Auta vastustamaan yk:n jäsenten antisemitismiä
Auta vastustamaan yk:n jäsenten antisemitismiä. Lue ja allekirjoita avoin kirje yk:lle
https://un.combatantisemitism.org/?fbclid=Iwb21leASqElpjbGNrBKoSOmV4dG4…
Kommentit (32)
En auta. Mitään "antisemitismiä" ei ole olemassakaan. Koko typerä sana on keksitty vain juutalaisten omien rikosten peittelyä varten.
Kyllähän ylilyöntejä varmasti tapahtuu puolin ja toisin, mutta agenda-uutisoinnista johtuen kannattaa pitää kieli keskellä suuta.
Molemmat osapuolet on muikkuja mutta tuota antisemitismikorttia on kyllä heiluteltu liikaa ja perusteltu sillä Israelin ihmisoikeusrikoksia, joita ovat tehneet liukuhihnalta 60-luvun lopulta saakka.
Netanjahu teki minusta antisemitistin. Sitä ennen ei Israel kiinnostanut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Arabit on myös semiittejä :D
Termi tulee saksalaisilta jotka vastustivat juutalaisia jo ennen hitleriä. Perustivat järjestön ja kutsuivat itseään antisemitisteiksi. Tästä se nimi kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat osapuolet on muikkuja mutta tuota antisemitismikorttia on kyllä heiluteltu liikaa ja perusteltu sillä Israelin ihmisoikeusrikoksia, joita ovat tehneet liukuhihnalta 60-luvun lopulta saakka.
Saako antsemitismikortteja ostaa jostain. Sitä vilauttamalla saa vastaväittelijän hiljaiseksi.
Israelin valtion toimien arvostelu ja tuomitseminen ei ole antisemitismiä. Kuinka vaikea tämä on ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Arabit on myös semiittejä :D
Olisko kaikissa semiiteissä jokin yhteinen piirte,joka saa heistä vastenmielisiä muille?
Vierailija kirjoitti:
Netanjahu teki minusta antisemitistin. Sitä ennen ei Israel kiinnostanut mitenkään.
Harva on juutalaisia vastaan. Lähinnä Israelin nyky äärioikeistolaista linjaa vastaan. Onhan Israelissa paljon juutalaisia, jotka kritisoivat maan tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Israelin valtion toimien arvostelu ja tuomitseminen ei ole antisemitismiä. Kuinka vaikea tämä on ymmärtää?
Kaikki pitäisi tuomita samalla perusteilla. Ymmärrätkö tätåt itse? Israel on ainoa maa joka ei saisi puolustautua kun sinne hyökätään eikä sen sodissa saisi kuolla siviilejä vaikka niitä kuolee valitettavasti aina sodissa.
Vierailija kirjoitti:
Israelin valtion toimien arvostelu ja tuomitseminen ei ole antisemitismiä. Kuinka vaikea tämä on ymmärtää?
Ilmeisen vaikeaa monelle. Ja siitä saa kuvan, ettei ne edes ymmärrä mitä tapahtuu ja mistä puhutaan. Ja mitä on tapahtunut aikaisemmin.
Onneksi YouTubesta voi katsoa suorana lähetyksenä mitä tapahtuu tällä hetkellä Gazassa. Ei jää mitään epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arabit on myös semiittejä :D
Termi tulee saksalaisilta jotka vastustivat juutalaisia jo ennen hitleriä. Perustivat järjestön ja kutsuivat itseään antisemitisteiksi. Tästä se nimi kumpuaa.
Wilhelm Marr 1879.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin valtion toimien arvostelu ja tuomitseminen ei ole antisemitismiä. Kuinka vaikea tämä on ymmärtää?
Kaikki pitäisi tuomita samalla perusteilla. Ymmärrätkö tätåt itse? Israel on ainoa maa joka ei saisi puolustautua kun sinne hyökätään eikä sen sodissa saisi kuolla siviilejä vaikka niitä kuolee valitettavasti aina sodissa.
Aika harva on Israelin puolustautumista kritisoinut?
Mutta Israelin toimet eivät ihan vastaa sitä. Ei nyt, eikä historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Israelin valtion toimien arvostelu ja tuomitseminen ei ole antisemitismiä. Kuinka vaikea tämä on ymmärtää?
Jos luit aloituksen niin tässä ei varsinaisesti ollut kyse Israelin valtion touhuista tai Netanyahusta, vaan siviilinaisiin ja tyttöihin kohdistuneesta sek suaalisesta vä kivallasta ja sen kieltämisestä ja vähättelystä.
Hamasin rikoksia yritetään peitellä Yk:n tasolla.
The pattern extends further. UN Special Rapporteur on violence against women and girls, Reem Alsalem of Jordan, has publicly claimed there is no evidence of sexual violence by Hamas against Israeli women on October 7 — a statement contradicted by extensive documentation from Israeli forensic teams, international media, and a UN special envoy report. Worse, when confronted during a public event by Ilana Gritzewsky, a survivor of the October 7 attacks, Ms. Alsalem refused to acknowledge.
Ilana Gritzewsky's story demands to be heard. On October 7, 2023, Hamas terrorists stormed her home in Kibbutz Nahal Oz, murdered her partner, and abducted her into Gaza. After 54 days in captivity, she was released as part of a hostage deal. When she later stood before Ms. Alsalem, one of the most senior UN officials entrusted with protecting women from violence, and told her what had been done to her, Ms. Alsalem could not bring herself to acknowledge it. She walked away.
Ap