Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?

Vierailija
11.01.2025 |

Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan. 

Kommentit (1672)

Vierailija
1601/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tarkkaan mitä arkusta on puhuttu minfossa, mutta jotain liittyen siihen, että sen paikka on vaihtunut jossain vaiheessa. Kolme rekoista tehtiin väärin. Oletko varma, että katsomasi reko ei ole mikään noista?

Katsoin ne vanhat ja uudet. Ketterimmin tehtävästä suoriutui 187 senttinen, ilmeisesti tässä rekossa oli käytössä alkuperäinen ovi ilman kahvoja. Miten kävi silloin alkuvaiheessa verijälkitutkimusten, mikäli oli ovessa niitä. Oliko sotkettu jo valmiiksi? Aika ovela taktiikka ja nopeahoksottiminen surmaaja vaikkei osannutkaan oven kahvaa käyttää. Eniten kuitenkin vaivaa ulkopuolisessa tyypissä se motiivi. Surmajälki viittaa henkilökohtaiseen raivoon, voihan tietenkin olla psykopaattikin, niitähän vallan Ulvilassa varmaan vilisee. Se tyyppi, joka oli saanut potkut ja käynyt kehuskelemassa fysioterapiassa tappavansa Lahden ja kähveltänyt sieltä sopivasti fiskarssin fileerausveitsen mikä tuskin kuuluu normifysioterapiavastaanoton odotustilaan vakiovälineistöön on tämän keissin kioskimies. Onkohan hän myös hukuttautunut sopivasti? 

Vierailija
1602/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutin asiakas on eri henkilö.

Vierailija
1604/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa noita poliisin tekemiä rekonstruktiovideoita oletetun surmaaja sisääntulemisesta ja poistumisesta. Sisääntulemisen ymmärrän hyvin, mikäli tunkeutuu ulkokautta parvekeovesta sisälle. Miksi kuitenkin välttämättä haluaa könytä ulos arkun avustuksella aukosta eikä yksinkertaisemmin avaa parvekkeen ovea sisältäpäin, siinähän oli kaiketi kahva silloin. Oven avaamisella olisi päässyt huomattavasti helpommin nopeammin ja turvallisemmin ulos. 

Suunniteltu juttu? Oli tekijä kuka tahansa. 

Vierailija
1605/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ikkunasta könyömiseen. Hovin papereista löytyy oven lasin leveyden olevan 58cm .

Mä olen 175/90kg urheilullinen mies mun hartia leveys 60cm. Rinnan paksuus on 42cm.  

Ovi oli siis 58cm leveä. Ovessa on hajonneita ikkunan sirpaleita jotka kaventavat ikkuna aukkoa 10-20cm.  Siltikään minua isompi tukeva murha ukko ei telonut itseään pimeässä ollenkaan noihin laseihin.

Teloi.

Mistä tälläinen tietä. Vieraan ihmisen DNA/ verta ei löytynyt.

Koska vaatteet suojelivat. Kuituja kyllä jäi lasiin. Jutun ensimmäisellä epäillyllä oli haavoja.

Vierailija
1606/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa noita poliisin tekemiä rekonstruktiovideoita oletetun surmaaja sisääntulemisesta ja poistumisesta. Sisääntulemisen ymmärrän hyvin, mikäli tunkeutuu ulkokautta parvekeovesta sisälle. Miksi kuitenkin välttämättä haluaa könytä ulos arkun avustuksella aukosta eikä yksinkertaisemmin avaa parvekkeen ovea sisältäpäin, siinähän oli kaiketi kahva silloin. Oven avaamisella olisi päässyt huomattavasti helpommin nopeammin ja turvallisemmin ulos. 

Suunniteltu juttu? Oli tekijä kuka tahansa. 

Voi olla joku suunnitelmakin olemassa, mutta surmaajan suurin onni on ollut poliisityön laatu, varsinkin alkuvaiheessa.

Vierailija
1607/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ikkunasta könyömiseen. Hovin papereista löytyy oven lasin leveyden olevan 58cm .

Mä olen 175/90kg urheilullinen mies mun hartia leveys 60cm. Rinnan paksuus on 42cm.  

Ovi oli siis 58cm leveä. Ovessa on hajonneita ikkunan sirpaleita jotka kaventavat ikkuna aukkoa 10-20cm.  Siltikään minua isompi tukeva murha ukko ei telonut itseään pimeässä ollenkaan noihin laseihin.

Teloi.

Koska vaatteet suojelivat. Kuituja kyllä jäi lasiin. Jutun ensimmäisellä epäillyllä oli haavoja.

Miten nuo isot lasin palaset eivät irronneet kun tämä isokokoinen mua isompi mies meni siitä läpi?

Vierailija
1608/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teloi.

Mikä oli sitten sen ensimmäisen epäillyn motiivi?

Vierailija
1609/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se arkku ollut siirtynyt. Housut, joissa oli kengänjälki olivat maassa.

Vierailija
1610/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1611/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5878185/ulvila-uudelleen-tutkintaan?pag…

Jaahas, random mökkitalkkari-naapuri. Eikä hätäpuhelussa ollut Muumimammalle ollenkaan tuttu eikä motiivia hälläkään moiseen verilöylyyn ja silti kohosi ykkösvaihtoehdoksi, kengän kokokaan ei täsmää. No ei jatkoon minun fläppitaululla. Voisiko olla joku joulupukkikeikkailija, joka erehtyi ajasta ja talosta ja savupiipun sijasta päätti könytä rikkomastaan terassinovesta. Turhautui kun ei löytynytkään kilttejä lapsia ja talokin oli kuonan vallassa vaikka asukki piti pullantuoksuista perhepalstaa. Niinpä päätti vähän antaa risuja mutta tilanne karkasi käsistä. 

Vierailija
1612/1672 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyte kului tutkimuksiin? Ei saatu DNA:ta näkyvästä veritahrasta? Samaan aikaan epäily saman henkilön suhteen suljettu pois halon DNA:n perusteella, eikö tämä halon DNA ollut rikoslabran työntekijältä halkoon tullut tai halon tutkimisen yhteydessä näytteeseen siirtynyt kontaminaatio, eli kyseinen DNA kuului rikoslabran työntekijälle? Ja sitten tämän kyseisen henkilön auton veritahra tuhraantuu samaisessa rikoslabrassa niin, ettei siitä saada mitään tutkittua?

Alkaa kuulostaa hiukan epäilyttävältä suoraan sanoen."

Vierailija
1613/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikkunansirujen joukosta karmista löytyneestä juurineen irronneesta karvasta tai hiuksesta ei saatu dna:ta."

"Lahden käsissä olleiden torjuntahaavojen ja hänen kynsiensä alta löytyneen karvan ja ihonpalasen (näistäkään ei saatu dna:ta määriteltyä)"

"Pakettiauton takaoven sisäpuolelta havaittiin veritahra ja siitä otettiin näyte. Näyte lähetettiin KRP:n laboratorioon 4.12., mutta tutkimuksissa siitä ei saatu DNA:ta ja näyte kului loppuun."

Sitten oli vielä tämä halosta löytynyt verijälki ja maailmankaikkeuden erikoisin DNA-kontaminaatio.

Vierailija
1614/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n avovaimo oli töissä samassa työpaikassa kuin Jukka. Oliko hänellä suhde Jukan kanssa? He olivat kumpikin viettäneet murhaa edeltävän päivän Turussa. Paljastuiko heidän suhteensa tuolloin AV:lle? Nimittäin murhaa seuraavana iltana poliisi joutui pelastamaan avovaimon, kun AV oli riehunut fileerausveitsen kanssa.

Vierailija
1615/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoota ei varmaan saa liittymään tähän mitenkään? Onkohan siellä joku ihan eri hämärähomma, kun sitä peitellään?

Vierailija
1616/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikkunansirujen joukosta karmista löytyneestä juurineen irronneesta karvasta tai hiuksesta ei saatu dna:ta."

"Lahden käsissä olleiden torjuntahaavojen ja hänen kynsiensä alta löytyneen karvan ja ihonpalasen (näistäkään ei saatu dna:ta määriteltyä)"

"Pakettiauton takaoven sisäpuolelta havaittiin veritahra ja siitä otettiin näyte. Näyte lähetettiin KRP:n laboratorioon 4.12., mutta tutkimuksissa siitä ei saatu DNA:ta ja näyte kului loppuun."

Sitten oli vielä tämä halosta löytynyt verijälki ja maailmankaikkeuden erikoisin DNA-kontaminaatio.

Ihan kuin murhaaja olisi ollut poliisi, joka tarkoituksella pilasi kaikki todisteet.

Tuossa jutussa poliisi sössi joka ainoan asian, mitkä pystyi. Mikä on todennäköisyys sille?

Tuosta voisi joku ulkomaalainen tubettaja tehdä hyvän videon: Rikos, minkä poliisi halusi jättää selvittämättä.

Vierailija
1617/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin murhaaja olisi ollut poliisi, joka tarkoituksella pilasi kaikki todisteet.

Tuossa jutussa poliisi sössi joka ainoan asian, mitkä pystyi. Mikä on todennäköisyys sille?

Tuosta voisi joku ulkomaalainen tubettaja tehdä hyvän videon: Riko

Koko rikos on ihan mielenvikainen..

Poliisi sössi kaiken.  AA toiminta kaikilta osiltaan äärimmäisen erikoista..

Tuntuu joltain illuminaatin salajuonelta

Vierailija
1618/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AA motiivi olisi? Kirjojen perusteella raha tuskin oli. Annelilla rahaa ole. En usko myöskään mäitä satanismi hommia. 

Riita. Ei ollut suunniteltu juttu. Jukan alta löytyi tukko Annelin hiuksia. He riitelivät pitkään ennen puukoniskuja, tämän myös lapsi todisti. Annelillla oli hyvä tuuri ja pokkaa keksiä heti tarina ulkopuolisesta tekijästä. Ja se uskottiin.

kuinniin uskottiin? koittanu tuulesta temmata todisteita kokoajan että sais todistettua syylliseks, syytön kunnes toisin todistetaan. se tuuri tuhos ainakin 10ihmisen elämän, aika on ainut resurssi mitä et saa koskaan takas

Vierailija
1619/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovissa se riita ei mennyt läpi. Tuomarit eivät uskoneet siihen.

Vierailija
1620/1672 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:n avovaimo oli töissä samassa työpaikassa kuin Jukka. Oliko hänellä suhde Jukan kanssa? He olivat kumpikin viettäneet murhaa edeltävän päivän Turussa. Paljastuiko heidän suhteensa tuolloin AV:lle? Nimittäin murhaa seuraavana iltana poliisi joutui pelastamaan avovaimon, kun AV oli riehunut fileerausveitsen kanssa.

Taisi paljastua heidän suhteensa murhailtana Annelille...