Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Minusta Dharma ja Greg -sarjan Greg oli parhaannäköinräen näyttelijä. Pitääkin katsoa, mikä sen nimi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan onkohan pro Trump?
Tuskin.
Mel Gibson on, ja siinä karisivat kyllä pisteet oikein ropinalla, sillä hän on minusta edelleen aikas kivannäköinen mies.
Mel Gibson on ihan perCn näköinen.
Tässä oma listani tässä ketjussa äskettäin mainituista miehistä (1. hotein). Kuvittelen nämä priimaiässä, esimerkiksi Johnny Depp on nykyisin elähtäneen juopon näköinen.
1. Paul Newman
2. Johnny Depp
3. Brad Pitt
4. John Hamm
5. Paul Walker
6. Cillian Murphy
7. George Clooney
8. Leonardo DiCaprio
9. Chris Hemsworth
10. Matt Damon
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma listani tässä ketjussa äskettäin mainituista miehistä (1. hotein). Kuvittelen nämä priimaiässä, esimerkiksi Johnny Depp on nykyisin elähtäneen juopon näköinen.
1. Paul Newman
2. Johnny Depp
3. Brad Pitt
4. John Hamm
5. Paul Walker
6. Cillian Murphy
7. George Clooney
8. Leonardo DiCaprio
9. Chris Hemsworth
10. Matt Damon
Tämä on siis lista, jossa ykkönen on eniten sinua miellyttävä hottis eikä lista komeuden mukaan? Mielenkiintoista, koska tuossa on todella erinäköisiä miehiä kasvoiltaan. Onko sama tosielämässä eli miehesi ovat olleet ihan erinäköisiä? Ap
"Ei minua haittaa, jos omasta mielestäni kaunein nainen on jonkun toisen mielestä vain 6."
Ei minuakaan, vaikka nuo numeroarvioinnit ovat muuten aika teinimäisiä ja noloja. Jos joku mies sanoo naisesta noin, ajattelen lähinnä, että noloa. En koe sen mitenkään liittyvän itseeni tai edes välttämättä kyseiseen naiseen.
Minun on siis vaikea ymmärtää, että joku kokee sen itseensä liittyväksi, että pidän Pittiä geneerisen tavanomaisena naapurinpoikana, ettei hän kelpaisi minulle, aivan tuntemattomalle naiselle? Kun itseäni ei liikuta ollenkaan tuollainen, vaikka sanojana olisi joku jonka näen tai tunnen. Minulle merkitystä on vain niillä, joista itse välitän, mutta siinäkin tapauksessa vain, jos hän yrittää vertailun avulla jotenkin dissata minua tai naisia yleensä (saada kilpailemaan keskenään - tosin en ole koskaan tuollaiseen törmännyt irl).
Olen monesti nähnyt täällä sellaisia tekstejä, että nainen on pahoittanut mielensä, jos hänen miehensä on sanonut jostakin naisesta, että tämä on kaunis (kysyttäessä tai muuten ei-vertailevassa mielessä) ja nainen on alkanut siitä skitsoilla olevansa miehensä mielestä ruma. Vaikka mieheni on osoittanut tummatukkaisia naisia kauniina, ei ole koskaan tullut edes mieleen pahoittaa mieleäni siitä, vaikka olen blondi. Mutta joku nainen varmaan olisi pahoittanut tuosta mielensä. Sellaistakin olen täältä oppinut.
Tälläisista asioita kuin ketjun aihe ei milloinkaan tule puhuttua kenenkään kanssa eivätkä sivupolut näin olleen opeta lisää siitä, miten eri tavoin ulkonäköön liittyviin asioihin suhtaudutaan. Jokainen ehkä luulee, että muut suhtautuvat samalla tavalla kuin minä itse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta Dharma ja Greg -sarjan Greg oli parhaannäköinräen näyttelijä. Pitääkin katsoa, mikä sen nimi oli.
Thomas Gibson, tuntematon minulle hänkin. Jännät kasvot, jäävät mieleen keskivertoa paremmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se söpö. En vaan ole pystynyt katsomaan yhtään sen elokuvaa sen jälkeen, kun väkivaltaisuus paljastui. Sama Johnny Depin ja sen italialaisen kohdalla.
Ai, en ole seurannut Pittin elämää. Deppin ja Heardin keissin seurasin monesta lähteestä, itse asiassa oma kuvani Deppistä parani sen takia, vaikka hän selvästi päihdeongelmainen onkin. Hänessä on jotain kivaa haavoittuvaa herkkyyttä ja valtavan lahjakas näyttelijä hän on. Depp on tosi söpö ja jotenkin on sellainen tuntuma, että hän on myös hyvä tyyppi. Tulisin varmaan hänen kanssaan hyvin juttuun. Ap
Tosi söpö kaveri, jolla pitkä historia addiktiota, väkivaltaa jne? Kuka lyö toista ihmistä, joka kysyy tatuoinnista, tai fantasioi vaimonsa raiskaamisella? Jotenkin kaikkien huomio keskittyi tuohon Heardin sekoiluun niin sitten Depp rituaalinomaisesti puhdistui, vaikka on väkivaltainen urpo.
Nyt muistan mitä piti sanoa miesten naismakuun liittyen.
Eli nähdäkseni miehelläni on sama kriteeri kuin itselläni sen suhteen, kuka on oikea kaunotar. Eli on paljon lattarikaunottaria, joilta puuttuu se viimeinen särmä, joka tässä naistyypissä on se erityisen kurvikas ja erityisen söpöt ja kasvot - keskiverto kaunotar ei riitä.
Laura Harring on Mulholland Drivessä kyllä omaankin silmään ehkä sensuellein ja kurvikkain nainen, jonka olen valkokankaalla nähnyt. Hänellä on todella pehmeä, kermainen iho, huikean kapea vyörärö ja leveä lantio, isot rinnat (leffassa on jonkun verran paljasta pintaa) ja hän on todella "kostea" ja seksikäs. Leffarooliin sopii, että hän on avuttoman oloinen, vaikka luulenkin, että se johtuu ohjaajasta eli hän ei oikeasti osaa näytellä. Siitä syntyy mielenkiintoisia tasoja itse leffaan, koska Lynch sekoittelee eri todellisuuksien tasoja unesta faktoihin kaikissa leffoissaan. Leffassa Harring siis on kuin unen fantasianainen, täydellinen kaunotar.
Keskusteluun liittyen oivalsin, että monille kaunis ja komea kriteeristö on geneerinen eli se riittää, että on ns. nenä paikallaan, silloin on kaunotar tai komea. Pitt on sellainen, kun taas itse näen geneerisen kauneuden hiukan tylsänä. Ottaisin mielelläni itseenikin jonkin virheen tai pointin kasvoihini, joka tekisi kasvoistani erityiset. Mutta eipä niitä voi itse valita, virhe voisi olla sellainen, jota inhoaisin, joten parempi näin :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se söpö. En vaan ole pystynyt katsomaan yhtään sen elokuvaa sen jälkeen, kun väkivaltaisuus paljastui. Sama Johnny Depin ja sen italialaisen kohdalla.
