Voiko vauvojen pesuaineella pestÀ omat kasvot?
Kommentit (24)
Tietenkin voi. Ei ainakaan ole liian voimakasta.
Miksei voi. Ei ne aineet vÀlitÀ mihin ne tunget.
Samoin kun hammastahnalla voi pestÀ pallit. EihÀn se tahna tiedÀ peseekö se hammasta vai kivestÀ.
Ei voi, tulee pesuainepoliisit ovesta lÀpi ja pistÀÀ rautoihin.
Ok. Aattelin kokeilla. Tulisi halvemmaksikin kuin kokoajan kalliimpien kasvojenpesuaineiden ostaminen. Ap
Olen pessyt koko vartaloni lasten nestesaippualla (Natusan), vaikka minulla ei edes ole lapsia. Se on hellÀvaraista ja tuoksukin on hyvÀ.
Voivatko aikuiset kÀyttÀÀ vauvaöljyÀ iholleen? Tai kosteusvoidetta.
Ei voi. Vain vauvoilla on semmoinen terÀsiho joka kestÀÀ noin tujakat aineet. EikÀ kun miten pÀin se oli.
Tietenkin voi. Sitten sulle tulee babyface.
Johnsonin, vai onko se Suomessa Natusan-merkillÀ, vauvojen pesuainetta suositellaankin netissÀ kasvopesuksi herkÀlle iholle. ItsellÀkin on purnukka tuolla, mutta valitettavasti omaa ihoa Àrsytti.
Se on todennÀköisesti just hyvÀ tuote koska mitÀ hellÀvaraisempi pesuaine sitÀ parempi. Vois itseasiassa kokeilla, se on talvi taas tulossa ja iho kuivuu herkemmin.
Ap, et voi tosissasi kysyÀ nÀin typeriÀ, huoh.
TÀmÀ ainakin on hyvÀ tuote kuivalle iholle!
https://www.s-kaupat.fi/tuote/ainu-375ml-kaura-eco-pesuvoide/6414505163âŠ
Ei voi, on tarkoitettu vain vauvoille
Olen kauan kÀyttÀnyt lasten shampoota ja rasvoja.
Ei, kun muutut itse vauvaksi vai mitÀ luulit.
No kyllÀ voi, se on vaan miedompaa kuin aikuisten tuote.
Voiko aikuinen syödÀ vauvojen mansikkasoseen joskus.
Vierailija kirjoitti:
Johnsonin, vai onko se Suomessa Natusan-merkillÀ, vauvojen pesuainetta suositellaankin netissÀ kasvopesuksi herkÀlle iholle. ItsellÀkin on purnukka tuolla, mutta valitettavasti omaa ihoa Àrsytti.
Kiitos vinkistĂ€. TĂ€ytyykin kokeilla. đ Ap
MistÀs ne kasvot tietÀÀ, ettÀ se on vauvoille tarkoitettua? SehÀn on vain hellÀvaraista iholle, joten anna mennÀ.