Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni... Pitäisikö kertoa????

Vierailija
04.01.2025 |

Olen ollut mieheni kanssa 22 vuotta, kaksi lasta ja myös kaksi koiraa. Työn lisäksi lapset ja koirat vaativat paljon aikaa ja näin parisuhteelle ei ole ollut tarpeeksi ehkä tilaa viime vuosina. Olen jo pitkään kokenut olon tyhjäksi ja lähes näkymättömäksi.

Uutena vuotena olin pitkästä aikaa ystävien kanssa viihteellä, koska halusin päästä tuulettumaan kaupungille. Yksi mies lähestyi minua illan aikana ja lopulta jäin hänen luokse yöksi. Mieheni ei epäillyt mitään ja tämä koko juttu tuli täysin yllättäen. Nyt olen tässä muutaman päivän miettinyt pitäisikö miehelle kertoa mitä tapahtui vai ei... Onko kellään kokemuksia??

N44

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kertoa. Petetyksi tuleminen on miehelle paljon pahempaa kuin naiselle. Kun ei ole kyse viestittelystä ja tunnepuolen jutuista vaan kovasta pettämisestä. Siitä että on imenyt vierasta *unaa, antanut vieraan hyväillä paljaita rintoja, peppua ja *imppiä. Puhunut tuhmia. Lopulta voihkinut kun vieras mies on rynkyttänyt *unaansa syvällä *ussussasi.

Pidä huoli ettei miehesi saa koskaan tietää. Jos epäilee, kiistä aina vain kaikki, sillä petetty toivoo loppuun saakka kyseessä olevan jotakin muuta. Käy testeissä vaikka olisitte käyttäneet kumia.

Vierailija
42/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olit yön pois kotoa eikä mies epäillyt mitään? Valehtelitko jo yöpaikastasi siis?

Jotkut jäävät kaverille yöksi kun mennään viihteelle. Yöpyy jopa hotellissa jos asuu vähän kauempana kaupungista. Monelle oleellinen osa tuulettumista on päästä hetkeksi pois omasta keittiöstä ja muusta mikä vastuista muistuttaa.

Vierailija
44/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannara kertoa, ei siitä mitään hyvää seuraa. Se mitä ei tiedä, ei satuta.

Vierailija
45/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö pilata miehen loppuelämä???

Mitä luulet? Ei. Ei pidä.

Vierailija
46/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro, mikäli tekisit sen vain keventääksesi omaa omatuntoasi ja näin helpottaaksesi omaa oloasi. Satutat vain miestäsi. Eli jos haluat jatkaa liittoasi, älä kerro, vaan kanna itse tekosi seuraukset eli huono omatunto.

Tässä on paljon viisautta. Mikäli kyseessä oli kertahairahdus johon ei liity sen enempiä tuntemuksia, olisi kertominen vain huonon omatunnon kaatamista kumppanin niskaan, sen sijaan että itse kantaisi kärsimyksensä. Kertomalla siirrät vastuunkannon miehellesi ja teet itsestäsi uhrin. Sovin jo aikoja sitten vaimon kanssa että vastaavassa tilanteessa en haluaisi tietää. Haluaisin että hän itse hoitaa jälkiseuraamukset ja kantaa taakkaansa. Ei se ole minun asia kantaa sitä. Ja ei, tämä ei ole lupa pettää. Tämä on "siivoa itse sotkusi".

Tuo on eri asia. Olet itse kertonut mitä ajattelet asiasta ja silloin se on OK. Sinä olet kertonut mikä on linjasi. AP:n tapauksessa jos hän ei kerro, hän riistää mieheltään oikeuden päättää mitä tekee tilanteessa jossa he ovat ja uskottelee, että tilanne olisi toinen.

Vierailija
47/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat näitä elämän arvovalintoja pitääkö naiselle antaa mahdollisuus pettää valehdella  kun jos hänestä alkaa elämä tuntua hieman tylsältä arkiselta, vai laitetaanko hänet kotiin josta puuttuvat ikkunatkin ulos ja ulkoilutetaan perheen kesken kuin koiraa...

Vapauteen, ihmisarvoon liittyy tietty vastuu ja sitä ei kannata liiaksi vaarantaa epärehellisyydellä ja kuvitelmilla, että esimerkiksi kolmen minuutin akti pikkujouluissa, risteilyillä etc muuttaisi jotain.

Jos elämä tympii niin asia kannattaa hoitaa oikein erota ja vasta sitten mennä jonkun toisen sänkyseuraksi lopputulema on  lopulta parempi sekä henkisesti ja ehkä fyysisestikin

Vierailija
48/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiristä on kokemus. Tuttavani petti miestään ja ei kertonut. Tajusi muutaman kuukauden päästä että on raskaana ja aborttia ei voi enää tehdä. Piti lapsen. Kaikki sujui hyvin siihen asti, kunnes lapsi kiinnostui sukututkimuksesta ja teki DNA -testin. Äiti on äiti, mutta isä ei ollutkaan isä. Tästä seurasi ero, kun lapsi ihmetteli asiaa ja tuttavani joutui kertomaan vuosien takaisesta asiasta. 

Tuonpa takia kaikkien aviomiesten kannattaisi vaatia heti DNA-testi, ettei joutuisi "käenpoikasia" elättämään. Akat ovat petollisia!

Mun entisen avomiehen ei kyllä tarvitse mitään testiä vaatia. Lapsemme on täysin suunniteltu enkä pettänyt tuolloista kumppaniani. Lapseni isä on sen jonka nimi on papereissa. Ei ole muita mahdollisuuksia. Lapsi on lisäksi niin isänsä ja hänen sukunsa näköinen, että ei voi kyllä erehtyä isästä. Multa on peritty silmien väri ja äkkipikainen luonne. :D 

Mutta siis mun pointti on se, että suurin osa lapsista on juuri niiden miesten joiden nimi papereissa lukee. Vain pieni osa on jonkun muun. Suurin osa kun ei petä ja saa lapsia jonkun muun kanssa. 

Vierailija
49/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo on eri asia. Olet itse kertonut mitä ajattelet asiasta ja silloin se on OK. Sinä olet kertonut mikä on linjasi. AP:n tapauksessa jos hän ei kerro, hän riistää mieheltään oikeuden päättää mitä tekee tilanteessa jossa he ovat ja uskottelee, että tilanne olisi toinen."

Niin on mutta on hyödytöntä ryhtyä hyvikseksi tässä kun se ei tee tehtyä tekemättömäksi. Miehellä ei ole yhtään hyvää vaihtoehtoa edessään jos kuulee pettämisestä eli paras on salata tapahtunut.

Vierailija
50/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminenhän on normaalia teillä homoilla, joten älä murehdi.

Vierailija
51/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään kerro, miksi pilata kaikki tuollaisen pienen vuoksi.

Vierailija
52/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, niin sitten voisit ainakin hyvittää tekosi miehellesi niin, että vinkkaat hänelle, että hänellä olisi sinulta lupa käydä vieraissa maistamassa vähän uutta hedelmää.

Vierailija
53/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. Elämässä sattuu ja tapahtuu, jotkut salaisuudet on syytä viedä mukanaan hautaan.

Vierailija
54/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerro, niin sitten voisit ainakin hyvittää tekosi miehellesi niin, että vinkkaat hänelle, että hänellä olisi sinulta lupa käydä vieraissa maistamassa vähän uutta hedelmää.

Vaikka mies panisi sataa naista, ei se veisi pois petetyksi tulemisen tuskaa eikä toisi itseluottamusta takaisin.

Sille on syynsä miksi pettäjänaisia halveksutaan niin kovasti.

Vierailija
55/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vaan merkityksetön pano. Nekin on välillä kivoja ja ihania. Mitä niitä vatuloimaan. Jos altisti vakikumppanin seksitaudille, niin sitten eti(i)kka vähän happamampaa.

Vierailija
56/114 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautukaa siihen, että tieto voi tulla ilmi vuoden, viiden tai kymmenen vuoden päästä.  

Vierailija
57/114 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se yö sen arvoinen?

En kai känniörveltäjälle olisi lämmennyt! Nopeasti kävi selväksi että mies tietää mitä nainen haluaa.

Kuumin yö ikinä. Aistillista kuin eroottisen novellin pääroolissa.

Vierailija
58/114 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se yö sen arvoinen?

En kai känniörveltäjälle olisi lämmennyt! Nopeasti kävi selväksi että mies tietää mitä nainen haluaa.

Kuumin yö ikinä. Aistillista kuin eroottisen novellin pääroolissa.

En pilaisi kaunista muistoa.

Vierailija
59/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe elää onnellisen tietämättömänä rouvan huonosta omatunnosta?

Eikö ole kaikkien kannalta parempi näin.

Vierailija
60/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut kavereina näitä sarjapettäjiä. Kotona mies ja pienet lapset tietämättöminä. Eivät ole kavereitani enää. Kuvottavia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi