Oletko nähnyt enkelin?
Minä näin tänä talvena ensimmäisen kerran.
Oli aika pelottava ja hämmentävä kokemus.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 23:16"]
Lasteni isä oli kuollut ja odottelin häntä kotiin. En tiennyt tapahtuneesta mutta alitajunnassa varmaan vaistosin. olin rauhaton ja rintaan pisti.
Valo-olento. Hehkuva, keltainen kokoiseni tuli sohvalle ja silitteli minua. Ääntä en kuullut mutta päässäni pyöri sanat "selviät". Pelotti mutta kosketus oli rauhoittava.
Jouduin auto-onnettomuuteen n 1kk tapahtuneen jälkeen. Sama olento oli siellä ja "juotti" minulle keltaista nestettä ja sanoi pitävänsä minusta huolta. Paranin yllättävän nopeasti.
Äitini joka oli kotonamme hoitamassa lapsiani silloin 3kk, 2v. Kauhistui kun katossa kieppui n 10cm halkaisijalta olevia valo-palloja.
Tapahtuneesta emme koskaan enempään puhuneet, tämän kaltaiset asiat eivät ole kuuluneet asioihin joihin uskotaan.
Tapahtumien jälkeen heräsin monesti paniikki-kohtaukseen. Joku silitteli minun hiuksiani ja vieressä oli lämmmin paikka.
En tiedä. Täysissä järjissäni olin. outoa. Tapasin nykyisen mieheni ja nämä asiat loppui. Olento saapui kerran ja sanoi " hyvä elämä nyt edessä, sinä selvisit".
En ole tästä kenellekkään puhunut äitiäni lukuunottamatta. Sen verran outo kokemus.
[/quote]
Itse näin myös valo olennon lapsen isän kuoltua. Minua myös myöhemmin silitettiin päästä. minä ja lapseni näimme valopallon pimeässä makkarissa kun menimme nukkumaan ( ulkoa ei mikään voinut heijastua). Paljon merkillistä tapahtui ja olen vakuuttunut, että meitä auttoi enkeli.
En ole koskaan ollut innostunut yliluonnollisista asioista joten maailmankuvani muuttui. Meillä on jostakin syystä ollut enkeli matkatoverina, ehkä siksi, että kaikki ihmiset hylkäsivät meidät selivämään miten taidettiin.
Enkeli tuli luokseni kun olin 12-vuotias. En nähnyt, mutta kuulin ja tunsin. Hänellä oli minulle sanottavaa. Hyvä sanoma oli ja käsitin sen niin, ettei tarvitse pelätä. Ääni oli voimakas, kaunis ja erittäin ystävällinen naisen ääni. Kyllä minä pelästyin. Nyt kokemus on kuitenkin hyvänä mielessä.
En menisi kenenkään kokemuksia kiistämään. Sillä ei ole väliä uskonko niihin vai en, enkä siihen kantaa otakaan. Kuvaukset ja tunnetilat jotka enkeleihin liittyvät, ovat pelottavan samankaltaisia. Ne on asioita joita tiede ei pysty selittämään. Ja jos enkelit (tai niiden kuviteltu olemassaolo) on pelastanut ihmishenkiä, niin menen sanattomaksi.
En kyllä minäkään aivan ymmärrä miten toisten kokemukset voi niin ehdottomasti kiistää. Oma enkelikokemukseni on täysin todellinen, selväjärkisenä koettu asia. Ehkäpä sekin vaikuttaa osaltaan siihen, että ei oikein ole rahkeitakaan tylysti väheksyä toisten erilaisia kokemuksia tai naureskella niille :)
Olen. Kerran metsässä kun hiihdimme lasten kanssa.
Ja valoa eli hengen, yhden miehen vieressä joka oli just menettänyt kaverinsa.
Älkää jokaista henkeä uskoko. Jeesus on se jonka puoleen voi aina kääntyä jos pelottaa.
Miksi täällä on niin paljon alapeuk.ihmiset kertovat omasta kokemuksesta. Ei sille nyt voi mitään. Joku on kokenut joku ei...joku ehkä kokee joskus,myöhemmiin. Tulevasta ei tiedä.
mutten itse kokenut sitä muuta kuin lohdullisena ja hienona hetkenä.
Myös lapseni on nähnyt enkelin. Hänen näkemänsä enkeli oli väriltään punainen, mikä hieman jäi mitetityttämään..
Olen nähnyt, mutta ei ne kyllä mitään enkeleitä ole. Kutsuisin niitä lähinnä valo-olennoiksi. Ne voivat ottaa myös fyysisen olomuodon.
Yksi sellainen pelasti mut ja perheeni muutama vuosi sitten. Meillä oli syttynyt tulipalo, olimme kaikki nukkumassa.
Heräsin siihen kun joku ravisteli mua ja käski herätä, kun en herännyt ravisteltiin toistamiseen todella rajusti ja siihen heräsin.
Ketään muuta ei ollut huoneessa, kuin minä.
Kun heräsin, niin jotenkin osasin mennä suoraan
huoneeseen jossa mieheni nukkui lapseni kanssa.
Siellä oli syttynyt tyyny palamaan. Sängyn yläpuolella oleva lamppu oli pudonnut tyynyn päälle, siinä paloi jo liekki ja koko huone oli täynnä savua.
Lasteni isä oli kuollut ja odottelin häntä kotiin. En tiennyt tapahtuneesta mutta alitajunnassa varmaan vaistosin. olin rauhaton ja rintaan pisti.
Valo-olento. Hehkuva, keltainen kokoiseni tuli sohvalle ja silitteli minua. Ääntä en kuullut mutta päässäni pyöri sanat "selviät". Pelotti mutta kosketus oli rauhoittava.
Jouduin auto-onnettomuuteen n 1kk tapahtuneen jälkeen. Sama olento oli siellä ja "juotti" minulle keltaista nestettä ja sanoi pitävänsä minusta huolta. Paranin yllättävän nopeasti.
Äitini joka oli kotonamme hoitamassa lapsiani silloin 3kk, 2v. Kauhistui kun katossa kieppui n 10cm halkaisijalta olevia valo-palloja.
Tapahtuneesta emme koskaan enempään puhuneet, tämän kaltaiset asiat eivät ole kuuluneet asioihin joihin uskotaan.
Tapahtumien jälkeen heräsin monesti paniikki-kohtaukseen. Joku silitteli minun hiuksiani ja vieressä oli lämmmin paikka.
En tiedä. Täysissä järjissäni olin. outoa. Tapasin nykyisen mieheni ja nämä asiat loppui. Olento saapui kerran ja sanoi " hyvä elämä nyt edessä, sinä selvisit".
En ole tästä kenellekkään puhunut äitiäni lukuunottamatta. Sen verran outo kokemus.
Jos enkelin näkeminen on pelottava tai ahdistava kokemus, on luultavasti kyseessä saatanan enkeli. Varsinkin jos kyseisellä enkelillä ei ollut mitään sanomaa sinulle. Enkelit ovat Jumalan sanansaattajia, mutta Jumala voi kyllä niitä ihmisille muutenkin näyttää. Mutta tässä täytyy olla tarkkana että kummalta puolelta kyseinen enkeli on. Pelkoa voi kyllä esiintyä mutta yleensä kyllä tuntee Jumalan läsnäolon.
mutta vaimo on, ja hänen sanaansa luotan kuin kallioon.
Mutta serkkuni väittää nähneensä. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa.
mitään enkeleitä, jumalia, maahisia, noitia, kummituksia ei ole olemassa on helppo todeta että te ette ole moisia nähneet.
Olette erehtyneet, kuvitelleet, nähneet unta tms.
mitään enkeleitä, jumalia, maahisia, noitia, kummituksia ei ole olemassa on helppo todeta että te ette ole moisia nähneet.
Olette erehtyneet, kuvitelleet, nähneet unta tms.
sinä olet erehtynyt.
mutta olen vaikeassa tilanteessa tuntenut voimakkaan läsnäolon ja kuullut sanat "ei tarvitse pelätä". Eikä tarvinnutkaan. Kokemus oli erittäin myönteinen ja rauhoittava, ja siinä oli myös sellaista tiettyä iloa, jota en osaa tarkemmin määritellä.
sinä olet erehtynyt.
Yliluonnollisia asioita ei ole olemassa.
Yliluonnollisia asioita ei ole olemassa.
on toki vapaassa maassa oikeus uskoa noin.
Minut ja rakkaani on pelastettu siten että siinä ei ole ollut muuta kuin korkeammat voimat läsnä.
Olen tuntenut enkelien läsnäolon (ja juuri nytkin hipaisi siipi niskaani) monta keraa. He ovat täällä. Meillä ainakin tervetulleita aina
En ole nähnyt.