös stigma-efekti.
Sekä Leonardo DiCaprioon että Pittiin on myös liitetty aika paljon negatiivista julkisuutta, sekin varmasti vaikuttaa vähintään alitajuisesti.
Mä olen tuo, joka aiemmin sanoi valkkaavansa Matt Damonin. En valitsisi häntä sen vuoksi, että tiedostaisin hänen olevan heistä tavallisimman näköinen vaan siitä huolimatta. Hänen kasvonsa ja olemuksensa yksinkertaisesti viehättää heistä eniten. Näkemäni elokuvat ja heidän roolihahmonsa varmasti vaikuttaa asiaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä on Bräd Pitti?
Mars takaisin äidinkielen tunneille. Se on "kuka" eikä "ketä"....
Ketä on perinteistä ja vanhaa vantaata, arvostakaamme murteita. Ap
Vanhaa vantaata eli siis poria, kun kerran ovat pakkosiirrettyjä ulvilalaisia? Onko tuo piirre oikeasti pääkaupunkiseudun murteessa?
En ole kielitieteilijä, mutta on se niin kauan ollut vantaata, kun itse olen elossa ollut ja vantaalaisia tavannut. Duunarislangia. Tuskin sillä on mitään tekemistä Porin kanssa? Ap
Se on nimenomaan poria. Ei siellä edes tunneta sanaa kuka.
Okei, en lainkaan tunne Porin murretta, kiva tietää tuokin. Ap
"En valitsisi häntä sen vuoksi, että tiedostaisin hänen olevan heistä tavallisimman näköinen vaan siitä huolimatta. Hänen kasvonsa ja olemuksensa yksinkertaisesti viehättää heistä eniten. Näkemäni elokuvat ja heidän roolihahmonsa varmasti vaikuttaa asiaan myös."
Tämä on minusta mielenkiintoinen mielipide, jonka olen ennenkin huomannut täällä. Eli ihminen ymmärtää, että se joka viehättää eniten, ei ole komea tai kaunis (ennen olen nähnyt täällä miehen kirjoittavan samalla tavalla), mutta silti viehättää eniten. Eli tuosta puuttuu se mistä usein kirjoitetaan eli viehättävä ihminen muuttuisi omissa silmissä komeaksi tai kauniiksi. Toki tässä ei ole mikään rakkaus kyseessä, mutta silti.
Olen aina ajatellut, että miehet voivat ajatella noin, eivät naiset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaan onkohan pro Trump?
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
"En valitsisi häntä sen vuoksi, että tiedostaisin hänen olevan heistä tavallisimman näköinen vaan siitä huolimatta. Hänen kasvonsa ja olemuksensa yksinkertaisesti viehättää heistä eniten. Näkemäni elokuvat ja heidän roolihahmonsa varmasti vaikuttaa asiaan myös."
Tämä on minusta mielenkiintoinen mielipide, jonka olen ennenkin huomannut täällä. Eli ihminen ymmärtää, että se joka viehättää eniten, ei ole komea tai kaunis (ennen olen nähnyt täällä miehen kirjoittavan samalla tavalla), mutta silti viehättää eniten. Eli tuosta puuttuu se mistä usein kirjoitetaan eli viehättävä ihminen muuttuisi omissa silmissä komeaksi tai kauniiksi. Toki tässä ei ole mikään rakkaus kyseessä, mutta silti.
Miksi nainen ei voisi ajatella noin? Olen itse ajatellut että tuo olisi naisilla nimenomaan yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallisen näköinen. Pieni pysty nenä. Sekin big no kun miehen komeutta arvioin.
Jos nuori Brad oli 5/10 (tavallinen), niin minä olen 0/10 huolimatta siitä, että naiset ovat sanoneet minua kivannäköiseksi (6-7/10).
Jos naiset ovat sanoneet sinua kivannäköiseksi, niin olet sitä. Ei tuollaista syyttä sanota. Sinä et miehenä osaa arvioida muita miehiä puoleensavetävyyden suhteen kuten eivät osaa naisetkaan arvioida muita naisia. Ap
Miten niin? Ei kauneuden tai komeuden ymmärtäminen edellytä seksuaalista kiinnostusta. Sinulla on vain absurdit mittapuut komeudelle, kun pidät Bradia
Robert Taylor (1911-1969) oli nuorena urhona miltei liian kaunis mieheksi, mutta hän vanhettui sittemmin etuajassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan onkohan pro Trump?
Tuskin.
Mel Gibson on, ja siinä karisivat kyllä pisteet oikein ropinalla, sillä hän on minusta edelleen aikas kivannäköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan onkohan pro Trump?
Tuskin.
Mel Gibson on, ja siinä karisivat kyllä pisteet oikein ropinalla, sillä hän on minusta edelleen aikas kivannäköinen mies.
Daddymatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei voisi ajatella noin? Olen itse ajatellut että tuo olisi naisilla
Kaipa sitä jotenkin itseensä vertaa eli en voisi ajatella noin. Mutta asia on uusi, olen vasta täällä käydessäni oppinut, että jotkut ajattelevatkin noin. Ap
511. Taylor, pretty boy, ilmeisesti yksi Hollywoodin kaappihomoista. Omaan silmään hän ei ole läheskään niin kaunis kuin nykyajan söpöliinit, mutta en katsonut liikkuvaa kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaan onkohan pro Trump?
Googlasin, kannatti Harrisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan onkohan pro Trump?
Tuskin.
Komea ja lahjakas kaveri mutta ilmeisesti aika sekaisin. Ollut valitettavasti tiedossa jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Omasta mielestäni en ole komea, ihan kivannäköinen kyllä. Silmiäni on kyllä useampikin nainen vaimoni lisäksi kehunut."
Oma mieskin aina sanoo olevansa tyytyväinen tiettyihin asioihin, mutta kieltää olevansa komea. Onko tuo opittua vaatimattomuutta (ei kannata olla itserakas) vai aito fiilis itsestä, vaikea sanoa. Ehkä komeat ovat niin tottuneet omaan ulkonäkönsä vaikuttavuuteen, että eivät lainkaan käsitä, etteivät naiset tule kehumaan miehiä kovin helposti. Tai aja pyörällä 15 km päästäkseen tapaamaan poikaa kuten miehelleni eräs ihailijatar yläasteella teki. Hänelle se oli ihan normaalia, että tytöt haluavat oma-alotteisesti olla kontaktissa. Ap
Miten kukaan mies voisi ajatella olevansa komea, jos Brad Pitt ei riitä vauva.fi palstalla ulkonäöltään?
Kai te miehet sitten olette täysin puusilmäisiä, kun kuvittelevat Pittin ulkonäön olevan korkein saavutettava taso. Yrittäkää jo nyt ymmärtää (tämänkin ketjun avustuksella), että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.
.
Mä en ole mies, mutta ymmärrän kyllä, miten tällaiset ketjut voivat alentaa itsetuntoa. On luonnollista vertailla myös itseään. Vähän itsellenkin tulee harmitus sellaisista ketjuista, missä kirjaimellisesti maailman kauneimpia naisia haukutaan ja etsimällä etsitään heistä vikoja. Tulee miettineeksi, että millainen rumilus oikein itse on, kun maailman kauneimpana pidetty nainen rankataan joksikin seiskaplussaksi.
Kai me sitten vaan ajatellaan ihan eri tavalla. Ei minua haittaa, jos omasta mielestäni kaunein nainen on jonkun toisen mielestä vain 6. Enhän itse kuitenkaan ole sen kauneimman näköinen tai edes pyri siihen, joten mitään vertailua siinä ei tapahdu minuun nähden.
Mutta ehkä sinulle kauneuden arvioiminen on paljon tärkeämpää ja myös se, että sinua pidetään kauniina.
-- Se, jolle vastasit
Kädet, pituus, hyvä tyyli, kivat hiukset.
Oli tosi hyvännäköinen Frendeissä ja Seitsemän vuotta Tiibetissä -elokuvassa, eli noin 35-vuotiaana. Nyt jo vanha mies.
Sillä on nenä päässä😄