Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka aikoo vihdoin ensi kesänä olla normipainoisia?

Vierailija
05.01.2025 |

Itsellä on noin 25-30kg pudotettavaa eli vähintään se kilo viikkoon pitää saada veks.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aatellut joo. Tiedän miten laihdun, voin sillä ruokavaliolla hyvin ja olen energisempi ja aineenvaihdunta toimii. Aloitus vaan vie aina vähän aikaa 😄 ja koen perheen kanssa eläessä laihduttamisen vaikeampana,  mutta kun pääsen vauhtiin niin sujuu kuin juna. Paino päässyt kipuamaan yli 70kg ja tavoitteena olisi 58-60kg paikkeilla eli ihan mahdollinen kevennys. Pituutta 167cm ja ikää 48. Bmi:stä ei tietoa, mutta normipainon ylärajan ja lievän ylipainon välillä lienen tällä hetkellä. Mieluiten olisin selkeästi siellä normaalipainon puolella.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
42/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaa aiot. :D

Todellakin aiot, mutta oletko. Se on eriasia.

Ei ole. Ja tämä on provo. Ap oikeasti on normaalipainoinen ja pilkkaa yliapainosia.

Olisinkin normipainoinen. Ja olen siis pudottanut jo ekan kympin eli ei ole pelkkää aikomista (enää), mutta vauhti on ollut turhan hidas tavoitteeseen nähden joten nyt pitää kiristää tahtia.

Btw, taidat itse viettää ihan liikaa aikaa tällä palstalla muita pilkkaamassa, kun kuvittelet moista muistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaa aiot. :D

Todellakin aiot, mutta oletko. Se on eriasia.

Ei ole. Ja tämä on provo. Ap oikeasti on normaalipainoinen ja pilkkaa yliapainosia.

Olisinkin normipainoinen. Ja olen siis pudottanut jo ekan kympin eli ei ole pelkkää aikomista (enää), mutta vauhti on ollut turhan hidas tavoitteeseen nähden joten nyt pitää kiristää tahtia.

Btw, taidat itse viettää ihan liikaa aikaa tällä palstalla muita pilkkaamassa, kun kuvittelet moista muistakin.

Tämä siis ap.

Vierailija
44/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen paino on ok ja hyvä.

Annetaan jokaisen olla kuin tarkoitettu on.

Kaikki on tarkoitettu normaalipainoisiksi.

Vierailija
45/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion ja olen aina ollutkin. Silti pidän kehoani niin rumana, etten ikimaailmassa kehtaisi mennä uimarannalle.

T. Bmi 19

Noin se on mullakin, mutta muuten olo on niin paljon parempi normipainossa että siksi siihen haluan takaisin.

Vierailija
46/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vielä pitää hieman lihottaa mutta tulen onnistumaan. Ja siis lihasmassaa kasvattamalla ja terveellisillä elämäntavoilla. 

Vierailija
47/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo liene enää vaikeaa kun kaikki hinnat vaan nousee. Eli turpa kiinni, niin onnistuu! Ei vaan tsemppiä kaikille ja mielenlujuutta!!

Vierailija
48/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laihtua mutta totuus on, että aivan turha yrittää. Ei tule onnistumaan.

Vierailija
49/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä aikoa, vaan päättää.

"Sitten huomenna"- ajattelu on laihdutuksen tuho.

Vierailija
50/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pakko olla. Nyt ylipainoa sellaiset 14 kg. Huomenna alkaa muutos.net valmennus, mutta olen jo 1.1. Aloittanut ruokavalion muutoksen. 

Vierailija
51/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin painojen nostoa ja jumppaa sekä sokerikoukku pois, niin kilot putoaa ihan hujauksessa.

Juo myös paljon vettä - mielellään suodatettuna, jos sinulla on suodatinkannu tai suodatin hanassa, poistamassa myrkkyjä. 

Huijaa itseäsi hedelmillä ja runsailla maukkailla vihanneksilla, niin sokerikoukku hellittää.

Esim. Taatelit ovat alussa parhaita makeannälkään, eikä niitä voi edes paljoa syödäkään. 

