Haluatko et sut haudataan kotipaikkakunnallesi, jossa siis vietit lapsuuden ja nuoruuden?
Kommentit (33)
En todellakaan. Tulen kummittelemaan jos sinne hautaavat.
En halua hautaa ollenkaan. Polttohautaus ja tuhkat jonnekin, ei väliä minne.
En halua. Koko paikkakunnasta enimmäkseen huonoja muistoja.
Tuhkaus ja tuhkat sinne missä rakastan nytkin samoilla- luontoon ja meren rantaan
Kyllä, koska siellä on sukuhauta. Menee parhaiten niin, ja olen sukurakas.
Juu, näin olen toivonut. Haluan, että tuhkani haudataan vanhempieni hautaan. Olen pitänyt myös oman sukunimeni aina, vaikka olen ollut naimisissa, eli vierasta sukunimeäkään ei tarvi kiveen kaivertaa.
Arkkuhautaan mieluummin sinne, missä nykyinen perhe ja aikuiset lapset. Tuhkat saisivat ripotella lapsuudenaikaiseen kotimetsään, omalle maalle.
Kyllä. En ole lähtenyt täältä mihinkään, vaan asunut samalla paikkakunnalla syntymästä lähtien. Nyt olen jo eläkkeellä.
Ei, ku tuhkat heitellään jonnekin Powerparkin lähelle! 😎
Sellaiseen paikkaan, mikä on omaisten kannalta helpoin. Ei sillä minulle itselleni ole enää mitään väliä sitten.
Aivan sama mitä mun kuolleelle ruholle tehdään, vaikka jonnekin metsään kuoppaisivat.
Sukulaisten ei tarvitse hautaa hoitaa kun eivät muutenkaan yhteyttä pidä, olen heille pelkkä nolla.
Samalle hautausmaalle vanhempien kanssa. Mutta eipä kai sillä kuolleena ole enää väliä.
En halua hautaa ollenkaan. Olen asunut useilla paikkakunnilla. Lapset ovat muuttaneet muualle koulun ja työn perässä. Haudalla käynti olisi vain rasite. Kuolleita voi muistaa omassa mielessään ilman erillistä muistelupaikkaa.
En halua, en missään tapauksessa. Hui kamala!
Parasta olisi siellä jossakin, missä olen ollut onnellisin. Siellä olisi hyvä sulkea silmät ja kadota... mutta kenties tuossa vaiheessa asialla ei olekaan enää itselle mitään merkitystä.
Pääseeköhän sitä sukuhautaan, kirkkomaalle, jollei kuulu seurakuntaan?
Kyllä, ehdottomasti sinne missä juureni ovat. Asun toisella paikkakunnalla, mutta en halua tulla haudatuksi tänne.
En halua. Minulla ei ole mitään siteitä enää sinne.