Valitsin köyhän miehen ja kaduttaa
Olisi ollut mahdollisuudet parempaankin ja varakkaita miehiä oli tarjolla mutta jostain syystä sitä 23 vuotiaana ihastuin tähän nykyiseen mieheeni ja jäin tälle tielle.
Nyt kaduttaa koska rakastumisen tunteet ovat hävinneet. Mies on minua köyhempi. En ala häntä elättämään, joten pitää yhteisessä elämässä tyytyä jatkuvaan köyhäilyyn kun mies ei halua/ei ole varaa matkustaa, ei muuttaa omakotitaloon. Jatkuu elämä opiskelijabudjetilla vielä kolmekymppisenäkin... Ja on lapsi jo hankittu joten ei pitäisi peruutuspeiliin enää katsoa.
Miten pääsen tästä tunteesta yli, koska pitäisi nyt tyytyä tähän elämään ja olla hetkessä onnellinen.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkälaista on köyhyydessä elää, mutta uskoisin sen vahvistan parisuhdetta. Meillä menee kaikki aika omiin harrastuksiin ja suhde on löyhä. Puoliso tykkää metsästää Afrikassa ja purjehtia ja minä taas pidän kulttuurista ja matkustan Euroopan kaupungeissa omilla lomillani.
Köyhyydessä eläminen sairastuttaa, koska huolet ja huono ruoka vievät unet. Köyhälläkin on vanhemmat, joista pitäisi huolehtia, muttei ole varaa pitää autoa. Jne. Et nyt tosiaan käsitä mistä puhut. Ehdotan, että te kaksi voitte molemmat käyttää yhteisen viikonlopun miettiäksenne, mikä on tärkeintä. Serkkunikin houkuteltiin metsästysreissulle Afrikkaan, ja hänen kunniakseen todettakoon, että hän tuli siellä järkiinsä. Metsästys jäi kotimaassakin ja vaihtui kalastamiseen. Eriävät huvitukset voivat olla ok, mutta niitä ei pitäisi olla liikaa, eikä niiden pitäisi olla korviketta läheisyydelle. Varakkuus tekee itsekeskeiseksi, niinkuin aapeestäkin näkee. Hän voisi lopettaa ahdistautumisen lasten kärsimyksistä jos joutuvat elämään yhtä surkeaa lapsuutta kuin hän (vai oliko se ap, en tiedä). Jos miehen tulotason vuoksi ei ole varaa matkustella koko ajan, voi matkustaa niin harvoin kuin varaa on. Et arvosta yhtäkään, jos sinulla on kymmenen nukkea. Sama koskee matkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen voi elättää miestä?
Olen ehdottomasti sitä mieltä että voi. Mutta vaikka saan sen reilu 4000 palkkaa niin ei se ihan riitä miehen elättämiseen varsinkaan verojen jälkeen. Okt lainaan tarvittaisiin molempien palkat. Palkkatuloihmisiä ollaan, en ole mikään miljonääri. Se olisi toinen juttu.
Ei taida olla Tinderi meidän pikku varpuselle tuttu? Hienoa että liverrellä jaksat.
Kaduttaa pariutuminen miehen kanssa, joka ei osaa käyttää rahaa, vaan on velkaantunut parisuhteen aikana. Vaikea kuvitella säästävänsä asuntoon tässä tilanteessa, koska se on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen voi elättää miestä?
Olen ehdottomasti sitä mieltä että voi. Mutta vaikka saan sen reilu 4000 palkkaa niin ei se ihan riitä miehen elättämiseen varsinkaan verojen jälkeen. Okt lainaan tarvittaisiin molempien palkat. Palkkatuloihmisiä ollaan, en ole mikään miljonääri. Se olisi toinen juttu.
Juuri näin. Molempien vanhempien kuuluu tienata ja osallistua kuluihin. Muutoin on kaikki rempallaan jos yhden tuloilla pitää elää. Tämä yhteiskunta ei vain toimi sillä tavoin. Joutuu karsimaan menoista aivan älyttömästi jos toinen on kussut raha-asiansa.
Jos olette avioliitossa, se elättää enemmän, jolla on suuremmat tulot.
Ihan lain mukaan.
Ymmärrän ap:tä, tapasin muutama kuukausi sitten kivan miehen , mutta , mutta , se on joko ihan pa tai sitten älyttömän pihi . Ei puhettakaan että ravintolassa tarjoaisi edes sen yhden oluen . Tuli luokseni kylään , mukanaan vain tyhjät lapaset , viipyi kolme vuorokautta , piti jo suoraan sanoa , että voisit jo kotiinkin lähteä . Voi Luoja , ja arvatkaapas kuka kustansi syömiset ja juomiset ???? Huh heijaa .
No jo on rahan perässä juoksemista, kunhan tulee toimeen niin se riittää mulle
Luulen että sinulle käy niin että jätä tämän "köyhän" miehen ja otat ensimmäisen hieman varakkaamman tilalle. No, mies osoittautuu täydeksi mulkeroksi mutta siedät kaiken kun sitä varallisuutta nyt on. Siinä sitten haikailet entisen mukavan miehen perään.
Ps. vaatii vähintään mallin ulkonäköä, ja halukkuutta sängyssä