Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondatut hiukset takaisin omaan maantien väriin

Vierailija
12.01.2025 |

Onnistuuko kotona? Juurikasvua on nyt pari senttiä, ja haluan pois värjäyskierteestä. Onko joltain teistä onnistunut ihan kotioloissa kestovärillä ja jos, voitko suositella väriä, joka ei ole punertava, vaan sellainen viileä vaaleanruskea? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tuhoat hiuksesi lopullisesti. Paras ja tervein keino on leikata blondaukset kokonaan pois ja kasvattaa omanvärinen tukka alusta alkaen. Saatat yllättyä miten hyvältä näytät 2 cm pituisissa hiuksissa.

Vierailija
2/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuhoutuvat, niin voihan ne aina leikata. En leikkaisi ennakoivasti jonkun "varman tuhoutumisen" varalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko siitä värjäyskierteestä irrottautua niin suoraviivaisesti, että jättää värjäämättä? Eiköhän se kokonaisuus haalistu ja yhtenäisty aika nopeasti. Suurin ongelma on ehkä se, miten oma silmä tahtoo tuijottaa sitä tyvikasvua. Värillinen hoitoaine voisi olla avuksi, samoin ylimääräisen pituuden leikkauttaminen pois tässä vaiheessa.

Vierailija
4/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin muutaman raidan ja annoin kasvaa, noin 2v meni ja oli kokonaan oma väri. Tykkään! :) Nyt värjätyt hiukset näyttää ihan kamalilta, kun on tekoväri.

Vierailija
5/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon toteuttanut tätä projektia siten, että olen laittanut blondiin osaan kevytväriä. Raja ei ole niin selkeä. Esim. Vivahde hair saa kivoja sävyjä.

Vierailija
6/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin lähinnä rauhassa kasvaa pois. Tosin blondaukseni ei ollut vahva ja oma vaalean hiekan värini ei ollut niin kovassa kontrastissa siihen.

Vierailija
7/7 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätty on. Ostin kestovärin ja laitoin ensin tyveen ja lopuksi latvoihin, ettei kuivemmat latvat imaise väriä ja tule tummemmiksi. Nyt on juurikasvu kokonaan poissa ja väri on tosi kiva viileä vaaleanruskea, ei yhtään punertava! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi