14h matka-aika, miten pukeutuisit?
Lentokoneessa n.12h, lähtiessä loppusyksyn syyssää täällä kotisuomessa, kohteessa +30. Lentokoneessa usein hieman vilpoista..
Kommentit (75)
Suunnilleen samat olosuhteet oli joskus, mulla oli ohut villaneulemekko, paksut sukkikset ja neuleponcho.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen samat olosuhteet oli joskus, mulla oli ohut villaneulemekko, paksut sukkikset ja neuleponcho.
Kuulostaa mukavan rennolta ja helpolta, mutta tukalan kuumalta..
Ap
Kevyet ja mukavat, tekniset alus- ja urheiluvaatteet. Tukipolvisukat. Helposti riisuttavat jalkineet. Lämpimät pörrö- tms. sukat (ilman jalkineita istuskeluun). Fleecehuppari.
Jos tarvis olla ulkona jossain vaiheessa, niin fleecen päälle ohut tuulitakki ja neulesormikkaat käteen. Isohko huivi (jos fleece on liian lämmin ja pelkkä pusero liian vähän, huivin saa kaulalle tai hartioille).
Reissattiin Suomessa 14 tuntia - junalla niin pohjoiseen kuin vaan pääsi. Kyllä on hienoja paikkoja Suomessa!
Mustat suorat yksinkertaiset collegehousut. Näyttää siedettäviltä.
Joku pidempi trikoopaita. Sitä voi käyttää kohteessa illalla.
Mukavat kengät, jotka saa pois ja päälle helposti.
Me käytiin just kaukoidässä. Toppatakki, hanskat, huivi ym jätettiin autoon. Lentokoneeseen päällä: Pitkät housut, t-paita, neuletakki, sukat, lenkkarit. Kohteessa +30 ja silloin voi ottaa neuletakin pois ja mennä hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Kevyet ja mukavat, tekniset alus- ja urheiluvaatteet. Tukipolvisukat. Helposti riisuttavat jalkineet. Lämpimät pörrö- tms. sukat (ilman jalkineita istuskeluun). Fleecehuppari.
Jos tarvis olla ulkona jossain vaiheessa, niin fleecen päälle ohut tuulitakki ja neulesormikkaat käteen. Isohko huivi (jos fleece on liian lämmin ja pelkkä pusero liian vähän, huivin saa kaulalle tai hartioille).
Kuka idiootti muka käyttää vielä fleechuppareita?
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten tunkkainen asu matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti muka käyttää vielä fleechuppareita?
Minä, jolla on rajalliset pesumahdollisuudet ja kuivatustilat mutta tarvitsee lämpimämpää vaatetta. Ovat yli vuosikymmenen vanhoja tai kirpparilta hommattuja.
Koneeseen jotkut väljät kangashousut, t-paita tai toppi joka menee kohteessa sellaisenaan ja lisäksi villatakki. Umpikengät, koneessa pelkät sandaalit tms ei riitä.
Tällä varustuksella pääsee varmasti hotellille saakka, kunhan laitat laskeutumisen jälkeen villatakin laukkuun.
Kiitos vastauksista!
Lentosukat hankittava, polvimittaiset sellaiset, mietityttää hieman veritulpat yms, olen ollut suonikohjuoperaatiossa viimekeväänä. Täytyy koneessa jaloitella säännöllisesti, ihmetelkööt muut, jos haluavat. Kalaöljykapseleiden tai aspiriinin ottamista ennakoivasti ennen matkaa mietin myös ohentaakseni vertani (hb145-150).
Ap
Verkka-asu