Ai, en ole seurannut Pittin elämää. Deppin ja Heardin keissin seurasin monesta lähteestä, itse asiassa oma kuvani Deppistä parani sen takia, vaikka hän selvästi päihdeongelmainen onkin. Hänessä on jotain kivaa haavoittuvaa herkkyyttä ja valtavan lahjakas näyttelijä hän on. Depp on tosi söpö ja jotenkin on sellainen tuntuma, että hän on myös hyvä tyyppi. Tulisin varmaan hänen kanssaan hyvin juttuun. Ap
Tosi söpö kaveri, jolla pitkä historia addiktiota, väkivaltaa jne? Kuka lyö toista ihmistä, joka kysyy tatuoinnista, tai fantasioi vaimonsa raiskaamisella? Jotenkin kaikkien huomio keskittyi tuohon Heardin sekoiluun niin sitten Depp rituaalinomais
Ei Depp ole puhdistunut, hän on sekoillut myös. Mutta kukaan hänen entisistä kumppaneistaan ei ole puhunut sellaisesta käytöksestä kuin Heardin kanssa, todistivat jopa oikeudessa Deppin puolella. Kyseessä luultavasti tilanne, jossa molemmat provosoivat toisiaan.
Aiemmin ketjussa puhuttiin siitä voiko henkilön taidetta ihailla, vaikka olisi tehnyt jotain arveluttavaa tai pahaa. Kategorisesti vastausta en voi omalta kohdalta antaa eli on käynyt monen kohdalla niin, että tyypistä on mennyt maku. Mutta Depp ei ole tehnyt mitään sellaista, että hänestä olisi maku mennyt.
Ja asiaan vaikuttaa sekin, ettei minun tarvitse oikeasti olla Deppin kanssa tekemisissä - kyllähän päihdeongelmaisten ihmisten kanssa tekemisissä oleminen muuttuu ajan mittaan raskaaksi. Sellaisia on jäänyt ystäväpiiristä, vaikka he periaatteessa hyviä tyyppejä ovatkin. Päihdeongelmat tuppaavat ajan mittaan vaikuttamaan ihmiseen aika syvällisesti. He vajoavat syvemmälle itseensä, mikä tekee ihmissuhteista vaikeampia, koska ihmissuhteen perusta on kuitenkin vastavuoroisuus.
Ja varmaan syytä todeta sekin, että toisen lyöminen on aina väärin, uhkailu on väärin jne. Ja raiskauksella uhkaaminen kertoo siitä, että raiskaus on väkivaltaa, nöyryyttämistä eikä sillä ole mitään tekemistä seksin kanssa. En usko, että Depp on noista tuhannen päissään kirjoitetuista känniääliöjutuistaan kovin ylpeä. Sillä tavalla siis uskon hänen perimmäiseen hyväntahtoisuuteensa kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Ei minua haittaa, jos omasta mielestäni kaunein nainen on jonkun toisen mielestä vain 6."
Ei minuakaan, vaikka nuo numeroarvioinnit ovat muuten aika teinimäisiä ja noloja. Jos joku mies sanoo naisesta noin, ajattelen lähinnä, että noloa. En koe sen mitenkään liittyvän itseeni tai edes välttämättä kyseiseen naiseen.
Minun on siis vaikea ymmärtää, että joku kokee sen itseensä liittyväksi, että pidän Pittiä geneerisen tavanomaisena naapurinpoikana, ettei hän kelpaisi minulle, aivan tuntemattomalle naiselle? Kun itseäni ei liikuta ollenkaan tuollainen, vaikka sanojana olisi joku jonka näen tai tunnen. Minulle merkitystä on vain niillä, joista itse välitän, mutta siinäkin tapauksessa vain, jos hän yrittää vertailun avulla jotenkin dissata minua tai naisia yleensä (saada kilpailemaan keskenään - tosin en ole koskaan tuollaiseen törmännyt irl).
Olen monesti nähnyt täällä sellaisia tekstejä, että nainen on pah
Äh, tuossa lopussa piti siis kirjoittaa, että sivupolut opettavat eikä niin, etteivät ne opeta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Paul Newman
2. Johnny Depp
3. Brad Pitt
4. John Hamm
5. Paul Walker
6. Cillian Murphy
7. George Clooney
8. Leonardo DiCaprio
9. Chris Hemsworth
10. Matt Damon
Tämä on siis lista, jossa ykkönen on eniten sinua miellyttävä hottis eikä lista komeuden mukaan? Mielenkiintoista, koska tuossa on todella erinäköisiä miehiä kasvoiltaan. Onko sama tosielämässä eli miehesi ovat olleet ihan erinäköisiä? Ap
Tein vaan järjestyslistan tässä ketjussa mainituista nimistä, monet eivät päässeet listalle.
"Onko sama tosielämässä eli miehet ovat olleet ihan erinäköisiä?"
Itse asiassa on, ei minulla ole koskaan ollut mitään tiettyä miestyyppiä. Kaikki elämäni mieheni ovat olleet eri tavalla hyvännäköisiä. Ainakaan ulkoisesti ei tule mitään yhdistävää tekijää mieleen.
Ota huomioon että iskä - vaiheessa Brad ei enää julkaise paidattomia seksia tihkuvia ita kuvia itsestään
"Eli on paljon lattarikaunottaria, joilta puuttuu se viimeinen särmä, joka tässä naistyypissä on se erityisen kurvikas ja erityisen söpöt ja kasvot - keskiverto kaunotar ei riitä."
Kuulostaa jotenkin typerältä. Vähän kuin luotaisiin jotkut erityiset kriteerit sille, että voisi käyttää sanaa "kaunis". Keskiverto kaunotar ei riitä..mihin? Miehellesi kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
"Eli on paljon lattarikaunottaria, joilta puuttuu se viimeinen särmä, joka tässä naistyypissä on se erityisen kurvikas ja erityisen söpöt ja kasvot - keskiverto kaunotar ei riitä."
Kuulostaa jotenkin typerältä. Vähän kuin luotaisiin jotkut erityiset kriteerit sille, että voisi käyttää sanaa "kaunis". Keskiverto kaunotar ei riitä..mihin? Miehellesi kumppaniksi?
Tässä se taas tuli eli mun on vaikea käsittää miksi keskustelu kauneudesta ja komeudesta liitetään aina välittömästi omaan elämään. Vrt. jos sanoo taulua kauniiksi, kuvitellaan heti, että sen haluaisi omaksi tai miettisi onko siihen varaa. Miksei kauneutta tai komeutta voi käsitellä sellaisenaan, omien mieltymysten erittelynä? Niin minä sen näen ja uskon miehenikin näkevän (hän ei kyllä oma-alotteisesti aihetta käsittele).
Mies tarkoittaa samaa kuin minäkin eli joku voi olla komea, mutta ei sellainen, joka puhuttelisi minua, minkä lisäksi joku voi olla ihan ok, ihan nätti, mutta ei varsinaisesti kaunis siihen nähden miten ulkonäkö minua puhuttelee. Hyvä termi jonkun aiemman keskustelijan verbi puhutella tässä yhteydessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Paul Newman
2. Johnny Depp
3. Brad Pitt
4. John Hamm
5. Paul Walker
6. Cillian Murphy
7. George Clooney
8. Leonardo DiCaprio
9. Chris Hemsworth
10. Matt Damon
Tein vaan järjestyslistan tässä ketjussa mainituista nimistä, monet eivät päässeet list
Ok. Arvelinkin, että saattaisit olla sitä tyyppiä, jolla ei ole mitään tiettyä fiksattua tyyppiä, joka puhuttelisi, vaan skaala on laajempi. Osalla on, osalla ei ole, tässä on selvästi eroa ihmisten välillä, niin miesten kuin naistenkin. Mun miehen naisystävät ovat kaikki olleet samaa tyyppiä kuin minäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppanisi sanoisi jotain ihmistä hyvännäköiseksi, kokisitko, että se on uhka sinulle? Kun ajatuksesi rientää heti tuohon tapaan?.Ap
Ap, kirjoitat että miehesi tykkää lattarityypeistä ja tummista, ja kuulemma sellaiset naiset ovat samaa tyyppiä sinun kanssasi. Kuitenkin sanot olevasti blondi.
Oli se nuorena kuuma