Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni... Pitäisikö kertoa????

Vierailija
04.01.2025 |

Olen ollut mieheni kanssa 22 vuotta, kaksi lasta ja myös kaksi koiraa. Työn lisäksi lapset ja koirat vaativat paljon aikaa ja näin parisuhteelle ei ole ollut tarpeeksi ehkä tilaa viime vuosina. Olen jo pitkään kokenut olon tyhjäksi ja lähes näkymättömäksi.

Uutena vuotena olin pitkästä aikaa ystävien kanssa viihteellä, koska halusin päästä tuulettumaan kaupungille. Yksi mies lähestyi minua illan aikana ja lopulta jäin hänen luokse yöksi. Mieheni ei epäillyt mitään ja tämä koko juttu tuli täysin yllättäen. Nyt olen tässä muutaman päivän miettinyt pitäisikö miehelle kertoa mitä tapahtui vai ei... Onko kellään kokemuksia??

N44

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varautukaa siihen, että tieto voi tulla ilmi vuoden, viiden tai kymmenen vuoden päästä.  

Ei sitä silloin enää kukaan usko ja jos uskookin, niin ei tunnu yhtä pahalta.

Vierailija
62/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis Kuinka kauan pitää odottaa että kaikki taudit näkyvät testissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä isompi kuin miehelläsi?

Vierailija
64/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olit yön pois kotoa eikä mies epäillyt mitään? Valehtelitko jo yöpaikastasi siis?

Jotkut jäävät kaverille yöksi kun mennään viihteelle. Yöpyy jopa hotellissa jos asuu vähän kauempana kaupungista. Monelle oleellinen osa tuulettumista on päästä hetkeksi pois omasta keittiöstä ja muusta mikä vastuista muistuttaa.

Onko muka yleistäkin?

Vierailija
65/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisi suhtautuminen jos:

--

Petin vaimoani... Pitäisikö kertoa????

Olen ollut vaimoni kanssa 22 vuotta, kaksi lasta ja myös kaksi koiraa. Työn lisäksi lapset ja koirat vaativat paljon aikaa ja näin parisuhteelle ei ole ollut tarpeeksi ehkä tilaa viime vuosina. Olen jo pitkään kokenut olon tyhjäksi ja lähes näkymättömäksi.

Uutena vuotena olin pitkästä aikaa ystävien kanssa viihteellä, koska halusin päästä tuulettumaan kaupungille. Yksi nainen lähestyi minua illan aikana ja lopulta jäin hänen luokse yöksi. Vaimoni ei epäillyt mitään ja tämä koko juttu tuli täysin yllättäen. Nyt olen tässä muutaman päivän miettinyt pitäisikö vaimolle kertoa mitä tapahtui vai ei... Onko kellään kokemuksia??

M44

Vierailija
66/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Olen ollut vaimoni kanssa 22 vuotta, kaksi lasta ja myös kaksi koiraa. Työn lisäksi lapset ja koirat vaativat paljon aikaa ja näin parisuhteelle ei ole ollut tarpeeksi ehkä tilaa viime vuosina. Olen jo pitkään kokenut olon tyhjäksi ja lähes näkymättömäksi.

Uutena vuotena olin pitkästä aikaa ystävien kanssa viihteellä, koska halusin päästä tuulettumaan kaupungille. Yksi nainen lähestyi minua illan aikana ja lopulta jäin hänen luokse yöksi. Vaimoni ei epäillyt mitään ja tämä koko juttu tuli täysin yllättäen. Nyt olen tässä muutaman päivän miettinyt pitäisikö vaimolle kertoa mitä tapahtui vai ei... Onko kellään kokemuksia??

M44

Naiset ja miehet pettää niin eri syistä ettei ole verrannollista.

Vierailija
67/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

M44

Naiset ja miehet pettää niin eri syistä ettei ole verrannollista.

Eli pettämisen hyväksyttävyyden ja sen, pitäisikö kumppanille kertoa, ratkaisee syy, miksi petetään? 

Oletan, että mielestäsi naisten syyt ovat hyväksyttäviä ja miesten syyt eivät ole hyväksyttäviä. Ja siten naisille pettäminen on sallittua ja ymmärrettävää, miehen pettäessä ainoa seuraus on "jätä se sika".

Vierailija
68/114 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli pettämisen hyväksyttävyyden ja sen, pitäisikö kumppanille kertoa, ratkaisee syy, miksi petetään? 

Oletan, että mielestäsi naisten syyt ovat hyväksyttäviä ja miesten syyt eivät ole hyväksyttäviä. Ja siten naisille pettäminen on sallittua ja ymmärrettävää, miehen pettäessä ainoa seuraus on "jätä se sika"."

Nainen voi antaa anteeksi yksittäisen hairahduksen jos sillä ei ole syytä eikä merkitystä. Naiselle voi siis kertoa jos on eksynyt vieraaseen sänkyyn.

Vierailija
69/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohis Kuinka kauan pitää odottaa että kaikki taudit näkyvät testissä?

Hiviä pitää ymmärtääkseni odottaa kuukausiakin?

Vierailija
70/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puhu asiasta mitään, kannat itse tekosi seuraukset.

Vierailija
71/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut aikaa parisuhteelle, mutta kokonainen yö vieraalle miehelle.

Jos tuntisin sinut, lakkaisin tuntemasta.

No voi kyynel, kyllä aikuiset miehet kestävät. Tai ainakin pitäisi kestää

Vierailija
72/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kertomisessa että kertomatta jättämisessä on hyvät ja huonot puolensa, joten oikeaa vastausta ei ole. Tahtoisitko sinä tietää, että miehesi on pettänyt sinua  (samalla tavalla eli siis vain kerran ja ilmeisesti ei ole tarkoitus pettää enää jatkossa)? Jos tahtoisit, niin ehkä on parempi kertoa miehelle, vaikka sillä voi olla ikäviä seurauksia ja miehesi ei ehkä olisi halunnut tietää. Jos et tahtoisi, niin yritä unohtaa koko asia, anna itsellesi anteeksi hetkellinen heikkous, sellaista joskus sattuu, se ei ole oikein eikä siitä tule hyvä mieli kenellekään, mutta maailma ei lopu siihen, että on yhden kerran hairahtunut.

Vierailija
73/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne olisi toisinpäin ja miehesi olisi pettänyt sinua, niin haluaisitko tietää? Niinpä!

En tiedä kumpi vastaus on sinulle se itsestäänselvyys, mutta mulle se on, että haluaisin tietää. Mutta tiedän monta naista, jotka sanoo ettei halua tietää jos se oli vain känninen pano joka tapahtui vain kerran. Olen eri kun kukaan aiempi. 

Vierailija
74/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kertoa. Petetyksi tuleminen on miehelle paljon pahempaa kuin naiselle. Kun ei ole kyse viestittelystä ja tunnepuolen jutuista vaan kovasta pettämisestä. Siitä että on imenyt vierasta *unaa, antanut vieraan hyväillä paljaita rintoja, peppua ja *imppiä. Puhunut tuhmia. Lopulta voihkinut kun vieras mies on rynkyttänyt *unaansa syvällä *ussussasi.

Pidä huoli ettei miehesi saa koskaan tietää. Jos epäilee, kiistä aina vain kaikki, sillä petetty toivoo loppuun saakka kyseessä olevan jotakin muuta. Käy testeissä vaikka olisitte käyttäneet kumia.

en tajua miksi pahempaa miehelle? oletteko naisia vai miehiä jotka antaa yläpeukkuja? 

Vierailija
75/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä hyväksy pettämistä, mutta jos olet varma ettet ole voinut saada mitään tauteja, kantaisin sinuna häpeän ja huonon omatunnon enkä kertoisi asiasta miehelle. Totuus vain satuttaisi häntä ja luottamus olisi mennyttä. Tavallaan pitäisin jopa itsekkäänä tekona kertoa asiasta, jos haluat vain päästä huonosta omatunnosta. Mutta ei tämä mikään musta-valkoinen asia ole, ymmärrän kyllä toisenlaisenkin suhtautumisen asiaan. Itse en luultavasti haluaisi vastaavassa tilanteessa tietää, paitsi jos olisi tautiriski olemassa.

Vierailija
76/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Parempi että vain sinä kärsit

Vierailija
77/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan. Pääseepähän miehesi eroon petollisesta horosta. 

Vierailija
78/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa miehen ja lapsesi elämää enää enempää valehtelemalla. Olet paska nainen kun petit. Päästä miehesi etsimään jotain jota ansaitsee.

Vierailija
79/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tähän kertomaan että sinä olet ihmispaskâ.

Miehesi ansaitsee paremman naisen.

Ei mulla muuta.

Vierailija
80/114 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pitää suunsa kiinni. Kärsi omissa nahoissasi. Hyi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi