Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klo 6:40 kun kävelee töihin 2 km lumipyryssä, otsalohko umpijäässä ja naama ja hiukset märkänä

Vierailija
07.01.2025 |

niin kyllä tuntee työläinen taas elävänsä. Töihin päästyäni puolet hiuksista ovat litimärät ja vi tutuskäyrä aika tapissa. Jep, olisi pitänyt ottaa pipo mutta luulin selviäväni hupulla.

Ihanaa tehdä töitä minimipalkalla. Kyllä kannatti taas raahautua tänne 4 tunnin yöunien ja kahden viikon loman jälkeen.

Tsemppiä kohtalotovereille. Ehkä tämä tästä vielä.

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin itse viime vuonna etätöihin ja ei tarvitse enää lähteä aamuisin ulos. Etätyöt parasta ikinä vaikka pskapalkalla minäkin väännän. 18 v työelämässä enkä ole ikinä tienannut yli 2000 e/kk.

Vierailija
222/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeristako on nykytyöläiset tehty. Kyllä on ennenkin menty töihin vaikka satais lunta sivuttain. Katoitko edes ulos kun lähdit töihin ilman pipoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsin itse viime vuonna etätöihin ja ei tarvitse enää lähteä aamuisin ulos. Etätyöt parasta ikinä vaikka pskapalkalla minäkin väännän. 18 v työelämässä enkä ole ikinä tienannut yli 2000 e/kk.

Olisin tänään voinut tehdä töitä palkatta jos olisin saanut jäädä etäilemään. Muuten kyllä tykkään siitä että työt pysyvät erillään kodista.

Ap

Vierailija
224/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi sina kauda toisa

mina ola kotona kela gold nukku pitkä ilta mennä kauppa keskus juoda kahvi

Huutista!

Vierailija
225/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeristako on nykytyöläiset tehty. Kyllä on ennenkin menty töihin vaikka satais lunta sivuttain. Katoitko edes ulos kun lähdit töihin ilman pipoa?

Juu, ja mennään jatkossakin. Myös minä. Ei meillä mitään palkallista vapaata saa jos sään takia jäisi kotiin.

Katsoin ulos. Ei näyttänyt pahalta. Arvioin väärin.

Ap

Vierailija
226/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 2 km on lyhyt matka

Vierailija
227/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele. Annas kun arvaan, silloin kun minä aikoinani opiskelin niin sinä paneskelit menemään pitkin kylää huolettomana ja nyt et laiskuuttasi opiskele tai pää ei riitä.

Vierailija
228/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen tuo ap'n työpaikka, mikä lie. En olisi koskaan missään työssäni pystynyt olemaan jollain palstalla koko päivää. Aikaisesta aamusta asti. Ja niitä työpaikkoja oli paljon, sekä kotimaassa että ulkomailla. Nyt jo työeläkkeellä.

Ai. Minä olen ollut useammassa työpaikassa joissa on todellakin ehtinyt palstailla tai mitä ikinä on keksinytkään, vaikka lukea kirjaa. Toisaalta olen ollut töissä joissa vuorot olivat 11-tuntisia ja sääntönä oli ettei taukoja ole, ja vesi juodaan liikkeessä.

En minä tällaisella paikalla itseäni loppuun polttaisi, se olisi jo kertakaikkisen typerää.

Ap

Vähän eri asia pitää pieniä taukoja välillä mutta näistä komnenteista päätellen on näitä taukoja tullut koko ajan. Ensin luettu vastaukset ja sitten vielä kirjoitettu kommentit. Ei kyllä minunkaan työpaikalla kukaan roiku netissä koko aikaa. Pois lentäisi. 

eri

Vierailija
229/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Nyt saa melkein vain syyttää itseään

Vierailija
230/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen autoa tai etätyötä. Ei ole tuollaisia ongelmia itselläni ikinä ollut.

Vierailija
231/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele. Annas kun arvaan, silloin kun minä aikoinani opiskelin niin sinä paneskelit menemään pitkin kylää huolettomana ja nyt et laiskuuttasi opiskele tai pää ei riitä.

Niin siinä taisi käydä. Tai en paneskellut ympäri kylää vaan miestäni, mutta totta, olisi pitänyt panostaa kouluun enemmän.

Ap

Vierailija
232/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen tuo ap'n työpaikka, mikä lie. En olisi koskaan missään työssäni pystynyt olemaan jollain palstalla koko päivää. Aikaisesta aamusta asti. Ja niitä työpaikkoja oli paljon, sekä kotimaassa että ulkomailla. Nyt jo työeläkkeellä.

Ai. Minä olen ollut useammassa työpaikassa joissa on todellakin ehtinyt palstailla tai mitä ikinä on keksinytkään, vaikka lukea kirjaa. Toisaalta olen ollut töissä joissa vuorot olivat 11-tuntisia ja sääntönä oli ettei taukoja ole, ja vesi juodaan liikkeessä.

En minä tällaisella paikalla itseäni loppuun polttaisi, se olisi jo kertakaikkisen typerää.

Ap

Vähän eri asia pitää pieniä taukoja välillä mutta näistä komnenteista päätellen on näitä taukoja tullut koko ajan. Ensin luettu vastaukset ja sitten v

Työ on tosiaan päivystysluontoista, hommat yleensä aika nopeita. Ikinä ei tiedä onko kiirettä vai ei, ja harvoin kyllä on.

Saamme esimiehen luvalla tehdä aivan mitä sielu sietää ne ajat kun töitä ei ole suoritettavana.

Ap

Vierailija
233/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Enpä syyttänytkään ketään muuta.

Ap

Vierailija
234/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt varmasti opit sen, että ennen töihin lähtemistä on hyvä vilkaista ikkunasta ulos, tsekata lämpötila sekä sääennuste, varsinkin kun kuljet työmatkasi jalkaisin. 

Käsilläkävellen olisi jo hereillä.

Vierailija
235/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

Ap

Mutta silti kiukuttelit asiasta kaikille työkavereille, että mahtoi olla mukava päivä teidän työpaikalla

Vierailija
236/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se hyväpuoli on ettei tyhjän pääsi sisällä ole mitään pilaantuvaan ne jäätyivät jo ylä asteella.

Vierailija
237/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

Ap

Mutta silti kiukuttelit asiasta kaikille työkavereille, että mahtoi olla mukava päivä teidän työpaikalla

Ei kuulu tapoihin. Nauroin sisään tullessani työkaverin ilmettä ennen kuin aloin kuivattaa hiuksiani käsipaperilla. Muille en maininnut asiasta mitään. Sama keli kaikilla oli työmatkan ajan.

Ap

Vierailija
238/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen työ jos on pakko olla työläinen. Onneksi olen parempaa väkeä ja lähdössä etelän lämpöön. Siellä on kuumia nuorukaisiakin. Joku tietysti kadehtii, mutta onhan jokaisella samat mahdollisuudet. Mikäli viitsii .

Vierailija
239/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

vaatteet kelin mukaan.vain 2 km matkaa.hehee.valivali.pullasukupolvi.

Vierailija
240/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sh. Välillä mietin, että lukisinko vielä uuden ammatin konttori-etätyöhön, mut jotenkin tämä hoitotyö on mun juttu. Siis käytännön hoitotyö. Välillä tympii, kun pienellä rahalla elelee koiran kanssa ja, että helpommallakin vois päästä 

Ei muuta kuin lämmin paksu pipo päähän ja töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän