Miksi ylipainoinen ei vaan syö vähemmän jotta se laihtuisi?
Usein ihmettelen tätä koska ylipaino ei ole terveellistä eikä kaunista, miksi siis ylipainoinen ei syö vaan vähemmän jotta laihtuu? Laihduttaminen on todella helppoa. Meillä töissä eräs ylipainoinen joka syö lounaaksi aina ihan liikaa, sen annokset on saman kokoisia kuin miehillä joten eikö ihme että hän on ylipainoinen?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLLÖS SIE HUKKAA OMAA ELÄMÄÄSI, TOISTEN IHMISTEN KILOJA METSÄSTÄMÄLLÄ, SEHÄN ON HUKKA ELÄMÄ, KUN TOISTEN KILOJA VAAN VAHTAA, OI MISS ON OMA ELÄMÄSI, OI MISSÄ SE ON -LA LA LALLALLAA TI LAL :)
tämä
Totta tuo !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLLÖS SIE HUKKAA OMAA ELÄMÄÄSI, TOISTEN IHMISTEN KILOJA METSÄSTÄMÄLLÄ, SEHÄN ON HUKKA ELÄMÄ, KUN TOISTEN KILOJA VAAN VAHTAA, OI MISS ON OMA ELÄMÄSI, OI MISSÄ SE ON -LA LA LALLALLAA TI LAL :)
tämä
LALLAA TI LAA..
Vierailija kirjoitti:
TRALLAALLAAA !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TRALLAALLAAA !
Laulelen lallaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska ylipainoinen on masentunut. Hän saa nopeaa iloa syömisestä. Tämähän on päivänselvää.
Ei ole noin! Puhu itsestäsi vaan.
Kirjoitin sinusta. Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
LALLAATI LALLALLAAA- lallati laa, laula mukana, sinä hermos menettänyt kilojen vahtaajaaa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina ohimennen sanoa ruokailevalle pullukalle, että älä nyt enää syö. Ehkä hän sitten havahtuu.
Söisin kettuillakseni vaan enemmän.
Miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi
miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi
miksi miksi miksi miksi miksi miksi miksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedotusvälineissä sekä ajankohtaisohjelmissa on toitotettu lihavuuden eri syistä jo vuosia, mutta ei vaan mene joillekin läpi.
Näitä aloituksia vaan edelleen tehdään. Mitäs jos ottaisit sinäkin, ap, asioista selvää, imisit tietoa ja seuraisit aikaasi ja uutisia muuallakin, niin saisit vastaukset, joita ehkä kaipaat?
Netti on myös käytössäsi, kaikkea asiaan liittyvää tietoutta löytyy. Ehkä et osaa etsiä? Kysy joltain neuvoa.
Mitähän ne lihavuuden eri syyt on :) ? Joo tiedän, joillakin on kilpirauhasen vajaatoiminta. Mutta suurin osa vaan syö liikaa. En ole ap.
Joku vastasikin jo laittamalla hyviä linkkejä. Mitäpä jos tutustuisit? Ja ota rennosti, tämä asia tuntuu menneen sinulle ihon alle. Vinkki: Ihmisellä on myös psyykkinen puoli...
En siis ole ap. Ei mennyt ihon alle :) Olen itse laihduttanut paljon syömällä vähemmän. Nyt olen normaalipainossa. Tiedän, että ihmisellä on psyykkinen puoli :) Lihavuuden syy on se, että syödään liikaa, kuka mistäkin syystä. Osa lihavista on laihduttelulla saanut aineenvaihduntansa hieman sekaisin. Tämä korjaantuu sillä, että syö nälän mukaan. Miksi sinulle on niin tärkeää, että lihavuudella olisi hirveästi erilaisia syitä? Oletko itse ylipainoinen ja haluat siirtää syyn jollekin muulle?
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun on aina nälkä, niin sen haluaa edes vähäksi aikaa pois kun pääsee syömään.
Mikä siinä normaalissa näläntunteessa pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska ylipainoinen on masentunut. Hän saa nopeaa iloa syömisestä. Tämähän on päivänselvää.
Ei ole noin! Puhu itsestäsi vaan.
Kirjoitin sinusta. Totuus sattuu.
En ole masentunut. Syön kun on nälkä.
Joten älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"annokset on saman kokoisia kuin miehillä" olen mies, mutta ei minun kivekset tarvitse yhtään lisäperunaa pysyäkseen housuissa. Miten nuo "miehen kokoiset annokset" liittyy naisen syömiseen?
Miehet ovat isompia kuin naiset, miehillä on enemmän lihaksia kuin naisille ja miehet kuluttavat enemmän kaloreita kuin naiset. Otahan nyt ihan normaali biologia haltuun jonne :D
Kyllä minä naisena olen suurinta osaa miehistä isompi, lihaksia löytyy 55kg esim. Tuntuu et miehet nykyään keskimäärin naisia pienempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"annokset on saman kokoisia kuin miehillä" olen mies, mutta ei minun kivekset tarvitse yhtään lisäperunaa pysyäkseen housuissa. Miten nuo "miehen kokoiset annokset" liittyy naisen syömiseen?
Miehet ovat isompia kuin naiset, miehillä on enemmän lihaksia kuin naisille ja miehet kuluttavat enemmän kaloreita kuin naiset. Otahan nyt ihan normaali biologia haltuun jonne :D
Kyllä minä naisena olen suurinta osaa miehistä isompi, lihaksia löytyy 55kg esim. Tuntuu et miehet nykyään keskimäärin naisia pienempiä.
Tämä on se lihavien harha. En minä ole todellakaan isompi kuin suurin osa miehistä vaikka lihaksia löytyy. Saliteeniä 4x viikkoon. T. 160cm/ 56kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina ohimennen sanoa ruokailevalle pullukalle, että älä nyt enää syö. Ehkä hän sitten havahtuu.
Työpaikkakiusaamista ei onneksi tarvitse sietää. Potkut vaan tällaisille kiusaajille, niin oppii ehkä kunnioittamaan kanssaihmisiä, kun työt lähteekin alta.
Miksi koet tuon kiusaamisena?
Lähimmäisestä välittämistähän tuo on.
Jos niin kovasti välität niin mene myös työpaikan tupakkapaikalle kertomaan ettei kannattaisi sytyttää tupakkaa vaan pitää sitä vain sormien ja huulien välissä. Samoin kun joku kertoo hauskasta viikonlopun bileillasta niin kerro hänelle että olisi paljon tervellisempää juhlia ilman alkoholia tai ottaa vain yksi kalja.
Sama kuin sanoisi miksi masentunut ihminen ei vain päätä parantua ja alkaa hymyilemään ja voimaan hyvin. Itse väitän että suurimmalla osalla reilusti ylipainoisista ihmisistä ylipainon syy on henkisellä puolella. Syömällä turrutetaan tunteita. Tässä tapauksessa jokainen voi arvata miten käy kun hänelle aletaan vielä "ystävällisesti" huomauttamaan painosta ja syömisestä.
tämä