BEYOND GOODBYE đđ Huikea japanilainen sarja. Miksi lĂ€nsimaissa ei osata tehdĂ€ elokuvia nĂ€in aidoista asioista?
Tarina elÀmÀstÀ. SiitÀ mikÀ meille lopulta on tÀrkeÀÀ.
Beyond Goodbye
MistÀhÀn se johtuu, ettÀ japanilaisissa elokuvissa on sellaista ihanan viatonta herkkyyttÀ, mitÀ taas ei ole lÀnsimaisissa elokuvissa? Japanin kielikin kuulostaa niin ihanalta.
Kommentit (20)
LÀnsimainen viihdeteollisuus ei kykene tÀÀlÀ hetkellÀ vastaavaan. Syyt ovat yleisessÀ tiedossa mutta ei niistÀ nyt sen enempÀÀ.
Voi itku kun alkaa itkettĂ€mÀÀn kun nĂ€in nuo kaksi nuorta trailerissa... olen niin pahoillani mitĂ€ he joutuivat kokemaan... niin pahoillani... miksi elĂ€mĂ€n pitÀÀ olla tĂ€llaista?? đ„đ„đ„
Mutta voiko elinsiirteen saaneelle tosiaan kÀydÀ noin eli tulee tuollaisia piirteitÀ luovuttajalta??
Vierailija kirjoitti:
LÀnsimainen viihdeteollisuus ei kykene tÀÀlÀ hetkellÀ vastaavaan. Syyt ovat yleisessÀ tiedossa mutta ei niistÀ nyt sen enempÀÀ.
NiinpÀ. LÀnsimaissa tehdÀÀn pinnallista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut saman, mutta mistÀhÀn syistÀ lÀnsimaissa ei tehdÀ nÀin hienoja sarjoja? Siis niin kauhean viattomia nÀmÀ herttaiset nuoret ja tosi sÀÀli mitÀ tapahtui...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ. LÀnsimaissa tehdÀÀn pinnallista kuraa.
NykyÀÀn agenda pÀÀllimmÀisenÀ, sanelee kaiken. KyllÀstyttÀvÀÀ. Japanilaiset elokuvat ovat hyviÀ, no ei tietenkÀÀn kaikki, mutta esim Areenalla on ollut upeita. Rakastan japanilaista kirjallisuutta myös.
Olen saanut nĂ€hdĂ€ tuon... nyt menin katsomaan traileria, muistot palasivat ja alkoi itkettĂ€mÀÀn...!!!! đđđ
Todella kivaa ettÀ tÀmÀ sarja osoittaa miten elÀmÀ jatkuu kaikesta vastoinkÀymisestÀ huolimatta. Jotenkin symbolista, kun uusi omenasato kypsyy. Maailma rullaa eteenpÀin vaikka yksi on poissa.
Voih, kun nÀitÀ olisi enemmÀn.
TÀÀ on se viiden tÀhden mestariteos jonka olen saanut nÀhdÀ. PitÀÀkin katsoa se uudestaan.
Ihan ehdoton valinta! MinĂ€kin tykkĂ€sin!!! Tosi kivaa ja kotoista toi hĂ€mĂ€rĂ€ talvimaisema ja vuodenajat. đ
Auh... meninkin katsomaan traileria ja nyt sitten ajatukset palasivat tuohon nuoreen pariin... Mutta elÀmÀ on.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Olen katsonut NetflixistÀ japanilaisen "First love" minisarjan ja tykkÀsin paljon ja olen toivonut jotain samantyylisiÀ sarjoja lisÀÀ. TÀstÀ voisin tykÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Olen katsonut NetflixistÀ japanilaisen "First love" minisarjan ja tykkÀsin paljon ja olen toivonut jotain samantyylisiÀ sarjoja lisÀÀ. TÀstÀ voisin tykÀtÀ.
Kannattaa kokea Beyond Goodbye. Ehdottomasti huipputeos.
Drive My Car -elokuvassakin on talvinen ajokeli, kun siinÀ ajetaan Saabilla katsomaan kuljettajana toimivan nuoren naisen kodin paikkaa.
Oih miten hienosti toi talvinen kaamos on saatu kuvaan. đ
On kyllÀ erinomainen sarja, kaukana elokuvien ylÀpuolella!
Jotenkin kotoisat maisemat tosiaan.
Kiitos vinkistÀ. Itse olen tÀnÀ syksynÀ löytÀnyt korealaiset sarjat ja siellÀkin ihan huikeita ne tarinat. Kuin aikuisten satuja. TykkÀÀn kovasti. Myös tuo viattomuus viehÀttÀÀ, kun suhde saa rauhassa kehittyÀ ja tunteille jÀtetÀÀn tilaa. SiinÀ missÀ suomalainen leffa/ sarja alkaa siitÀ, ettÀ tavataan junassa ja mennÀÀn siitÀ suoraan junan vessaan naimaan naama hiessÀ, nÀissÀ aasialaisissa on myös tunteet ja itsetutkiskelu ja filosofia mukana. PidÀn siitÀ.
Toiveissa on matkustaa Japaniin, joten taidanpa ottaa tuon seuraavaksi katsontaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistÀ. Itse olen tÀnÀ syksynÀ löytÀnyt korealaiset sarjat ja siellÀkin ihan huikeita ne tarinat. Kuin aikuisten satuja. TykkÀÀn kovasti. Myös tuo viattomuus viehÀttÀÀ, kun suhde saa rauhassa kehittyÀ ja tunteille jÀtetÀÀn tilaa. SiinÀ missÀ suomalainen leffa/ sarja alkaa siitÀ, ettÀ tavataan junassa ja mennÀÀn siitÀ suoraan junan vessaan naimaan naama hiessÀ, nÀissÀ aasialaisissa on myös tunteet ja itsetutkiskelu ja filosofia mukana. PidÀn siitÀ.
Toiveissa on matkustaa Japaniin, joten taidanpa ottaa tuon seuraavaksi katsontaan.
Kirjoitit ajatukseni! Kiitos! NÀin minÀkin nÀen asian.
Koe Netflixin Crash Landing On You, jos et ole vielÀ saanut sitÀ kokea.
Drawing Closer
Love Like the Falling Petals...
Olen saanut nĂ€hdĂ€ tuon. Toi on tosi suloinen, mutta hirmu surullinen. đ„ Harmi ettei tuollaisia ole enempÀÀ.
TykkÀÀn japanilaisten tavasta tehdÀ rauhallisia kamera-ajoja, kuvata luontoa ja hyödyntÀÀ HDR-kuvaa. SilmÀkin lepÀÀ.