Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?
Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan.
Kommentit (5139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Suuresti olen ihmetellyt, miksei parisuhdeongelmia ja eroa ole mietitty sen kummemmin motiiviksi teolle. Suurin osa parisuhdeväkivallasta ja surmista liittyy mustasukkaisuuteen ja eroaikeisiin.
Jep mutta suurin osa tällaisista overkill-tapoista on miehen tekemiä. Kumman tilastotieto siis voittaa? Vai olisiko niin, että tilastot tarjoavat perusteluita molempiin suunt
Mikä tässä oli overkill jos suurin osa haavoista oli pelkkiä pieniä pistoja, jotka eivät edes läpäisseet lihaksia.
Naaman tallominen astaloinnin jälkeen.
Kenkää painettu tuoreeseen vereen?
Jalalla painettu luita murskaksi.
Meinaat,että tuo on patologin raportista. Että jalalla on painettu luita murskaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sori, lainauksia ei saa ollenkaan toimimaan.
Nyt sä irroitat taas koko jutun kontekstista, vaikka just puhuttiin siitä kontekstista.
Ei Anneli pohdi yleisesti, tai mieti mitään keskivertoa avioeroa, vaan hän vastaa ihan spesifisti Jensin väitteisiin.
Ja tässä puhe on ollut nimenomaan lapsista, ei Annelista itsestään.
Vai niin. Pahoittelut, etten osaa lukea Annelin ajatuksia. Hän nimittäin itse kirjoitti (tämä sanatarkka lainaus oli myös mainittu aiemmin tässä viestiketjussa, johon vastasin) melkein pienempi paha tämä varmaan on kuin esimerkiksi keskiverto avioero,...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Suuresti olen ihmetellyt, miksei parisuhdeongelmia ja eroa ole mietitty sen kummemmin motiiviksi teolle. Suurin osa parisuhdeväkivallasta ja surmista liittyy mustasukkaisuuteen ja eroaikeisiin.
Jep mutta suurin osa tällaisista overkill-tapoista on miehen tekemiä. Kumman tilastotieto siis voittaa? Vai olisiko niin, että tilastot tarjoavat perusteluita molempiin suunt
Mikä tässä oli overkill jos suurin osa haavoista oli pelkkiä pieniä pistoja, jotka eivät edes läpäisseet lihaksia.
Astalolla vedetty niin, että silmä on irronnut päästä ja jalalla poljettu naamasta nenää ja leukaa murskaksi. Hammassiltakaan ei suusta kimpoa ihan pikkuiskulla. Lisänä osa pistoista oli tappavia, vaikka osa Jukan väistelyn vuoksi jäänyt sohimiseksi. En tiedä, mikä overkillin tarkka määritelmä on, mutta väkivaltaa on käytetty siinä määrin, että se vaatii fyysistä miespuolista tappajaa, etenkin, kun Annelissa ei ollut ruhjeen ruhjetta, vaikka Jukka laittoi vastaan. Aika lailla vähättelet noita pistoja. Ajan kanssa Jukka olisi silti kuollut jo pelkästään niihin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat,että tuo on patologin raportista. Että jalalla on painettu luita murskaksi?
Löytyy vanhemmista oikeudenkäynneistä.
Jukan naamassa oli se sama w-kirjain mikä niissä lattian verijäljissäkin. Se tuli siitä kengänpohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelussa tulisi jatkuvasti esille sijaisperheen epänormaalius tuolla tavoin? Kyllähän koko tuosta keskustelusta näkee, että molemmat sisaret tietävät, ettei noita hyväksikäyttöjä ym. ole oikeasti tapahtunut.
mun mielestä noi isosiskon viestit on tarkoitushakuisia. On haluttu saada tiettyjä teemoja mustaa valkoiselle. Ja nythän ne on julkaistukin. Annelin ja Amandan suunnitelmaan kuuluvaa.
