Muita jotka aikoo vihdoin ensi kesänä olla normipainoisia?
Itsellä on noin 25-30kg pudotettavaa eli vähintään se kilo viikkoon pitää saada veks.
Kommentit (104)
Aion olla, kun olen koko ikäni ollut - M61
Mäkin liityn mukaan ketjuun.
Ajatuksena on elää terveellisemmin ja tehdä enemmän oikeasti terveydelle ja hyvinvoinnille suotuisia valintoja.
Omana ongelmana on herkuttelu. Perusruokaa kyllä pääasiassa syön muutoin, mutta ne hetket kun tekee mieli palkita itsensä työpäivän jälkeen, kun lapset nukkuvat. Sokeri on se mun ongelma.
En oo tehnyt mitään varsinaisia lupauksia tai kovia tavoitteita. Ensimmäinen askel on päästä sokerikoukusta irti, ja nauttia talven eri liikuntamuodoista. :)
Toistaiseksi menee ihan hyvin. Meinaan käydä puntarilla kerran - kaksi, kuussa.
Liittyisikö väsymys tuohon? Itse olen iltavirkku ja aamuherääminen voi laukaista mulla makean nälkää. Kun saan nukkua aamulla, sitä ei esiinny.
Itse en voi syödä herkkuja kohtuudella. Se on joko liikaa tai ei yhtään, sokerikoukku alkaa heti ja sitten onkin lähes päivittäistä makeansyöntiä. Nyt sen koukun taas selitin, niin en syö yhtä pastilliakaan ettei taas lähde makeanhimo käyntiin.
Aikoinaan kun laihdutin, niin olin vuoden syömättä mitään makeaa. Ei vaan olisi tullut muuten mitään painonpudotuksesta. Nyt varmaan sama edessä, en tiedä pitääkö siitä vaan luopua loppuelämäksi ettei ole tätä samaa painojojoilua taas kohta edessä.