Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ PELLEILY TÄÄ TYÖNHAKU OIKEIN ON, ateriapalvelijan työhön videohakemus ?!

Vierailija
11.01.2025 |

1800e palkan takia en kyllä mitään videohakemusta ala tekemään, hohhoijaa nyt.

Töihin huutelijoille, olen kyllä töissä, haluan vaihtaa alaa tyystin, mutta joku raja nyt tavan matalapalkkaisten suorittavien töiden avoimien työpaikkojen kysymyksiin (ja vaatimuksiin), vai Auri Kananenko sitä pitää olla??

Kommentit (507)

Vierailija
441/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaitahan ne noilla videoilla haluavat tutkia. Se mitä henkilö sanoo on lopulta aika yhdentekevää.

Vierailija
442/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt yhteen videohaastatteluun. Sähköpostiin lähetettiin monisivuinen ohje, jossa ohjeistettiin hankkimaan selfievalo, vaatteiden väritys, ilmeet. Olisinkohan päässyt toiselle kierrokselle, jos olisin satsannut näihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset nauttii pilkatessaan muita ihmisiä?

Kuka tässä pilkkaa ja ketä?

No ne keskenkasvuiset HR tyypit työnhakijoita. Niiden huvitukseksihan nämä videopelleilyt on keksitty. Saavat poijjaat katella kuka näteistä tytöistä valitaan töihin. No samaa aikuiset naisetkin tekee, pilkkaavat toisten videohakemuksia.

Vierailija
444/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt yhteen videohaastatteluun. Sähköpostiin lähetettiin monisivuinen ohje, jossa ohjeistettiin hankkimaan selfievalo, vaatteiden väritys, ilmeet. Olisinkohan päässyt toiselle kierrokselle, jos olisin satsannut näihin?

Selfievalo on pelkästään hyödyksi eikä maksa montaa kynppiä. Käytännössä sama kuin jos oltaisiin 80-luvulla ja haastattelija kehottaisi ostamaan kamman.

Vierailija
445/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta kun saadaan nauraa ihmisten puhetyylille, pukeutumiselle, ulkonäölle :D

Meillä rekryssä saadaan aina perjantaisin kunnon naurut näitä katellessa. Parasta on et säästää aikaa ja ei tarvi kohdata kasvokkain! 

Ei teilläkään sitten oikeita töitä ole? Taidatte saada kenkää pian. 

Vierailija
446/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selfievalo, väritys? oletko johonkin muotinäytökseen menossa?

Vierailija
447/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli et jaksa muutaman minuutin videota tehdä vaan mieluummin nostat tukia ? 

Eihän kyse ollut siitä omasta vaivasta, vaan siitä kuinka paljon tämä byrokratia hidastaa kaikkien työllistymistä.

Vierailija
448/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli et jaksa muutaman minuutin videota tehdä vaan mieluummin nostat tukia ? 

kuules nyt, perustason töihin videoesittelyitä ei tarvita, enkä aio tehdä ikinä. niitä videoita rekryhenkilötkin töissä naureskelevat ajan kuluksi. että senkun laitat naamaasi sinne naureskeltavaksi

Vierailija
449/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä korkeasti koulutetut arkielämästä täysin vieraantuneet pätemisen tarvettaan tyydyttävät tällaisia pelleilyjä keksii ja kehittelee, itse eivät oikeasta työstä mitää tiedä eivätkä ymmärrä mitä työnteko on.

Tai piruuttaan keksivät tällaisia ainoastaan kiusatakseen työnhakijoita.

Jos meillä ei olisi vuokrafirmoja tänä päivänä lähes yhtään nykyisestä määrästä. Niin nämä korkeakoulutetut tietää että ne olisivat työttömiä työnhakijoita. Nämä ovat ovat saaneet vahvan jalansijan työmarkkinoilta koska työnantajat suosii näitä. Jos kaikki työnhakijat ja työntekijät lopettaa näihin hakemisen ja olemisen niin me saadaa heidät kortistoon nopeasti.

Vierailija
450/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä korkeasti koulutetut arkielämästä täysin vieraantuneet pätemisen tarvettaan tyydyttävät tällaisia pelleilyjä keksii ja kehittelee, itse eivät oikeasta työstä mitää tiedä eivätkä ymmärrä mitä työnteko on.

Tai piruuttaan keksivät tällaisia ainoastaan kiusatakseen työnhakijoita.

Videohakemus vaikuttaa ERINOMAISELTA keinolta hakeutua eroon asennevammaisista jo heti rekryprosessin alussa. AP ja sinä olette todisteita tästä.

Te porvarifasistit olette niitä asennevammasia ihmissaastoja. Haista sinäkin pitkä paska!

Vierailija
451/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ennen pärjättiin haastattelulla ja pystyi soittamaan työpaikkaan? Nyt ollaan niin paskantärkeitä ja muka kauhea kiire. Nähty on miten istutaan palaverissa palaverin perään, ei mitään järkevää, pelkkää ajanhukkaa. 

Vierailija
452/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokemukseni ja laaja asiantuntemukseni ei alani työpaikkoihin riitä, niin saavat pitää hommansa. Videohakemusta en ala tekemään. Ei siinä muuta.

Vierailija
453/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ennen pärjättiin haastattelulla ja pystyi soittamaan työpaikkaan? Nyt ollaan niin paskantärkeitä ja muka kauhea kiire. Nähty on miten istutaan palaverissa palaverin perään, ei mitään järkevää, pelkkää ajanhukkaa. 

Rekryfirmat!! puhelimeen ei vastata, sähköpostiin ei vastata, valinnoista ei kuulu koskaan mitään. muistan sillon 2000 luvulla kun minulla on vain 1 Työnantaja mutta nykyään pitää olla 2 jos aikoo töitä saada! enkä todellakaan halua olla 2 luokan työntekijä

Vierailija
454/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun hakijoita on nelinumeroinen määrä ja jollain tavalla pitää karsia.

Vierailija
455/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Orionille liukuhihnatyöhön. Oli joku rekrytointifirma rekrytoimassa. Piti vastata videoilla tiettyihin kysymyksiin, siis itse kuvata videot vaikka metsässä, kotona, misä vaan. Sitten oli vielä rekryfirman kanssa haastattelu ja vielä Orionilla haastattelu. Ihan tyhmää. 

Vierailija
456/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää nauramista firman rekry ryhmässä kun suomalaiset laittavat itsensä naurunalaiseksi videoissa. Jos oikeasti yksi otetaan työhön jolla ei ole mitään arvoa niin kaikki toivo tämän maan selviämisestä on heitetty.

Vierailija
457/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain Orionille liukuhihnatyöhön. Oli joku rekrytointifirma rekrytoimassa. Piti vastata videoilla tiettyihin kysymyksiin, siis itse kuvata videot vaikka metsässä, kotona, misä vaan. Sitten oli vielä rekryfirman kanssa haastattelu ja vielä Orionilla haastattelu. Ihan tyhmää. 

Sitten hain asiakaspalvelutyöhön, jonne vaan laitoin vapaamuotoisen hakemuksen ja soittivat sitten mulle ja pyysivät haastatteluun, oli lyhyt haastattelu. Kävin ja pääsin, osa-aikatyö. Orionilkekin olisin päässyt kokoaikatyöhön mut en menny, kun katsoin et parempaa työkokemusta saan aspa- kuin liukuhihnatyöstä. Liukuhihnalta oli jo nuoruudesta paljon kesätyökokemusta. Työkkäri saanu koskaan tietää että hain sinne enkä menny...

Vierailija
458/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video Cv kuuluu niinikään nykyaikaan.

Et jaksa muutaman minuutin Videoo tehä vaa mielummi nostat TUKIA ?

Ken ei tee Video Cv. Ken ei safkaa safkaa.

Vierailija
459/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hain asiakaspalvelutyöhön, jonne vaan laitoin vapaamuotoisen hakemuksen ja soittivat sitten mulle ja pyysivät haastatteluun, oli lyhyt haastattelu. Kävin ja pääsin, osa-aikatyö. Orionilkekin olisin päässyt kokoaikatyöhön mut en menny, kun katsoin et parempaa työkokemusta saan aspa- kuin liukuhihnatyöstä. Liukuhihnalta oli jo nuoruudesta paljon kesätyökokemusta. Työkkäri saanu koskaan tietää että hain sinne enkä menny...

Espoon kaupungille hain myöhemmin vastaavaan asiakaspalvelutyöhön missä olin jo osa-aikaisena, mut yllätyys, sinnekin olis pitäny joku video väsätä..vastailla videolla kysymyksiin. Jäi hakematta kun ei vaan jaksanut alkaa ja tuntui typerältä. Puhelin ja sähköistä asiakaspalvelua olis ollut. 

Vierailija
460/507 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videohakemuksella on aika helppo rajata mm. (lisääntymisikäiset) naiset pois ja he, jotka eivät miellytä ulkonäöllisesti rekrytoijaa. Just saying. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän