Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt enkelin?

Vierailija
09.04.2011 |

Minä näin tänä talvena ensimmäisen kerran.

Oli aika pelottava ja hämmentävä kokemus.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kokemuksia asiasta.Mutta jos enkelijuttujen perusteella pääkoppa kuvauksiin niin siellähän olisi melkein puolet jengistä.Tosin kyllä olen miettinyt mistä nämä toisille tulevat toisille eivä.Itsekkin veljen menettänyt lähiaikoina ja toivonut ,jos vielä jotakin olisi....:|

Vierailija
42/82 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole koskaan tavannut. mutta luulen että minulla sellainen on, sillä niin moni asia on järjestynyt kuin itsestään, ja loppujen lopuksi olen aina saanut sen mitä haluan (ei materiaa) vaan kokemuksia ja elämä on järjestynyt yleisesti. olen ihan tavallinen koulutettu nuori nainen, en mikään "hörhö" :) satun vain uskomaan hyviin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että Lorna Byrne joka on kirjoittanut kirjoja enkeleistä elämässään on keksinyt kaiken! Lukekaa suosittelen. Itse en ole vielä nähnyt, mutta tiedän varmasti, että niitä on ja mikä parasta niiltä voi ja kannattaa pyytää apua.

Vierailija
44/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch, minä olen Lucifer.

Vierailija
45/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa.

Vierailija
46/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin enkelin - tai ehkä oli Jeesus itse! - olleen luonani lämpöisenä valona, kun tulin uskoon ja aloin itkeä sitä, miten paljon pahaa olin tehnyt ja pyysin anteeksiantoa Jumalalta. Olin rikkonut puolisoani vastaan ennen avioitumistamme. Koin, että tuo enkeli sanoi minulle, että tulee olemaan onnellinen avioliitto. Siitä on nyt kymmeniä vuosia ja joskus ihmettelen niitä sanoja, kun monesti olen kaikkea muuta kuin onnellinen (mies kohtelee joskus pahoin).

Sitten kerran tajusin, MITÄ syvimmältään nuo sanat tarkoittivat. Raamattu puhuu seurakunnasta Kristuksen morsiamena ja eräässä rukouskokouksessa sain täysin tuntemattomalta henkilöltä Raamatun paikan, josta sanoi, että "mene kotiisi ja lue, se on sinulle!" Tämä henkilö ei tiennyt minusta yhtään mitään, olin eri paikkakunnalla eikä tuttuja ollut. Hoin tuota Raamatun paikkaa koko kotimatkan, etten unohtaisi, ja luin heti kotiin päästyäni. Ihmettelin, miten joku ihminen VOI antaa sellaisen kohdan luettavaksi, mikä on aivan täysin omaan elämään sopiva, pieniä yksityiskohtia myöten! Mistä hän tiesi elämäni? Jumalalle kaikki on mahdollista, sillä Hän tuntee ja tietää meistä ihan kaiken!!! Hän voi antaa ns "tiedon sanat", joita se sen sanoman kertojakin itse usein hämmästelee, miksi sellaista pitää tuolle henkilölle sanoa.

Olin aika vaikeassa elämäntilanteessa tuolloin, eikä se ollut ainoa kerta, jolloin sain ihan sydänjuuria koskettavan rohkaisun ja lohdutuksen siitä, että en ole tilanteessani yksin, vaan Jumala on kanssani. Sain yllättävän kirjeen eräältä seurakuntamme nuorelta mieheltä, jossa hän kertoi olleensa rukouksessa ja saaneensa siinä viestin minulle, mitä oli siinä jo hämmästellyt, ja se viesti oli saman tyylinen kuin tuo edellinen tuntemattomalta saatu. Onneksi hän, ujo hiljainen mies kun oli, kuitenkin toi tuon viestin kirjeessä minulle!

Tällaiset kokemukset tuntuivat ihan käsittämättömiltä, mutta ne auttoivat minua valtavasti, sillä olin tuolloin luhistumassa ja itkin usein. Sitten itkin jo sitä, että Jumala rakastaa minua niin paljon, että oikeasti tulee jos mitä kautta kertomaan sen!!! Se oli hyvin ihmeellistä ja parantavaa aikaa ja koen nyt olevani paljon eheämpi ja itsetunnoltani terveempi kuin silloin. Uskoni Jumalan voimaan ja rakkauteen on vakaa ja luja. Eikä vain minua kohtaan, vaan ihan kaikkia ihmisiä. Syntiä Hän ei hyväksy, meidät ihmiset hyväksyy, ja rakastaa! Meitä kaikkia!

Vierailija
47/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 22:01"]Minä näin tänä talvena ensimmäisen kerran.

[/quote]

Oon nähnyt babylonian porton enkelit on lälläreille.

Vierailija
48/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

esim. Jumalaa tai enkeleitä ei ole. Ei se (tietenkään) pysty myöskään todistamaan, että niitä olisi, mutta kaikki ei ole varmasti tarkoitettukaan tieteellisin kokein todistettavaksi. Jumalan kohdalla kyse on uskosta ja sen on tarkoitettukin olevan.

Mielestäni on jo aika hyvä todiste tämä koko maapallomme sen suhteen, että on joku alullepaneva voima ja suunnitelma. En millään jaksa uskoa, että nykyinen maailmamme on syntynyt bakteerimutaatioiden kautta sattumalta.

[/quote]

Juuri näin. On melkoinen uskon ponnistus uskoa, että tämä kaikki ERITTÄIN tarkoin järjestäytynyt luonto kaikkine vivahteineen olisi jostakin alkulimasta kehittynyt näin monimuotoiseksi ja vielä kaikki tarkassa järjestelmässä! Miljoona kertaa helpompaa on uskoa, että tämä kaikki on Jumalan luomaa juuri tässä järjestyksessä, mitä ympärillämme on, vain hieman muuttuneena ( esim vedenpaisumus hukutti dinot, ihminen on salametsästänyt joitakin lajeja sukupuuttoon, sukurutsat tuottaneet uusia lajeja, esim muuli ja rusakon ja jäniksen risteytymä).
Mitä sitten on tiede? Tietotekniikkakinhan on "keksitty" - tai paremminkin löydetty! - vasta ihan viime vuosikymmenien aikana. Samoin monet diagnosointimenetelmät keksitty vasta viime vuosikymmenillä, joten kaikessa on vielä uusia löytömahdollisuuksia! Iän määrittelyssä ON vakavia aukkoja, jotka vain surutta vaietaan, kun paremmasta menetelmästä ei vielä ole tietoa. Tämä maailmankaikkeus on vain noin 6 000 vuotta vanha. Se on fakta, joka löytyy Raamatusta. Raamatun luomiskertomus on ERITTÄIN LOOGINEN ja joka SUOSTUU uskomaan sen, huomaa kyllä, miten EPÄLOOGISIA ovat muut ns tieteen kehitelmät, esim evoluutio. Darwin parka ei voinut enää kuolinvuoteeltaan käsin peruuttaa itse kehittelemäänsä evoluutioteoriaa, koska se oli jo Jumalan elämästään pois haluavien ihmisten riemusaatossa leviämässä koko maailmaan. Darwin katui satuiluaan, se oli hänen onnensa!

Vierailija
49/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 22:01"]Minä näin tänä talvena ensimmäisen kerran.

[/quote]

Olen nähnyt ja tuntenut sen kosketuksen. Oli kyllä hyvä kokemus eikä pelottava.

Vierailija
50/82 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Olin silloin pieni -ehkä 3 vuotias ja asuttiin silloin Leningradissa keskustassa yhdessä vanhassa hienossa talossa,siis no meillä silloin olli sellaisia kämppiksia jossa asuu monta perhetta ja kuten saa arvata oli siinä vilskettä ja aina iltaisiin oli kivaa kun ihmiset tulivat töistä ja kokontuvat keittiössä juttelemaan päivänkuulumisia ja mitä nyt kaikkia on ollut päiväsaikana :), meillä oli tiivis yhteisö ja vaikka riitoja on ollut niin niista nopeasti selvittiin ja jätkettiin etenpäin ja kaikki olivat toistensa tukena aina.
Niin pä kerran lähtin illalla kulkemaan piitkin käytävää keittiö kohtiin,koska koko päivän en oo nähnyt ketään, koska olin vain kipeä mummon kanssa kotona. Niin pä illalla päättin käväistä keittiössä moikkaa naapureita. Lapset ovat todella seurallisia olentoja. Rakastin naapureita ja he rakastivat meitä-pikkulapsia siellä. Kuljessaan käytävällä huomasin keittiö olevan pimeä ja havahduin ettei siellä ole enää ketään,niin pä muistin pettyvän niin hirveesti että kaaduin lattialle pienen lasten tavan ja sain joku raivarin ja itkun...valtavasta pettymyksestä..sitten yhtääkkiä tajusin olevan toisessa maailmassa-unohdin itku ja paha mieli koska vieressa oli VALO -pimeä keittiö muuttui hienon valaistunen huonen jossa oli helmiä ja kristallia ja kaikken tämän keskella seisoi Enkeli. Valtavan rakkauden määrä joka hän vuodattii ympärille sai minut niin hämmillään ettei muistanut enää että olin lapsi..Koin itseäni sieluna; olin viisas ja pidempi kun kolmevuotias on! Olimme tasavertaisia melkein.. Tiedän etteme olleet ihan maanpäällää mutta ei taivassakaan koska se tuttu ympäristö säilyi-se vain ei näyttänyt maaliselta-kaikki kattilat,seinät kimalsivat ja hehkuivat jollakiin helmiäisvalolla joka sekiin hehkuttii rakkauttaa. Siitä rakkauttaa oli kaikkialla-väreissä,ääneissä ja ilmassa.
Tätä kestii jonkin aika ja Enkeli antoi ymmärtää että minun täytyy mennää vanhempien luokse ,tiesin sen itsekkiin :), Enkeli ojensi minulle hedelmäkori joka jollakiin ihmellisella tavalla hävisi pölyiksi ja täyttii kehoni-ilmeisesti sain ylimaalista ravinto.. Minun täytyy sanoa että koko ajan itken kun muistelen tätä,se koskettaa ja murtaa kaikki käsitykset tästä elämästä ja rakkaudesta.. Olen onnellinen että sain taas käydä ne tuntemukset läpi ja tuntuu ettei vuosia ollutkaan,vain kävin taakse matkustamaan. Muistin se maalisesti köyhä ja henkisesti rikasta aika.
Olkaa ihmiset onnellisia,Enkeleita on lähellä,rukoilkaa heidän apua ja te saatte kosketukse todelliseen maailmaan. Koska tämä on väliaikaista,opimme tarvitsemamme,kehitymme ja yhtymme ikuisuuteen jossa saadaan itsekkiin olla joskus enkelina auttamassa muita pulasta ja pettymykseista. Hyvää uutta vuotta kaikille ♥♥♥.

Vierailija
51/82 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin unessa läheiseni kuoleman jälkeen. Toisen läheisen kuoleman jälkeen heräsin yöllä ja vieressäni oli jokin vaalea hahmo, joka haihtui pois ylöspäin. Mutta en sitten tiedä olinko niin unen pöppörössä, että kuvittelin. 

Vierailija
52/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
53/82 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos enkelin näkeminen on pelottava tai ahdistava kokemus, on luultavasti kyseessä saatanan enkeli. Varsinkin jos kyseisellä enkelillä ei ollut mitään sanomaa sinulle. Enkelit ovat Jumalan sanansaattajia, mutta Jumala voi kyllä niitä ihmisille muutenkin näyttää. Mutta tässä täytyy olla tarkkana että kummalta puolelta kyseinen enkeli on. Pelkoa voi kyllä esiintyä mutta yleensä kyllä tuntee Jumalan läsnäolon.

Älä nyt hullujas puhu...

Mitään kahta puolta ei edes ole.

Vierailija
54/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin on sanonut? Tietenkään ihmiset ei usko siihen mikä ei ole normaalia.  Mitä jos on nähnyt asioita valveilla ja kadesta toisen kanssa saman?  

Huono esimerkki , mutta vähän sama kuin 400 vuotta sitten joku sanoisi että tulee olemaan sellainen teknologia kuin matkapuhelin, jolla voi puhua toisen ihmisen kanssa.. et olisi uskonut ja sanoisit että on ihan höpö asia. Sama juttu kun toinen kertoo mitä on tapahtnunut niin sinun ei kyllä tarvitse uskoa mutta miten kehtaat väittää että toinen on nähnyt vain unto.. miten sinä voit tietää? 

Vierailija
55/82 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todella skeptinen kaikkien enkeli juttujen kanssa' mutta tässä parivuotta sitten tapahtui kummallinen juttu ,tulin ravintolasta ja olin aikass humalassa ja olin kävellen liikenteessä kotiimpäin kun rupess ihan hirveesti väsyttämään ja kesäaika kun oli oikaisin itseni hetkiseksi sattumoisin juuri ruumishuoneen läheisyyteen kirkontaakse lähelle yhtä rantalaituria kun yhtt'akkiä päälläni pörräsi kanamunan'mallinen voimakkaasti hohtava 50-60cm halkaisialtaan oleva valo'olento jossa oli äitivainajani hymyilevät kasvot joka herätteli ja ravisteli minua ja sanoi nimeni tositosi lujaa ja sanoi että kotiin siitä niinkun olisi jo jolloin hätkähdin melkoisesti johon tämä pikkuenkeli reagoi voimakkaasti peräytyen luoden vielä kerran tuiman mutta kuitenkin jotenkin lempeän ilmeen minuun sitten tämä ilmestys lähti joelleppäin lentää pöristämään ja kiihdytti pikkuhiljaa vauhtiaan ja otti suunnan kohti pilviä ja sinne hävisi vaikka olinkin pöhnässä niin siinä tuli vähäks',aikaan vesiselväksi kun tuijotin tämän pikkuenkelin hullun'näköistä lentoräpistelyä ja tämä tarina on oikeasti totta olin jokunaikaa kokemastani aivan ihmeissäni mutta pikka missä olin maanut oli jyrkällä jokipenkereellä josta oli pudotusta 10metriä ja olisi käynyt huonosti joss siitä olisi pudonnut alas laiturille ja jokeen eli kiitosta vaan herättelystä valohahmolle kun herätit minutt etten pudonnut ja suistunut jokeen. Senverran kummallinen kokemus oli että on pistänyt ajattelemaan että jääkös meistä oikeasti ainakin joistain ihmisistä jotain suurempaa energiaa johonkin muuhun tuollaiseen muotoon jota näin'ja joka on jakuvasti vähänväliä vielä mielessäni .Tuo tapahtuma muutti kyllä meikäläisen ajatusmaailman hengistä tai tuollaisista enkeleistä yleensä aivan totaalisesti ja kertakaikkiaan........

Vierailija
56/82 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto tälle ketjulle! Kertokaa kokemuksia:)

Vierailija
57/82 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinä olet erehtynyt.

Yliluonnollisia asioita ei ole olemassa.

Ei niin, ihmislajilla vaan on todella rajalliset aistit. Emme pysty suunnistamaan maan magneettikentän mukaan kuten linnut tai näkemään pimeässä kuten kissat. Hajuaistimmekin on tosi rajallinen verrattuna vaikkapa koiraan. 

Vierailija
58/82 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jännittävä (ja aika hurmaava) kokemus. Olen tavallinen, työelämässä mukana oleva, koulutettu, ruuhkavuosia elävä perheellinen nainen. Olen aina ollut jokseenkin skeptinen mitä henkisiin asioihin tulee. Jopa tietyllä tapaa kokenut nuo asiat jotenkin pelottavina (jos sellaisia ylipäätään on -tyyliin). 

Olin eräänä iltana todella stressaantunut nukkumaan mennessäni ja mietin tulevaa hyvin haastavaa työpäivää ja siinä onnistumista tai epäonnistumista. En saanut unta ja päätin yrittää yksinkertaista hengitysharjoitusta rentoutuakseni. Makasin hereillä, silmät suljettuina, kun eteeni ilmestyi nainen, jolla oli kihartuvat hiukset. Hän nojautui minua kohti ja sanoi suutaan liikuttamatta "Let the light shine on you". Sen jälkeen suljettujen silmäluomieni yli meni ikään kuin auringon valo (tiedättehän, kun aurinko paistaa luomien läpi kesällä rannalla loikoillessa) ja siirtyi hitaasti vasemmalta oikealle. En säikähtänyt, kokemus ei ollut vähäisimmässäkään määrin pelottava, ainoastaan rauhoittava. 

Lähetin samantien hyvälle ystävälleni viesitin kokemastani. Nytkin menee iho kananlihalle ja hymyilyttää, kun ajattelen tuota hetkeä. On todella levollinen olo tapahtuneesta. 

Se äärettömän stressaava ja haastava työtilanne ylitti kaikki odotukset ja onnistuin parhaalla mahdollisella tavalla. 

Vierailija
59/82 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/82 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin enkelin. Muistakaa kaikki iltarukous!!