Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klo 6:40 kun kävelee töihin 2 km lumipyryssä, otsalohko umpijäässä ja naama ja hiukset märkänä

Vierailija
07.01.2025 |

niin kyllä tuntee työläinen taas elävänsä. Töihin päästyäni puolet hiuksista ovat litimärät ja vi tutuskäyrä aika tapissa. Jep, olisi pitänyt ottaa pipo mutta luulin selviäväni hupulla.

Ihanaa tehdä töitä minimipalkalla. Kyllä kannatti taas raahautua tänne 4 tunnin yöunien ja kahden viikon loman jälkeen.

Tsemppiä kohtalotovereille. Ehkä tämä tästä vielä.

Kommentit (257)

Vierailija
1/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käytä pipoa?

Vierailija
2/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan käydä illalla suihkussa ettei tukka ole märkä, ja lämmintä päähinettä saa käyttää vaikka ei äiti olisikaan vahtimassa että se on päässä.

Vierailija
4/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan käydä illalla suihkussa ettei tukka ole märkä, ja lämmintä päähinettä saa käyttää vaikka ei äiti olisikaan vahtimassa että se on päässä.

Heh, tukka oli kuiva kun lähdin kotoa. Lunta tuli turpaan kunnolla matkalla. Siksi märät.

Ap

Vierailija
5/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin huppu takissa pahimpiin tuiskuihin. 

Vierailija
6/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites make up, säilyikö se hmm. kuivana?

Vierailija
7/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onkin huppu takissa pahimpiin tuiskuihin. 

Mulla myös, mutta se ei yllä otsan yli vaan on aavistuksen liian pieni.

Ap

Vierailija
8/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole työtön?

Vierailija
9/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites make up, säilyikö se hmm. kuivana?

Uskomatonta kyllä, mutta melkein täysin joo. Käytössä Sensain 38, eli vedenkestävä ripsari. Tulipa testattua nyt kunnolla sekin. Muuta meikkiä en arkena käytä kuin ripsaria, onneksi. Meikkivoide olisi tuossa kelissä valunut rinnuksille.

Ap

Vierailija
10/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.

Vierailija
11/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole työtön?

Mietin tätä samaa melkein koko työmatkan ajan. Vieläkin kyllä.

Palkka on niin surkea että mieli tekisi jättäytyä pois duunista kokonaan. Mutta täällä sitä ollaan.

Ap

Vierailija
12/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.

Jep, älä muuta sano. Gradu jäi aikanaan kesken. Sekin syö aika tavalla psyykettä etenkin lomien jälkeen duunarihommiin palatessa.

Ap

Vierailija
13/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas joudun heräämään klo 4.00. että sillain. Kävelyä saman verran. Kärsin unettomuudesta osittain ja mulle 4 tuntia on ruhtinaallisen paljon uniaikaa

Vierailija
14/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas joudun heräämään klo 4.00. että sillain. Kävelyä saman verran. Kärsin unettomuudesta osittain ja mulle 4 tuntia on ruhtinaallisen paljon uniaikaa

Ei sullakaan hyvin pyyhi. Kuulostaa kamalalta.

Ap

Vierailija
15/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt varmasti opit sen, että ennen töihin lähtemistä on hyvä vilkaista ikkunasta ulos, tsekata lämpötila sekä sääennuste, varsinkin kun kuljet työmatkasi jalkaisin. 

Vierailija
16/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei niin. Lisäksi kans minimipalkka, kustannukset nousseet ja nousee edelleen, uo Velkaa...työtön saa enemmän kuin tavan duunari. Ei ole oikein tämmöinen.

Vierailija
17/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut.

Ärsyttää tosiaan mennä tuolla säiden armoilla kun ei ole varaa edes autoon.

Rankka työ ja huono palkka. 

Vierailija
18/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt varmasti opit sen, että ennen töihin lähtemistä on hyvä vilkaista ikkunasta ulos, tsekata lämpötila sekä sääennuste, varsinkin kun kuljet työmatkasi jalkaisin. 

Juu, niin tein. Ehkä aivot eivät oikein pelittäneet surkeasti nukutun yön jälkeen ja lomanloppumisahdistuksen kourissa.

Ap

Vierailija
19/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella harmituksen määrän,itse olen vastaavassa tilanteessa ollut vuosia, nyt onneksi etätyömahdollisuus, illalla mietin lähdenkö tänään konttorille, oli tarkoitus mennä mutta en lumipyryn takia mennytkään.Itse kun piti vaikka missä kelissä kulkea töihin niin koitin ajatella että sentään joku työ on mistä palkkaakin maksetaan.

Vierailija
20/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei niin. Lisäksi kans minimipalkka, kustannukset nousseet ja nousee edelleen, uo Velkaa...työtön saa enemmän kuin tavan duunari. Ei ole oikein tämmöinen.

No ei. Tilillä aika tasan satanen rahaa ja palkkapäivään vielä viikko.

Ain laulain työtäs tee...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme