Petin miestäni... Pitäisikö kertoa????
Olen ollut mieheni kanssa 22 vuotta, kaksi lasta ja myös kaksi koiraa. Työn lisäksi lapset ja koirat vaativat paljon aikaa ja näin parisuhteelle ei ole ollut tarpeeksi ehkä tilaa viime vuosina. Olen jo pitkään kokenut olon tyhjäksi ja lähes näkymättömäksi.
Uutena vuotena olin pitkästä aikaa ystävien kanssa viihteellä, koska halusin päästä tuulettumaan kaupungille. Yksi mies lähestyi minua illan aikana ja lopulta jäin hänen luokse yöksi. Mieheni ei epäillyt mitään ja tämä koko juttu tuli täysin yllättäen. Nyt olen tässä muutaman päivän miettinyt pitäisikö miehelle kertoa mitä tapahtui vai ei... Onko kellään kokemuksia??
N44
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon, että todennäköisesti pettämiselle on ollu hyvä syy. Nainen on kuitenkin parisuhteessa heikompi ja alisteisempi osapuoli, ja jos mies ei ole osannut olla hyvä aviomies, sitä voi naisen olla vaikea kommunikoida. Siksi näin, ja jos miehesi on oikea mies, hän ottaa sen asiallisesti vastaan. Ei ala nyyhkimään luottamuksesta ja miehen arvosta, koska ei sellaista loppupeleissä ole, jos hän ei ole ollut hyvä. Päätät itse, mitä teet
Yllä olevan kirjoitti selkeästi sellainen B luokan mies.
Miksi kertoisit? En minäkään ole kertonut. Vika on yleensä petetyssä. Kukaan ei petä hyvää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että hänkin pääsee vieraisiin omantunnon kolkuttamatta. Sitten vain eroa valmistelemaan, ei tuo hyväksi enää muutu. Terveessä suhteessa ei ole tarvetta pettämiseen.
Niin että meinaat väärin tekemisen seuraamukset korjata uudella vääryydellä? Sinun ajatuksella alkoholismikin hoidetaan juomalla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että hänkin pääsee vieraisiin omantunnon kolkuttamatta. Sitten vain eroa valmistelemaan, ei tuo hyväksi enää muutu. Terveessä suhteessa ei ole tarvetta pettämiseen.
Niin että meinaat väärin tekemisen seuraamukset korjata uudella vääryydellä? Sinun ajatuksella alkoholismikin hoidetaan juomalla lisää.
Eihän se edes ole pettämistä jos saa käydä luvan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoisit? En minäkään ole kertonut. Vika on yleensä petetyssä. Kukaan ei petä hyvää kumppania.
Yllä olevan taitaa myös potea huonoa omaatuntoa. Väärin tekijät aloittavat välittömästi pelaamaan "mustaa" Pekkaa.
En minä mutta muut. Minä join koska sinä, minä löin koska sinä, minä petin koska sinä. Ymmärsitkö?
Toivottavasti miehesikään ei kerro omastaan.
Eroa. Olet kyllästynyt mieheesi ja elämääsi, eikä tuosta suhteesta tule enää mitään.
Siinä raatorehellinen vastaus.
Ei todellakaan,paitsi jos et halua erota. Jos olet naimisissa niin on taloudellisiakin vaikeuksia tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se edes ole pettämistä jos saa käydä luvan kanssa
Et ymmärrä uskollisuudesta ja itsekunnioituksesta edes alkeita. Sitä ei mennä vaikka kuinka luvan saisi.
Pettäjä yrittää luvan antamisella häpäistä petetyn, rypemään samassa saastassa missä itsekin rypee. Onko mitään alhaisempaa kuin saasta yrittää vetää muutkin perässään.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan,paitsi jos et halua erota. Jos olet naimisissa niin on taloudellisiakin vaikeuksia tiedossa.
Ja joka ainoa vaikeus on ihan itse ansaittu
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Olet kyllästynyt mieheesi ja elämääsi, eikä tuosta suhteesta tule enää mitään.
Siinä raatorehellinen vastaus.
Kerro ja erotkaa, miehelläsi on hyvin aikaa aloittaa uusi elämä jos olette suunnilleen samanikäisiä, samoin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä isompi kuin miehelläsi?
Se on kumma kuinka harvoin naiset kertoo noin oleellista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä isompi kuin miehelläsi?
Se on kumma kuinka harvoin naiset kertoo noin oleellista asiaa.
Kuka EI sano jokaiselle jonka kanssa on sängyssä että sulla on suurin mitä olen saanut?
"Olis ollut vaikka totaalisen ihastunut, niin olisin voinut ymmärtää tekojaan, mutta että "ei minkään takia" tuhota suhde, minut ja perhe."
Näinpä. Rakastuminen on ihan eri asia kuin pano.