Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle palvelulle sinulla on tarvetta?

Vierailija
04.01.2025 |

Onko sellaista palvelua, jota sinä kaipaat, mutta jota ei ole olemassa tai sitä on heikosti saatavilla? 

Kommentit (240)

Vierailija
161/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille ruokakaupoille joissa ei tarvitse olla tekemisissä myyjän kanssa ja jossa tavaroita voi siitä huolimatta ostaa laitteella johon syötetään käteinen. Muutenkikn käteistä vastaanottaville palveluille.

Kukahan sen rahan antaisi takaisin? Nythän on itsepalvelukassat kortilla. 

Japanista löytyy monista nurkkakaupoista. Voit tunkea summanmutikassa seteleitä ja kaataa kourallisen kolikoita koneeseen ja kone laskee automaattisesti vaihtorahat ja antaa takaisin.

Vierailija
162/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyspalveluiden monta juttua,kodin remppaa,kampaaja..pikku juttuja.Nyt kaikki jää...ikuisesti jää ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulisi kotiini ja hieroisi päätäni sellaisella päänhierontalaitteella, missä metalliset piikit. Tai muuten hipsuttelisi hiuksiani. Tunnin verran illassa olisi ihan kiva :)

Vierailija
164/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehkä ole varsinaisesti palvelu, mutta lähes 60-vuotiaana täti-ihmisenä toivoisin kauppaa, josta saisi mukavia puuvillavaatteita vähän pulskemmille naisille. Ei mitään synteettisiä nuorisohepeneitä. Suora vähän a-linjainen puuvillahame ja paita - 90.luvulla oli sellaisia kaupat täynnä. Nyt täytyy sopivia vaatteita etsiä, vaikka munikäisiä on hyvin paljon. 

On todella kummallista, että väestö vanhenee ja pulskistuu, mutta vaatevalikoima kaupoissa on suunnattu lähes yksinomaan nuorille ja laihoille. Stokkakin on poistanut sen ainoan pulskille tarkoitetun nurkkauksen liikkeistään. Oliko liian junttimaista ja epähienoa?

Vierailija
165/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös sihteerin. Esim nyt pitäisi kilpailuttaa tietty vakuutus, käydä läpi muutama mapillinen paperia, tutkia joko meidän terveysvakuutuksen katto on täynnä, uusia resepti.. ja sitten kokoajan on jotain digiongelmaa. Jos joku hoitaisi näitä, niin olisi ihanaa.

Hän voisi hoitaa myös senioreiden asioita. Hänen numeron voisi antaa kotihoitoon. Käy vaihtamassa paristot, osta sukkahousut, käy tutkimassa miksi viemäri haisee ja miksi jääkaappi pitää outoa ääntä. Lue Kelan kirje ja peruuta turha tilaus x.

Jos en asuisi maalla, tilaisin ostokset ja ruokaa valmiina kotiin. Juuri äsken näin mainoksen, että ruoka-annokset kotiin kalorimäärien mukaan makrot laskettuna. Tilaisin ja maksaisin mielelläni! 

Sitten haluaisin kotiin tilattavat lääkärin ja labran palvelut. Olisi ihanaa, että kipeänä ei tarvitsisi itse lähteä mihinkään. Ja inhoan labraan jonottamista. Tilaisin kaikki rokotuksetkin kotiin. Saisi maksaakin!

Vierailija
166/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin sellaista palvelua, että voisi ostaa läheisyyttä ilman s*ksiä. Saisi valita itseään miellyttävän ihmisen (ulkonäkö ja persoona) vaihtoehdoista ja sitten voisi esim viettää aikaa hänen kainalossaan. Yhteiset kiinnostuksen kohteet yms mistä jutella olisivat plussaa. Tätä kaikkea voisi laajentaa myös esim niin, että saisi jonkun seuraksi tapahtumiin mihin itsellä ei olisi ketään seuraksi. Ja viesti kirjoitettu tosissaan. Terveisin yksinäinen nainen. 

Vierailija
167/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviunipalvelu, talven vihaajat saisivat ostaa paikan vuodeosastolta, jossa heidät vaivutetaan koomaan talven ajaksi. Maksaisin hunajaa tästä palvelusta.

Tämä! Joulun aikaan tosin vois viettää 2 viikkoa hereillä.

T: Muumimamma

Vierailija
168/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole palvelu, vaan tuote. Sellaisia pieniä tarroja, joissa on joku tunniste, että ne löytää. Olisi Suomen harmaantuvalle kansalle varmasti merkityksellinen keksintö, kun ei meinaa muistaa mihin tavarat tuli laitettua. Kännykästä näkisi sijainnin.

Palveluna tämä olisi sellainen, että himassa olisi kamerat ja kaiuttimet ja kuuukausihintaa vastaan joku huutaisi höperöityneellet tavaranpiilottajalle: polttaa,polttaa...viilenee

Vierailija
169/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompien jätteiden vienti kaatopaikalle tai kierrätykseen esim. kerran kuukaudessa haku kotoa.

Kirpparikamojen nouto/ostopalvelu. Tämäkin esim. kerran kuukaudessa haku kotoa ja maksu käteisellä samantien.

Pikkukorjaukset ja huollot.

Edellä mainitut kiertäisivät siis kuukausittain alueella ja voisi varata käynnin netistä, jos haluisi ko. kuussa käynnin luonaan.

Isompia jätteitä varten on ainakin kaupungeissa pari kertaa vuodessa keräykset..

Kirppakamoja varten voi tilata noudon, kun ovat myyntikelpoisia.. Pienemmät menee isojen lajittelupisteiden kautta. 

Remonttimiehiä on netissä remppasivuilla pilvin pimein. 

Autottomalle näitä palveluja tarvitaan ja siksi haku kotoa ja useimmin kuin puolivuosittain.

Kirpparikamojen noutoa pienissä erissä ajattelin, joten tuskin tulevat nykyisin noutamaan/ostamaan esim. kolme kukkavaasia ja yhden jakkaran. Jos kiertäisivät kuukausittain alueella ja naapureilta tulisi saman verran tavaraa eli yhteensä riittävästi tavaraa, jotta kannattaisi kiertää.

Pikkukorjauksilla ja huolloilla tarkoitan niitä tosi pikkuja asioita, kuten taulun, tv:n tai peilin laitto seinälle ja verhojen ripustusta, tulostimen värikasetin vaihto, työtuolin istuinosan kankaan korjaaminen/uusiminen tms.

Vierailija
170/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettava nörtti joka tulisi ja siivoaisi digitaalisen maailmani, järjestäisi sen siisteihin kansioihin ja tekisi hyvät ohjeet digitaalisen maailman hallinnoimiseen. 

Tällä hetkellä olen menettänyt hermoni kun yritän siirtää valokuvia pilvipalvelusta ulkoiselle kovalevylle ja ei onnistu. 

🙈 minä puolestani oon yrittänyt kännykästä saaha laitettua niitä kuvia sinne pilveen mut ei onnistu.. pitäs käsittääkseni kuulua mun liittymäpakettiin jonkunmoinen tila jossain pilvipalvelussa. Kännykästä ulkoiselle kovalevylle oon niitä saanu laitettua joten ehkä en sit sitä pilveä tarvitse.

Vierailija
171/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolaaminen, rännien ja ylhäällä olevien puuosien peseminen, tikkaat mukaan. Valokatteen puhdistus.

Vierailija
172/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen terveydenhuolto. Että tutkittaisiin ja hoidettaisiin.

Vierailija
173/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallintavalmentaja. Vähän niin kuin personal trainer. Semmoinen, joka ohjeistaa ja kannustaa pitämään kodin siistinä ja järjestyksessä vaivattomasti, auttaa fiksussa taloudenhallinnassa- ja suunnittelussa, auttaa suunnittelemaan viikon ruokailut ja kaupassakäynnit, auttaa saavuttamaan unelmat. Kaikki tämä ilman tuomintaa, omaan tyyliin sopivaksi suunnitellulla tavalla.

Minulle, joka olen masentunut, arjenhallinta on kovin stressaavaa. Tsemppaavasta tahosta voisi olla elämänlaatua parantavaa apua.

Life Coach?

Vierailija
174/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi terveyskeskuksessa. Yksityiseen ei ole varaa. Kärsin vaihdevuosioireista.

Saat kuule ihan yleislääkäriltä reseptin. Ei ole vaikeaa. Mene ja tee se heti.

Juu, mielialalääkereseptin. Edes naislääkärit eivät välttämättä tunnista vaihdevuosioireita.

Vierailija
175/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenkä "vastaava "aulaan,  joka ojentaa puhtaa tossut et pääsee kauppaan.

Ottaa minun nastakengät talteen.

Minulla on parempi ehdotus, jota olen miettinyt jo muutaman talven. Kaupassa olisi ns. lipareita, jotka laitetaan nastakenkien päälle, niin eivät raavi lattioita, eivätkä olisi liukkaat. Sellaiset voisin ostaa omaksikin.

Nastakengät, joissa nastat on kiinteästi kiinni, pitäisi kieltää ja hyväksyä vain helposti irrotettavat liukuesteet kengänpohjiin.

Ei tarvitse olla irrotettavat, vaan alle taitettavat. Minulla on sellaiset Riekerin kengät. Ainut hankaluus on, että toppatakki päällä tällaisen vanhemman ihmisen on hankala niitä taittaa päälle ja pois vaikka on sellainen muovinen apuväline siihen. Nuoremmille ovat takuulla hyvät.

Vierailija
176/240 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimivat terveyspalvelut. Nykyisin pitää jonottaa ihan hirvittävän kauan ennen kuin pääsee lääkäriin/hammaslääkäriin. Viimeksi jonotin lähes 5 kuukautta hammaslääkäriin pääsyä. Joo, yksityiset on olemassa mutta ne on myös pirskutin kalliita.

Lääkärin asuntovaunuvastaanottoja!

Miksi sen pitää olla asuntovaunu?

Vierailija
177/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri, joka tekisi ajanvaraukset ja kaiken muun organisoinnin mun elämässä.

Tämä. Siis niin tämä.

Ja vieläpä sellainen, joka nimenomaan reagoisi kaikkiin yllättäviin pikkumuutoksiin, joita nykyään tuntuu tipahtelevan tämän tästä:

- aamulla onkin plussaa => ei sittenkään tarvitse ottaa luistelukamoja kouluun mukaan

- Kerkko-Suopursua yskittää => kaverisynttärit peruuntuivat sittenkin viime hetkellä

- päiväkodin johtaja on sairastunut => joulujuhlaharjoitukset siirtyvät ensi viikolle, eli päiväkotiin ei sittenkään tarvinnut mennä tavallista aikaisemmin

Ja niin edelleen, ja niin edelleen, ad infinitum.

Vierailija
178/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mistä vois vuokrata miesystävää esittävän komean fiksun sivistyneen miehen. Enkä tarkoita mihinkään petipuuhiin, vana erilaisiin tapahtumiin, harrastuksiin kaveriksi, ihan vaan ulkoiluun ja sunnuntailounaalle, sukujuhliin tms. toki olisi hyvä että se on sama mies aina. 

Vierailija
179/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarvetta homeseksuaalisille palveluille!

T.Pertsa

Vierailija
180/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handyman .Kuka perustaa. Firma joka voi auttaa vaikka kantamaan vintille laatikkoja, heittämään roskia ja nostamaan verhot ylös ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme