Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovioikeus nuhteli poliisia tutkinnan heikkoudesta. Ulvilaa käytetäään poliisi AMK opetusmateriaalina, tutkinnan virheistä. Poliisin toiminnasta on listattu 15 virhettä joista useampi on niin räikeä että Annelin olleesa syyllinen hän vapautui näiden takia.
Siellä on ollut hyviä ja pahoja poliiseja.
No periaatteessa murha ase on voinut olla koko tutkinnan ajan vaikka lapsien makkarissa/ KHH/ saunassa/ kylppärissä/ pakastimessa ihan missä vaan kun tutkittiin vaan osaa talosta. 14pv kohdalla Auer pääsee taloon vapaasti. Hienoa Suomen poliisi
Kannattaa lopettaa valehteleminen.
Mitä mä valehtelen. Tää on ihan julkista tietoa. Tek
Luuletko, että kaikki julkinen tieto on totta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovioikeus nuhteli poliisia tutkinnan heikkoudesta. Ulvilaa käytetäään poliisi AMK opetusmateriaalina, tutkinnan virheistä. Poliisin toiminnasta on listattu 15 virhettä joista useampi on niin räikeä että Annelin olleesa syyllinen hän vapautui näiden takia.
No periaatteessa murha ase on voinut olla koko tutkinnan ajan vaikka lapsien makkarissa/ KHH/ saunassa/ kylppärissä/ pakastimessa ihan missä vaan kun tutkittiin vaan osaa talosta. 14pv kohdalla Auer pääsee taloon vapaasti. Hienoa Suomen poliisi
Poliisit ovat itse sanoneet oikeudessa että kaikki tutkittiin, väitätkö että kaikki nämä poliisit valehtelevat oikeudessa???? Ihan video löytyy näistä todistuksista!
"Hovioikeus toteaa, että oikeudenkäyntiaineistoon kuuluva poliisin teknisessä rikostutkinnassa hankkima selvitys ei miltään osin liitä Anneli Aueria Jukka Lahteen kohdistettuun väkivaltaan"
"Ensimmäinen poliisipartio on saapunut paikalle noin kolme minuuttia 20 sekuntia hätäkeskuspuhelun päättymisen jälkeen."
"ristiriita esitetyn teknisen rikostutkinnan tulosten kanssa: teko on ollut huomattavan verinen, mikä olisi puolestaan edellyttänyt Anneli Auerilta pitkälle meneviä toimia teon lavastamiseksi ja toisaalta oman syyllisyytensä peittämiseksi siten, ettei häntä voida poliisin teknisessä rikostutkinnassa tehtyjen jälki-, kuitu-, veri-, DNA-, lasi- tai hiustutkimusten eikä hätäkeskuspuhelutallenteen perusteella yksiselitteisesti liittää tekoon"
Te, ketkä olette perehtyneet tapaukseen. Miten nämä nämä AA:n osuuden kiistävät tutkijat ja/tai poliisi selittää sen ettei koira saanut vainua talolle tulijasta tai talolta lähteneestä? Koira voi löytää etsityn kilometrien päästä ja nyt ei löytynyt jälkiä edes muutamien metrien päästä, vaikka ajankohta ja olosuhteet olivat jälkien jättämiselle ototlliset.
Itse ajattelen näin että todisteet muodostavat päättelyketjun, jonka päästä löytyy syyllinen. Jos ketjussa on aukkokohtia, joita ei kyetä selittämään, tällöin ollaan väärillä jäljillä. Toistaiseksi ei ole kyetty osoittamaan että ihminen voisi liikkua lentämällä ilman apuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä valehtelen. Tää on ihan julkista tietoa. Tek
Julkista tietoa on ihan rikospaikkatutkijoiden itse sanomana että jokainen kodinhuoneesta löydetty pussi esim tutkittiin, pakastin tutkittiin, roskikset tutkittiin. Näin he itse sanovat siis ne jotka olivat ensimmäisinä paikalla tutkimassa. Ihan jokainen heistä!
"herättää ihmetystä, kuinka Anneli Auer olisi voinut olla takkahuoneessa tallenteen kohdassa 2:03, kun hän on tätä ennen kohdassa 1:58-2:00 juossut olohuoneen läpi talon etuovelle"
Voisit ottaa tuossa siteeratessa esille sitten myös Auerin oudosti verisen paidan. Hän ei itsekään osannut selittää, miksi etuosassa oli omaa verta ja hihojen takaosissa Jukka S. Lahden verta.