Mutta nuoremman sisaruksen viestit eivät voi olla sillälailla tarkoitushakuisia. Ihan itse hän sanoo niitä asioita sijaisperheestä, kuten että ei ole ollut mitään normaalia elämää, sijaisvanhemmat teki asioita mitkä oli tosi väärin, suurin osa lapsuudesta meni ihan pilalle, onneks pääsi sieltä pois, toivoisi että ois lähtenyt sieltä yhtäaikaa isosiskon kanssa, teinivuodet sijaisperheessä oli aivan kamalia ja " Tuntuu, et sossuil ei ollu tarpeeks aikaa tutkii, mitä meil siel tapahtus"
Samoin hän itse oma-alotteisesti pyytää isosiskoa kertomaan terveisiä äidille " Voiks kertoo äitille terveisiä. Että se on mulle rakas ja mulla on ikävä sitä pikkusisko kirjoitti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lukeeko siellä että naaman luut on rusennettu jalalla?
Tekijä oli joku lähellä asuva ihminen, joka jostain syystä vihasi Jukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole niitä. Naakka on ne ruumiin kuvat nähnyt. Kirjoitti, että nenä oli lyhentynyt ja w-kuva naamassa.
Naakka kirjottaa kuten madame käskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista sanatarkkaa ilmaisua mutta toiselta puolelta päästä nenää ja leukaan on mennyt murskaksi tai leukaluuta ja nenää murtunut. Jotakuinkin näin. Ja tosiaan vain oikea tai vasen puoli, koska toinen puoli päästä oli lattiaa vasten. Ei tuo naisen touhulta vaikuta eikä ihan kaikkien miestenkään
En löytänyt mitään tallomisesta, ainoastaan että astalo oli tehnyt tuhoa kasvoissa. Ja ilmeisesti tässä on käytety kahta astaloa. On siinä huppiksella ollut asearsenaali, sorkkarautaa, retkikirvestä, fileerausveistä ja jotain veitseä millä on auerin tissi puhjottu. Nämä kalut housuissa on sitten mahakkaana hypitty ikkunasta sisään ja ulos.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt mitään tallomisesta, ainoastaan että astalo oli tehnyt tuhoa kasvoissa. Ja ilmeisesti tässä on käytety kahta astaloa. On siinä huppiksella ollut asearsenaali, sorkkarautaa, retkikirvestä, fileerausveistä ja jotain veitseä millä on auerin tissi puhjottu. Nämä kalut housuissa on sitten mahakkaana hypitty ikkunasta sisään ja ulos.
sorkkarauta ei kai joidenkin tutkijoiden mukaan ollut se todennäköisin vaihtoehto vaan jokin niinkin erikoinen kuin lihakirves. Fileerausveitsi + lihakirves = joku joka tekee ruokaa kalasta ja itse ammutusta saaliista -> A.V. tai joku muu kokkaustaitoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, lainauksia ei saa ollenkaan toimimaan.
Nyt sä irroitat taas koko jutun kontekstista, vaikka just puhuttiin siitä kontekstista.
Ei Anneli pohdi yleisesti, tai mieti mitään keskivertoa avioeroa, vaan hän vastaa ihan spesifisti Jensin väitteisiin.
Ja tässä puhe on ollut nimenomaan lapsista, ei Annelista itsestään.
Vai niin. Pahoittelut, etten osaa lukea Annelin ajatuksia. Hän nimittäin itse kirjoitti (tämä sanatarkka lainaus oli myös mainittu aiemmin tässä viestiketjussa, johon vastasin) melkein pienempi paha tämä varmaan on kuin esimerkiksi keskiverto avioero,...
No niinpäs kirjoittikin. Arvelin hänen viittaavan Jensin avioeroon.
Yhtäkaikki, Anneli siis tässä puolustaa lapsiaan sellaista näkemystä vastaan, että heidän elämänsä ja kohtalonsa olisi jotenkin lopullisesti pilalla isän murhan vuoksi. Tässä kontekstissa viesti on minusta ihan ymmärrettävä. Ei sillä, että olisin samaa mieltä Annelin kanssa.
lihakirves, äh. piti kirjoittaa lihanuija
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä se veri tuli oikeaan kenkään?
Vierailija kirjoitti:
Tekijä oli joku lähellä asuva ihminen, joka jostain syystä vihasi Jukkaa.
Siinä lähellähän asui useampikin, mm. se A.V. ja jotain poliisihenkilöitä ja se tyyppi, joka tunnusti murhan fysioterapeutillaan. Tuntuu, että vähän kaikki asui noilla samoilla hoodeilla
Outoa, että miehensä murhan todistanut nainen, jonka oma lapsi näki vielä verisen ruumiin, pitää avioeroa pahempana kuin puolison kuolemaa.