Klo 6:40 kun kävelee töihin 2 km lumipyryssä, otsalohko umpijäässä ja naama ja hiukset märkänä
niin kyllä tuntee työläinen taas elävänsä. Töihin päästyäni puolet hiuksista ovat litimärät ja vi tutuskäyrä aika tapissa. Jep, olisi pitänyt ottaa pipo mutta luulin selviäväni hupulla.
Ihanaa tehdä töitä minimipalkalla. Kyllä kannatti taas raahautua tänne 4 tunnin yöunien ja kahden viikon loman jälkeen.
Tsemppiä kohtalotovereille. Ehkä tämä tästä vielä.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aikanaan tehnyt asian eteen mitään ettei minimipalkalla tarvitsisi työskennellä?
Tätä mietin kun luulin että otsani irtoaa aamulla kun se oli niin kohmeessa.
Ap
miksi joku maksaa sinulle minimipalkkaa, vaikka työaikana vain palstailet av:lla? minä en maksaisi sinulle mitään
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.
Minä olen kouluttautunut ja nyt olen työtön. Kyllä kannatti käydä kouluja 🤗
Vierailija kirjoitti:
Perkele mitä itkua 2km takia. toivottavasti sataa joka päivä lunta perkeleesti.
Itse toivon kunnon ohjussadetta tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aikanaan tehnyt asian eteen mitään ettei minimipalkalla tarvitsisi työskennellä?
Tätä mietin kun luulin että otsani irtoaa aamulla kun se oli niin kohmeessa.
Ap
miksi joku maksaa sinulle minimipalkkaa, vaikka työaikana vain palstailet av:lla? minä en maksaisi sinulle mitään
Suomessa ei edes ole minimipalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on just näitä jotka äänestää vihreitä ja et on kiva jos on isot mustat lihakset ja jämerä jättipenis. Aivoista viis, pääasia että on elävä aivoton panokone Afrikasta. Sieg Heil Satan!
Tämä ajatustyyli on näillä y lilautalaisilla yleistä.
"Nainen palstalla, nytpä käyn kimppuun, ja koska kukaan nainen ei ole huolinut minua, niin haukun sitä vihreäksi ja mustien miesten kanssa olevaksi. Koska se ei ole minun kanssani. Heil persuinkkelit!"
No kuule minä en ole kiinnostunut herpes-naisista. Aina touhuatte paljailtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perkele mitä itkua 2km takia. toivottavasti sataa joka päivä lunta perkeleesti.
Itse toivon kunnon ohjussadetta tänne.
Eikös teillä siellä Kurskissa jo satele ohjuksia?
Pipo päähän ja kauluri naamaan... Merkillistä porukkaa etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta joku kitisee näitä Suomen kelejä. Kas ihan samaa lumimyräkkää on talvella muuallakin paitsi Afrikassa ja päiväntasaajan eteläpuolella.
Kannattaa muuttaa sinne. Varsinkin jos ei halua käyttää pipoa, ettei nuttura mene huonosti, mutta sitten on pakko tulla natisemaan märkää kuontaloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis röissä ja räplännyt jo 4 tuntia putkeen tätä ketjua ja pillua? No joko ne horsmat ovat kuivuneet? Pyllynreijästä jää ihanat kiiihottavat hajut pikkareihin. <3
Jännä kun teillä häiriintyneillä jutut on aina jotenkin seksuaalissävytteisiä. Huorittelua ja tuollaista ihan sekoa sönköttämistä
Emme me ole häiriintyneitä. Me vain reagoimme siihen miten aivottomia kaupunkilaiset ovat kun eivät viitsi pukeutua vuodenaikojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käytä pipoa?
Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.
Ap
No ei kovin fiksua aikuiselta ihmiseltä kun tiedät että kävelet töihin ja tuulee ja lunta tuiskuaa oikein kunnolla. 😅
En tiennyt, tiesin että lunta sataa jonkin verran todennäköisesti. Ei satanut kun vilkaisin ulos kuudelta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on tuommoisessa kelissä pipo päässä. Omistan useamman erilaisen pipon erilaisille keleille, niitä myydään kaupassa hinnat alkaen viisi euroa riippuen siitä mistä ostaa ja minkälaisen, haluaako esimerkiksi jonkun kalliin logon siihen pipoon
Mulla on erilaisia pipoja varmaan 7 kpl. Anopilla on neuloosi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käytä pipoa?
Luuletko, että tuolla älykkyys riitää edes kunnollisen trollin tekemiseen? Työtön siellä vain kirjoittelee ajankulukseen. Uusi vuosi, vanhat metkut.
Kammottavaa sakkia täällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa sakkia täällä taas.
joo. varsinkin ap. työpaikka maksaa sille palkkaa, mutta se vain palstailee. mahtaako olla julkisen puolen työpaikka ja veronmaksajat maksaa ap:n palkan?
suomi nousuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden kilometrin kulkemiseen menee 15-20min, ei pitäisi olla kummoinenkaan suoritus yhtään keneltäkään.
Taidat olla niitä jotka hiihti lapsena kouluun kesät talvet, säästä ja matkasta riippumatta.😇
Kouluun oli 300 m ja joskus hiihdin jos oli hiihtopäivä koulussa. En ole nykyisen kaltainen kermakyrpä jolla mälli jäätyy kun mittari näyttää 0C
Mulla on töihin matkaa 2km ja menen autolla. Tällä hetkellä on vielä työharjoittelua jäljellä jonkin verran ja sinne on matkaa 45km joten sinne todellakin pitää mennä autolla. Täällä maaseudulla ei pysty julkisten varassa olemaan. Mun auto on vanha ja halpa, mutta kyllähän siitä kuluja on silti. Pakko se on vain silti pitää. Onneksi opiskelut loppuun pian ja tarvitsee käydä enää töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on töihin matkaa 2km ja menen autolla. Tällä hetkellä on vielä työharjoittelua jäljellä jonkin verran ja sinne on matkaa 45km joten sinne todellakin pitää mennä autolla. Täällä maaseudulla ei pysty julkisten varassa olemaan. Mun auto on vanha ja halpa, mutta kyllähän siitä kuluja on silti. Pakko se on vain silti pitää. Onneksi opiskelut loppuun pian ja tarvitsee käydä enää töissä.
No joo, auto olisi teoriassa vaihtoehto. Sen kanssa töissä pitäisi kuitenkin olla mieluiten jo puoli seitsemältä, jos mielii saada parkkipaikan alle 10 min kävelymatkan säteeltä. Se ei siis omalla kohdallani ole järkevää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, auto olisi teoriassa vaihtoehto. Sen kanssa töissä pitäisi kuitenkin olla mieluiten jo puoli seitsemältä, jos mielii saada parkkipaikan alle 10 min kävelymatkan säteeltä. Se ei siis omalla kohdallani ole järkevää.
Ap
No itse olen hoitoalalla töissä ja meidän hoivakodin parkkipaikalla on kyllä aina tilaa. Samoin harkkapaikan parkkiksella on aina tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No itse olen hoitoalalla töissä ja meidän hoivakodin parkkipaikalla on kyllä aina tilaa. Samoin harkkapaikan parkkiksella on aina tilaa.
Sitten auto on etenkin räntäpäivinä varmasti hyvä vaihtoehto. :D
Ap
Mulla ainakin on tuommoisessa kelissä pipo päässä. Omistan useamman erilaisen pipon erilaisille keleille, niitä myydään kaupassa hinnat alkaen viisi euroa riippuen siitä mistä ostaa ja minkälaisen, haluaako esimerkiksi jonkun kalliin logon siihen pipoon