Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselle palvelulle sinulla on tarvetta?

Vierailija
04.01.2025 |

Onko sellaista palvelua, jota sinä kaipaat, mutta jota ei ole olemassa tai sitä on heikosti saatavilla? 

Kommentit (240)

Vierailija
221/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaampaa ja edullisempaa kotiruokaa annoksissa joita voi tilata kotiin tai ostaa lähikaupasta. Nyt niitä myydään pieniä annoksia muovirasioissa tai sitten niitä 700g kiusauksia.

Vierailija
222/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppaketjulle jossa ei myydä lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplateekioskeille. Paras keksintö sitten saunan.

Vierailija
224/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlaista Personal assistant -tyyppiä, joka hoitaisi laskut maksuun, varaisi säännöllisesti kampaajan, kosmetologin, hammaslääkärin, gyniksen, hoitaisi autoon liittyvät asiat, huollot, rengasvaihdot yms. Ja mitä näitä juoksevia hommia nyt onkaan. Mutta ei sellaista tyyppiä oka pyörii mun jaloissa, vaan tällä olisi access mun kalenteriin ja hoitelisi noi automaattisesti, ja laittaisi sen jälkeen mulle vaan kalenterimerkinnät valmiiksi. Kävis hakemassa postit viikon tai kahden välein, ja maksais saapuneet laskut. Arvostaisin kovasti tällaista apua.

Sellainen koti-tekoäly tekisi monta noista asioista.

Vierailija
225/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaihieronta tai prostituutio ylipäätään pitäisi laillistaa ja tehdä helpommin saavutettavaksi. Kelakorvaus niistä voisi olla hyvä asia. 

Kelakorvattavia komeita ja fiksuja miehiä naisille, sellaista minä haluaisin.

Vierailija
226/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten it-tukipalvelu joka kävisi kotona ja ratkaisi kaikkiin eri laitteisiin liittyvät ongelmat. 

Vierailija
227/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asmr-spa, ulkomailla on näitä. Hiusten silitystä ja muita aisteja helliviä hoitoja kohtuuhintaan. Tuhmuudet jätetty pois valikoimista.

Googlaa tuntopub. Ei ihan sama mutta lähellä ja todella ihanaa. 

Vierailija
228/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten it-tukipalvelu joka kävisi kotona ja ratkaisi kaikkiin eri laitteisiin liittyvät ongelmat. 

Voihan noita kaiken maailman ovikellon soittajia olla jotka vievät laitteet mukanaan.

Vierailija
229/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka voisi tulla poraamaan puolestani pari ruuvia seinään.

sinkkunainen

Vierailija
230/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuuspalvelu. Olen kuvantekijä Tuntuu yksinäiseltä puurtamiselta. Joku, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia. 

Vierailija
231/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tarvetta homeseksuaalisille palveluille!

T.Pertsa

Grindr on olemassa.

Toi on siis se kun jotkut puhuu grindaamisesta.

Vierailija
232/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen iltamies joka tulisi illalla ja jonka sylissä saisi istua tai maata sohvalla samalla kun se lukee iltasatuja tai jotain kirjaa ja hieroo samalla jalkoja ja puhuu isällisesti. Olisin niinkun lapsiroolissa sille. Siitä maksaisin

N28

Ota minuun yhteyttä. Tykkään antaa hierontaa, mutta eipä siihen paljoa ole mahdollisuuksia.

M31

Vierailija
233/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vois joku mukava mies palvella niin, että silittää hiuksia, ottaa  syliin, hieroo hartioita tai jalkoja. Juttukaveri. Ja lenkkikaveri.  Auttais taloustöissä. Ei niitä tarvis mun puolesta sinänsä tehdä. Ja tuon kaiken palvelun tekis hyvällä tuulella ja lempeästi. Sitten mua ei niin haittais kaikki murheet, tokkopa ehtisin niitä muistamaankaan. Niinpä. Ei sellaista olekaan. N 48

Vierailija
234/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vois joku mukava mies palvella niin, että silittää hiuksia, ottaa  syliin, hieroo hartioita tai jalkoja. Juttukaveri. Ja lenkkikaveri.  Auttais taloustöissä. Ei niitä tarvis mun puolesta sinänsä tehdä. Ja tuon kaiken palvelun tekis hyvällä tuulella ja lempeästi. Sitten mua ei niin haittais kaikki murheet, tokkopa ehtisin niitä muistamaankaan. Niinpä. Ei sellaista olekaan. N 48

Jos olisit 20 v nuorempi, sitten olisi jono ovella.

Vierailija
235/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot mustat miehet auttelevat auliisti vanhempia naisia vanhainkodissa ummetuksen kanssa. Eikä ole varmasti enää ummetusta ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
236/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea posti tai kuljetus kun tilaa, tilaa sit mitä tahansa. Amazonia tarvitaan ja heidän kuljetusnopeutta

Vierailija
237/240 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin siivousapua, mutta pimeänä, koska tulot minimi, kunto huono, veroja en pysty maksamaan, enkä muita lakisääteisiä. Mistäpä saisi. 

Vierailija
238/240 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kynsien leikkaus kotona. Hirveä pyydystäminen, kun pitäisi lähteä hoitolaan. 

Ja kampaamo palveluja itselle! Ihan hyvä leikkaus riittäisi.

Lumen luonti, kevyttä höttöä on kiva kolata, mutta sitten kun se on raskasta, niin se on raskasta.

239/240 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jolla on todella harjaantunut psykologinen silmä ja tuntemus ihmisten käytöksestä voisi toimia ihmissuhdeoppaana. Oon todella huono hoksaamaan milloin joku yrittää hyötyä, tai menee rajojen yli. Päädyn myös suhteisiin joissa toinen manipuloi tai uunottaa. Hävettää olla näin vanha ja näin hölmö.

Vierailija
240/240 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palkkaisin mielelläni kokin kotiin. Esimerkiksi pari tuntia lauantaisin. Inhoan ravintoloita, ahdistun odottelusta. Ahdistun ravintoloissa myös siitä, että pitää välillä tuunata jotain ja maistuuko se oikealta, jos siitä jättää jotain pois. Siis koska olen allerginen pähkinälle, porkkanalle ja hunajalle, niin niitä ei saa olla. Lisäksi karttelen chiliä, koska osa niistä kaukaisee punaiset iholaikut, jonkinlainen yliherkkyys. Kotona kokki voisi laittaa ison annoksen jotain hyvää ruokaa. Mielellään siten, ettei alkuperäistä annosta ole tarvetta muutella. Viimeksi kun söin ravintolassa, kasvislisukkeessa oli paistettua porkkanaa ja siksi minun kasvislisuke oli vaihdettu kermaperunoihin (yäk!). Että sellaisia ihme vaihtoja ei kotona oleva kokki varmaan tekisi.