Hätäselitys siitä, että koitti kodinhoitohuoneen oven välistä jotakin ei ollut rikospaikkatutkinnan rekonstruktioiden mukaan mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä
Mistä heitä sitten moititaan? Miksi hovi ja syyttäjä nuhtelee heitä
Vierailija kirjoitti:
Te, ketkä olette perehtyneet tapaukseen. Miten nämä nämä AA:n osuuden kiistävät tutkijat ja/tai poliisi selittää sen ettei koira saanut vainua talolle tulijasta tai talolta lähteneestä? Koira voi löytää etsityn kilometrien päästä ja nyt ei löytynyt jälkiä edes muutamien metrien päästä, vaikka ajankohta ja olosuhteet olivat jälkien jättämiselle ototlliset.
Itse ajattelen näin että todisteet muodostavat päättelyketjun, jonka päästä löytyy syyllinen. Jos ketjussa on aukkokohtia, joita ei kyetä selittämään, tällöin ollaan väärillä jäljillä. Toistaiseksi ei ole kyetty osoittamaan että ihminen voisi liikkua lentämällä ilman apuvälineitä.
On kerrottu että koira ei käynyt etupihalla koska siellä oli ollut jo liian paljon porukkaa (poliisi, ensihoito yms) eli tekijä on voinut poistua etupihan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Koira haistoi, että ihminen oli liikkunut naapurin tontilla. Naapuri itse ei ollut sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Voisit ottaa tuossa siteeratessa esille sitten myös Auerin oudosti verisen paidan. Hän ei itsekään osannut selittää, miksi etuosassa oli omaa verta ja hihojen takaosissa Jukka S. Lahden verta.
Hätäselitys siitä, että koitti kodinhoitohuoneen oven välistä jotakin ei ollut rikospaikkatutkinnan rekonstruktioiden mukaan mahdollinen.
Mun mielestä jokainen saa itse selvittää sen millä tavalla Anneli lavastettiin tekijäksi. Minfosta löytyy kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä oli väärennetty reko, lukee Vaasan hovioikeuden papereissa. Siksi sitä ei otettu edes huomioon. Uusi tutkinnanjohtaja poisti tutkintamateriaalista valokuvan mikä on otettu rikospaikalta ja väärensi sen jälkeen tämän rekon ja vuosi asian mediaan. Jälkeenpäin tämä todistettiin valheeksi juuri tuon alkuperäisen kuvan avulla. Kuva löytyy tänäkin päivänä netistä jos kiinostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokainen saa itse selvittää sen millä tavalla Anneli lavastettiin tekijäksi. Minfosta löytyy kaikki.
Tai voi lukea Vaasan hovioikeuden päätöksen ja todeta, että Auer oli syyllinen mutta näyttö ei riittänyt.
Anneli sen varmaan teki. Ei yksikään murhaaja tule ryminällä ikkunasta sisälle, kun kotona on koko perhe, jossain Nakkilan kokoisessa kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä oli väärennetty reko, lukee Vaasan hovioikeuden papereissa. Siksi sitä ei otettu edes huomioon. Uusi tutkinnanjohtaja poisti tutkintamateriaalista valokuvan mikä on otettu rikospaikalta ja väärensi sen jälkeen tämän rekon ja vuosi asian mediaan. Jälkeenpäin tämä todistettiin valheeksi juuri tuon alkuperäisen kuvan avulla. Kuva löytyy tänäkin päivänä netistä jos kiinostaa enemmän.
Laita lähde. Ei lue Vaasan hovioikeuden papereissa että olisi olemassa väärennetty rekonstruktioita, jotka olisivat jostain syystä päätyneet autenttisten rekonstruktioiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ovat itse sanoneet oikeudessa että kaikki tutkittiin, väitätkö että kaikki nämä poliisit valehtelevat oikeudessa???? Ihan video löytyy näistä todistuksista!
Sinähän tässä jankutat väitteitä kerta toisensa jälkeen ilman minkäänlaisia todisteita.
Hovioikeus nolasi poliisin niin totaalisesti viime kerralla, ettei KRP lähde yrittämään samaa.