Onneksi tuo sokerikoukku on jo selätetty, mutta on tässä vielä viilattavaa muilta osin. Oli muuten eka joulunaika ikinä kun en syönyt yhtä ainutta konvehtia, piparia tai torttua ja riisipuurokin meni pelkällä kanelilla ja pienellä voisilmällä. Tuo antoi hirveästi tsemppiä.

Vierailija
52/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi on substantiivi ja normaali on adjektiivi. *Normipainoinen* ei tarkoita mitään. 

Vierailija
53/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio.

Mutta aion nussia kesällä ensimmäisen kerran elämässäni!

M43

Vierailija
54/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin helppoa kun olisi vain joku sokerikoukku. Inhoan kaikkea makeaa, mutta ylipainoa on helvetisti.

Tulee just sitä, että voisin vetää pizzaa joka päivä ja juoda oliiviöljyä suoraan pullosta, kunhan vähän lisäisi suolaa. Mulla on kait sitten suola tai rasvakoukku.

Vierailija
55/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laihtua mutta totuus on, että aivan turha yrittää. Ei tule onnistumaan.

Mä luulin samaa röökinpoltosta ja en siksi ikinä ihan tosissani yrittänytkään lopettaa vaikka en tykännytkään olla röökaaja. Lisäksi sain aina osakseni just tätä samanlaista vitttuilua, naureskelua, vähättelyä ja latistamista mitä tässä ketjussakin harrastetaan. Jostain kumman syystä toista ei osata tai oikeammin haluta kannustaa vaan mieluummin kerrotaan kuinka koko ajatus on tuomittu epäonnistumaan ja siksi ei kannata edes yrittää.

Silti mä olen ollut nyt vähän reilun 11 vuotta savuton ja se lopettaminen oli oikeasti todella helppoa kun sen vain päätin tehdä. Ja yhden ainutta kertaa en ole sortunut ottamaan edes yhtä hatsia vaikka tyrkytetty on. En kyllä tajua tuotakaan, että mikä järki ja miksi noin pitää tehdä.

Tsemppiä sinulle jos kuitenkin päätät laihduttaa. Se on ihan varmasti mahdollista!

Vierailija
56/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio.

Mutta aion nussia kesällä ensimmäisen kerran elämässäni!

M43

Hyvä tavoite se on tuokin, mutta ymmärrät kai ettei sen toteuttaminen ole yksin susta itsestäsi kiinni kuten laihdutustavoitteen saavuttaminen? Tai tietty jos menee maksulliselle niin sitten sinä saat mistä maksat ja toinen osapuoli saa rahaa.

Vierailija
57/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin samaa röökinpoltosta ja en siksi ikinä ihan tosissani yrittänytkään lopettaa vaikka en tykännytkään olla röökaaja. Lisäksi sain aina osakseni just tätä samanlaista vitttuilua, naureskelua, vähättelyä ja latistamista mitä tässä ketjussakin harrastetaan. Jostain kumman syystä toista ei osata tai oikeammin haluta kannustaa vaan mieluummin kerrotaan kuinka koko ajatus on tuomittu epäonnistumaan ja siksi ei kannata edes yrittää.

Vittuilu on välittämistä

Vierailija
58/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen paino on ok ja hyvä.

Annetaan jokaisen olla kuin tarkoitettu on.

Voi lässynlää, itsellä tarve päästä normaaliin painoon ja tämä ihan lääkärin määräys. Olin just samanlainen p a s k anjauhaja kunnes sain esidiabeteksen ja lääkäri sanoi että alkaa olla leikki kaukana.

Vierailija
59/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun muutaman kilon pois. Oon 173/58 tai jotain tota luokkaa ja tiedän kyllä olevani hoikka enkä tod pidä itseäni isona eikä ole vääristynyt kehonkuva, mutta tavoite laskea rasvaprosenttia hiukan terveellisellä tavalla kehoa kuunnellen. Harrastan myös sellaista urheilulajia jossa keveydestä on hyötyä. Paino on pyörinyt siellä 54-55kg paikkeilla myös joskus ja se on itselleni huomattavasti parempi, vaikka kyse on vain muutamista kiloista. Millekään kitudieetille en ala vaan yritän sen muutaman kilon saada terveellisellä tavalla pois, jotta olisi pois ihan jäädäkseen.

Vierailija
60/104 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan onnistumaan jos päätät niin. Mietipä sitä fiilistä, kun onnistut!